Не пазарувайте от get.bg!!!

  • 22 736
  • 122
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 2 584
не бих пазарувала от тях

# 31
  • Мнения: 8
teodorpк, а защо излизате от рамките на добрия тон ??? Какво ви нерви толкова-че сте безсилни срещу антирекламата тук ли ? НАли знаете зза доволните и недоволните клиенти- доволният казва на 5, а недоволният на 10 потенциални клиента. Laughing
Вместо да крешите тук, работете върху обслужването и политиката на магазина. Peace

Не смятам, че с нещо съм излязал от добрия тон.
Ето, че ако днес ме бяха изслушали щеше да се стигне пак до това което им предложихме.
Само това, че сега вместо да имат нов сменен телефон в Понеделник, ще е друг ден.
Кое е грешното в случая?

Последна редакция: сб, 06 окт 2007, 20:23 от teodorp

# 32
  • Мнения: 2 978
Грешното в случая, че не сте се разбрали на място...а тук!!!


# 33
  • DE
  • Мнения: 521
И аз не бих пазарувала от тях - аман от крещящи невротизирани търговци!

# 34
  • Мнения: 8
Грешното в случая, че не сте се разбрали на място...а тук!!!




Напълно съм съгласен, нито ме изслушаха докато им обясня, нито се опитаха да разберат какво точно ще направим.
За нас е много по изгодно да се подмени стока, от колкото да се ремонтира и носи по сервизи.
Когато доставчика е съгласен, за нас това е най-добрия вариянт, клиента така е по-доволен, а и решението на случая става по-бързо.

# 35
  • Мнения: 8
И аз не бих пазарувала от тях - аман от крещящи невротизирани търговци!

Не аз съм крещял, ами на мен ми крещяха по телефона със заплахи за комисия, адвокати и специализирани органи.
Ето виждате, че нещата се решиха когато изслушаха какво им предлагаме за да се замени телефона.
Ако го бяха направили днес, нямаше да си късаме нервите един на друг.

# 36
  • Sofia
  • Мнения: 366
teodorp аз ви писах на лични за да не разкажа моята лош опит с вашата фирма и да откажа още клиенти. Вярвам че така са постъпили с авторите на тази тема защото аз бях потърпевша от вашето "любезно" обслужване. Когато поисках да говоря с управителя една от служителките ми каза че той не контактувал с клиенти и ми беше отказан разговор с него. Доста нерви ми костваше цялата процедура. Отделно че в сайта ви пише че телефоните на Нокиа са с 2 години гаранция и вие го потвърдихте, а гаранционната карта на телефона е за 1 година. Поредната некоректност.
Moni гледай и това когато ти подменят телефона. Успех!!!

# 37
  • Мнения: 2 978
teodorp,
Ако вие сте собственика, управителя на фирмата, или дори един от хората, които се опитват да работят качествено и да предлагат добри услуги, правите много добре, че се опитвате да оправите положението. Peace

Един съвет, ако приемате такъв Wink
Обърнете внимание на момичетата, които работят за вас.. Peace

# 38
  • DE
  • Мнения: 521
Отделно че в сайта ви пише че телефоните на Нокиа са с 2 години гаранция и вие го потвърдихте, а гаранционната карта на телефона е за 1 година. Поредната некоректност.

Само да вметна - няма значение какво пише на гаранционната карта - гаранцията на производителя е 2 години и точка! Т.е. в тези рамки имаш право да върнеш дефектиралия продукт на производителя и той да го ремонтира за своя сметка. Аз лично съм връщала обувки на Саламандър, които в рамките на година и половина се разлепиха 3 пъти - е, оказа се, че са непоправимо дефектни и ми върнаха парите - човек трябва просто да си знае правата и да ги отстоява!

# 39
  • Мнения: 5 370
Никога, ама никога, не бих си купила каквато и да е техника онлайн.
Да ме прощават всички търговци, потърпевши и купувачи-ама техника само по снимка-твърдо нЬе.
Днес си закупих чисто нов телефон, същия модел като този, за който говори и Мони, от "Хенди". Тестваш на място карта, звук, всичко.....иначе-Ходене по мъките имаше една книга и филм по нея....не знам колко серии. освен това магазинът ми е под носа, та...ако имам проблеми, веднага мога да се занеса дотам.
Впрочем, и аз пазарувам от Интернет, но само дрехи и то от определен, чужд сайт.

# 40
  • Мнения: 8
teodorp аз ви писах на лични за да не разкажа моята лош опит с вашата фирма и да откажа още клиенти. Вярвам че така са постъпили с авторите на тази тема защото аз бях потърпевша от вашето "любезно" обслужване. Когато поисках да говоря с управителя една от служителките ми каза че той не контактувал с клиенти и ми беше отказан разговор с него. Доста нерви ми костваше цялата процедура. Отделно че в сайта ви пише че телефоните на Нокиа са с 2 години гаранция и вие го потвърдихте, а гаранционната карта на телефона е за 1 година. Поредната некоректност.
Moni гледай и това когато ти подменят телефона. Успех!!!

Имаше грешка на печатницата и част от картите вместо 24, пише 12 месеца. Обикновенно го зачеркват и пишат 24, дори и да са пропуснали и да пише 12, се спазват 24-те месеца, по важно е какво сме обявили на сайта.
Всички телефони продадени с наша гаранция след 01.01.2007 са с 2 години гаранция.
Какво сте искали да говорите с управителя, ако е било нещо което са ви казали и хората в офиса, разговора с него е нямало да промени нищо.

# 41
  • Мнения: 8
teodorp,
Ако вие сте собственика, управителя на фирмата, или дори един от хората, които се опитват да работят качествено и да предлагат добри услуги, правите много добре, че се опитвате да оправите положението. Peace

Един съвет, ако приемате такъв Wink
Обърнете внимание на момичетата, които работят за вас.. Peace

Да, това е един от най-важните изводи от целия диалог.
Трябва много да помислим по този въпрос, че на ден ни се обаждат и пишат над 100 човека.
Благодаря:)

# 42
  • Мнения: 13 512
Впрочем, и аз пазарувам от Интернет, но само дрехи и то от определен, чужд сайт.
Е, тук не си права.Там, откъдето купуваш- нито можешда направиш рекламация, нито е изгодно да им върнеш стоката. А ако ти се изгуби пратка, чакаш минимум 2 месеца, докато ти изпратят  чек , който ти срещу комисионна трябва да си осребриш.
Така че е много по-добе да си купиш техника от български сайт онлайн, отколкото дрехи от ЛА Редут.  Wink

# 43
  • Мнения: 5 370
Монде, все пак с дрехите може да се процедира и другояче-ако не съм преценила и ми е голямо-ще стесня, ако е много малко-продавам.(въпреки че досега проблем не съм имала ни най-малък с тях). Ама с телефона, микровълновата, и т.н.? Ко прайваме, ако се закучат така нещата? Все пак, тук иде реч за доста парици-а знаеш до какви минимални суми  се стига там по намаленията. Money

# 44
Много искам да видя къде сте видели да се връща така пробвана няколко дни стока.
Това, че ТИ не си виждал(по-точно така ти изнася), не означава, че не се случва постоянно.
Не смятам, че с нещо съм излязал от добрия тон.
Ето, че ако днес ме бяха изслушали щеше да се стигне пак до това което им предложихме.
Само това, че сега вместо да имат нов сменен телефон в Понеделник, ще е друг ден.
Кое е грешното в случая?
Да пишеш с главни букви в интернет форум е равносилно на повишаване на тона в нормален разговор. Хайде сега кажи, че не си знаел. А грешното в случая е, че фирмичката ви е допуснала проблемът да излезе извън офиса и да получи гласност - недоволните клиенти са голям проблем, нали?
Имаше грешка на печатницата и част от картите вместо 24, пише 12 месеца. Обикновенно го зачеркват и пишат 24, дори и да са пропуснали и да пише 12, се спазват 24-те месеца, по важно е какво сме обявили на сайта.
Оправдания? Грешка на печатницата било. Даже и да е вярно - да сте ги накарали да си коригират грешката. И това, че било по-важно какво пише в сайта - ако не беше трагично, щеше да е смешно. Знаеш ли колко време отнема корекцията на число в сайта ви?

Не съм купувал нищо от вас, няма и да купя. А след този цирк ще се постарая да станете известни във форумите където пиша.

Мирослав.

за малко дда забравя:
Не смятам, че с нещо съм излязал от добрия тон.
пише се излязЪл. Вече може да пробваш да влезеш обратно.

Последна редакция: сб, 06 окт 2007, 21:18 от Lubi

Общи условия

Активация на акаунт