Проблеми с Букинг

  • 9 843
  • 70
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 141
Евтини номера на италиански хотел.
Ако в края на престоя поискате да платите с банкова карта е възможно да ви изиграят сценка, че картата не е в ред и да ви поискат пари в брой. С една дума, цигански номера.  Confused

# 16
  • Milano
  • Мнения: 3 649
И как то4но ще я изиграят тази сценка?
Нали от апарата излиза дали транзакцията е оторизирана или не?

# 17
  • Мнения: 1 141
Апарата изписва уж "transaction failed", но никой не ти го показва на английски. Излиза на италиански и ти го съобщават устно.
Ако се запънеш и кажеш, че нямаш пари, ти предлагат да платиш с магнитната лента, която разрешава плащане без ПИН код. Но ако решат могат да ти блокират и тази опция за плащане.
За сравнение, това лято в Швейцария като пъхнах картата, след кратък размисъл с пясъчен часовник на екрана, устройството "заговори" на чист български език. Направо онемях. Никога няма да ги стигнем швейцарците. И италианците с нас.....

С една дума, за Италия носете пари в брой.

# 18
  • София
  • Мнения: 9 950
Апарата изписва уж "transaction failed", но никой не ти го показва на английски. Излиза на италиански и ти го съобщават устно.
Ако се запънеш и кажеш, че нямаш пари, ти предлагат да платиш с магнитната лента, която разрешава плащане без ПИН код. Но ако решат могат да ти блокират и тази опция за плащане.

Супер! Като са тарикати могат ли да си останат без пари за нощувките? Защото, ако нямаш наистина пари в брой, или пък просто не искаш да платиш в брой...
Досега никъде било в Италия или другаде не се е случвало да имат възможност за плащане с карта и да ни бъде отказано или пък да има "transaction failed" (едва ли и на италиански е трудно да бъде разбрано). Друг е въпросът, ако принципно не приемат плащане, но това е друга тема.

# 19
  • Milano
  • Мнения: 3 649
Апарата изписва уж "transaction failed", но никой не ти го показва на английски. Излиза на италиански и ти го съобщават устно.
Ако се запънеш и кажеш, че нямаш пари, ти предлагат да платиш с магнитната лента, която разрешава плащане без ПИН код. Но ако решат могат да ти блокират и тази опция за плащане.
За сравнение, това лято в Швейцария като пъхнах картата, след кратък размисъл с пясъчен часовник на екрана, устройството "заговори" на чист български език. Направо онемях. Никога няма да ги стигнем швейцарците. И италианците с нас.....

С една дума, за Италия носете пари в брой.


Това приказки от 1001 нощ ли са?
To излиза пред теб, дори да е в друга стая, нали трябва да ти донесат бележката, за да ти го докажат. Ако ли, не, ще си я поискаш.

TRANSAZIONE NON AUTORIZZATA.

На мен ми се струва, 4е това пове4е се разбира на бг, отколкото failed.
Що се отнася за картите и моята е с 4ип, но няма пин код, не разбрах логиката ти тук?
Ако слу4айно си попадала на някакъв такъв хотел или т.н. то не озна4ава, 4е трябва да обобщаваш за цялата страна.
И хората тук са ходили надлъж и нашир из Италия, щяха да се опла4ат ако масово ги ''прецакваха''.

# 20
  • Мнения: 1 668
regina di cuori , на мен ми се е случвала същата случка като на wilian . Даже погледнах по навик да не съм я разказала аз и това да е тема от преди година  Joy. Час и половина висяхме на рецепция, а палячото там се поти и през минута опитва и не става. Просто мислех, че сме попаднали на някой изключително бездарен идиот, но очевидно или е практика или просто "връзката" им с банката не е осигурена като хората. Недей така с "приказките от 1001 нощ" .... Аз смея да твърдя, че съм печен пътешественик, но час и половина седях там като наказана да се разправям с някакъв бездарник... Ни можеш да си тръгнеш, ни можеш да му обясниш, ни можеш да се разбереш.. И звъняхме на буникг-а дали те могат да дръпнат парите и те милите се чудят какво да ни правят като през тях само е резервирано без опция за плащане.... Щяхме да си изпуснем полета 4 човека заради този... Хотела беше в Милано...

# 21
  • Мнения: 11 063
И на мен ми се е случвала подобна случка с картово плащане единствено в Италия. Разгеле не беше в хотел, а в магазин на Виа Корсо в Рим.
Та... много харесвам тази страна, даже пак ми се ходи (че от 4-5 г. не съм), обаче фактите са си факти. В Гърция и Италия - наличен кеш винаги.

# 22
  • Мнения: 1 141
Да отговоря на невярващите:  става въпрос за Boscolo Hotel Bellini във Венеция, където ми отказаха плащане с чип и с ПИН код авторизация. Тъй като случката се разиграваше в 04:30 сутринта и ми предстоеше полет, момчето от рецепцията използва магнитната лента и плащането се извърши без поискване на ПИН код. Това ме накара да изпадна в тих ужас. Известно е, че в България плащанията са напоследък винаги с чип и защита ПИН код. Какво излиза от всичко това: Ако в Италия си загубите картата, който я намери може да си тегли пари на воля само с магнитната лента, а пък вие се успокоявайте с факта, че сте защитени с ПИН код.
Няколко дни по-рано на остров Мурано ме правиха на балама, че не мога да купя колие и обеци като платя с карта. Отново ми бе разиграна сценката "картата не е в ред", аз отказах да платя в брой и търговецът загуби парите. Какво ли им пука, потокът от туристи е голям, не ме излъга мен, но следващите 5 човека може и да са платили в брой. Повечето ресторанти, които посетих във Венеция също бяха заложили твърдо на кеш-а и не приемаха плащане с карта.
Подобна практика се среща може би по-често в местата с повече туристи. Във Верона и в Падуа нямах подобни проблеми.

# 23
  • Milano
  • Мнения: 3 649
Богиня, Параход, това са проблеми с линията доколкото разбирам, а не ''сценки, за да ви накарат да си платите кеш'', както се изказа wilian.
И в такъв слу4ай каква вина има рецепциониста, 4е да е ''паля4о,  бездарен идиот'' и т.н епитети.?

За слу4ая в магазина във Венеция-тогава явно са си искали кеш (сигурно не са искали да издадат касова бележка, виждайки 4ужденци), но това хи4 не озна4ава, 4е в цяла Италия ''изиграват сценки, за да те накарат да платиш в брой''.

За картата, не знам как някой може да ти ''тегли'' пари от картата без пин код-при теглене от банкомат винаги се изисква пинкод, или може би имаш впредвид разплащане? По принцип са задължени да изискват документ за самоли4ност при плащане с карта.

Не полу4авате ли смс при използване на картата?
Така можеш да я блокираш веднага, ако забележиш нещо нередно.

# 24
  • Мнения: 97
Това е от условията на хотела в booking:
Правила и условия на La Locanda Del Manzoni: Приемани кредитни картиAmerican Express, Visa, Euro/Mastercard, Diners Club, JCB, CartaSi, Други. Хотелът си запазва правото да блокира предварително средства от Вашата кредитна карта до пристигането Ви.

Прясно пристигайки от Валенсия. Предварителната уговорка за апартамента беше да платим кеш при пристигане. На място, настанявайки ни, ни информираха че вече са ни дръпнали сумата от картата. И това го разбрахме благодарение на наш приятел, работещ там, когото бяхме ангажирали да ни чака на летището и да ни транспортира до хотела / апартамента/. Проблемът в случая е, че бяха изпратили служител, който говореше само испански и ако не беше нашият приятел за да превежда, щяхме да платим два пъти / бяхме приготвили парите в кеш/ Twisted Evil.

Последна редакция: вт, 23 окт 2012, 01:56 от vessit

# 25
  • Мнения: 1 668
regina di cuori , трябва ли да ти обяснявам сега 2 часа... Наричам го палячо и бездарен идиот, защото през 5 минути опитваше да прави нещо, което очевидно не ставаше с неговите познания и с устройството, което са му дали, но продължаваше. Не желаеше да звънне на банката при всичките ни многократни болби, че си изпускаме полета и няма да теглим пари на банкомат та ако ще да приритва и т.н. Мога да ти напиша 1000000 реда още защо този човек е правил сценки, че да ни накара да платим кеш, както и защо съм го нарекла палячо и бездарен идиот, но не виждам особен смисъл. Била съм в доста държави, толкова идиотско поведение не съм срещала никъде другаде. Като кажеш, че имаш пост терминал това значи, ЧЕ МОЖЕ ДА СЕ ПЛАТИ С КАРТА, а не че имаш пост терминал, който може и да не работи, а ти дори да не си проверил и да отказваш да провериш, да звъннеш  на шефа си или да направиш нещо, което да измъкне 4 човека от патовата ситуация да си изпуснат полета заради умствените ти проблеми. Виждам, че ти си избрала въпросната държава за твоя родина, но няма нужда да скачаш и да ги защитаваш сляпо дори и когато се държат като идиоти (човекът се опитваше да ни накара да повярваме, че проблема е в картите, а не в терминала. Използвахме 4 различни кредитни и дебитни карти, всичките работещи и с пари, като дори ходих до пекарната срещу хотела да купя поничка, да взема бележка за минало плащане, че да докажа, че картата е наред). Аз имам определено мнение за италианците и то не е особено добро (съжалявам, личен опит)... Моля да уважаваш правото ми да не ги харесвам и да ги смятам за циркаджии, които разиграха тази сценка нарочно, просто защото им личеше, че нямат желание да решат проблема по стотиците възможни начини, които позволява 21 век.

# 26
  • Мнения: 366
Цитат
 С нас се свързаха от La Locanda Del Manzoni, защото изглежда срокът на валидност на кредитната карта, използвана по време на резервацията, е вече изтекъл.

Какво е необходимо до направите?

За да ъпдейтнете данните от кредитната си карта, кликнете тук: Моят Booking

Ако желаете, можете да се свържете директно с La Locanda Del Manzoni за повече информация и допълнителна помощ.

Важно: Моля да се свържете с хотела в рамките на 24 часа, за да получите гаранция, че хотелът няма да таксува кредитната карта или да анулира резервацията.

Вашата резервация в хотела е все още валидна, освен ако не сте получили имейл за нейното анулиране.

Хотелът може да ви таксува в следните случаи:

    При непристигане
    За анулиране след крайния възможен срок
    При предварително плащане

Всички плащания се обработват от хотела.

Ако имате въпроси, ние сме на разположение 24 часа в денонощието.

С уважение,

Booking.com

Както писах вече, отмених тази резервация. Идеята на темата ми е да се информираме, за да не попадаме в клопките на хотелиерите. Вече повече от 24 часа от другия хотел, който резервирах, не са се опитали да направят транзакция.
Темата е "Проблеми с Букинг", защото според мене той се явява като гарант за безпроблемна резервация. Логично би било като получат сигнал за нередност, да проверят случая. както се случи с един хотел в Истанбул, за когото бяха качили снимки на друга сграда. Затова да си направим ние тук наш  си "Букинг" и да се информираме помежду си за читави и нечитави хотели и хотелиери, за да не ни се помрачава настроението от пътуването.

Последна редакция: вт, 23 окт 2012, 10:17 от ASSAMARIS

# 27
  • Milano
  • Мнения: 3 649
Богиня, ако не се разбра втория път ще потретя. Една или няколко слу4ки не озна4ава, 4е навсякъде е така. Казах, да не обобщаваме. Никой не ти е забранил да имаш мнение.
И терминала е ПОС, не пост.

# 28
  • Мнения: 1 668
regina di cuori , не навсякъде - само в Италия  Mr. Green  Joy

# 29
  • Milano
  • Мнения: 3 649
Навсякъде в Италия имах впредвид, което не са приказки от 1001 нощ, ами пълни глупости, за да съм по-то4на.

Общи условия

Активация на акаунт