Пейпал - помощ - 11-та тема

  • 86 029
  • 764
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 321
Дива, не съм сигурна, но май е фалшив. По-назад в темата имаше доста коментари относно истинските и фалшиви имейли. Ето последния коментар по темата:
Само и единствено в истинските мейли се обръщат към вас с името и фамилията ви и то изписана по същия начин, по който е в акаунта ви в Пейпал.
Пък и като гледам имейл адреса на подателя, не ми се струва да е на пейпал. Но все пак дано по-запознатите се включат с коментар и мнение.

# 601
  • при моите любими
  • Мнения: 2 529
Аз не разбирам, защо изобщо ги гледате тези имейли. Като си влезе човек в профила, разбира има ли някакво искане към него, проблем или друго нещо. Има си информация за всичко. Аз получавам всекидневно имейли от "Пейпал". Но само ги изтривам, влизам си в профила и разбирам, реален ли е бил или не. Игнорирайте всички имейли и няма да имате проблем.  Peace

# 602
  • Мнения: 8
Аз им писах и чакам да ми отговорят,а от 15 декември профила ми се проверява.Писах,поисках помощ,но досега нищо.Като влезна в ресолве центъра си виждам наличността,а и друго забелязах,че към профила ми е прикрепена карта,която никога не съм имала.Опитвам се да я иззтрия,но не ми дава.Иначе си влизам от профила,не от имейлите.Незнам какво да правя и ако ви досаждам ,моля за извинение.

# 603
  • при моите любими
  • Мнения: 2 529
Разбора се, че не досаждаш. Нали затова пишем тук, за помощ. Аз обаче не мога да ти дам съвет, освен да се опиташ да им се обадиш. Ако мислиш, че няма да се справиш с езика, помоли приятелка да се обади вместо теб. Или се разрови в сайта за друг вид комуникация и им пиши докато не ти отговорят.  Peace

# 604
  • Мнения: 351
Само и единствено в истинските имейли от Paypal се обръщат към вас с името и фамилията ви и то е изписано по същия начин, по който е в акаунта ви в Пейпал.
На всички останали имейли, дори да имат Paypal някъде в пощенския адрес не отговаряйте и не се логвайте директно през тях!

# 605
  • Мнения: 14
Здравейте!
Направих си регистрация в Пейпал и  направих плащане. НО получих на пощата си събщение от получателя, че този имейл, на който съм изпратила парите  не е регистриран в Пейпал и да направя плащане отново на друг имейл. Направих го, но как да си възстановя първоначално пратените пари? Статута на операцията  им е delivery.
Писах до Пейпал, те ми посочват да следвам стъпки, които аз не намирам .... моля за помощ. За първи път използвам пейпал и не съм наясно.
Благодаря!

Вижте си транзакциите в Пейпал. Срещу тази, която е на невалидния мейл трябва да имате Pending.

Не, статута на плащането е Completed.

# 606
  • Варна
  • Мнения: 611
Първото е за това, че е блокирана сума. Второто е плащането. Но все пак проверете в банката, грешки стават.
Точно така се оказа, вече всичко е ок  Hug

# 607
  • Мнения: 3
Здравейте!

От баланса ми в PayPal се опитах да си прехвърля парите към картата, която е верифицирана, но ми блокираха преводите и изискват лична карта и т.н.т
Знаете ли на какво може да се дължи и къде да пратя този документ? В мейла са описали стъпките, но когато влезнеш в акаунта си не са същите. Имат нов дизайн и някакви разминавания. А ми е спешно да си получа парите.

Ще съм много благодарна за помощ!

# 608
  • Мнения: 8
Update your account when you're ready !
от:   
PayPal Inc. (Service@Inc.Paypal.com)
дата:   17.01.2016 05:49
до:   
sanq_1961@abv.bg
PayPal
Update your account !
Dear Member,
We have faced some problems with your account please confirm your billing details to continue enjoying our services.
Continue:
Click the link below to open a secure browser window.
Confirm that you're the owner of the account, and then follow the instructions.
Update
Това фалшиво ли е?Ще съм много благодарна за всякаква помощ!

# 609
  • София
  • Мнения: 3 168
Да, фалшиво! Хиляди пъти е повтаряно, че ПП се обръщат съм вас с името и фамилията, така, както сте регистрирани.

# 610
  • Мнения: 8
Какво да направя в този случай?Аман от проблеми!Не мога да прехвърлям пари в сметката си.Изпратила съм и копие на лична карта и от 15,12,2015г  до този момент нямам достъп.

# 611
  • sofia
  • Мнения: 1 426
Искам да си отворя акаунт в PayPal. Днес става 1 месец от както правя неуспешни опити. Вече не ми отговарят на съобщенията в хелп център. Преди това искаха потвърждение за адрес и да си сменя паролата, направих го, приеха го. Последно искат някакви фактури за комунални услуги не по стари от 6 месеца. Добре, ами аз например нямам нищо на мое име?! Дори номера на сметката, която съм посочила е на съпруга ми, а не моя. И до тук. Какво още да направя? Пращат ми някакви автоматични имейли като им пиша на съпорта. Ако направя сканирано банково извлечение по сметката за 6 мес назад, дали ще го признаят като не е на мое име...

# 612
  • Мнения: 5 790
Не. Няма да го признаят, ако не е на ваше име. Съветвам ви да не се занимавате повече.
Направете акаунт на името на съпруга ви, с нов имейл, който никога не е регистриран в Пейпал.
Другият вариант е да направите акаунт на ваше име, като промените буква в изписването на името ви. Ако напр. сте Maria, регистрирайте се като Marya, Marjia или нещо подобно. Направете същото и с фамилията. Мейлът също трябва да е нерегистриран в Пейпал.
Променете изписването на адреса, дори и 1 буква да е различна.
Регистрирайте карта, която е на името на съпруга ви или на ваше, но никога не е била регистрирана в Пейпал. Може да си извадите и виртуална карта, в която да вкарвате пари само когато ви е необходимо да плащате.
Имайте предвид, че когато регистрирате картата, в нея трябва да има поне 6-7 лв, защото при регистрация блокират 1.00 долара, а при верификация - 1.50 евро.

# 613
  • София
  • Мнения: 224
   Откога е сменен дизайнът на PayPal, при плащане на поръчка към даден сайт, и при всички потребители ли е вече така? Изглежда ми доста опростен, като повечето от функционалностите липсват – например, опцията за избиране по какъв курс да ти се таксува поръчката и опцията за прикрепяне на коментар до продавача. Много тъпо... Rolling Eyes
Здравейте, имам същия въпрос както на The Black Cat.
От известно време ми е сменена и опростена визията на PayPal и при последните няколко плащания не можах да настроя/проверя/ курса, по който ми се конвертира валутата, както по-рано.
След като се логна имам бутон "плати сега" и нямам опции за проверка/смяна дали да е по курса на банката или на PayPal.
Предварително ли трябва да направя тази настройка в акаунта си, преди момента на свързване със сайта и плащане?

# 614
  • Варна
  • Мнения: 1 200
Здравейте! Отдавна не съм пускала диспут и ми се струва че съм позабравила сроковете. Ако не се лъжа диспута се пускаше до 45 ден от плащането, но  ескалирането до  Claim до колко дена ставаше  newsm78 ? Моля припомнете ми пак сроковете bouquet

Общи условия

Активация на акаунт