Проблем с учител

  • 11 535
  • 80
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 8 806
Учителите са на 8ч работен ден. Няма оправдания да не нанесат оценките, че даже са длъжни и в бележниците да си вписват (не класния ръководител). Могат да си водят свои бележници, но дневникът е официален документ и бележника на ученика. Директорът пък има контролна функция, трябва да проверява периодично бележниците на учениците и да се подписва. Класният ръководител също!
 Аз живея в чужбина, тук учителите стоят наистина 8 часа в училище и след като си завършат часовете, могат да нанасят оценки и всякаква др. административна работа, или да си подготвят часовете за следващия ден. Имат кабинети, разбира се.

# 31
  • Мнения: 11 914
Не съм била само с отлични оценки, но не съм крила никога бележник. На нас ни нанасяха всички оценки веднага след изпитване или контролно.
Нека всеки говори от свое име. Защото има разлики.

И аз така. Като цяло, отлична ученичка, но инцидентно е имало 3, 4, не съм крила
Детето ми също не крие. Всякакви оценки има, не е отличрик, но като нанесат оценките, вкл и 6, се чуди кога и за какво е било. Практиката да се нанасят късно оценки, предполагам, че идва от това, да се формира оценка от две, три изпитвания, но не е редно

# 32
  • Мнения: 24 467
Така оценяването губи всякакъв смисъл - човек не знае кога, как и защо е оценен. А оценката няма за цел учител да си отчита нещо си, а да се разбера какво конкретно не е разбрало и научило детето, за да се реагира. Навреме. При мързеливи учители, които не си вършат работата, няма и ефект от оценяването.

Последна редакция: сб, 02 фев 2019, 16:01 от Judy

# 33
  • Мнения: 2 050
Много трудна тема сте отворили. Вдигам ги по 10 пъти и все не са готови.Ако оценявам реално трябва да напълня дневника с двойки. Днешните деца (поне при нас, в нашето училище) трябва да знаят точна дата и час когато да благоволят да си научат урока. И ти ги чакаш. И има натиск.

# 34
  • Мнения: 8 806
Много трудна тема сте отворили. Вдигам ги по 10 пъти и все не са готови.Ако оценявам реално трябва да напълня дневника с двойки. Днешните деца (поне при нас, в нашето училище) трябва да знаят точна дата и час когато да благоволят да си научат урока. И ти ги чакаш. И има натиск.
Странно преподаване. Вие диктувате правилата. Щом така сте си организирали работата, така ще бъде, ще ги чакате. И натискът вие сте си го позволили.

# 35
  • Мнения: 2 050
Много трудна тема сте отворили. Вдигам ги по 10 пъти и все не са готови.Ако оценявам реално трябва да напълня дневника с двойки. Днешните деца (поне при нас, в нашето училище) трябва да знаят точна дата и час когато да благоволят да си научат урока. И ти ги чакаш. И има натиск.
Странно преподаване. Вие диктувате правилата. Щом така сте си организирали работата, така ще бъде, ще ги чакате. И натискът вие сте си го позволили.

Ако не ми отърва си хващам чантата и напускам. Правила съм го. Нищо не можеш да организираш , ако от ръководството ти вържат ръцете. Просто си отиваш и идва следващия, който ще го прави.

# 36
  • Мнения: 8 806
Много трудна тема сте отворили. Вдигам ги по 10 пъти и все не са готови.Ако оценявам реално трябва да напълня дневника с двойки. Днешните деца (поне при нас, в нашето училище) трябва да знаят точна дата и час когато да благоволят да си научат урока. И ти ги чакаш. И има натиск.
Странно преподаване. Вие диктувате правилата. Щом така сте си организирали работата, така ще бъде, ще ги чакате. И натискът вие сте си го позволили.

Ако не ми отърва си хващам чантата и напускам. Правила съм го. Нищо не можеш да организираш , ако от ръководството ти вържат ръцете. Просто си отиваш и идва следващия, който ще го прави.
като ги вдигате по 10 пъти ученикът не знае кога го вдигате без оценка и кога с оценка. Той какво казва в къщи на родителите - изпитван ли е или не, и той не знае. Изпитването трябва да завърши с оценка и вписване в бележника веднага. Дата давайте само за контролно или класно.

# 37
  • Мнения: 2 050
Вдигам го за да мога да му пиша нещо различно от 2. Знае много добре, че е изпитан и му е простено. Говорила съм с родители по въпроса. Казват ми, че много добре си познават децата и  знаят колко ги мързи. Ние ги направихме такива с огромния брой компромиси. Нищо хубаво не е това, напротив. Темата е дълга и мъчна, но е факт. От нашето училище си заминаха едни от най-стойностните преподаватели разочаровани от натиска върху тях.

# 38
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
При нас директорът проверява дневниците за периодичност на изпитванията поне два пъти на срок. Ако има някъде малко или никакви оценки, съставя протокол и до няколко дни грешката трябва да е поправена. Имаме и санкции, ако нарушението се повтори.
От друга страна родителят също може да следи за такава ритмичност и ако има забавяне, както в случая, да отправи сигнал.

Бележниците са трудни за попълване, все ги няма или няма време след писмено изпитване, просто няма как да се контролира това. С нетърпение чакам да отпаднат и да минем изцяло на е-дневник.
Сега си играя с имейли да изпращам текущи оценки, за да имат родителите яснота.

# 39
  • WonderLand
  • Мнения: 3 895
На мен ми е интересно щом детето толкова добре си знае материала защо е допуснало грешки, които е поправяло после.

# 40
  • ...живея на последния етаж...
  • Мнения: 707
И на мен ми е чудно, как така детето знае повече от майка си и баща си, взети заедно, от 3 годишен знае подредбата на планетите ( явно има интереси към астрономията), обаче на 13 бърка, поправя, и нищо вярно няма в теста. Защото ако имаше поне мъничко, за което да се хване госпожата, щеше да има 3 и тази тема нямаше да е тук.

# 41
  • Мнения: 105
И на мен ми е чудно, как така детето знае повече от майка си и баща си, взети заедно, от 3 годишен знае подредбата на планетите ( явно има интереси към астрономията), обаче на 13 бърка, поправя, и нищо вярно няма в теста. Защото ако имаше поне мъничко, за което да се хване госпожата, щеше да има 3 и тази тема нямаше да е тук.

Той има 3 на въпросния тест /май не четете/. А на въпроса как такъв" гений на астрономията" е сбъркал подреждането на планетите и после ги е поправял - ще отбележа единствено, че проблемът е в графиката на теста:
отговорите не вървят така:
А............       В)...............
Б)............      Г................

а така
А............       Б)...............
В)............      Г................


Разбирам, че има много потребителки, които горят от желание за изпитат хлапето и да му докажат колко е тъп и как си заслужава унижението ...., но нямам техническа възможност да им помогна.

Темата не е за това колко знае или не знае моят син, а ЗАЩО ТЕКУЩИТЕ ОЦЕНКИ СЕ ВПИСВАТ в единствения източник на информация СЛЕД КРАЯ НА СРОКА.


# 42
  • София
  • Мнения: 38 499
Подкрепям! При нас се получи подобно нещо с математиката. Уж бяха две оценки, сега включиха дневника и цъфна трета, при това - двойка.
Дано следващия срок да ги изпитват и нанасят навреме.

# 43
  • ...живея на последния етаж...
  • Мнения: 707
Никой не казва, че детето е тъпо. Моето мнение е, че родителите имат едни представи за децата си, които често се разминават с действителността. И са склонни да ги оправдават за грешките. Отговорите на теста могат да бъдат подредени по много начини, каква е разликата "с" дали ще е горе, долу или накрая?
а)
б)
в)
г)

а)...    б)...   в)...   г)... 

# 44
  • Мнения: 105
Да, разбирам! Мисълта ми е, че аз баш не съм от тез орлици, дето отглеждат бъдещи Нобелови лауреати -  това го писах няколко пъти и нямам енергия /и нужда/ да се обяснавам повече /за Слънчевата система/. Който иска, в каквото иска да вярва! Неслучайно писах, че съм била учител в продължение на 3 години /между другото единствената смислена работа, която съм вършила/.

Изключително лошо впечатление, пък на мен, ми прави фактът, че по презумция всички деца са мързеливи, нямат никакви интереси и ако получат двойка, по подразбиране трябва да се сетят със закъснение, че не са изпълнили нечии изискавания, формулирани никъде и отразени след края на срока. Да не забравяме и пубертета! От друга страна "даскалите" са "свещени крави ", които винаги знаят какво правят, те са непогрешими, имат фиксирани правила, винаги са обективни, /и да не забравяме/ се защитават помежду си !

Не съм съгласна! Никоя от вас, Учителките, не ми зададе въпрос за въпросната госпожа, абсолютно всички се хванахте за сина ми! Защо? Аз знам отговора. Мисля, че и вие! И докато това продължава, ние също ще продължаваме да отглеждаме деца "за износ", супер неориентирани в интересите си.

Общи условия

Активация на акаунт