Пейпал - помощ - 11-та тема

  • 84 416
  • 764
  •   1
Отговори
  • Мнения: 5 790
ПЕЙПАЛ

Пейпал е система за онлайн разплащания.
Регистрацията в нея е бърза и лесна.
Използването й ви гарантира, че продавачът/магазинът няма да видят данните от кредитната ви/дебитната ви карта и да злоупотреби с тях.
За да регистрирате кредитна/дебитна карта в Пейпал, трябва да има задължително пари в нея, около 5 лева са достатъчни. В момента на добавянето на картата ще ви блокират 1 долар, който няма да изтеглят въобще. Това се прави, за да се провери, че такава карта наистина съществува. При верифицирането, ще ви изтеглят 1.50 евро, които ще ви върнат в баланса, след като въведете правилния код за верификация. Този код се получава от разпечатката на трансакциите ви, които дава банката ви. Може да го видите и в електронното банкиране, когато трансакцията бъде осчетоводена след 3-4 работни дни.

Регистрация в Пейпал:
Влизате на адрес: https://www.paypal.com
В лявата част на страницата под Account login намирате: New to PayPal? Sign up.
Имате два варианта ”Paypal for you” за личен акаунт или Paypal for business за бизнес акаунт. Избирате най-подходящия за вас и натискате жълтия бутон Get started. Попълвате личните си данни както следва:
-   E-mail адрес
-   Парола /между 8 и 20 символа и не може да повтаря мейла или името ви/
-   Повтаряте паролата
-   Име
-   Фамилия
-   Адрес /попълва се адреса, на който ще си получавате поръчките/
-   Град
-   Окръг
-   Пощенски код
-   Мобилен телефон
Кликвате на квадратчето „By ticking the box and clicking the button, I agree and consent to the terms of”, с което се съгласявате на техните условия. След това трябва да попълните номера на картата, датата на валидност и трите последни цифри от гърба й.
Когато влезете в акаунта си, вдясно ще видите таблица.
•   Confirm email address  - потвърдете e-mail адреса си – натискате го, влизате си в пощата, с която сте регистрирани и следвате стъпките от полученото писмо.
•   Link and confirm my debit or credit card – свързате и потвърждавате картата. Това е т.нар. „верифициране”, описано по-горе.
•   Lift your account limits – лимити за пращане и получаване на пари. Те са еднакви за всички, но може да ги вдигнете, ако ще купувате по-скъпи стоки.
•   Set up your security questions – Избирате си два тайни въпроса, на които помните отговора добре, в случай, че си забравите паролата
•   Policy Updates – правилата на Пейпал, по-скоро промените в тях. Не е нужно да правите нищо, само да ги прочете ако искате.


Как да верифицирате картата си:

Картата се верифицира, за да може да плащате с нея над 100 евро. Това означава, че когато изхарчите от тази карта 100 евро, ако не е верифицирана, картата  ще се блокира до въвеждането на кода за верификация. Може да платите 2 х 50 евро, или 100 пъти х 1 евро, на на следващото евро картата ви ще е блокирана.
За да верифицирате картата, трябва да го наредите в Пейпал. Само не става. След като наредите верификация, ще получите кода от вашата банка.
Като си влезете в акаунта, от страни, вдясно пише:
To Do List - Verify my Account.
Системата ще ви изтегли 1.50 евро.
Кодът се полава в месечното ви извлечение от банката-издател на картата ви. Може също да си поискате разпечатка на транзакциите си, или да го видите в електронното банкиране, ако имате такова.
Кодът не се получава веднага, а след 3-4 работни дни, когато се осчетоводи транзакцията.
Срещу него пише - PAYPAL EXPUISE XXXX, където ХХХХ са четирите цифри, които е кодът.
Когато въведете правилния код, системата ще ви върне 1.50 евро и те ще останат в акаунта ви, като може да плащате с тях.

Ако регистрирате втора карта, защото старата ви е изтекла, трябва отново да я верифицирате. Това е задължително вече и няма как да се избегне.
Ако регистрирате нова карта, защото старата ви е изтекла, но със същия номер, но различен секюрити код и дата на валидност - в общия случай не се налага да се верифицира отново. Въпреки това, проверете в началото на акаунта, в таблицата дали има To do list - Verify/Confirm my card.

Как да пуснете диспут:

За да пуснете диспут, намирате трансакцията, отваряте я и избирате Resolve a problem with this transaction. Следвате стъпките и описвате случая.
Ако не сте получили стоката - избирате I haven't received my item.
Ако стоката се различава от описанието - избирате The item I received is significantly not as described. В този случай ще ви накарат на върнете стоката за ваша сметка и едва след като продавачът си получи пакета, ще ви върне парите.
Внимавайте да не затворите диспута, защото няма да можете да го отворите отново.
Ако не намерите решение с продавача в диспута, може да ескалирате до Claim. По този начин оставяте решението за спора ви с продавача да бъде взето от Пейпал. Бутонът за ескалиране до Claim се появява няколко дни след пускането на диспута, не веднага.

Как да смените курса на валутата, така че да ви таксува по курса на вашата банка:
Това става в момента, в който тръгнете да плащате стока.
На екрана Review your information кликвате върху Other Conversion options.
Отваря ви се друг екран, от който избирате: Bill me in the currency listed in the seller's invoice.
След това натискате Submit.

Имайте предвид, че в Пейпал НЕ СЕ ВИЖДА наличността по картата, която сте регистрирали. Там ще седят само нули, ако ще и милиони да имате по картата. Това не е електронно банкиране и няма как да ви се виждат парите.

Копирано от Планинарски форум,Ристо Туристо(Да не му отнемаме труда)
Настройки в Paypal за избягване на по-високия обменен курс.
1. Влизате в PayPal в My Account с мейла и паролата си;
2. Влизате в Profile в горния ред връзки, без да избирате никоя от падащото меню!;
3. Влизате във връзката My money /при мен по подразбиране я отваря/ и в дясно се изписват регистрираните в системата карти;
4. Долу срещу My preapproved payments влизате във връзката Update;
5. Влизате във връзката в дясно Set Available Funding Sources;
5. Влизате във връзката Conversion options /намираща се след номерата на картата/ за регистрираната и потвърдена ваша карта в PayPal;
6. Отмятате другата опция /Bill me in the currency listed on the seller's invoice./, а не тази по подразбиране за ползване на обменния курс на PayPal;
7. Натискате Submit и готово.

Промяната можете да направите още при първата покупка, като след като влезете в акаунта си в PayPal и изпише картата/ите, които са ви регистрирани в системата за разплащане, натиснете Conversion Options линка след номера на картата се намира. И там отмятате /Bill me in the currency listed on the seller's invoice./

Paypal никога не изпращат мейли с прикачени файлове, в които да попълваш каквито и да било данни.
Прикаченият файл или е вирус, или е опит да съберат от вас информация /пароли, банкови данни и т.н/ с цел да бъде хакнат вашият профил и да ви вземат парите!
Не отваряйте paypal през линк от електронната ви поща, отново има голяма вероятност, профила ви да бъде хакнат!

Ако сте направили някое от горните неща, проверете си хисторито за плащания, които не сте извършили.


Старите теми:
Пейпал - помощ
Пейпал - помощ - 2-ра тема
Пейпал - помощ - 3-та тема
Пейпал - помощ - 4-та тема
Пейпал - помощ - 5-та тема
Пейпал - помощ - 6-та тема
Пейпал - помощ - 7-ма тема
Пейпал - помощ - 8-ма тема
Пейпал - помощ - 9-та тема
Пейпал - помощ - 10-та тема


Успех в пазаруването!

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 15 512
   Благодаря за новата тема!  bouquet

   Определено ми е от голяма полза и покрай по-компетентните сред вас научих доста нови неща. Hug

# 2
  • София
  • Мнения: 436
Благодаря за темата.  bouquet
Аз с една молба за съвет:
Бях купувала бебефон от Англия, който уж трябваше да е нов, но дойде надраскан и с махнати стикери. Свързах се с продавача и се разбрахме да го върна. С голям зор го придвижих обратно (няма да се впускам в подробности), но търговеца отказа да приеме пратката от куриера. Писах му пак и ми съобщи, че артикула не бил добре опакован и имало наранявания. (Беше перфектно опакован, и го върнах в същото състояние, в което го получих) Така или иначе не се разбрахме и докато английските куриери все още държаха бебефона при тях отворих кейс в Пейпал. Отнво пропускам подробностите, финала беше, че Пейпал решиха в моя полза, като искаха да върна артикула отново към търговеца. Пратих куриерите още веднъж и бебефона беше отново отказан. Пратката автоматично беше върната на моя английски адрес. Същата вечер получих писмо от ПейПал, с което ме уведомяват, че съм изпълнила техните указания и ми връщат сумата, която съм платила. Дотук добре, сега бебефона е на английския адрес... парите са си при мен... само се чудя търговеца може ли след като има вече решение от Пей Пал да възрази или да каже, че не е получавал стоката... Идеята ми е да не си взема бебефона към България и да трябва пак да го връщам в Англия.
 newsm78

Последна редакция: пн, 15 дек 2014, 14:56 от anisunshine

# 3
  • Мнения: 262
poluqih tova   :roll:na email


Warning! Your account was limited !

As part of our security measures, we regularly check the work of the screen . We have requested information from you for the following reason:

Our system has detected unusual charges to a credit card linked to your account.

This is the last reminder to log into , as soon as possible. Once you connect. your account will provide measures to restore access.

Follow the link below:

https://Secure.Paypal.com
Once connected, follow the steps to activate your account. We appreciate your understanding as we work to ensure security.

Copyright © 1999-2014 . All rights reserved.

# 4
  • Мнения: 5 178
poluqih tova   :roll:na email
Скрит текст:
Warning! Your account was limited !

As part of our security measures, we regularly check the work of the screen . We have requested information from you for the following reason:

Our system has detected unusual charges to a credit card linked to your account.

This is the last reminder to log into , as soon as possible. Once you connect. your account will provide measures to restore access.

Follow the link below:

https://Secure.Paypal.com
Once connected, follow the steps to activate your account. We appreciate your understanding as we work to ensure security.

Copyright © 1999-2014 . All rights reserved.
Питаш ли нещо или просто споделяш? Това е фишинг(фалшив) имейл и не идва от тях, ако в съдържанието на имейла няма твоите имена, значи НЕ е от тях и го игнорираш.

# 5
  • Мнения: 262
poluqih tova   :roll:na email
Скрит текст:
Warning! Your account was limited !

As part of our security measures, we regularly check the work of the screen . We have requested information from you for the following reason:

Our system has detected unusual charges to a credit card linked to your account.

This is the last reminder to log into , as soon as possible. Once you connect. your account will provide measures to restore access.

Follow the link below:

https://Secure.Paypal.com
Once connected, follow the steps to activate your account. We appreciate your understanding as we work to ensure security.

Copyright © 1999-2014 . All rights reserved.
Питаш ли нещо или просто споделяш? Това е фишинг(фалшив) имейл и не идва от тях, ако в съдържанието на имейла няма твоите имена, значи НЕ е от тях и го игнорираш.

да, наистина че не  виждам името си!!!  Shocked
серизоно ли фалшив? И това с каква цел ?

# 6
  • Sofia
  • Мнения: 15 512
серизоно ли фалшив? И това с каква цел ?

   Според теб...? Wink

# 7
  • Мнения: 2 062
Току що изтрих такъв мейл без имената ми. Ставаше въпрос за Irregular activity и си го бях оставила да го разгадавам друг път.
Знам, че идват фалшиви писма, но не знаех това от кои е  Peace

# 8
  • Мнения: 4
Имам един въпрос, картата ми е на ДСК, преди няколко дни си направих акаунт и поисках да я верифицирам . Сега обаче гледам в интернет банкирането имам блокирани 1.50 евро, но никъде не ми го изписва този код, който трябва да въведа. Къде трябва да го търся?  Rolling Eyes Във "вид на транзакцията" ми пише операция на пос, а в "място на извършване" имам само авт. код. Отделно ми изписва само датата и сумата и не мога да разбера аз ли не търся правилно или просто такъв код нямам. newsm78

# 9
  • Мнения: 12
Имам един въпрос, картата ми е на ДСК, преди няколко дни си направих акаунт и поисках да я верифицирам . Сега обаче гледам в интернет банкирането имам блокирани 1.50 евро, но никъде не ми го изписва този код, който трябва да въведа. Къде трябва да го търся?  Rolling Eyes Във "вид на транзакцията" ми пише операция на пос, а в "място на извършване" имам само авт. код. Отделно ми изписва само датата и сумата и не мога да разбера аз ли не търся правилно или просто такъв код нямам. newsm78

Здравейте,

Можете да получите верификационния код за Pay Pal чрез ДСК Директ, но до няколко работни дни, след осчетоводяването на транзакцията. Кодът ще се визуализира в извлечението по сметката, в колоната Получател/Наредител, с детайлите на Pay Pal.

В случай че сте активирали услугата за картконтрол по картата, с която сте извършили регистрацията в PayPal, можете да видите кода веднага в получения sms.
 
Весели празници!
Екипът на Банка ДСК 

# 10
  • Мнения: 314
Имам върнати пари/refund/ в пейпал акаунта, по какъв начин мога да ги добавя в баланса на картата ми или при плащане с пейпал да използвам частично тези пари и после да се разплатя с картата до достигане на необходимата ми сума. Дано да разбрахте какво точно питам

# 11
  • Мнения: 970
Моля помагайте  Praynig взех си новата карта и я въведох в пейпал ,изтрих старата  защото изтичаше в края на месеца и ми даде че новата ми е блокирана какво да направя-ПОМАГАЙТЕ  ooooh!

# 12
  • Мнения: 45
poluqih tova   :roll:na email


Warning! Your account was limited !....

Препращайте такива мейли на spoof@paypal.com. Не отваряйте никакви линкове в такива писма и веднага след като ги препратите на ПейПал, изтрийте мейла от пощата си.
Оригиналните писма от ПейПал, освен че съдържат имената ви, също така са оформени по съвсем различен начин и винаги съдържат оригиналното лого на ПейПал.

Аз днес също получих някаква измишльотина, с която ме приканваха да цъкна на някакъв линк и да си активирам акаунта.

# 13
  • Мнения: 4
Намери начин да им го върнеш, изпрати го на техен адрес на фирмата.Щом парите са върнати, а тези не са си получили обратно бебефона могат да предявят претенции срещу теб. Ако трябва прати някого да им го остави някъде.

Благодаря за темата.  bouquet
Аз с една молба за съвет:
Бях купувала бебефон от Англия, който уж трябваше да е нов, но дойде надраскан и с махнати стикери. Свързах се с продавача и се разбрахме да го върна. С голям зор го придвижих обратно (няма да се впускам в подробности), но търговеца отказа да приеме пратката от куриера. Писах му пак и ми съобщи, че артикула не бил добре опакован и имало наранявания. (Беше перфектно опакован, и го върнах в същото състояние, в което го получих) Така или иначе не се разбрахме и докато английските куриери все още държаха бебефона при тях отворих кейс в Пейпал. Отнво пропускам подробностите, финала беше, че Пейпал решиха в моя полза, като искаха да върна артикула отново към търговеца. Пратих куриерите още веднъж и бебефона беше отново отказан. Пратката автоматично беше върната на моя английски адрес. Същата вечер получих писмо от ПейПал, с което ме уведомяват, че съм изпълнила техните указания и ми връщат сумата, която съм платила. Дотук добре, сега бебефона е на английския адрес... парите са си при мен... само се чудя търговеца може ли след като има вече решение от Пей Пал да възрази или да каже, че не е получавал стоката... Идеята ми е да не си взема бебефона към България и да трябва пак да го връщам в Англия.
 newsm78

# 14
  • София
  • Мнения: 436
Намери начин да им го върнеш, изпрати го на техен адрес на фирмата.Щом парите са върнати, а тези не са си получили обратно бебефона могат да предявят претенции срещу теб. Ако трябва прати някого да им го остави някъде.
Благодаря за отговора, но е виждам какво повече мога да направя... два пъти изпращам куриер на адреса да им го носи и двата пъти отказват да го приемат... освен, че плащам куриерски услуги... друго нищо... няма как да ги накарам да го вземат.
Търговеца твърдеше, че не бил опакован, а аз му бях сложила Bubble wrap и след като върнаха бебефона обратно на английския ми адрес, оттам потвърдиха за опаковката... Той ми продаваше употребявам бебефон за нов... и после твърдеше, че аз съм го докарала до това състояние и съм го повредила при транспорта до България... което не е вярно, защото имаше много драскотини по дисплея и тялото, които не са от удар... аз дори не го пробвах дали работи... толкова се разочаровах като го видях...
Така или иначе не виждам какво повече мог да направя по този въпрос... мен ме интересуваше дали след като има решение на ПейПал и парите са върнати, търговеца може ли вече да направи нещо...претенции на какво основание може да има.... той сам отказва да го приеме... newsm78

Общи условия

Активация на акаунт