Проблем с учител

  • 11 504
  • 80
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2 050
Ние грешим, да. Но има нещо гнило. Някой лъже. Детето казва, че не е изпитано, тя пише 2 на устно изпитване. Няма право да си измисля оценки. Ако случая е такъв, вината е нейна.
Нанася ги вероятно в електронния дневник. Аз също допусках грешка да нанасям по-късно. Но ние имахме хартиен,учителски и електронен. Не я оправдавам,  но понякога човек се омотава.
Няма нищо лошо да се обадите на госпожата . Аз винаги съм търсила обратна връзка, ако има проблем.
Пожелавам ви успех !

# 16
  • Мнения: 105
Точно поради това трябва да има някакви правила при нанасянето на текущите оценки. Очевидно в момента времевите рамки са ужасно широки и дори да се спазват всеки може да се окаже в това положение. Миналата година отново имаше грипна ваканция в края на първия срок. Започнаха да пристигат текущи оценки на килограм ... Дори да не са ниски, пак не е правилно.

# 17
  • Мнения: 2 050
Болна тема ни е тази в училище. Надявам се най-накрая да има едно място на което се нанасят оценки и то да е достъпно за родителите. Истински ужас е да се налага да го правиш на пет. Аз съм разсеяна и понякога изтървам нишката, омотавам се в бумаги.
Моя съвет към вас е никога да не се притеснявате да търсите преподавател. Аз се радвам винаги да намеря обратна връзка и то от родители, които подхождат с разбиране и търпение. 
Няма какво да се лъжем има некоректни родители и учители.
Още веднъж ви желая успешна година и по-малко притеснения от този род !

# 18
  • Мнения: 105
Ние грешим, да. Но има нещо гнило. Някой лъже. Детето казва, че не е изпитано, тя пише 2 на устно изпитване.
В моята ситуация по-лошото е, че реално аз разбирам за фактически "проблем" с материала от първия срок след реалното му приключване. Преди да пиша тук в събота, първата ми работа беше да търся обяснения от детето, хванах учебника, по дяволите, знаеше ... знаеше доста, айде и това съвсем не е мерило, разбира се, но две двойки е ту мач. Също така ми направи впечатление, че когато му дадоха "проекта" - направи го сам и то много бързо ... беше си в час човека ... сори!!!

Според мен доста се злоупотребява с това устно изпитване - уви, недоказуемо е.

# 19
  • Мнения: 5 262
По мой опит> или не се е справил или не се е справил според учителката.
Т.е. учителките си имат своите @странности@ и също така обичат да им се обърне внимание и да се покаже респект. Настъпи ли се някъде дали от детето или от вас ... отърване няма. Защото това е положението.
При нас действа > пращам детето да говори с учителката и да я попита спокойни защо , да му обясни за да се поправи. Да покаже на листа със задачите. Докладва в къщи отговорите и или го пращаме с нови въпроси и действия или действаме ние. Зависи какво е положението.

При нас се задраскват цели решени задачи за 1 правописна грешка> да се концентрира или се дава материал, който нито в учебника го има , нито в тетрадката. Ама на дъската го имало и да внимавал. Намаляват се оценки за неугледни тетрадки, за забравени материални ...
И т.н.

помага само говорене с учител.
ако се закучат особено нещата се праща класния и ако пак не стане се маха детето от у-щето.
През цялото време обаче учите като за световно. След като предявявате претенции трябва да сте изрядни.

Аз успях да се скарам с учителката на малкия миналия четвъртък, но и тя влезна много остро ... и не очакваше реакция. А трябваше да си погледне нещата от всички страни предварително.
Сега се поуспокои населението, но тогава беше ужас.

# 20
  • WonderLand
  • Мнения: 3 895
Аз се чудя теста с поправените отговори дали не е оценен първо и поправките да са нанесени след това от детето, катоне видяло, че се е издънило. В личния си преподавателски опит съм имала такава ситуация, но предвидливо бях преснимала тестовете преди връщането им, в случай, че някой не ми върне теста.

# 21
  • Мнения: 24 467
Веднага се захванахте да търсите проблем с учителката.
А съвети като да започне да учи повече детето, да ходи на консултации по физика като не му е ясно нещо....
Много се съмнявам, учител да остави двойка за срока така без причина. Ако има една двойка, мога да приема, че ученикът не се е подготвил точно за това изпитване или не е разбрал материала. Обаче за да има двойка за срока явно двойките са няколко. Това говори за системни пропуски.

Хе, че ако учителката не е виновна кой ще е Grinning

Четете:
Цитат
Госпожата не преподава нищо цял срок, аз самата го карах да си учи от учебника и той ме слушаше
Жената пише за три оценки - една от входно ниво и две, дето не знае от какво са и не е виждала писмена работа, която иначе е правена.

Точно поради това трябва да има някакви правила при нанасянето на текущите оценки. ...
За нашите ширини е абсолютно наложително. Дори сме закъснели.

Цитат
Според мен доста се злоупотребява с това устно изпитване - уви, недоказуемо е.
За хора, като тук, устното е недобър модел. Едни ученици ще са със завишени оценки без покритие, други - със занижени. Куче влачи-диря няма.

Ако тази жена не е особено наред, вървете при директора и го помолете той да ви разясни процедурата с явяване на комисия. В седми клас можете.

# 22
  • ...живея на последния етаж...
  • Мнения: 706
Това дете бележник няма ли? От познати учители знам, че винаги след изпитване им искат бележниците на учениците, обаче те не ги дават поради някаква причина. И после голям шок за родителите, когато истината излезе. За корекцията на теста, Вие сигурна ли сте, че синът ви не си е "поправил" отговорите, след като му е върнат теста, ей така за пред родителите? Не оправдавам учителката, нито обвинявам детето, но напоследък около мен непрекъснато слушам колко онеправдани са горките деца, колко е труден материалът, ама да вземат да седнат да учат - не!

# 23
  • Мнения: 24 467
Моите деца никога не са имали причина да си крият бележниците. Нито са ми носили редовно някакви слаби оценки, нито пък аз съм врещяла за подобни глупости. Въпреки това винаги, когато се събираха бележниците за нанасяне на невнесени оценки и за проверка от директор, намирах минимум по 10 ненанесени бележки. И винаги са си ги носили в училище. Просто често се е случвало да не им ги поискат или някой да си разнесе оценките из дневника и да не си "поиграе" да ги пренесе и в бележниците.
Затова трябва да огрганизира ясна и стройна система за оценяване и уведомяване на родителите.
Вие знаете ли, в нашето училище, например, още електронен дневник не работи? А отдавна трябваше да има.

# 24
  • ...живея на последния етаж...
  • Мнения: 706
Judy, абсолютно съм съгласна с тебе. Винаги съм твърдяла, че да си добър учител, си е призвание. За съжаление, не малко учители само ходят на работа. Лошото е, когато учителят не става за тая работа, а родителят си надценява детето, без реално да може да прецени знанията му. Защото напоследък срещам много неграмотни млади хора. Страшно е ,когато са родители и изискват от учителите, а самите те не знаят какво.

# 25
  • Мнения: 24 467
Така е. Претенции без насрещност и обективност има и у родители, и у учители.
 Но точно в този случай майката май е по-реалистично настроена. Струва ми се запозната, а и няма някакви големи очаквания от детето си по този предмет, за който говори.

Последна редакция: пт, 01 фев 2019, 11:24 от Judy

# 26
  • Мнения: 2 050
И ще има все по-неграмотни. В провинцията сме на път да ударим дъното. Не идват добри времена, умният човек го осъзнава.

# 27
  • Варна
  • Мнения: 818
това с нанасянето на оценки не на време от сега трябва да свикнете, че винаги е така. Аз като бях в гимназията нямах електронен дневник и не съм си давала бележника редовно, но на родителските срещи /не съм казвала за всички тях естествено/ показваха хартиения дневник.
Освен това ето сега съм в университет и ми се е случвало да чакам по един месец за точки на курсова, така че не виждам, кой знае какъв проблем в забавянето
Също така всеки е бил ученик, имал е силни и слаби предмети, още повече и оценки, и се е опитвал да се прикрие както намери за добре. Не казвам че случая е такъв. Само детето и учителката знаят истината, но не трябва да хвърляваме веднага винага само върху единия, особено когато всички сме минали през този път и знаем че дори и да сме били най-примерните деца на света ни се е случвало нещо подобно

# 28
  • Мнения: 24 467
Не съм била само с отлични оценки, но не съм крила никога бележник. На нас ни нанасяха всички оценки веднага след изпитване или контролно.
Нека всеки говори от свое име. Защото има разлики.

# 29
  • Мнения: 105
В нащето у-ще децата НЯМАТ бележници, няма хартиени дневници - единственото място, от което се информираме, децата включително, е въпросния електронен дневник!

Последните дни се запознах много обстойно с материала от Първия срок, определено не става дума за висш пилотаж в науката, но се изисква нещо, което учителите не правят - да събудят любопитството и за ползват план-конспекти, от които децата да се подготвят.... Всичко останало е хабене на енертия - и като време /тази годна е много ценен този ресурс/ и като разбиране, и като дълготрайни знания. Сори, някои го могат, някои не го могат. Въпрос на методология и правилен подход.

Така или иначе прескочихме "трапа", ще следя всичко много изкъсо и при едната и при другата страна. Хлапето ми не е гений, но се пали по неща, които са му интересни.

А по повод допълнително /след връщане на теста/ нанасяне на верни резултати - теоретично възможно, но в конкретния случай - абсурд. Ставаше дума за Слънчевата система - от години той знае повече и от мен, и от баща си в тази сфера, просто защото му е интересно. На 3 години знаеше подредбата на планетите - абсурд да ги сбърка, че и нелегално да ги поправи - никой нямаше да повярва, че не ги знае. Не!!!!


Относно нанасянето на оценките - всеки път на родителска среща повдигам въпроса, защото е важен, въобще. Няма нужда учителите да си задържат /и да не вписват /тек. оценки, защото абсолютно всеки може да се окаже в моето положение. Просто срокът свърши и дойдоха Оценките. Разбира се, ако бяха шестици тази тема нямаше да съществува. Но дори и в този случай не е правилно. ТРЯБВА да има регламент за нанасянето или да се "губят по давност" - Майтап.

Общи условия

Активация на акаунт