Проблеми с Букинг

  • 9 844
  • 70
  •   1
Отговори
  • Мнения: 366
 Правя резервация на хотел в Рим през букинг и след час получавам смс за неуспешна транзакция на 150 евро от въпросния хотел. Получавам писмо от букинг, че валидността на картата ми била изтекла според хотела. Дрън, дрън. Актуализирам си данните на картата и цялото действие се повтаря.Резервацията ми е за 1 декември , а пише, че и анулацията е безплатна.
Преди месец се получи същата ситуация и за хотела в Будапеща, но беше в деня на пристигането към 16 часа.
Не зная какво да си мисля. Диди беше в същия хотел, но не е имала такива изпълнения.

# 1
  • Мнения: 1 668
Това не са проблеми с Букиинг, а с твоята кредитна карта. Не може да ти се случи 1 нещо 2 пъти за два различни хотела и ти да казваш дрън-дрън. Звънни в банката, обясни им каакъв е проблема и да проверят дали картата е валидна и какво е основанието, по което е отказан трансфера (т.е- на какво остование е отказан трансфера от твояята кредитна карта) - те имат повеече инфо, отколкото ти можеш да получчиш от букинга. Аз проблеми с кредитна карта също съм имала - веднъж ми блокираха пластиката заради оспорена транзакция без да ме предупредят, че да подам молба за преиздаване на пластиката и веднъж ми блокираха картата заради молба за нов пин като преди това 10000000 пъте ме увериха, че пластиката ще е същата, само ще ми преиздадат пина и в това време ще мога да си плащам с картата без проблеми в нета. Е, оказа се, ,че не е баш така. Та от тези 2 случая нося 4 кредитни карти към 3 сметки, че да съм сигурна, че не може да ми се случи да остана без карта, че на бг банките трудно се разчита...

# 2
  • Мнения: 366
Картата ми е дебитна. Защо искат да изтеглят 150 евро питам аз? Питах в банката, даже ми смениха картата, унищожиха старата.

Цитат
Buonasera
per confermare la prenotazione facciamo la pre autorizzazione sulla
carta di credito, abbiamo provato 2 volte ma ci dice transazione non
eseguita.
Cordiali saluti
front office
Те това ми рекнаха от хотела.
http://www.booking.com/hotel/it/la-locanda-del-manzoni.bg.html?a … ca72b443e6;dcid=1


Няма депозит, няма такса анулация, няма изискване картата да бъде кредитна.

Последна редакция: сб, 20 окт 2012, 22:10 от ASSAMARIS

# 3
  • Мнения: 1 141
Имам кредитна карта Мастъркард с кредитен лимит и никога не съм имала проблеми в чужбина или  с букинг.
През април резервирах хотел във Венеция само с кредитна карта. Дебитни карти не приемат. Швейцария също иска само кредитни карти.
Каква е тая заблуда в България, че дебитните карти били уж по-сигурни, не знам....

# 4
  • Мнения: 366
В смисъл, че се съмняват дали наистина имаш тези пари в дебитната?  Простете невежеството, но трназакция не е ли прехвърляне на пари. Щом смс-ът ми е, че е неуспешна транзакцията. Значи час след резервацията вече искат да ги изтеглят или проверяват дали имаш????
Да, сега се сетих, че и във Венеция съм я ползвала за резервиране на хотел и такива врътки не е имало.

Последна редакция: сб, 20 окт 2012, 23:39 от ASSAMARIS

# 5
  • след Околовръстното
  • Мнения: 1 812
Същото съобщение получих и аз за хотел в Париж.
Проблемът беше не във валидността на картата, а във факта, че няма достатъчно пари в нея.
В потвърждението беше посочено, че искат предварително плащане, но докато резервираш тази информация я няма.
Вкарах парите, валидирах картата, дръпнаха си ги и проблем няма.

# 6
  • Мнения: 366
Да де, но тогава подвеждат, че няма депозит и такса анулация. Става въпрос чак за 1 декемрви все пак.

# 7
  • Мнения: 125
Това е от условията на хотела в booking:
Правила и условия на La Locanda Del Manzoni: Приемани кредитни картиAmerican Express, Visa, Euro/Mastercard, Diners Club, JCB, CartaSi, Други. Хотелът си запазва правото да блокира предварително средства от Вашата кредитна карта до пристигането Ви.

# 8
  • Мнения: 366
Благодаря! Така си е - кьорав карти не играе!

# 9
  • Мнения: 366
Но защо подвеждат с безплатната анулация.

# 10
  • Мнения: 374
Но защо подвеждат с безплатната анулация.


Кое е подвеждащото? Ясно е написано, че ануацията е безплатна. Блокират сумата за резервацията по банковата ти карта. Ако анулираш резервацията до указания период /незнам какъв е за този хотел/, сумата ще бъде отблокирана и ще бъде на твое разположение.
Не винаги имейла, който изпраща банката към собственика на картата е коректен. Например, когато аз направя резервация с моята кредитна карта и ми блокират сумата, получавам имейл, в който пише, че е извършен превод към хотела, което в действителност не е така. За повече сигурност, просто се обади в банката.

# 11
  • Мнения: 366
Да, но защо блокират цялата сума, при условие, че  в случай не непристигане, се взема сумата само за една нощувка?

# 12
  • Мнения: 125
Добре де, ти не четеш ли условията? Написано си е, че ако не анулираш резервацията и не се появиш в хотела на посочената дата, общата цена на резервацията ще бъде изискана.

# 13
  • Мнения: 366
Добре де, ти не четеш ли условията? Написано си е, че ако не анулираш резервацията и не се появиш в хотела на посочената дата, общата цена на резервацията ще бъде изискана.
Няма значение вече. Сигурно са прави за себе си, вероятно са "изгаряли". Лично мене този подход не ме кефи. Отказах тази резервация, направих в друг хотел.

# 14
  • София
  • Мнения: 9 963
Блокират се суми по картата, защото хотелът прави ауторизация - проверява дали ще може да изтегли пари от тази карта, в случай на непристигане (взависимост от условията). Ако в банката не постъпи искане за плащане (в случая не би трябвало да постъпи) след 14 дни сумата се отблокира. След това си плащаш на място в хотела както е указано.
Това е според моята банка - само веднъж се е случвало подобно блокиране - обадих се в банката, обясниха ми и действително след 10 дни сумата беше отблокирана. Става въпрос за кредитна карта, в случая с този хотел май не може да се плати с дебитна, точно защото нямат право да ти вземат пари.

В случая хотелът и букинг не са направили май нищо нередно Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт