Пазаруване от Китай - проследяване и превоз на поръчките - 7

  • 142 592
  • 860
  •   1
Отговори
# 675
  • Пловдив
  • Мнения: 2 794
Здравейте, вчера я получих. Според мен са объркали и веднага са я върнали, но в Германия са отчели грешката и отново са я върнали в БГ.

Супер Simple Smile, честита пратка Simple Smile

# 676
  • Мнения: 2 017
Здравейте, вчера я получих. Според мен са объркали и веднага са я върнали, но в Германия са отчели грешката и отново са я върнали в БГ.

Супер Simple Smile, честита пратка Simple Smile

Благодаря! Simple Smile

# 677
  • Мнения: 5 255
Има още 2 номера за проследяване на сайта на SF express http://intl.sf-express.com - UK096150327EE e международния, но явно пратката е на ниска стойност и номера UK096150327EE не се следи след пристигане в България.
Само изглежда на такъв.
За международни пратки:
13 символа: Първа буква R,С, Е или V , следва втора буква от A до Z, следват девет цифри , следват две букви с кода на държавата, от която е изпратена пратката . Например: RH054250664CN, CP004152151BG, EC610548787UA, VV015975882ES.

# 678
  • Мнения: 2 373
Чудя се само аз ли чета международните документи? Номерата с U са международно признати, но не дават статуси от страната получател. Кой на какво му изглежда не знам. Знам, че са международно признати като валидни номера. EE е държавата Естония и е член на ЕС (https://bg.wikipedia.org/wiki/ISO_3166-1). Четете бре хора. Чувствам се като в съюза на писателите. Simple Smile

# 679
  • Варна
  • Мнения: 1 790
Имам две пратки, вече цял месец ми пише, че са пристигнали в България и ни вест ни кост от тях. Номерата са от тези, започващи с S и нататък само цифри. Следя ги в 17track. И не знам какво да правя. Удължавах срокове не знам колко пъти.

# 680
  • Асеновград
  • Мнения: 513
Крайно време е за диспут . Явно номерата не са били за вас . Говорете първо с продавача ако искате и му кажете какво става . Ако вземе да вика чакайте и не ви даде истинските номера - диспут . А и да ви даде някакви номера ако останат 2-3 дни до изтичане на защитата пак диспут , защото не се знае дали и тези са истински .

# 681
  • Варна
  • Мнения: 1 790
Не знам до колко има вероятност да спечеля и двата диспута. На тракинга се вижда, че са в България, все едно аз не отивам да си ги взема. На всичко отгоре наскоро пак отварях диспут и го спечелих, но там си беше ясно, че стоката не е излизала от Китай.

# 682
  • Асеновград
  • Мнения: 513
Като не идват нямаш друга опция освен диспут . Пък и нали са вдруг град различен от твоя . Снимаш и качваш на диспута . Пък и може да си провериш на какъв адрес са пратени . Може и да е объркан .

# 683
  • Мнения: 2 373
Не знам до колко има вероятност да спечеля и двата диспута. На тракинга се вижда, че са в България, все едно аз не отивам да си ги взема. На всичко отгоре наскоро пак отварях диспут и го спечелих, но там си беше ясно, че стоката не е излизала от Китай.
Това за България е така, но може пакетите да не са за Вас т.е. вината да е в продавача. Не пристигнат ли до края на първоначалната защита т.е. 60 дена с правилно направен диспут се пчели 100%. S0000* не се следят в БГ и продавача трябва да докаже с документ от изпращането, че наистина са за Вас. Когато БГ пощи не докажат с документ връчването им Вие не носите вина. Оправят се продавача, Сингапурските пощи и БГ пощи, а Вие си получавате парите обратно.

# 684
  • Варна
  • Мнения: 1 790
Благодаря за разясненията. При мен първоначалната защита изтече. Удължих си още срока, защото мислех, че все ще пристигнат - влезнаха в БГ преди изтичане на 60-те дена.
Да разбирам ли, че ако повдигна диспут наистина ще има уточняване между Бг и Сингапурски пощи за това къде е пратката? Нашите ако кажат, че понеже не се следи, то не се знае къде е?
Много въпроси задавам, но наистина не ми е ясно.

Адреса го гледах на информацията за поръчката - точен е. Не знам дали е възможно да са написали друг адрес...

# 685
  • Мнения: 2 373
Нашите ако кажат, че понеже не се следи, то не се знае къде е?
Адреса го гледах на информацията за поръчката - точен е. Не знам дали е възможно да са написали друг адрес...
Обясненията между пощите не са ваш проблем. Пратката е грижа на БГ пощи щом има последния статус пристигнало в БГ т.е. пратката е пристигнала в България в чувала и е предадена без забележки на БГ пощи.
Дали е възможно да е написан друг адрес ... да случва се често. Пример продавача няма наличност и ви дава чужд номер. Стигне ли се до доказване на истинноста на изпращането продавача доказва пред али с документ изпращането. Изпратено с друг номер малка глоба. Не може да докаже изпращане голяма глоба. Докаже ли с документ изпращането тогава пощенският клон до който получавате пратките влиза под наблюдение и след няколко клиента с проблеми в същия клон проблема става на управата на БГ пощи.

# 686
  • Асеновград
  • Мнения: 513
Адреса го гледах на информацията за поръчката - точен е. Не знам дали е възможно да са написали друг адрес...

Аз съм имал пратка пратена на друг адрес и се обадих на продавача и той каза чакай , ще дойде . И наистина дойде. Ако не беше дошла естествено диспут . Не знам какви врътки правят , но това не е наш проблем . Ние искаме каквото сме поръчали да дойде .

# 687
  • Варна
  • Мнения: 1 790
Благодаря много за насоките. Тези неща не ми бяха ясни.
Засега ще изчакам още малко - има време. Не ми се иска да повдигам диспут. Вече като видя, че няма накъде - пускам, пък каквото стане.

# 688
  • Мнения: 271
Здравейте отново!
Миналия месец по това време писах тук относно моя проблем с една пратка и от тогава до сега нищо не се е променило, а след няколко дена ми изтича срокът на доставка. Споделям накратко моя проблем: През месец май  си поръчах едни шалчета, чиято стойност надхвърли сумата от 30 лв./ общата стойност е 21,97 долара/. На 1 юни пратката е пристигнала в БГ (предполагам е в Български пощи), и вече месец и половина  в статуса на сайта на Алиекспрес  е изписано "Arrived in destination country; awaiting customs clearance". Като вкарам тракинг номера на поръчката в сайта на пощите, ми изписва, че поръчката не може да се проследи, защото не е препоръчана. Ходя постоянно в пощенския си клон да я търся, но те нищо не могат да направят. Обесняват ми, че най-вероятно е в разпределителния им център на аерогарата. Карат ме да чакам, ама имало вероятност и да е загубена, че то много пратки имало... Срокът на доставка ми изтича на 19 юли. Какво трябва да направя в този случай - Да удължавам срокът, да се свържа с продавача, или да отворя диспут?
Прилагам отново снимка: http://prikachi.com/images/232/9349232U.jpg
Моля, за вашето съдействие и коментари. Какво може да се е случило? Защо се бави толкова?  И изобщо ще си видя ли поръчката, ако не, ще мога ли да си върна парите, или май ще трябва да "пия една студена вода"...  Confused

# 689
  • Мнения: 2 373
Здравейте отново!
...
Преди вас Саня е писала пак за такъв номер. прочетете какво съм писал в отговор на нейните питания.

Общи условия

Активация на акаунт