Защо напуснахте?

  • 13 984
  • 103
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 54 793
От общо три местоработи досега, съм напускала веднъж, първата работа.
Не се разбрахме с шефа, за пари ествествено Mr. Green, после като подадох молба с предизвестие, ме моли да остана, но вече бях решила.

Втората беше по заместване, иначе ми харесваше най-много като естество и среда.

# 16
  • Мнения: 1 010
Работех в магазин за дамска мода на доста скъпа марка .
1-  не ми плащаха бонуси , които си изработвах сама .
2- собственичката на магазина изпадаше в някакви нервни кризи и крещеше на по - лабилните колежки , а в последствие и на мен защо си ползвам обедната почивка (раб. вр. от 9 - 19 ч. с 2 почивки от по 30 мин. , като ползвах само едната , за да хапна нещо. Крясъците започнаха след въпроса ми кога ще си получа обещания бонус за продажби )
3-  опита се да ме уволни дисциплинарно след като разбра , че съм бременна (това се оказа най - голямото прегрешение в магазина )
След всичко това , когато ми свърши майчинство , поисках да бъда освободена , а тя с най - голямата си наглост ми каза " Помисли си , аз имам нужда от способни служителки като теб , ти познаваш работата , работиш добре , правиш ми добър оборот ..."  Shocked Просто си тръгнах и си обещах , че няма да допусна повече някой да ми крещи така , че и да удря по закачалките в магазина .

# 17
  • Мнения: 12 473
Защото съм си намирала по-добра работа (пари, позиции, перспективи) Имах цел и си я следвах.
Само веднъж съм си тръгвала, защото не искаха да ми изплатят бонусите.

# 18
  • Мнения: 4 500
Ами четете тогава. Давам моя гледна точка
1 - Не обиждайте служителите си, те не са виновни с нищо.
2 - Парите навреме да се дават. Ако има и процент от оборота - ами дайте го, не се стискайте или правите на ударени
3 - Да се спазва работното време и обедните почивки
4 - Не уволнявайте бременни момичета и жени - това е простооо  ooooh!

# 19
  • Сф
  • Мнения: 4 784
Jay, сподели коя е тази фирма, все пак хората да знаят (аз съм прекалено далеч от тази сфера, но е хубаво да се знае)

# 20
  • Мнения: 1 010
На лични който има интерес , не искам да правя реклама на магазина и на марката .

# 21
  • Мнения: 17
Предполагам, би прозвучало самохвално, но при нас отношенията с персонала са приятелски, или поне се опитваме да е така.
Смятаме, че човешкото отношение е на първо място, но все пак, предполагам, всеки работодател/работник си има трески за дялане.

До момента, а надявам се и в бъдеще, не сме забавяли плащане.
Относно болнични, почивки и т.н., също сме склонни да правим компромиси и да се съобразяваме с подчинените си и техните нужди. Като цяло, се смятаме за добри работодатели.

Предполагам, че в днешно време не се срещат често.

Като Управител на бутик-галерията, която създадохме и човек, който отговаря за голяма част от мениджърските решения на фирмата, нямам голям опит, но все пак се старая, защото се опитвам да се уча от Управителя на фирмата, който е доста добър шеф.

Но, опитът ми при предишни длъжности, които съм заемала, ме кара да смятам, че в България, добрите и приятелски-настроените управници са сравнително малко.

В проблем се превръща това, че някак си - масата не е ок ... и хора, които действително се опитват ... и им се получава ... страдат от лошото мнение изобщо.

Когато провеждаме интервюта за работа, ми прави впечатление плахото и до някъде предубедено мислене на кадрите.

Толкова ли е зле положението като цяло?

Последна редакция: пн, 10 авг 2015, 15:47 от Tatti

# 22
  • Мнения: X
Откога болничните и отпуската са лукс? Кодексът на труда лукс ли е?  Нормално заплащане, отпуска, болнични, осигуровки на реалната заплата и професионално отношение за мен са екзистенциален минимум.

# 23
  • Мнения: 2 650
На лични който има интерес , не искам да правя реклама на магазина и на марката .

Реклама едва ли ще направиш , по-скоро ще е обратното...Виж другата потребителка - ей това си е реклама от всякъде / дано шефът я прочете и възнагради със съответен бонус  Laughing /
Иначе аз три пъти съм напускала работа, за съжаление по идентични причини - шефовете не знаеха какво точно искат и как точно да стане, ама го искаха веднага ,а  ако може и вчера Laughing Затова съм си вече сама шеф!

# 24
  • Мнения: 17
Хахаха ЗАНДАЛИ, а дано Simple Smile

Скоро гледах по телевизията - в новините - току що завършили студенти, без никакъв опит - не биха започнали работа със стартова заплата под 1000 лв.

Не е ли малко неадекватно това? Как да давам заплата от 1000 лв. на продавачката в галерията, ако не успявам да изкарам толкова?
А и подчинените в днешно време, малко злоупотребяват с благоразположението на работодателя, ако има такова, разбира се. Получава е така - ти ми даваш Х пари, за да започна, ама ако искаш да работя, ще ми даваш Х+У .... малко не се замислят, че работодателят влага един ресурс, за да потръгне, за да се получи, за да може да се изкарва повече ...
Нашият Управител винаги е казвал "Искам да плащам 5000 лв. на най-ниско квалифицирания персонал на фирмата. Това ще значи, че успяваме заедно да изкараме толкова, че всеки да е доволен."

# 25
  • Мнения: 2 600
Абе ясно, ама колкото и малко да работи и да изкарва някой, все пак очаква да получи парите, за които се е цанил, освен ако не е било уговорка да се плаща само конкретно заработено, продадено. Съответно и приоритетите са различни. Ако в момента, в който си чакаш възнаграждението от няколко месеца, а  се вихрят някакви ремонти и допълнителни разходи, че и шефът сподели, че отдавна не са правили толкова странични вложения за подобрение на бизнеса и колко е доволен от това, няма да изпиташ особено голяма съпричастност към работодателя, който работи и влага в бизнеса си. Аз съм си ги изработила тези пари /според условията на фирмата/, наместила съм ги по разходни пера и си ги чакам, а парите се бавят, защото в момента е паднало време за някакви инвестиции ...

# 26
  • Мнения: 17
Така е, в крайна сметка всички работим, за да изкараме пари /основно/ ...
Обаче, пък, си мисля, че както един работник изисква разбиране и понякога компромиси, той трябва да е склонен на същото ...
Не коментирам, разбира се, въпроса със заплатата .. тя е нещо точно и ясно-определено и не е много допустимо да се бави, защото приятелството си е приятелство /хипотетично/, обаче сиренето си е с пари ...

# 27
  • Другата България
  • Мнения: 37 740
Мдааа, говориш точно като работодател.
Работникът да прави компромиси, да разбира, да мисли за печалбата на работодателя, да е толерантен....и разбира се, да не злоупотребява с благоразположението на работодателя, защото в него е и ножа, и баницата.
Така си е, така трябва да бъде. Tired

# 28
  • Мнения: 2 650
Проблемът обикновено идва от там, че повечето работодатели, всъщност  са  някакви хора, които искат да вложат някакви пари някъде и да финализират  печалби...ама по много и бързо. Обикновено са и такива, които са били в някоя от брънките на бизнеса в подчинен вариант и с тази си практика са решили, че  знаят всичко. От там и невървежността в справянето. Колкото и оперети да пее  някой  новоизлюпен бизнес-гладиатор - че всичко ще е  перфектно ако всички  дават всичко да вървят нещата /щото нали като върви за тях, ще върви по мускетарски за всички/, все пак пеенето скоро  се оказва фалшиво, щото и при най-малката криза са все неподготвени и все  наетоработника си го отнася. А всъщност е толкова просто - ако стимулираш правилно хората, които работят за теб, то те ще стимулират и  бизнеса ти, щото интереса ще е взаимен. И още нещо важно - като ще правиш бизнес - първото нещо, за което трябва сериозно да си подготвен е, че ще има  празно време и време  в загуба, от тези неща не бива да страда никой от подчинените обаче /разбира се, ако не е тяхна вината за това/ 

# 29
  • Мнения: 17
Имам колега, който казва - "ако най-важният ден за работника е 1-ви /или който ден се дава заплата/ - здраве му кажи!" Simple Smile

В смисъл, че не-винаги вината е в работодателя. Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт