Не пазарувайте от get.bg!!!

  • 22 735
  • 122
  •   1
Отговори
# 15
  • Germany
  • Мнения: 7 950
да не говорим, че със стоката не може да се работи, защото не работи!

# 16
  • Мнения: 851
Много искам да видя къде сте видели да се връща така пробвана няколко дни стока.
Хайде говорете отново с комисията да ви обяснят по-подробно.
Явно не ми вярвате, че съм много добре запознат със закона, както съм написал горе, аз предложих на госпожата да пише до комисията. Или просто вземете прочетете внимателно закона.
В Кауфланд и става въпрос за  разопакована и изпробвана помпа за кърма /представете си това какво е/. Приеха  рекламацията и предложиха три варианта - да върнат парите, да подменят помпата или да си взема нещо на същата стойност.  

# 17
  • Мнения: 13 512
Много искам да видя къде сте видели да се връща така пробвана няколко дни стока.
Хайде говорете отново с комисията да ви обяснят по-подробно.
Явно не ми вярвате, че съм много добре запознат със закона, както съм написал горе, аз предложих на госпожата да пише до комисията. Или просто вземете прочетете внимателно закона.
В Кауфланд и става въпрос за  разопакована и изпробвана помпа за кърма /представете си това какво е/. Приеха  рекламацията и предложиха три варианта - да върнат парите, да подменят помпата или да си взема нещо на същата стойност.  
А помпат имаше проблем ли? НЕ работеше ли? Защото в такъв случай подлежи на рекламация. Не мисля, че някой оспорва правото на рекламация за дефектирала стока.

# 18
  • Мнения: 8
Много искам да видя къде сте видели да се връща така пробвана няколко дни стока.
Хайде говорете отново с комисията да ви обяснят по-подробно.
Явно не ми вярвате, че съм много добре запознат със закона, както съм написал горе, аз предложих на госпожата да пише до комисията. Или просто вземете прочетете внимателно закона.
В Кауфланд и става въпрос за  разопакована и изпробвана помпа за кърма /представете си това какво е/. Приеха  рекламацията и предложиха три варианта - да върнат парите, да подменят помпата или да си взема нещо на същата стойност.  

Това е стока на която не може да се направи ремонт.
А може би не прочетохте, че предложихме да се ПОДМЕНИ телефона. Само, че това не може да стане на момента.

# 19
  • Мнения: 851
А може би не прочетохте, че предложихме да се ПОДМЕНИ телефона. Само, че това не може да стане на момента.
Днес, 06.10.2007 със съпруга ми посетихме офиса им и, позовавайки се на закона за защита на потребителите, според който до колкото разбрах имам право да върна стоката в 7 дневен срок от датата на покупката, предложихме разумно решение - да бъде подменен дефектния телефон или ако не е възможно да ни върнат парите. Заявиха ни, че това е невъзможно и че единственото, което могат да направят е да вземат тел. за ремонт.

Повече няма да се меся в този спор, защото всеки си твърди неговото. Аз повече няма да пазарувам от вас. Моят опит също показа, че стоките ви не са точно това за което ги представяте. Съжалявам!

# 20
  • Мнения: 8
А може би не прочетохте, че предложихме да се ПОДМЕНИ телефона. Само, че това не може да стане на момента.
Днес, 06.10.2007 със съпруга ми посетихме офиса им и, позовавайки се на закона за защита на потребителите, според който до колкото разбрах имам право да върна стоката в 7 дневен срок от датата на покупката, предложихме разумно решение - да бъде подменен дефектния телефон или ако не е възможно да ни върнат парите. Заявиха ни, че това е невъзможно и че единственото, което могат да направят е да вземат тел. за ремонт.

НЕ ИСКАХА ДА ОСТАВЯТ ТЕЛЕФОНА.
КАЗАХ ПО-ГОРЕ ЗАЩО ТРЯБВАШЕ ДА СЕ ОСТАВИ.
ГОВОРИХМЕ И С ДОСТАВЧИЦИТЕ, ТЕ СЕ СЪГЛАСИХА ДА ГО СМЕНЯТ, ТАКА ЧЕ ЗА ТОВА НЯМАШЕ ДА ИМА ПРОБЛЕМ.
АЗ ГОВОРИХ С ГОСПОЖАТА И ЗНАМ ПО-ДОБРЕ КАКВО СЪМ КАЗАЛ.

# 21
  • Germany
  • Мнения: 7 950
Аз съм съпругът на Милена, извинявам се че ползвам нейния ник но не издържах.

quote author=monda link=topic=229399.msg5160746#msg5160746 date=1191685363]Много грозно и за съжаление некомпетентно е изказването , но няма да го коментирам, сигурно си имашпричини да се  държиш по този начин.

В седемдневен срок могат да се върнат стоки с ненарушена опаковка, навсякъде го пише. А след този период, за дефектирали стоки си има гаранция, която е от 6 м. до 2 години за техниката обикновено.

По чл.52, т.7 на Закона за Защита на Потребителя имате право да върнете закупената от нас стока в рамките на 7 работни дни, като трябва да са спазени следните условия:

стоката е неувредена
стоката не е използвана
неразпечатана и ненарушена вътрешна и външна опаковка
да заплатите доставката обратно до нас
да ни бъде предоставена банкова сметка, за да преведем обратно парите ви
[/quote]

Това не е вярно - прочетете закона пак или поне посочете къде са написани тези условия. Може и да важи за стоки закупени на място които могат да се тестват на място, но в никакъв случай не важи при продажби от разстояние, какъвто е случая. Именно за защита на потребителя в случаи като този е предвиден този 7 дневен срок в който купувача може да развали договора без каквато и причина и да върне стоката (ползвана или не). Обърнете внимание как при телевизионната търговия изрично подчертават, че в 7 дневен срок ако не си доволен може да върнеш стоката и те ти връщат парите. А и на нас ни предложиха да ни пуснат междувременно сервизна карта, която ако бяхме приели предполагам значи, че автоматично се отказваме от правото си да върнем стоката в законовия срок

# 22
  • Germany
  • Мнения: 7 950
А може би не прочетохте, че предложихме да се ПОДМЕНИ телефона. Само, че това не може да стане на момента.
Днес, 06.10.2007 със съпруга ми посетихме офиса им и, позовавайки се на закона за защита на потребителите, според който до колкото разбрах имам право да върна стоката в 7 дневен срок от датата на покупката, предложихме разумно решение - да бъде подменен дефектния телефон или ако не е възможно да ни върнат парите. Заявиха ни, че това е невъзможно и че единственото, което могат да направят е да вземат тел. за ремонт.

НЕ ИСКАХА ДА ОСТАВЯТ ТЕЛЕФОНА.
КАЗАХ ПО-ГОРЕ ЗАЩО ТРЯБВАШЕ ДА СЕ ОСТАВИ.
ГОВОРИХМЕ И С ДОСТАВЧИЦИТЕ, ТЕ СЕ СЪГЛАСИХА ДА ГО СМЕНЯТ, ТАКА ЧЕ ЗА ТОВА НЯМАШЕ ДА ИМА ПРОБЛЕМ.
АЗ ГОВОРИХ С ГОСПОЖАТА И ЗНАМ ПО-ДОБРЕ КАКВО СЪМ КАЗАЛ.

Това абсолютно не е вярно!!! Явно вашите служителки не са ви информирали правилно или вие не сте ме слушал. Единственото което ми беше предложено е да оставя телефона за РЕМОНТ, което аз отказах.

# 23
  • Мнения: 8
А може би не прочетохте, че предложихме да се ПОДМЕНИ телефона. Само, че това не може да стане на момента.
Днес, 06.10.2007 със съпруга ми посетихме офиса им и, позовавайки се на закона за защита на потребителите, според който до колкото разбрах имам право да върна стоката в 7 дневен срок от датата на покупката, предложихме разумно решение - да бъде подменен дефектния телефон или ако не е възможно да ни върнат парите. Заявиха ни, че това е невъзможно и че единственото, което могат да направят е да вземат тел. за ремонт.

НЕ ИСКАХА ДА ОСТАВЯТ ТЕЛЕФОНА.
КАЗАХ ПО-ГОРЕ ЗАЩО ТРЯБВАШЕ ДА СЕ ОСТАВИ.
ГОВОРИХМЕ И С ДОСТАВЧИЦИТЕ, ТЕ СЕ СЪГЛАСИХА ДА ГО СМЕНЯТ, ТАКА ЧЕ ЗА ТОВА НЯМАШЕ ДА ИМА ПРОБЛЕМ.
АЗ ГОВОРИХ С ГОСПОЖАТА И ЗНАМ ПО-ДОБРЕ КАКВО СЪМ КАЗАЛ.

Това абсолютно не е вярно!!! Явно вашите служителки не са ви информирали правилно или вие не сте ме слушал. Единственото което ми беше предложено е да оставя телефона за РЕМОНТ, което аз отказах.

ДОБРЕ, АЗ ВИ ГО КАЗАХ СЪЩОТО ПО ТЕЛЕФОНА.
ДОНЕСЕТЕ ТЕЛЕФОНА В ПОНЕДЕЛНИК. ГОВОРЕНО Е С ДОСТАВЧИКА, ЩЕ ГО СМЕНИ. ВТОРНИК ИЛИ СРЯДА НАЙ-КЪСНО, ЩЕ ИМАТЕ СМЕНЕН И ПРОВЕРЕН ДА РАБОТИ ТЕЛЕФОН.

И ТОВА ГОРНОТО ЗА СМЯНАТА НЯМА НИЩО ОБЩО СЪС 7 ДНЕВНИЯ СРОК. ОБЪРНЕТЕ СЕ И СЕ КОНСУЛТИРАЙТЕ С КОМИСИЯТА И ДОБРЕ ПРОЧЕТЕТЕ ЗАКОНА ПРЕДИ ДА ГО КОМЕНТИРАТЕ.

# 24
  • Germany
  • Мнения: 7 950
Ами тъй като съм възпитан човек ще започна с едно благодаря.
Кажете ми времеви интервал във който е удобно съпруга ми да мине да ви остави тел. в понеделник и все пак бихме искали да получим и някакъв документ че сме ви го върнали / различен от сервизната карта, която ми бе предложена/.

# 25
  • Мнения: 8
Ами тъй като съм възпитан човек ще започна с едно благодаря.
Кажете ми времеви интервал във който е удобно съпруга ми да мине да ви остави тел. в понеделник и все пак бихме искали да получим и някакъв документ че сме ви го върнали / различен от сервизната карта, която ми бе предложена/.

Ами нали на гаранционата карта се отбелязва какво се прави, какво се е лучило и т.н.
На нея се отбелязва и ако стоката е сменена заедно с новия сериен номер.
Не знам за някакъе друг документ подходящ в този случай.
Донесете телефона, ако можете до обяд, за да може по бързо да се смени и по бързо да вземем другия телефон.

# 26
  • Germany
  • Мнения: 7 950
Ок. А от колко часа започвате сутрин?

# 27
  • Мнения: 8
Ок. А от колко часа започвате сутрин?
От 10:00 сутринта.

# 28
  • Мнения: 535
Аз пък купих на мъжа си "оригинален" парфюм за подарък! Като си пръсна веднага разбрах, че е менте!Хич и не съм се разправяла, щото нито щяха да ми върнат парите, нито да го сменят. Но НИКОГА вече няма да купя и копче от тях. Тази тема още повече ми затвърди мнението.
Колкото до комисията една приятелка се беше свързала с тях точно за една такава покупка и каза, че те били много съвестни и надъхани и й помогнали много. Дано и на теб помогнат. Hug

И на мен ми помогнаха от Агенцията за защита на потребителите. Само че за тази цел е важно да пазиш всякаква информация по случая - разписка за покупката, може би в случая и е-майли могат да са от полза, ако сте имали кореспонденция.

Лошото е, че от агенцията реагират след около месец след подаване на жалбата, защото не могат да смогнат, така че ще трябва да почакаш.

Не се отказвай! Търси си правата! Успех  Hug

Последна редакция: сб, 06 окт 2007, 20:01 от Zagorka

# 29
  • Балчик
  • Мнения: 9 220
teodorpк, а защо излизате от рамките на добрия тон ??? Какво ви нерви толкова-че сте безсилни срещу антирекламата тук ли ? НАли знаете зза доволните и недоволните клиенти- доволният казва на 5, а недоволният на 10 потенциални клиента. Laughing
Вместо да крешите тук, работете върху обслужването и политиката на магазина. Peace

Общи условия

Активация на акаунт