Проблеми с Букинг

  • 9 871
  • 70
  •   1
Отговори
  • Мнения: 366
 Правя резервация на хотел в Рим през букинг и след час получавам смс за неуспешна транзакция на 150 евро от въпросния хотел. Получавам писмо от букинг, че валидността на картата ми била изтекла според хотела. Дрън, дрън. Актуализирам си данните на картата и цялото действие се повтаря.Резервацията ми е за 1 декември , а пише, че и анулацията е безплатна.
Преди месец се получи същата ситуация и за хотела в Будапеща, но беше в деня на пристигането към 16 часа.
Не зная какво да си мисля. Диди беше в същия хотел, но не е имала такива изпълнения.

# 1
  • Мнения: 1 668
Това не са проблеми с Букиинг, а с твоята кредитна карта. Не може да ти се случи 1 нещо 2 пъти за два различни хотела и ти да казваш дрън-дрън. Звънни в банката, обясни им каакъв е проблема и да проверят дали картата е валидна и какво е основанието, по което е отказан трансфера (т.е- на какво остование е отказан трансфера от твояята кредитна карта) - те имат повеече инфо, отколкото ти можеш да получчиш от букинга. Аз проблеми с кредитна карта също съм имала - веднъж ми блокираха пластиката заради оспорена транзакция без да ме предупредят, че да подам молба за преиздаване на пластиката и веднъж ми блокираха картата заради молба за нов пин като преди това 10000000 пъте ме увериха, че пластиката ще е същата, само ще ми преиздадат пина и в това време ще мога да си плащам с картата без проблеми в нета. Е, оказа се, ,че не е баш така. Та от тези 2 случая нося 4 кредитни карти към 3 сметки, че да съм сигурна, че не може да ми се случи да остана без карта, че на бг банките трудно се разчита...

# 2
  • Мнения: 366
Картата ми е дебитна. Защо искат да изтеглят 150 евро питам аз? Питах в банката, даже ми смениха картата, унищожиха старата.

Цитат
Buonasera
per confermare la prenotazione facciamo la pre autorizzazione sulla
carta di credito, abbiamo provato 2 volte ma ci dice transazione non
eseguita.
Cordiali saluti
front office
Те това ми рекнаха от хотела.
http://www.booking.com/hotel/it/la-locanda-del-manzoni.bg.html?a … ca72b443e6;dcid=1


Няма депозит, няма такса анулация, няма изискване картата да бъде кредитна.

Последна редакция: сб, 20 окт 2012, 22:10 от ASSAMARIS

# 3
  • Мнения: 1 144
Имам кредитна карта Мастъркард с кредитен лимит и никога не съм имала проблеми в чужбина или  с букинг.
През април резервирах хотел във Венеция само с кредитна карта. Дебитни карти не приемат. Швейцария също иска само кредитни карти.
Каква е тая заблуда в България, че дебитните карти били уж по-сигурни, не знам....

# 4
  • Мнения: 366
В смисъл, че се съмняват дали наистина имаш тези пари в дебитната?  Простете невежеството, но трназакция не е ли прехвърляне на пари. Щом смс-ът ми е, че е неуспешна транзакцията. Значи час след резервацията вече искат да ги изтеглят или проверяват дали имаш????
Да, сега се сетих, че и във Венеция съм я ползвала за резервиране на хотел и такива врътки не е имало.

Последна редакция: сб, 20 окт 2012, 23:39 от ASSAMARIS

# 5
  • след Околовръстното
  • Мнения: 1 812
Същото съобщение получих и аз за хотел в Париж.
Проблемът беше не във валидността на картата, а във факта, че няма достатъчно пари в нея.
В потвърждението беше посочено, че искат предварително плащане, но докато резервираш тази информация я няма.
Вкарах парите, валидирах картата, дръпнаха си ги и проблем няма.

# 6
  • Мнения: 366
Да де, но тогава подвеждат, че няма депозит и такса анулация. Става въпрос чак за 1 декемрви все пак.

# 7
  • Мнения: 125
Това е от условията на хотела в booking:
Правила и условия на La Locanda Del Manzoni: Приемани кредитни картиAmerican Express, Visa, Euro/Mastercard, Diners Club, JCB, CartaSi, Други. Хотелът си запазва правото да блокира предварително средства от Вашата кредитна карта до пристигането Ви.

# 8
  • Мнения: 366
Благодаря! Така си е - кьорав карти не играе!

# 9
  • Мнения: 366
Но защо подвеждат с безплатната анулация.

# 10
  • Мнения: 374
Но защо подвеждат с безплатната анулация.


Кое е подвеждащото? Ясно е написано, че ануацията е безплатна. Блокират сумата за резервацията по банковата ти карта. Ако анулираш резервацията до указания период /незнам какъв е за този хотел/, сумата ще бъде отблокирана и ще бъде на твое разположение.
Не винаги имейла, който изпраща банката към собственика на картата е коректен. Например, когато аз направя резервация с моята кредитна карта и ми блокират сумата, получавам имейл, в който пише, че е извършен превод към хотела, което в действителност не е така. За повече сигурност, просто се обади в банката.

# 11
  • Мнения: 366
Да, но защо блокират цялата сума, при условие, че  в случай не непристигане, се взема сумата само за една нощувка?

# 12
  • Мнения: 125
Добре де, ти не четеш ли условията? Написано си е, че ако не анулираш резервацията и не се появиш в хотела на посочената дата, общата цена на резервацията ще бъде изискана.

# 13
  • Мнения: 366
Добре де, ти не четеш ли условията? Написано си е, че ако не анулираш резервацията и не се появиш в хотела на посочената дата, общата цена на резервацията ще бъде изискана.
Няма значение вече. Сигурно са прави за себе си, вероятно са "изгаряли". Лично мене този подход не ме кефи. Отказах тази резервация, направих в друг хотел.

# 14
  • София
  • Мнения: 9 989
Блокират се суми по картата, защото хотелът прави ауторизация - проверява дали ще може да изтегли пари от тази карта, в случай на непристигане (взависимост от условията). Ако в банката не постъпи искане за плащане (в случая не би трябвало да постъпи) след 14 дни сумата се отблокира. След това си плащаш на място в хотела както е указано.
Това е според моята банка - само веднъж се е случвало подобно блокиране - обадих се в банката, обясниха ми и действително след 10 дни сумата беше отблокирана. Става въпрос за кредитна карта, в случая с този хотел май не може да се плати с дебитна, точно защото нямат право да ти вземат пари.

В случая хотелът и букинг не са направили май нищо нередно Simple Smile

# 15
  • Мнения: 1 144
Евтини номера на италиански хотел.
Ако в края на престоя поискате да платите с банкова карта е възможно да ви изиграят сценка, че картата не е в ред и да ви поискат пари в брой. С една дума, цигански номера.  Confused

# 16
  • Milano
  • Мнения: 3 684
И как то4но ще я изиграят тази сценка?
Нали от апарата излиза дали транзакцията е оторизирана или не?

# 17
  • Мнения: 1 144
Апарата изписва уж "transaction failed", но никой не ти го показва на английски. Излиза на италиански и ти го съобщават устно.
Ако се запънеш и кажеш, че нямаш пари, ти предлагат да платиш с магнитната лента, която разрешава плащане без ПИН код. Но ако решат могат да ти блокират и тази опция за плащане.
За сравнение, това лято в Швейцария като пъхнах картата, след кратък размисъл с пясъчен часовник на екрана, устройството "заговори" на чист български език. Направо онемях. Никога няма да ги стигнем швейцарците. И италианците с нас.....

С една дума, за Италия носете пари в брой.

# 18
  • София
  • Мнения: 9 989
Апарата изписва уж "transaction failed", но никой не ти го показва на английски. Излиза на италиански и ти го съобщават устно.
Ако се запънеш и кажеш, че нямаш пари, ти предлагат да платиш с магнитната лента, която разрешава плащане без ПИН код. Но ако решат могат да ти блокират и тази опция за плащане.

Супер! Като са тарикати могат ли да си останат без пари за нощувките? Защото, ако нямаш наистина пари в брой, или пък просто не искаш да платиш в брой...
Досега никъде било в Италия или другаде не се е случвало да имат възможност за плащане с карта и да ни бъде отказано или пък да има "transaction failed" (едва ли и на италиански е трудно да бъде разбрано). Друг е въпросът, ако принципно не приемат плащане, но това е друга тема.

# 19
  • Milano
  • Мнения: 3 684
Апарата изписва уж "transaction failed", но никой не ти го показва на английски. Излиза на италиански и ти го съобщават устно.
Ако се запънеш и кажеш, че нямаш пари, ти предлагат да платиш с магнитната лента, която разрешава плащане без ПИН код. Но ако решат могат да ти блокират и тази опция за плащане.
За сравнение, това лято в Швейцария като пъхнах картата, след кратък размисъл с пясъчен часовник на екрана, устройството "заговори" на чист български език. Направо онемях. Никога няма да ги стигнем швейцарците. И италианците с нас.....

С една дума, за Италия носете пари в брой.


Това приказки от 1001 нощ ли са?
To излиза пред теб, дори да е в друга стая, нали трябва да ти донесат бележката, за да ти го докажат. Ако ли, не, ще си я поискаш.

TRANSAZIONE NON AUTORIZZATA.

На мен ми се струва, 4е това пове4е се разбира на бг, отколкото failed.
Що се отнася за картите и моята е с 4ип, но няма пин код, не разбрах логиката ти тук?
Ако слу4айно си попадала на някакъв такъв хотел или т.н. то не озна4ава, 4е трябва да обобщаваш за цялата страна.
И хората тук са ходили надлъж и нашир из Италия, щяха да се опла4ат ако масово ги ''прецакваха''.

# 20
  • Мнения: 1 668
regina di cuori , на мен ми се е случвала същата случка като на wilian . Даже погледнах по навик да не съм я разказала аз и това да е тема от преди година  Joy. Час и половина висяхме на рецепция, а палячото там се поти и през минута опитва и не става. Просто мислех, че сме попаднали на някой изключително бездарен идиот, но очевидно или е практика или просто "връзката" им с банката не е осигурена като хората. Недей така с "приказките от 1001 нощ" .... Аз смея да твърдя, че съм печен пътешественик, но час и половина седях там като наказана да се разправям с някакъв бездарник... Ни можеш да си тръгнеш, ни можеш да му обясниш, ни можеш да се разбереш.. И звъняхме на буникг-а дали те могат да дръпнат парите и те милите се чудят какво да ни правят като през тях само е резервирано без опция за плащане.... Щяхме да си изпуснем полета 4 човека заради този... Хотела беше в Милано...

# 21
  • Мнения: 11 136
И на мен ми се е случвала подобна случка с картово плащане единствено в Италия. Разгеле не беше в хотел, а в магазин на Виа Корсо в Рим.
Та... много харесвам тази страна, даже пак ми се ходи (че от 4-5 г. не съм), обаче фактите са си факти. В Гърция и Италия - наличен кеш винаги.

# 22
  • Мнения: 1 144
Да отговоря на невярващите:  става въпрос за Boscolo Hotel Bellini във Венеция, където ми отказаха плащане с чип и с ПИН код авторизация. Тъй като случката се разиграваше в 04:30 сутринта и ми предстоеше полет, момчето от рецепцията използва магнитната лента и плащането се извърши без поискване на ПИН код. Това ме накара да изпадна в тих ужас. Известно е, че в България плащанията са напоследък винаги с чип и защита ПИН код. Какво излиза от всичко това: Ако в Италия си загубите картата, който я намери може да си тегли пари на воля само с магнитната лента, а пък вие се успокоявайте с факта, че сте защитени с ПИН код.
Няколко дни по-рано на остров Мурано ме правиха на балама, че не мога да купя колие и обеци като платя с карта. Отново ми бе разиграна сценката "картата не е в ред", аз отказах да платя в брой и търговецът загуби парите. Какво ли им пука, потокът от туристи е голям, не ме излъга мен, но следващите 5 човека може и да са платили в брой. Повечето ресторанти, които посетих във Венеция също бяха заложили твърдо на кеш-а и не приемаха плащане с карта.
Подобна практика се среща може би по-често в местата с повече туристи. Във Верона и в Падуа нямах подобни проблеми.

# 23
  • Milano
  • Мнения: 3 684
Богиня, Параход, това са проблеми с линията доколкото разбирам, а не ''сценки, за да ви накарат да си платите кеш'', както се изказа wilian.
И в такъв слу4ай каква вина има рецепциониста, 4е да е ''паля4о,  бездарен идиот'' и т.н епитети.?

За слу4ая в магазина във Венеция-тогава явно са си искали кеш (сигурно не са искали да издадат касова бележка, виждайки 4ужденци), но това хи4 не озна4ава, 4е в цяла Италия ''изиграват сценки, за да те накарат да платиш в брой''.

За картата, не знам как някой може да ти ''тегли'' пари от картата без пин код-при теглене от банкомат винаги се изисква пинкод, или може би имаш впредвид разплащане? По принцип са задължени да изискват документ за самоли4ност при плащане с карта.

Не полу4авате ли смс при използване на картата?
Така можеш да я блокираш веднага, ако забележиш нещо нередно.

# 24
  • Мнения: 97
Това е от условията на хотела в booking:
Правила и условия на La Locanda Del Manzoni: Приемани кредитни картиAmerican Express, Visa, Euro/Mastercard, Diners Club, JCB, CartaSi, Други. Хотелът си запазва правото да блокира предварително средства от Вашата кредитна карта до пристигането Ви.

Прясно пристигайки от Валенсия. Предварителната уговорка за апартамента беше да платим кеш при пристигане. На място, настанявайки ни, ни информираха че вече са ни дръпнали сумата от картата. И това го разбрахме благодарение на наш приятел, работещ там, когото бяхме ангажирали да ни чака на летището и да ни транспортира до хотела / апартамента/. Проблемът в случая е, че бяха изпратили служител, който говореше само испански и ако не беше нашият приятел за да превежда, щяхме да платим два пъти / бяхме приготвили парите в кеш/ Twisted Evil.

Последна редакция: вт, 23 окт 2012, 01:56 от vessit

# 25
  • Мнения: 1 668
regina di cuori , трябва ли да ти обяснявам сега 2 часа... Наричам го палячо и бездарен идиот, защото през 5 минути опитваше да прави нещо, което очевидно не ставаше с неговите познания и с устройството, което са му дали, но продължаваше. Не желаеше да звънне на банката при всичките ни многократни болби, че си изпускаме полета и няма да теглим пари на банкомат та ако ще да приритва и т.н. Мога да ти напиша 1000000 реда още защо този човек е правил сценки, че да ни накара да платим кеш, както и защо съм го нарекла палячо и бездарен идиот, но не виждам особен смисъл. Била съм в доста държави, толкова идиотско поведение не съм срещала никъде другаде. Като кажеш, че имаш пост терминал това значи, ЧЕ МОЖЕ ДА СЕ ПЛАТИ С КАРТА, а не че имаш пост терминал, който може и да не работи, а ти дори да не си проверил и да отказваш да провериш, да звъннеш  на шефа си или да направиш нещо, което да измъкне 4 човека от патовата ситуация да си изпуснат полета заради умствените ти проблеми. Виждам, че ти си избрала въпросната държава за твоя родина, но няма нужда да скачаш и да ги защитаваш сляпо дори и когато се държат като идиоти (човекът се опитваше да ни накара да повярваме, че проблема е в картите, а не в терминала. Използвахме 4 различни кредитни и дебитни карти, всичките работещи и с пари, като дори ходих до пекарната срещу хотела да купя поничка, да взема бележка за минало плащане, че да докажа, че картата е наред). Аз имам определено мнение за италианците и то не е особено добро (съжалявам, личен опит)... Моля да уважаваш правото ми да не ги харесвам и да ги смятам за циркаджии, които разиграха тази сценка нарочно, просто защото им личеше, че нямат желание да решат проблема по стотиците възможни начини, които позволява 21 век.

# 26
  • Мнения: 366
Цитат
 С нас се свързаха от La Locanda Del Manzoni, защото изглежда срокът на валидност на кредитната карта, използвана по време на резервацията, е вече изтекъл.

Какво е необходимо до направите?

За да ъпдейтнете данните от кредитната си карта, кликнете тук: Моят Booking

Ако желаете, можете да се свържете директно с La Locanda Del Manzoni за повече информация и допълнителна помощ.

Важно: Моля да се свържете с хотела в рамките на 24 часа, за да получите гаранция, че хотелът няма да таксува кредитната карта или да анулира резервацията.

Вашата резервация в хотела е все още валидна, освен ако не сте получили имейл за нейното анулиране.

Хотелът може да ви таксува в следните случаи:

    При непристигане
    За анулиране след крайния възможен срок
    При предварително плащане

Всички плащания се обработват от хотела.

Ако имате въпроси, ние сме на разположение 24 часа в денонощието.

С уважение,

Booking.com

Както писах вече, отмених тази резервация. Идеята на темата ми е да се информираме, за да не попадаме в клопките на хотелиерите. Вече повече от 24 часа от другия хотел, който резервирах, не са се опитали да направят транзакция.
Темата е "Проблеми с Букинг", защото според мене той се явява като гарант за безпроблемна резервация. Логично би било като получат сигнал за нередност, да проверят случая. както се случи с един хотел в Истанбул, за когото бяха качили снимки на друга сграда. Затова да си направим ние тук наш  си "Букинг" и да се информираме помежду си за читави и нечитави хотели и хотелиери, за да не ни се помрачава настроението от пътуването.

Последна редакция: вт, 23 окт 2012, 10:17 от ASSAMARIS

# 27
  • Milano
  • Мнения: 3 684
Богиня, ако не се разбра втория път ще потретя. Една или няколко слу4ки не озна4ава, 4е навсякъде е така. Казах, да не обобщаваме. Никой не ти е забранил да имаш мнение.
И терминала е ПОС, не пост.

# 28
  • Мнения: 1 668
regina di cuori , не навсякъде - само в Италия  Mr. Green  Joy

# 29
  • Milano
  • Мнения: 3 684
Навсякъде в Италия имах впредвид, което не са приказки от 1001 нощ, ами пълни глупости, за да съм по-то4на.

# 30
  • София
  • Мнения: 9 989
Тарикати навсякъде може да се намерят - по на юг вероятността е по-голяма, по очевидни причини, но 2-3 случки не са показателни. Макар че и аз имам повод на да се оплача това лято в Италия от невъзможността в световноизвестни обекти, посещавани от милиони туристи ежегодно, да не може да се плати с КК, или да не можеш да си купиш нормален билет, а не такъв включващ някаква си временна експозицияи и затова двойно по-скъп. Но пък на същото място (за Флоренция става въпрос) си платих чудесно с КК на сергиите на открито около Сан Лоренцо.
Това обаче за музеите не изуми и ми стана неприяно, защото досега нявсякъде в Италия по туристическите забележителности не е имало проблем да се плати с карта...очаквам да не може в разни малки магазинчета, но понякога пък точно те ме изненадват приятно Simple Smile.

Както писах вече, отмених тази резервация. Идеята на темата ми е да се информираме, за да не попадаме в клопките на хотелиерите. Вече повече от 24 часа от другия хотел, който резервирах, не са се опитали да направят транзакция.
Темата е "Проблеми с Букинг", защото според мене той се явява като гарант за безпроблемна резервация. Логично би било като получат сигнал за нередност, да проверят случая. както се случи с един хотел в Истанбул, за когото бяха качили снимки на друга сграда. Затова да си направим ние тук наш  си "Букинг" и да се информираме помежду си за читави и нечитави хотели и хотелиери, за да не ни се помрачава настроението от пътуването.

Да де, но в случая проблем с Букинг няма. Всъщност няма проблем и с хотела, те са си написали условията, ти си резервирала без подробно да прочетеш и т.н.
Важното е да си доволна от новия избор и да изкараш прекрасно!

# 31
  • Мнения: 1 144
regina di cuori , не навсякъде - само в Италия  Mr. Green  Joy

Подкрепям. Тези цигании при плащане с карта ги има само в Италия. "Параход" добави и Гърция.
Съжалявам, отивайки в чужбина очаквам освен всичко друго и перфектно обслужване. Иначе щях да си стоя у дома, в България.

# 32
  • Milano
  • Мнения: 3 684
М, да. Май забравихте, 4е преди 10-15г картите дори и не ги сънувахте, а сега големите претенции, 4е някъде си не могли да платят с карта. #Crazy
На мен пък не ми се е слу4вало никога и никъде тук от 16г насам.

# 33
  • Мнения: 366
Не искам да споря, не е въпрос на недочитене. В абсолютно всички резервации на всички хотели пише това.

http://www.booking.com/hotel/hu/agapeguesthouse.bg.html?aid=3039 … 91b6f9f2965f922X1


Ето примерно  и Унгария.
Цитат
American Express, Visa, Euro/Mastercard, Maestro

Хотелът си запазва правото да блокира предварително средства от Вашата кредитна карта до пристигането Ви .

Поемайки посредническа дейност Букинг , би трябвало да са наясно и с обратната връзка.  И да дават някакъв вид сигурност при резервациите.

Последна редакция: вт, 23 окт 2012, 19:03 от ASSAMARIS

# 34
  • Мнения: 1 144
Ето сайта на хотела. Резервирайте през него и ще избегнете посредничеството на букинг.
Ако обърнете внимание на условията в букинг - там където пише безплатна анулация, наи-отдолу пише:"Предплата: депозит няма да бъде поискан".
Използвайте само кредитни карти. На българските дебитни карти май много-много им нямат доверие.

# 35
  • Мнения: 366
Ето сайта на хотела. Резервирайте през него и ще избегнете посредничеството на букинг.
Ако обърнете внимание на условията в букинг - там където пише безплатна анулация, наи-отдолу пише:"Предплата: депозит няма да бъде поискан".
Използвайте само кредитни карти. На българските дебитни карти май много-много им нямат доверие.

Хахаха! Не си ме разбрала. Благодаря ти за отзивчивостта.  bouquetПринципно си посочих старата резервация. За съжаление скоро Будапеща няма да я видим. Нали отмениха полетите на Уиз. Рим е на дневен ред.

# 36
  • София
  • Мнения: 9 989
Не искам да споря, не е въпрос на недочитене. В абсолютно всички резервации на всички хотели пише това.

http://www.booking.com/hotel/hu/agapeguesthouse.bg.html?aid=3039 … 91b6f9f2965f922X1


Ето примерно  и Унгария.
Цитат
American Express, Visa, Euro/Mastercard, Maestro

Хотелът си запазва правото да блокира предварително средства от Вашата кредитна карта до пристигането Ви .

Поемайки посредническа дейност Букинг , би трябвало да са наясно и с обратната връзка.  И да дават някакъв вид сигурност при резервациите.

Продължавам да не разбирам къде е грешката на Букинг в случая? Ама все едно Simple Smile

М, да. Май забравихте, 4е преди 10-15г картите дори и не ги сънувахте, а сега големите претенции, 4е някъде си не могли да платят с карта. #Crazy
На мен пък не ми се е слу4вало никога и никъде тук от 16г насам.

Е то много неща бяха различни преди 10-15 години. Все пак това си е удобство за пътуващите. Съвсем различно е, ако живееш някъде и носиш някаква сума пари в себе си. Но ако си на екскурзия или почивка не е особено приятно да носиш голяма сума в себе си, или пък да я оставиш в хотела и т.н.

# 37
  • Мнения: 366
Значи.....тръгвам да резервирам някакъв хотел в Рим и по средата на резервацията се спирам. И като започнаха едни писма и чудесии - да ми помогнели да си я донаправя.  
Сега когато искам и аз пращам мейли с въпроси - тишина........Принципно да направят някаква  уточнение - този хотел блокира цялата сума по вашата резервация......или нещо от сорта. В смисъл да изисква от хотелите по-детайлна информация.
Днес не ми е ден. Не зная дали ме разбирате какво искам да кажа и с каква цел пуснах темата.
Явно още им имам зъб заради фалшивия турски хотел   Joy

Сега си потърсих поста за този хотел и гледам, че подвеждащите снимки на хотела отвън / бяха сложили снимки на друг хотел, който освен, че изглеждаше по- прилично, заблуждаваше - десет пъти минахме покрай него докато го търсихме/вече ги няма.

Цитат
Ние сме в друг хотел.
В онзи т.н хотел  на  рецепцията - 2 на 2 метра те посреща един шестокласник /може да беше и петокласник/, чатещ си нещо в нета. Иска паспортите. И остана много щастлив като си тръгнахме.
Явно това е мошенгия. Те се издържат вероятно от неустойки от резервации.
 
http://www.booking.com/hotel/tr/burcu-sultan-apart.html?aid=3231 … booking_confemail
Ужас, не помисляйте да си резервирате стаи тук. Не само, че въпросният балкон не съществува, няма и прозорци. От единия до другия етаж се качваш по вита метална стълба.  Загадка е  как ще се качи багажа. Стаите са като извадени от филм на ужасите. Не е ясно дали на сутринта няма да си транжиран.

Последна редакция: вт, 23 окт 2012, 23:10 от ASSAMARIS

# 38
  • Мнения: 1 668
М, да. Май забравихте, 4е преди 10-15г картите дори и не ги сънувахте, а сега големите претенции, 4е някъде си не могли да платят с карта. #Crazy
На мен пък не ми се е слу4вало никога и никъде тук от 16г насам.
Дали ти прави впечатление, че обиждаш.... Пък и не за първи път и после пищиш като ощипана, че някой те е наврял където не ти се иска.
Аз преди 15 години и таблет не съъм ползвала и мобилния ми телефон беше едно кило и компютъра ми не се побираше в дамската чанта, но тоова беше преди 15 години. Вече сче 2012 и за който не е разбрал има кредитни карти и други екстри и не е зле да се възползваме от удобствата на новото време, а едно от най-големите от тях е да не влача сума, равнностойна на годишните пенсии на няколко пенсионери всеки път като реша да си развея задника нна някъде. И по тази логика искам като ида в европа да имам удобствата, които са достъпни и в държави от третия смят. Та затова са и недоворствата на хората.... Изказа се едно момиче ефектирано от някаква случка и ти влизаш с бутонките кви са тези глупости, кво е това чудо.. Влязах мило да обясня, че май не е единична случка и на мен ми се е случило да попадам на такъв род идиоти, влязаха и други да споделят пък странно защо все за италия иидваш ти пак с бутонките да ни кажеш, че баба ми все кредитни карти е ползвала... Хайде вземи се в ръце, иди да си вземеш един душ и се замисли защо така се заяждаш с обикновения турист, койо пари е дошъл да дава в новата ти родинна, а те милите.... дори спънки ни правят, че да ги вземат. Сега дано съм достатъчно ясна в логиката си. Аз парите си има къде даа изхарча и надали ще повторя въпросната държавица - неоправддано скъпо ми е за това, което получавам... Ще ида да си ги харча в други държави, където 2012 година е настъпила преди 10 месеца, а няма да настъпи след 15 години...

# 39
  • Milano
  • Мнения: 3 684
Богиня, прав ти път...

Преди 15г. аз пък имах трудности в Бг, като нямаше банкомати никъде, нито се е плащало с карти...и не съм тръгнала да я оплювам.

Вклю4вам се за Италия, защото ако не успя да вклю4иш тук живея и може да съм наясно с пове4е неща.

Незнам за какво ''пищене като ощипана'' или пък обиди говориш? Всеки си има мнение, аз също и го изказвам.
Душ4е си вземи и ти и много здраве, нямам намерение да споря пове4е, няма да ме убедиш в противното.

# 40
  • София
  • Мнения: 9 989
Значи.....тръгвам да резервирам някакъв хотел в Рим и по средата на резервацията се спирам. И като започнаха едни писма и чудесии - да ми помогнели да си я донаправя.  
Сега когато искам и аз пращам мейли с въпроси - тишина........Принципно да направят някаква  уточнение - този хотел блокира цялата сума по вашата резервация......или нещо от сорта. В смисъл да изисква от хотелите по-детайлна информация.
Днес не ми е ден. Не зная дали ме разбирате какво искам да кажа и с каква цел пуснах темата.
Явно още им имам зъб заради фалшивия турски хотел   Joy

Сега си потърсих поста за този хотел и гледам, че подвеждащите снимки на хотела отвън / бяха сложили снимки на друг хотел, който освен, че изглеждаше по- прилично, заблуждаваше - десет пъти минахме покрай него докато го търсихме/вече ги няма.

Разбирам те, но хората са си написали, че може да бъде блокирана сума. Може и да не я блокират. Не знам на какъв принцип го правят. Доколкото си спомням спомена за дебитна карта. Явно това за тях носи несигурност или просто правят проверка. Но си го пише - така че е в реда на нещата. Освен това депозит/предплащане и блокирана сума не е едно и също, ако това по някакъв начин те е подвело.

А за проблеми с фалшив хотел - хубаво е да се четат ревютата, и то по-възможност на повечко места  Peace

# 41
  • Мнения: 1 668
Богиня, прав ти път...

Преди 15г. аз пък имах трудности в Бг, като нямаше банкомати никъде, нито се е плащало с карти...и не съм тръгнала да я оплювам.

Вклю4вам се за Италия, защото ако не успя да вклю4иш тук живея и може да съм наясно с пове4е неща.

Незнам за какво ''пищене като ощипана'' или пък обиди говориш? Всеки си има мнение, аз също и го изказвам.
Душ4е си вземи и ти и много здраве, нямам намерение да споря пове4е, няма да ме убедиш в противното.
Преди 15 години нямаше банкомати в БГ, НО ВЕЧЕ ИМА. В ИТАЛИЯ още имат проблеми и си го изкарват на гърба на туристите - това се опитвам да ти обясня! Иначе съм "включила", че скачаш като петле защото там живееш - сигурно 3 пъти написах за новата ти родина, но очевидно не си успяла да разбереш какво ти пиша... Благодаря за пожеланието за здраве. Взех си и душче  Joy. Между другото Ч и 4 са две различни неща... Можеш да се пробваш да пишеш на български преди да поправяш другите - 15 години не са толкова много време, че да си забравила.

При дебитните карти не може да се "блокира" сума. Там има 2 опции - платил и неплатил. Т.е. дебитната карта не може да се ползва за депозит и не може да бъде "проверена".
ASSAMARIS , букинг нямат толкова богато инфо, че да помага в такива случаи. Те просто регистрират всеки хотел, който има желание да му се продават стаите и изписват цялото инфо, дадено им от хотела. Ако там пише, че "може" да блокират сумата, то от букинг също това казват и нямат и представа, че може значи винаги. Същото е и със снимките - или хотела ги праща или разчитат на снимки на потребители. И в двата случая има вариант за грешка и чакат потребителите да дадат отзиви, че ако нещо не съвпада да го махнат или поправят. На мен винаги ми пращат въпросник след като съм била в някой хотел през тях - какво ми е харесало, какво не, забележки и т.н. и след това публикуват ревютата. Не се ядосвай на букинг. Вече имаш хотел и всичко ще е наред.

# 42
  • Milano
  • Мнения: 3 684
Преди 15 години нямаше банкомати в БГ, НО ВЕЧЕ ИМА. В ИТАЛИЯ още имат проблеми и си го изкарват на гърба на туристите - това се опитвам да ти обясня! Иначе съм "включила", че скачаш като петле защото там живееш - сигурно 3 пъти написах за новата ти родина, но очевидно не си успяла да разбереш какво ти пиша... Благодаря за пожеланието за здраве. Взех си и душче  Joy. Между другото Ч и 4 са две различни неща... Можеш да се пробваш да пишеш на български преди да поправяш другите - 15 години не са толкова много време, че да си забравила.



Mного добре разбирам, като под4ертаваш новата ми родина какво искаш да кажеш (ей много ви е яд на бг в 4ужбина)
За другото, като си толкова отворена, сигурно се сещаш, 4е няма кирилица на компютъра и на 4овек не му се превклю4ва един млрд. пъти за да напише една буква.
Не съм забравила нищо за разлика от теб с големите претенции при възникнал проблем. Mr. Green

Я,я то и в Бг имало проблеми с картите...не е възможно Thinking Mr. Green
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=684067.45
Виж поста на Лана.

Последна редакция: ср, 24 окт 2012, 11:18 от regina di cuori

# 43
  • Мнения: 1 668
regina di cuori , не ме е яд на българите в чужбина... Просто не ги разбирам като са толкова нещастни и озлобени повечето защо не си хванат самолетчето и да се приберат по родните си села, а трябва всеки път като чуят за проблеми в новата си родина да скачат и да се заяждат все едно са на заплата към правителството. Имали сме проблеми - решили сме ги. Ти какво скачаш и се пениш все едно лично теб съм обидила. Ако разпознаваш себе си в описаните случки това е друга бира. Не забравяй, че туриста има едни нужди - живеещия там други. Ако за теб е нормално като не работи някой Пос да застанеш до банкомата и без такса (или с ниска такава) да изтеглиш сумата, която ти е необходима, то аз като застана с българската карта ми вземат такси, каквито свят ти се извива за теглене в брой. Мислиш ли, че парите ги берем по дърветата, че примерно едни 100 -200 евро да са без значение за нас  newsm78. Или смяташ за нормално да се юрна примерно в метрото на Милано с едни 2-3 000 евро в чантата, защото видиш ли на хотелиера може да не му работи Пос терминала като напускам хотела или на тоя от рент-а кара и така нататък. Ми незная какво неясно има. Носим си пари в джоба колкото да имаме кафе да си купим и в тоалетна да влезем и някой магнит за хладилника да си купим, че ако ни думнат в метрото или на улицата да не ни е яд. За останалото разчитат повечето туристи на кредитните си карти. Дори да ми я вземат имам още поне 3 в джоба, а тази мога да я блокирам за 1 минута и да анулирам всички преводи, направени от нея в това време. Кое точно не разбираш за това, че туристите предпочитат плащането чрез карти? И не на последно място 1 транзакция да направя по време на почивката ми в чужбина ми се валидира застраховка за въпросната държава. И да - страшна драма е когато си на майната си в друга държава - имаш 2 -3 часа до полета имаш 50 евро в джоба и някакъв бушмен ти иска 1000 евро и дори не иска да звънне в банката, че да пита защо не му работи терминала. Толкова простичко ти го обяснявам, че и тоя път ако не схванеш каква е разликата между турист и живущ аз се отказвам...

# 44
  • София
  • Мнения: 9 989
Я,я то и в Бг имало проблеми с картите...не е възможно Thinking Mr. Green
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=684067.45
Виж поста на Лана.

Естествено, че има и то доста проблеми. Но когато си си вкъщи е много по-лесно да се справиш със ситуацията, както в случая съм разказала. Това обаче не ме прави щастлива, още повече че се връщам от страна отново от южната половина на континента, където и кафето си платих с КК на летището...а не паркинг за повече от 80 лева.
Примерно ние нямаме оплаквания от подобни случки - когато е било ясно, че може да се плати с карта, винаги сме си плащали - номера никой не ни е въртял. Моите оплаквания бяха от друго естество, да не ги повтарям пак. Лично аз няма проблем с Италия, но смятам че и там има какво да се подобрява и не всичко е цветя и рози от гледна точка на туриста, а когато искат сумите, които искат за забележителностите си, е редно поне да осигурят различни възможности да се плати (а не само кеш и по точна сума  Shocked, да и това го имаше). Пак казвам - не става въпрос за кварталната бакалия...

При дебитните карти не може да се "блокира" сума. Там има 2 опции - платил и неплатил. Т.е. дебитната карта не може да се ползва за депозит и не може да бъде "проверена".

Мда, права си. Вече се обърках какво точно се е случило - май са пробвали да направят ауторизация на картата и е била неуспешна, защото картата е дебитна? ASSAMARIS, така ли е? Или бъркам за вида карта?

# 45
  • Milano
  • Мнения: 3 684
Богиня, много добре те разбирам. Но явно ти не искаш да ме разбререш. Ще го повторя за 10ти път, дано и на теб сега ти стане ясно. Слу4илото се в твоя хотел или в магазина за колиета не озна4ава, 4е вси4ки хотели и магазини в Италия ''правят сценки'', за да те накарат да платиш в брой.
Ако искаш се върни и про4ети, 4е казах 100 пъти да не обобщаваме от една-две слу4ки.
Това е нявярна информация и затова се пеня.
Ина4е за твоя хотел си в правото си да се ядосваш, където и да било.

И ти не падаш по-долу от ''озлобените''...нали и ти тръгваш от ваше село да се разхождаш по света.  Mr. Green
За нещастните...как достигна до този извод не ми е ясно, но твой проблем.

# 46
  • Мнения: 1 144
Какво толкова има за разбиране, regina di cuori ???
Никой не ти е казал, че ВСИЧКИ хотели и магазини в Италия те карат да им плащаш в брой.
Дори и само на едно място да ми се е случило, е твърде гнусно да ме разиграват с това, че уж имало проблеми с картата ми? Че аз да не съм идиот, имам и Интернет банкиране и СМС известяване. Смяташ ли, че във всеки един момент не знам колко ми е кредитният лимит или каква сума ми е блокирана?
И две неща:
Защо това се случва на места с повече туристи в Италия?
Защо това не се случва в Германия, например?

# 47
  • Мнения: 366
И аз вече се омотах. Това са фактите:




 

Последна редакция: ср, 24 окт 2012, 17:18 от ASSAMARIS

# 48
  • Milano
  • Мнения: 3 684
Цитат на: wilian link=topic=684334.msg23321411#msg23321411 date=1350911748

С една дума, за Италия носете пари в брой.

[/quote

Tи си го казала wilian.
Освен онова за сценките, които щели да ти изиграят в Италия.
Аз само казах, 4е от няколко слу4ки не може да се обобщава.

За Германия какво да ти кажа, 4е са по-напред ли?. То това е всеизвестно.

# 49
  • Мнения: 1 144
ASSAMARIS, не приемат картата. Доколкото виждам е Виза Електрон.
Обикновено резервации се правят с кредитни карти. Нашите дебитни карти уж са международни, но не ги приемат навсякъде.
За безпроблемно плащане в чужбина - само кредитна карта.

# 50
  • Мнения: 1 668
regina di cuori , бих те попитала вече въпрос, на който зная отговора, но ще ме баннат... Аз какво обобщавам и какво не обобщавам и на каква база си правя някакви изводи не е твоя работа. Написала съм ситуацията такава каквато е. Влизаш ти и хващаш потребителката преди мен, че разказва приказки от 1001 нощ и лъже, влизаш после и ме подпукваш защо съм обиждала идиотите като ги наричам идиоти и че баба ми само кредитни карти е ползвала... След това седя и 2 дена ти се обяснявам, че когато наречеш идиота идиот то това не е обида, а факт! Ти седиш и се правиш на 2 и половина... Хайде ако обичаш да не се държиш като детска учителка срещу деца, които са скъсали училищния дневник. Тук се подвизавам от достатъчно дълго. На достатъчно хора съм помогнала, достатъчно хора са ми помогнали на мен. Мисля, че във форума пишат достатъчно разумни същества, че да си направят изводите от въпросните случки дали аз съм обобщила, че така е в цяла италия или не съм обобщила няма никакво значение. Добре, мир да има ще призная, че част от италианците не попадат в определението на идиота, но това не променя факта, че друга част попадат и че проблемите с пос терминалите ОЧЕВИДНО не са се случили само на мен, защото не само аз разказах такава история.
И не на последно място имаше един стар виц за туризма и емиграцията... Той отговаря на останалите ти въпроси...

# 51
  • Мнения: 1 668
regina di cuori , на мен ми се е случвала същата случка като на wilian . Даже погледнах по навик да не съм я разказала аз и това да е тема от преди година  Joy. Час и половина висяхме на рецепция, а палячото там се поти и през минута опитва и не става. Просто мислех, че сме попаднали на някой изключително бездарен идиот, но очевидно или е практика или просто "връзката" им с банката не е осигурена като хората. Недей така с "приказките от 1001 нощ" .... Аз смея да твърдя, че съм печен пътешественик, но час и половина седях там като наказана да се разправям с някакъв бездарник... Ни можеш да си тръгнеш, ни можеш да му обясниш, ни можеш да се разбереш.. И звъняхме на буникг-а дали те могат да дръпнат парите и те милите се чудят какво да ни правят като през тях само е резервирано без опция за плащане.... Щяхме да си изпуснем полета 4 човека заради този... Хотела беше в Милано...
Извадих си първия пост. Хайде сега ми покажи къде съм правила обобщения за цяла италия и къде съм обобщавала изобщо. Разказах конкретна случка за конкретен хотел с конкретен идиот. Къде точно съм написала, че ВСИЧКИ ХОТЕЛИ И МАГАЗИНИ ПРАВЯТ СЦЕНКИ! Къде е невярната информация...
Богиня, .. Ще го повторя за 10ти път, дано и на теб сега ти стане ясно. Слу4илото се в твоя хотел или в магазина за колиета не озна4ава, 4е вси4ки хотели и магазини в Италия ''правят сценки'', за да те накарат да платиш в брой.
Ако искаш се върни и про4ети, 4е казах 100 пъти да не обобщаваме от една-две слу4ки.
Това е нявярна информация и затова се пеня.
Хайде сега бавничко без да бързаш направи един разбор, че да разбереш къде си сбъркала и след това чинно да минеш и да се извиниш за това, че навираш в устата на хората неща, които не са казали и направили.

# 52
  • Milano
  • Мнения: 3 684

regina di cuori , не навсякъде - само в Италия   Mr. Green  Joy

За'' сценките'' много добре знаеш, 4е не си го писала ти. Отговарям на вси4ки ви общо.

За извиненията не смятам, 4е ги дължа на моля другарката.

В слу4ая за изводите, не ми се бъркай и ти за какво и кога ще се ''пеня''.
Аз също съм помогнала, на теб вкл.за Барселона.

Старият ти виц за туризма и емиграцията не го знам, а и не съм задавала въпроси, 4е да ми даде отговор на последните.

Май и ти си ''доста озлобена'', 4удиш се и се маеш как да обидиш.

В крайна сметка на жената не са и изиграли номер от италианския хотел.
Ако се върнете малко назад ще видите, 4е и във Валенсия е можело да ги изиграят.

Така, 4е не ми се обяснявай, 4е само еди-къде си ставало.
С това смятам диалога ми с теб за приклю4ен.

# 53
  • Мнения: 2 280
Аз също имам проблем. Резрвирах хотел в Париж чрез букинг. (за 5 дни - 543 евро). Няколко минути по-късно от картата са ми дръпнали 155.55 евро. След 2 дни се настаняваме на време. На края на престоя ни си плащаме кеш на хотела (543 евро). Въпроса ми е тези 155 евро за какво са ги дръпнали? Не съм правила анулация, нито сме закъснявали с настаняването. Сега 7 дни след резервацията парите все още не са отблокирани. Или може би са си ги дръпнали безвъзвратно? Как се процедира в такъв случай?

# 54
  • Мнения: 366
Аз също имам проблем. Резрвирах хотел в Париж чрез букинг. (за 5 дни - 543 евро). Няколко минути по-късно от картата са ми дръпнали 155.55 евро. След 2 дни се настаняваме на време. На края на престоя ни си плащаме кеш на хотела (543 евро). Въпроса ми е тези 155 евро за какво са ги дръпнали? Не съм правила анулация, нито сме закъснявали с настаняването. Сега 7 дни след резервацията парите все още не са отблокирани. Или може би са си ги дръпнали безвъзвратно? Как се процедира в такъв случай?
Принципно пиши на букинг.  Аз също им пратих 2-3 писма, но отговор нямам. Провери и в банката какво става.

# 55
  • Мнения: 1 144
По-скоро провери в банката, -True Blue- .

# 56
  • Milano
  • Мнения: 3 684
Аз също имам проблем. Резрвирах хотел в Париж чрез букинг. (за 5 дни - 543 евро). Няколко минути по-късно от картата са ми дръпнали 155.55 евро. След 2 дни се настаняваме на време. На края на престоя ни си плащаме кеш на хотела (543 евро). Въпроса ми е тези 155 евро за какво са ги дръпнали? Не съм правила анулация, нито сме закъснявали с настаняването. Сега 7 дни след резервацията парите все още не са отблокирани. Или може би са си ги дръпнали безвъзвратно? Как се процедира в такъв случай?

Дръпнали ли са ги или са само блокирани? Две разли4ни неща са.
Не можеш ли да влезеш в сайта на картата си и да видиш дали са само блокирани или си платила?
Веднъж ми бяха блокирали една сума доста време, влязах в сайта на картата си, писах имейл и ми я отблокираха веднага.

Аз по принцип запазвам винаги на сайта на съответния хотел, не съм ползвала букинг.
Разглеждах едни хотели в Майорка и сред едно от мненията имаше едни хора, които били резервирали 4рез букинг, отишли в хотела...резервацията им още не била пристигнала #Crazy
Някой да е резервирал 4рез венере?

# 57
  • Мнения: 2 280
Ами пише "Плащане на POS" и парите ги няма  Thinking утре ще се обадя в банката да питам. Благодаря!

# 58
  • Мнения: 2 280
Звъннах на банката, оказа се , че парите са само блокирани за 14 дни.  Peace

# 59
  • Мнения: 4 936
като 'буквам' хотел в бг пише, че анулацията е безплатна - на следващия ден вождам транзакция с описание 'плашане' в банковото си извлечение - моментално анулирах резервацията - не че условията не бяха добри, но ме хвана яд! Сега какво? Ще чакам 1 месец да ми върнат сумата, а през това време ми текат лихви! Днес ще звъня на банката да проверя дали тази сума е 'резервирана' или направо е платена. На сайта на букинг не намерих къде да се свържа за подобни проблеми. Ако някой знае - да даде линк.

# 60
  • Мнения: 104
Два пъти съм правила резервации за хотели в Букинг.Нямам кредитна карта,защото съм много против кредити,кредитни карти и така... И двата пъти веднага след резервацията получавам мейл,че картата е невалидна и се обаждам в хотела и обяснявам случилото се или пък пиша мейл на хотела.В един от случаите на рецепция ми поискаха по-голяма сума и добре,че знаех езика та се разправях с упрявителя.Затова вече си правя резервации само в туристически агенции.Плащам кеш или с картата-дебитна.Те ми дават ваучер и чиста работа Simple Smile

# 61
  • Мнения: 4 936
писали са ми от букинг, след като пратих извлечение от кр. карта получих @ от хотела - извиняват се, щели да върнат парите - българска работа - с чужд хотел не ми се е случвало такова нещо!

# 62
  • София
  • Мнения: 3 771
Два пъти съм правила резервации за хотели в Букинг.Нямам кредитна карта,защото съм много против кредити,кредитни карти и така... И двата пъти веднага след резервацията получавам мейл,че картата е невалидна и се обаждам в хотела и обяснявам случилото се или пък пиша мейл на хотела.В един от случаите на рецепция ми поискаха по-голяма сума и добре,че знаех езика та се разправях с упрявителя.Затова вече си правя резервации само в туристически агенции.Плащам кеш или с картата-дебитна.Те ми дават ваучер и чиста работа Simple Smile

И тук няма да се съглася. Това означава, че често плащате повече отколкото трябва, щом ползвате само агенции.
Въобще не искам да визирам този сайт за който е темата, а въобще, стотиците възможности за резервации, не само на хотели.
В днешно време без карти и без онлайн резервации, пътуванията са почти немислими.
Коя агенция ще ми свърши работа и ще ми резервира изгодни хотели на другия край на света ?
И в момента имаме резервирани десетки хотели през няколко сайта и нито една агенция.
Могат да възникнат проблеми, но ако не четеш всичко достатъчно добре, не гледаш малкия шрифт, а правиш резервацията на сляпо.
Дори и да се случи проблем, при повечето случай ще бъде оправен.

# 63
  • Мнения: 19 021
като 'буквам' хотел в бг пише, че анулацията е безплатна - на следващия ден вождам транзакция с описание 'плашане' в банковото си извлечение - моментално анулирах резервацията - не че условията не бяха добри, но ме хвана яд! Сега какво? Ще чакам 1 месец да ми върнат сумата, а през това време ми текат лихви! Днес ще звъня на банката да проверя дали тази сума е 'резервирана' или направо е платена. На сайта на букинг не намерих къде да се свържа за подобни проблеми. Ако някой знае - да даде линк.

някои хотели блокират сумата , но я теглят в момента в който пристигнете в хотела и се разпишете на бележката...от този момент тече и лихвата и осчетоводяването на сумата... Peace

# 64
  • Мнения: 366
Преди години букнах хотел във Виена. Поискаха ми друга карта, каква друга карта, просто ги зарязах. Взехме си друг хотел. Отидохме там, веселба. Месец след това проверявам картата - онези първите са си дръпнали парите. Значи, не са ми признали картата, защото нямало пари - дебитна беше. В момента, в който я захранвам, те си дръпват една нощувка без да ме информират. Къде ли не писах, къде ли не се жалвах. Тц, изгорях.

Последна редакция: сб, 28 мар 2015, 21:05 от ASSAMARIS

# 65
  • Мнения: 4 936


някои хотели блокират сумата , но я теглят в момента в който пристигнете в хотела и се разпишете на бележката...от този момент тече и лихвата и осчетоводяването на сумата... Peace
точно това очаквах да се случи и сега - да блокират сумата, а когато идем на място в зависимост от избрания ачин на плащане от нас - да я изтеглят или разблокират ако платим в брой,

Но тези са си изтеглили рано-рано парите!

# 66
  • на правилното място, в точното време
  • Мнения: 2 731
Преди години букнах хотел във Виена. Поискаха ми друга карта, каква друга карта, просто ги зарязах. Взехме си друг хотел. Отидохме там, веселба. Месец след това проверявам картата - онези първите са си дръпнали парите. Значи, не са ми признали картата, защото нямало пари - дебитна беше. В момента, в който я захранвам, те си дръпват една нощувка без да ме информират. Къде ли не писах, къде ли не се жалвах. Тц, изгорях.
Същата ситуация.  Отменена резервация, но са си взели парите за 4 нощувки , въпреки безплатната анулация. Сега изпратихме до букинга инфо, да видим какво ще се произнесат. Иначе, някой наясно ли е какви биха били санкциите за хотела?

# 67
  • Мнения: 19 021
Санкции не знам, но трябва да ви върнат парите, ако сте имали безплатна анулация и сте спазили срока. Ако не го направят може да оспорвате и в банката.

Сигурни ли сте, че е изтеглена сумата, а не само блокирана?

# 68
  • на правилното място, в точното време
  • Мнения: 2 731
С безплатна анулация беше. От банката казват,че е налице плащане. Ще видим букинг какво ще се произнесат.

# 69
  • велико търново
  • Мнения: 588
Здравейте има ли проблем със сайта ? Не мога да резервирам ,а уж не иска кредит на карта .А на последната опция иска карта и ми отхвърля картата .Не мога да завърша резервация та ?

# 70
  • Мнения: 4 808
Нямам кредитна карта защото не желая да имам. Всичко плащам с дебитна viza. Досега не съм имала проблеми, избирам винаги хотели с безплатна анулация и с плащане на място в хотела. Не са дърпали предварително пари, анулирала съм нощувки, също не са ми дърпали пари.

Общи условия

Активация на акаунт