Пейпал - помощ - 11-та тема

  • 86 022
  • 764
  •   1
Отговори
# 615
  • Sofia
  • Мнения: 15 554
Здравейте, имам същия въпрос както на The Black Cat.
От известно време ми е сменена и опростена визията на PayPal и при последните няколко плащания не можах да настроя/проверя/ курса, по който ми се конвертира валутата, както по-рано.
След като се логна имам бутон "плати сега" и нямам опции за проверка/смяна дали да е по курса на банката или на PayPal.
Предварително ли трябва да направя тази настройка в акаунта си, преди момента на свързване със сайта и плащане?

   Пратих им на 2 пъти запитване дали тези функционалности са изчезнали напълно и получих доста неадекватни отговори – тръгнаха да ми обясняват как, като вляза в профила си и отида на "Send Payment", имало много опции, които мога да задам, а аз ги питах за случая, когато съм препратена към ПП си от друг сайт, чрез който пазарувам, ама карай. Simple Smile

# 616
  • Мнения: 125
А защо не си настроите акаунта да превалутира по курса на банката?
Или вие сте го направили, но въпреки това ПП си използва неговия си курс?

# 617
  • Sofia
  • Мнения: 15 554
   Моят си е настроен по дефолт, да. Мен лично в новата, опростена визия ме дразни най-вече това, че я няма опцията "Add Message To Seller", а аз доста често се възползвах от нея.

# 618
  • Варна
  • Мнения: 611
  Защо не си превключите на старата визия? Има бутон долу.  И аз с новата не мога да се оправя, нито пък ми харесва newsm78

# 619
  • Sofia
  • Мнения: 15 554
   Не знаех за наличието на такъв бутон. Благодаря много, че сподели. bouquet За съжаление, този бутон и връщането към "старата версия" нямат отношение, когато плащаш посредством друг сайт – току-що пробвах. В момента, в който сайтът, от който пазарувам (напр., FragranceX), ме препрати към PayPal, за да извърша плащането, ми излиза само въпросната опростена страница с опция "Pay Now" – няма го нито бутона за прикрепяне на съобщение до продавача, нито "Other Conversion Options". Confused

Последна редакция: сб, 23 яну 2016, 15:54 от The Black Cat

# 620
  • София
  • Мнения: 3 168
Здравейте! Отдавна не съм пускала диспут и ми се струва че съм позабравила сроковете. Ако не се лъжа диспута се пускаше до 45 ден от плащането, но  ескалирането до  Claim до колко дена ставаше  newsm78 ? Моля припомнете ми пак сроковете bouquet
Има промяна в сроковете. Срокът за диспут в PayPal вече е 180 дни. Ескалирането - 20 дни. Възможно е отново да има промени. Това са данни от лятото.

# 621
  • Мнения: 17
Здрявейте, искам да попитам, когато си регистрирам нова карта ми иска security code  и sort code, откъде да ги взема? Благодаря пррдварително

# 622
  • София
  • Мнения: 224
Благодаря, момичета, за идеите и съпричастността Hug
Принципно, още от едно време, акаунта ми е настроен да конвертира по курса на банката. В момента на плащането обаче, няма как да проверя дали е така.
Когато след известно време си видя по кредитна карта сумата, която съм платила в лева, тя не съответства на изчисленията ми спрямо курса, в деня на плащането, на банката. Знам, че някаква такса остава за ПейПал и искам да съм наясно какво се случва.
Ще опитам с бутончето да върна старата версия.

www.green.com , отдавна не съм регистрирала карта, но си спомням, че когато го правих за пръв път имаше четирицифрен код, който трябваше да получа от банката Peace

# 623
  • Мнения: 143
Здравейте, предполагам ще задам най-малоумния въпрос до момента  Shocked Щом си направя pay pal account и някой трябва да ми пусне пари по него, какво би следвало да му дам като информация, за да може да ми ги изпрати? Имената? Някакъв номер от акаунта ми или? Не съм наясно въобще с pay pa - тъъъъмне Индия ми е, даже черна hahaha

# 624
  • Sofia
  • Мнения: 15 554
   Мисля, че e-mail адресът, с който си се регистрирала в PayPal, е напълно достатъчен. Peace

# 625
  • Варна
  • Мнения: 1 200
Здравейте! Отдавна не съм пускала диспут и ми се струва че съм позабравила сроковете. Ако не се лъжа диспута се пускаше до 45 ден от плащането, но  ескалирането до  Claim до колко дена ставаше  newsm78 ? Моля припомнете ми пак сроковете bouquet
Има промяна в сроковете. Срокът за диспут в PayPal вече е 180 дни. Ескалирането - 20 дни. Възможно е отново да има промени. Това са данни от лятото.
bouquet Благодаря , сега погледнах наистина са 180

# 626
  • Пловдив
  • Мнения: 5 120
Момичета,възможно ли е и евентуално как може да се смени сегашният имейл към ПП?

# 627
  • Мнения: 5 790
Момичета,възможно ли е и евентуално как може да се смени сегашният имейл към ПП?

Ето как

# 628
  • Пловдив
  • Мнения: 5 120
Ей,да си жива и здрава! Благодаря ти!
Ще го сменям,че напоследък зачестиха кражбите на мейли и ме е страх Crossing Arms

# 629
  • Мнения: 159
Здравейте, уговорих се с един продавач от Алиекспрес да ми върне част от парите,погледнах си акаунта от 35$ след всички такси ми остават 29,53$ , които ще са активни до 21 дни.Имам ли повод да се притеснявам, ще ги получа ли ,излиза че все едно аз съм му продала нещо,т.е той може да пусне диспут?  Благодаря

Общи условия

Активация на акаунт