Пазаруване от Китай - проследяване и превоз на поръчките - 7

  • 142 753
  • 860
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 271
Здравейте отново!
...
Преди вас Саня е писала пак за такъв номер. прочетете какво съм писал в отговор на нейните питания.
Трябва да повдигна диспут в моя случай, така ли?

# 691
  • Асеновград
  • Мнения: 516
Ако не смятате да увеличавате защитата , да .

# 692
  • Мнения: 2 384
Трябва да повдигна диспут в моя случай, така ли?
Да. Щом веднъж са минали 60 дена вероятността да я получите е 1 на 1000.

# 693
  • Мнения: 271
Трябва да повдигна диспут в моя случай, така ли?
Да. Щом веднъж са минали 60 дена вероятността да я получите е 1 на 1000.
A диспутът преди да свърши защитата ли се пуска? Трябва ли преди това да пиша на продавача, че имам проблем с доставката? Извинявам се, ако въпросите ми са неуместни, но по принцип много рядко пазарувам от Алиекспрес, а такова нещо за първи път ми се случва и нямам идея как да процедирам.  За съжаление нямам и време да се ровя в темата да чета... Tired

# 694
  • Асеновград
  • Мнения: 516
Може до 15 дена след приключване на защитата , но не е хубаво да се рискува . Аз първо говоря с продавача и след това избирам или да увелича защитата или диспут . По принцип пускам диспут 3-4 дена преди да изтече защитата . А разговор с продавача провеждам около 8-9 преди преди да изтече защитата , за да има около 2-3 дена да ми отговори .

# 695
  • Мнения: 2 384
A диспутът преди да свърши защитата ли се пуска? Трябва ли преди това да пиша на продавача, че имам проблем с доставката? Извинявам се, ако въпросите ми са неуместни, но по принцип много рядко пазарувам от Алиекспрес, а такова нещо за първи път ми се случва и нямам идея как да процедирам.  За съжаление нямам и време да се ровя в темата да чета... Tired
Тука и аз ще се пошегувам ... ние пъкнямаме време да пишем Wink
Предлагаме готови рецепти има повечето на https://www.facebook.com/AliexpressBulgariaFAQ/

# 696
  • Мнения: 512
Имам проблем с една поръчка.При проследяване я виждам ,че е доставена ,но в Пирея ,Гърция.Изпратих съобщение на продавача. В отговор ,той ме увери,че пратката ми пътува и ще я получа.Въпроса ми е да чакам ли или не и какво да правя?
Отделно имам проблем с две раници,писах на продавача.В отговор получих това:"Скъпа, съжаляваме, че все още не сте получили елемента. Тя може да е била загубена по корабоплаването път, pls представи спора за възстановяване, благодаря ви!" .Какво ще рече "pls"  и какво мога да направя.

# 697
  • Мнения: 2 384
Имам проблем с една поръчка.При проследяване я виждам ,че е доставена ,но в Пирея ,Гърция.Изпратих съобщение на продавача. В отговор ,той ме увери,че пратката ми пътува и ще я получа.Въпроса ми е да чакам ли или не и какво да правя?
Питайте го с какъв номер пътува пратката. Искате му доказателство за изпращането.
Подходяща фраза "photo of parcel with CN22 on it"
Отделно имам проблем с две раници,писах на продавача.В отговор получих това:"Скъпа, съжаляваме, че все още не сте получили елемента. Тя може да е била загубена по корабоплаването път, pls представи спора за възстановяване, благодаря ви!" .Какво ще рече "pls"  и какво мога да направя.
Казва човека да направите диспут. Не става ясно каква да е причината за диспута. Изминали ли са първоначалните дни защита. Удължавал ли е защитата продавача? Подходящите причини за диспут могат да са защитата изтича пратката е в транзит, пратката върната на продавача, липса на проследяване. Вие трябва да подберете подходящата за случая.

# 698
  • Мнения: 512
Изтекъл ми е срока за диспут?Какво мога да направя?

# 699
  • Мнения: 2 384
Изтекъл ми е срока за диспут?Какво мога да направя?
Имате шанс само когато проследяващият номер е проследим в държавата получател. Тогава може да се обърнете към съпорта на али и да им покажете като доказателство проследяването и те ще отворят диспут. Когато е проследим само извън държавата получател пиете една студена вода.
Сетих се и друго. Може да покажете разговора с продавача на съпорта на али и те да се съгласят да отворят диспут вместо вас. Съмнявам се но пробвайте ...

# 700
  • Мнения: 512
Като си проследя пратката ,виждам че е в България ,но в друг град.

# 701
  • Мнения: 2 384
Като си проследя пратката ,виждам че е в България ,но в друг град.
За пратката дето не можете да отворите диспут ли става дума? Щом показва доставка значи е проследима в България  може да поискате от съпорта на али да отвори диспут вместо вас на база информацията от проследяването. Ще им обясните, че е доставена на грешена адрес и ще им покажете снимки от поръчката и от проследяването за да видят разликите.

# 702
  • Асеновград
  • Мнения: 516
Имам проблем с една поръчка.При проследяване я виждам ,че е доставена ,но в Пирея ,Гърция.Изпратих съобщение на продавача. В отговор ,той ме увери,че пратката ми пътува и ще я получа.Въпроса ми е да чакам ли или не и какво да правя?
Питайте го с какъв номер пътува пратката. Искате му доказателство за изпращането.
Подходяща фраза "photo of parcel with CN22 on it"
Отделно имам проблем с две раници,писах на продавача.В отговор получих това:"Скъпа, съжаляваме, че все още не сте получили елемента. Тя може да е била загубена по корабоплаването път, pls представи спора за възстановяване, благодаря ви!" .Какво ще рече "pls"  и какво мога да направя.
Казва човека да направите диспут. Не става ясно каква да е причината за диспута. Изминали ли са първоначалните дни защита. Удължавал ли е защитата продавача? Подходящите причини за диспут могат да са защитата изтича пратката е в транзит, пратката върната на продавача, липса на проследяване. Вие трябва да подберете подходящата за случая.
Е как да не става ясно . Думичката - pls представи спора за възстановяване не ви ли говори нищо . Демек пуснете диспут за възстановяване на сумата . Успех

# 703
  • Мнения: 2 384
Е как да не става ясно . Думичката - pls представи спора за възстановяване не ви ли говори нищо . Демек пуснете диспут за възстановяване на сумата . Успех
Е аз стоплям бавно и затова може вие да дадете съвет каква причина да избере за диспут. Ето няколко възможнсти ...

Понеже не прочетох никъде какъв е статуса на проследяването питах за повече поробности.
Отделно са споделени два проблема и авторът(ката) на поста не уточнява за кой от двата проблема иде реч ...

# 704
  • Асеновград
  • Мнения: 516
Първо ако иска може да иска удължаване на защитата . Аз съм имал случай , когато на поръчката ми е бил друг адрес и е пристигала . И пак естествено това :



Не претендирам да съм някакъв разбирач . Гледам да помагам колкото мога . И искане на пълен refund .

Общи условия

Активация на акаунт