Инвестиция за милиони, а персоналът – вятърни мелници

  • 26 023
  • 189
  •   1
Отговори
# 30
  • Пловдив
  • Мнения: 701
......
Между другото, някой знае ли кой е собственик на "Вятърните мелници"?
Мисля,че се казва Петър Костов.
 По темата и моя позната се оплака от подобно незадоволително отношение от страна на персонала,но за съжаление това си е типично по нашенски. Не им пука,че клиентите няма да са доволни,защото повечето са на принципа ден да мине,друг да дойде.

# 31
  • Варна
  • Мнения: 735
Именно защото не му се дават пари, реши да назначи човек който понятие си няма от работата. Кухнята не страда, но ММ и другият му колега изнасят цялата работа. Снощи ми каза, че са решили да говорят с шефа да я махне, защото повече пречи от колкото да помага. Пресен случай от вчера. Решила да чистя във фризерното, ама защо не с кофите с вода. Ами познайте дали не е дало на късо  ooooh!  
Каквото и да си говорим факт е , че малко бизнесмени в тази сфера( а и не само в тази) им пука за персонала. И в един момент на персонала спира да му пука за работата. От това страда клиента. Типичен пример е , че масово във Варна готвачите се осигуряват на минимума за техният бранш.

# 32
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 357

' Ако искаш да видиш колко наистина струва един човек, виж как се отнася с подчинените си, не с равните му. '

Дж.К.Роулинг

То затова има по- умни хора от мен- да казват простичката истина кратко, точно и ясно  Peace

# 33
  • Мнения: 18 492
И аз в кюпа на недоволните от Мелниците. За скъпотията, която е станала, наистина трябва да се постараят повече. Първо, за да възпрепятстват достъпа до басейните на тези, които не са си платили за тях, са оставили по един вход от басейните към останалата част на комплекса. Хубаво, но тези, ползващи басейните трябва да обикалят като гламави, за да излезнат извън басейните. В ресторанта най-евтината скара е близо 12 лв., но не може гарнитурата да не е пържени картофи. Някакъв гей се държеше ужасно агресивно с колегите си пред клиентите. Сладолед продават само в единия край на комплекса и трябва да се прави дълга обиколка от басейните до там. На всичкото отгоре взимаш сладоледа от един павилион и се редиш на друга опашка, където хората се редят за храна и опашките никак не са малки. През това време спокойно можеш да си изядеш сладоледа, в противен случай го купуваш в течно състояние. В 12 без малко на бара, на който се взима храна на самообслужване, такава още няма. На басейна като поръчаш на сервитьорките, поръчката идва след поне 15 мин. Счупени чадъри, които защо да се сменят, като може да се ползват и още и още.

# 34
  • Мнения: 5 060
Като каа за картофките...поръчахме селски пържени карофки, получихме бланширани и сухи, сякаш бяха прготвени вчера.

# 35
  • Мнения: 8 898
Странно, че в google преобладват положителни ревюта за този парк или е каквото е там. В Букинг има само едно мнение. Пишете и там. Но, така или иначе, никак не ни е на път.

# 36
  • Мнения: 18 492
Миналото лято бях много доволна всеки път, когато ходихме. Преди да стане 10h сутрин на входа вече имаше няколко метрови опашки, а свободните шезлонги на първа линия бяха радкост. Тази година едва ли ще повторя.

# 37
# 38
# 39
  • Мнения: 1 298
Мисля, че връзката е с етоса и практиката на курортния бизнес у нас.

# 40
  • София
  • Мнения: 11 475
От много време гледах  картинките на този хидропарк, и все мислех, че трябва да идем с преспиване. Вчера едни познати се върнаха и споделиха не особено добрите впечатления и голямата блъсканица.
Днешните няколко мнения ми помогнаха достатъчно, че да отложа посещението на тоя парк за... неопределено време.
Жалко, на картинки и снимки изглеждаше не лошо.

# 41
  • Бургас
  • Мнения: 6 903
Ето, сами пишете, че там е блъсканица. Защо изобщо да си правят труда да оправят нещо като така и така е претъпкано с клиенти. Така разсъждават доста собственици.

# 42
  • Мнения: 22 036
По скромното ми наблюдение, този бизнес е цикличен в България. Прави се нещо, което е супер популярно година-две и после се изоставя. Няма стремеж към устойчивост и няма никакво обучение на персонала, а няличните училища, вече също не предлагат кой знае какво. Няма добра готварска школа и по-известните горвачи специализират в чужбина. За сервиттьори също няма обучение. Всеки собственик би трябвало да оцени това и да влага в обучение.

Един, от критериите ми за оценка на доставчик на каквито и да било услуги е времето отделяно за обучение и качеството му. Ясно е, че от всяка пръчка свирка не става, но ако работодателя има критерии, служителите ще се съобразяват повече.

В повечето страни има заведения, които са известни от години и поддържат определен стандарт. В България, като че ли са по-малко такива. Дали е от пренасищане или именно от ниско качество на обслужването не знам. Също има и едно негативно отношение към професиите в този бранш и няма реална възможност за реализация. Добрите заведения  държат на персонала си и от сервитьор можеш да станеш управител например. Намалява се текучеството и се създава съпричастност. В България, персонал се наема сезонно и на собствениците не им пука за него, а на персонала не му пука за бизнеса.

# 43
  • Мнения: 9
Здравейте, ние бяхме точно миналия уикенд там. Останахме очаровани. Естествено,правилата си ги има написани на входа и ни беше любезно обяснено,че храна и напитки не се внасят. Водата вътре е 1,60 лв. максимум и не ни се наложи нито веднъж да чакаме дълго,за да бъдем обслужени. Държаха се любезно на входа, сложиха ни гривни,посочиха свободните места, не беше тъпкано, до нас шезлонга на 1ва линия на басейна цял ден беше свободен,не е било бутаница,не беше шумно. Много бързо ни обслужиха в ресторанта, няколко пъти ни посещаваха да попитат имаме ли нужда от още нещо. Не беше скъпо, салати ядохме за по 6 лв, само скарата (плескавиците) бяха около 12 лв. порцията, което е нормално, ако искате да ядете горе-долу хубаво месо. Останахме много доволни. За мен е Бай-Ганьовщина да пише,че не се внася вода и ти да гледаш как някой си е внесъл и да се възмущаваш, че не си успял. Или пък да са ти предложени два варианта за вход, със или без басейн и да искаш да платиш ниската такса, а да ползваш басейните и да претендираш за високо ниво на обслужване. Само за тоалетната се чакаше повече, която беше чиста и на ниво. Паркингът е голям, тръгнахме си доволни. Ограничен достъп до басейните въпреки всичко не видяхме и не е безумно голямо това чудо,че да пречи да отидеш за сладолед на 3 минути разстояние.
Бих посъветвала хората, които искат да отидат, но се колебаят заради негативните коментари, идете веднъж и сами преценете дали не ви харесва. Аз ако бях послушала коментарите в интернет щях пропусна, а ми хареса адски много. Бях се подготвила за доста неща, а всъщност си прекарахме чудесно.

# 44
  • Мнения: 5 060
Рай викаш, а? Не може поне вие да не сте очаровани, ако нямаше такива като вас, щеше да е празно, а пък то не е. Няма да коментирам "бай Ганьовщината" , щото няма смисъл. Само се чудя дали и на бебетата им връщат шишетата на входа, щото току виж са направили и бебешки бар.

Последна редакция: пн, 20 юли 2015, 21:59 от Церемония

Общи условия

Активация на акаунт