Аз отново казвам, че аз бих била скандализирана, ако учителка си позволи подобно определение за което и да е дете, особено пък за дете, което е в първи клас от един месец. Повечето деца в първи клас са неорганизирани, бавни, изпускат вещи, губят. Вторият ми син е в първи клас, всеки ден има по нещо, дето е загубил и което после батко му намира при портиера.
Големият ми син пишеше безобразно грозно първите три години, сега пише по-красиво от мене (шести клас е), а аз пиша много красиво. Малкият също пише грозно засега, не е особено старателен, случва се и да говори, и вода беше изливал върху тетрадката, и още много други прояви има за този месец. Учителките ме информират, заедно мислим стратегии и има напредък. Но не са си позволявали квалификации, даже отношението им е доста мило и към моето, и към другите деца.