Не пазарувайте от get.bg!!!

  • 22 737
  • 122
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 8
Много искам да видя къде сте видели да се връща така пробвана няколко дни стока.
Това, че ТИ не се виждал(по-точно така ти изнася), не означава, че не се случва постоянно.
Не смятам, че с нещо съм излязал от добрия тон.
Ето, че ако днес ме бяха изслушали щеше да се стигне пак до това което им предложихме.
Само това, че сега вместо да имат нов сменен телефон в Понеделник, ще е друг ден.
Кое е грешното в случая?
Да пишеш с главни букви в интернет форум е равносилно на повишаване на тона в нормален разговор. Хайде сега кажи, че не си знаел. А грешното в случая е, че фирмичката ви е допуснала проблемът да излезе извън офиса и да получи гласност - недоволните клиенти са голям проблем, нали?
Имаше грешка на печатницата и част от картите вместо 24, пише 12 месеца. Обикновенно го зачеркват и пишат 24, дори и да са пропуснали и да пише 12, се спазват 24-те месеца, по важно е какво сме обявили на сайта.
Оправдания? Грешка на печатницата било. Даже и да е вярно - да сте ги накарали да си коригират грешката. И това, че било по-важно какво пише в сайта - ако не беше трагично, щеше да е смешно. Знаеш ли колко време отнема корекцията на число в сайта ви?

Не съм купувал нищо от вас, няма и да купя. А след този цирк ще се постарая да станете известни във форумите където пиша.

Мирослав.

за малко дда забравя:
Не смятам, че с нещо съм излязал от добрия тон.
пише се излязЪл. Вече може да пробваш да влезеш обратно.

Разбира се,че са проблем недоволните клиетни, и мисля че със недоволния клиент се разбрахме.
Точно за това отговарям тук.

ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА ГЛАВНИТЕ БУКВИ и за правописната грешка, на всеки се случва, даже можете да видите, че и Вие сте допуснал.

# 46
  • софия
  • Мнения: 25 478
Не съм пазарувала от get.bg, но след целият този "разговор" и с представител на фирмата никога няма и да пробвам. Всеки, който ме попита, ще давам линк към настоящата тема. Правилото на недоволния клиент важи в пълна сила.
Благодаря за споделения горчив опит и се надявам нещата да се оправят, като съм твърдо убедена, че фирмите държащи на името си не общуват с клиентите си по този начин и с това отношение. Пропуснах ли някъде думата "Извинете"? А ако не беше пусната темата?

Последна редакция: сб, 06 окт 2007, 21:40 от zvanche

# 47
Не съм пазарувала от get.bg, но след целият този "разговор" и с представител на фирмата никога няма и да пробвам. Всеки, който ме попита, ще давам линк към настоящата тема. Правилото на недоволния клиент важи в пълна сила.
Благодаря за споделения горчив опит и се надявам нещата да се оправят, като съм твърдо убедена, че фирмите държащи на името си не комюникират по този начин и с това отношение с клиентите си. А ако не беше пусната темата?
Колко е хубаво, когато можеш да намериш правилните думи!   smile3501

# 48
  • Мнения: 4 451
И аз не бих пазарувала от тях. Радвам се, че сподели с нас.

# 49
  • Мнения: 8
Мисля, че със клиента се разбрахме.
Благодарение и на моя позната, която ми посочи темата във форума:)
Всеки греши, важното е нещата да завършват добре.

# 50
  • Мнения: 4 447
Успех Мони!Не се предавай, в пълното право си, да си потърсиш правата.
 Hug

До сега няколко пъти сме пазарували от гет-а и не сме имали порблеми, но ще го имам предвид!  Peace

Благодаря! Hug

# 51
  • Мнения: 4 447
Мисля, че със клиента се разбрахме.
Благодарение и на моя позната, която ми посочи темата във форумаSimple Smile
Всеки греши, важното е нещата да завършват добре.

С клиента или със клиента ?  Whistling

Мисля, че за създаденото неудобство, трябва да й дадете по-скъп и модерен телефон, от този, който е закупила вашата клиентка, за да докажете, че наистина си тежите на мястото и държите на клиентите си!

# 52
  • Sofia
  • Мнения: 366
Да този проблем се разреши, но колко още опарени клиенти имате не се знае. И трябва ли да пишем във форумите и да алармираме комисии за да получим ние потребителите едно нормално обслужване каквото е в белите държави? Ами ако Мони не беше писала тук и вашата позната не беше видяла темата до къде щеше да се стигне? Научете си служителките да се държат коректно с клиентите и ги пратете на техническо ограмотяване - не може служителка да ми обяснява как тества телефон и после да се измъква с аз не съм технически грамотна. Всеки посетил офиса ви може да види това с очите си още щом отвори вратата - работещ климатик на мах и отворени врати за да охлаждате околната среда. Оправдание на служителки че били на 21 и не разбирали нищо - извинявайте ама защо ги назначавате тогава?
За всички които ще пазаруват от гет.бг или вече са го направили - отваряйте си очите и си търсете правата!!!

# 53
  • Мнения: 2 759
                    На мен пък ми е чудна тази бърза реакция на фирмен представител във форум в И-нет. Въпреки всичко човекът се извини, разбрахте се и ако всичко от тук нататък мине точно: евалла на фирмата. Иска ми се и на мен така да ми реагират от 345 .

# 54
  • Мнения: 8
Да този проблем се разреши, но колко още опарени клиенти имате не се знае. И трябва ли да пишем във форумите и да алармираме комисии за да получим ние потребителите едно нормално обслужване каквото е в белите държави? Ами ако Мони не беше писала тук и вашата позната не беше видяла темата до къде щеше да се стигне? Научете си служителките да се държат коректно с клиентите и ги пратете на техническо ограмотяване - не може служителка да ми обяснява как тества телефон и после да се измъква с аз не съм технически грамотна. Всеки посетил офиса ви може да види това с очите си още щом отвори вратата - работещ климатик на мах и отворени врати за да охлаждате околната среда. Оправдание на служителки че били на 21 и не разбирали нищо - извинявайте ама защо ги назначавате тогава?
За всички които ще пазаруват от гет.бг или вече са го направили - отваряйте си очите и си търсете правата!!!

Ако днес ме бяха изслушали, а не бяха започнали да ми говорят как са щели да се оплачат на комисията, адвоката на фирмата им и компетентните органи, щяха да оставят телефона и проблема щеше да бъде решен и за тях още в Понеделник.
Не мога да разбера защо накои си мислят, че търговците само искат да ги ограбят и при рекламация започват директно със заплахите, вместо да изслушат и другата страна и че при рекламация търговеца иска също да разреши проблема.

Мисля, че на Вас ви показах къде бъркате в закона за защита на потребителите и че в този, а и в никой друг случай до сега не сме нарушили законовите права на клиентите, а правим всичко по силите си да оправим всяка рекламация.
Разбира се, най-лесно е да се критикува без да се изслуша другата страна.

# 55
Днес си закупих чисто нов телефон, същия модел като този, за който говори и Мони, от "Хенди". Тестваш на място карта, звук, всичко.....иначе-Ходене по мъките имаше една книга и филм по нея....не знам колко серии. освен това магазинът ми е под носа, та...ако имам проблеми, веднага мога да се занеса дотам.
Впрочем, и аз пазарувам от Интернет, но само дрехи и то от определен, чужд сайт.

Сега остава да кажеш, че като е от Хенди, телефона е застрахован от повреда 100%  Outta Joint Или ако се повреди, понеже магазина ти е близко, ще ти сменят телефона, а няма да те размотават месеци по сервизи? newsm78

Електронната търговия дава много предимства на потребителите, но проблема основно си остава в тях самите, защото предпочитат да разрешават проблемите си офф-лайн, вместо да спестят нерви и пари Wink

Но все пак сме си в БГ и докато се изгради потребителска култура, ще си се нервим и няма да имаме доверие даже на кварталната бакалия (кой знае какви боклуци ни продават, а?Simple Smile ), а за онлайн бизнес няма смисъл да подхващаме темата...

# 56
  • Sofia
  • Мнения: 366
Да този проблем се разреши, но колко още опарени клиенти имате не се знае. И трябва ли да пишем във форумите и да алармираме комисии за да получим ние потребителите едно нормално обслужване каквото е в белите държави? Ами ако Мони не беше писала тук и вашата позната не беше видяла темата до къде щеше да се стигне? Научете си служителките да се държат коректно с клиентите и ги пратете на техническо ограмотяване - не може служителка да ми обяснява как тества телефон и после да се измъква с аз не съм технически грамотна. Всеки посетил офиса ви може да види това с очите си още щом отвори вратата - работещ климатик на мах и отворени врати за да охлаждате околната среда. Оправдание на служителки че били на 21 и не разбирали нищо - извинявайте ама защо ги назначавате тогава?
За всички които ще пазаруват от гет.бг или вече са го направили - отваряйте си очите и си търсете правата!!!

Ако днес ме бяха изслушали, а не бяха започнали да ми говорят как са щели да се оплачат на комисията, адвоката на фирмата им и компетентните органи, щяха да оставят телефона и проблема щеше да бъде решен и за тях още в Понеделник.
Не мога да разбера защо някои си мислят, че търговците само искат да ги ограбят и при рекламация започват директно със заплахите, вместо да изслушат и другата страна и че при рекламация търговеца иска също да разреши проблема.

Мисля, че на Вас ви показах къде бъркате в закона за защита на потребителите и че в този, а и в никой друг случай до сега не сме нарушили законовите права на клиентите, а правим всичко по силите си да оправим всяка рекламация.
Разбира се, най-лесно е да се критикува без да се изслуша другата страна.

Е аз изслушах служителките Ви и след като Вие се скрихте от мен видях че нещата се решават не точно както тук го описвате. Вашите слижителки се криха от мен в ICQ-то и се държаха доста грубо след като ми бяха взели телефона и идея нямаха какво става с него. 3 дена ме караха да стоя и да чакам да ми го донесат след ремонт и като не го получа и им се обадя ме информират че от сервиза са им го върнали неотремонтиран. Къде е коректността след като съм им оставила телефон за контакти с мен защо не проявиха елементарно уважение към клиента и да ме информират? Но защо ли аз съм само някаква там която е имала неблагоразумието да си купи стока от вас.
И защо тук ми пишете че сте ме убедили че греша със закона след като се оказа че аз съм искала подмяна на телефона си и по закон ми се е полагала тази подмяна - къде ми е грешката? Дори сам Вие ми написахте че имам право да поискам апарата да се смени - е кой не чете законите тогава и кой е некомпетентния в скучая!!!

# 57
  • Sofia
  • Мнения: 366
Между другото купих си фотоапарат от магазин в който собствениците бяха сметнали за нужно да сключат договори с оторизирани сервизи на производителите. Апарата се повреди и го занесохме на ремонт. Седмица по-късно от сервиза ни се обадиха и ни казаха че са разговаряли с производителя и че на него ще му излезне по-ефтино ако ни даде нов вместо да отремонтира този. Попитаха ни дали сме съгласни и ако сме съгласни да отидем при тях да си получим новия.
Гет.бг имат договор със сервиз в който работи 1 служител - поне с такова убеждение останах след ежедневните разговори с тях, който естествено не може познава всички марки апарати и целия им софтуер.
С предишния си апарат съм ходила в сервиз на Нокиа без никакви протекции от когото и да било. Ремонта ми беше извършен на място за 15 мин. - помолиха ме да изчакам. Не ме мотаха месец и половина и не се криха.
Да всико се поврежда, но ако си в сервиз където техниците са обучени от производителите и познават добре техниката която ще поправят това не е проблем. Проблема идва когато някой некомпетентен се захване да ремонтира и вместо да получите работещ апарат получавате като мен апарат който не може въобще да се ползва...

# 58
И аз чаках 2 месеца за телефон в гаранция от тях. Но не подкрепям и клиенти като сиамка. Ей затова с краен клиент е ужасно да се работи всеки с претенциите си. Купи нещо за 100лв и очаква чудеса и почват разправиите.

# 59
  • Мнения: 4 447
Брей колко много нови юзъри са проявили интерес към тази тема, а към друга - не!

 Thinking

Може да си купиш нещо и за 5лв, но клиента е в правото си, когато стоката не е читава, ако ще и продавача да му се наложи на глава да скача, за да докаже обратното.  Crossing Arms

Общи условия

Активация на акаунт