Еконт - грешка

  • 13 100
  • 36
  •   1
Отговори
# 30
  • Пловдив
  • Мнения: 18 386
тоест когато си поръчвате нещо, има едни общи условия, с които се съгласявате, изпращайки тази форма попълнена.

Разбира се,че така.Но както писах по-горе,вече масово искат само име,тел и адрес.Ни общи условия,ни нищо.Примерно чувалчето от Минимод ми беше така.Нямам и регистрация в сайта им.Попълвам име,адрес,тел,обаждат ми се кога ще пристигне и това е

# 31
  • Мнения: X
В общите условия никъде не пише, че клиентът е длъжен да приеме пратката. А в 'нормалните' държави плащането става предварително.
Най-много някой търговец да има претенции за транспортните разходи, но едва ли ще седне да се занимава с глупости.

# 32
  • Мнения: 747
Момичета, договорът, сключен от разстояние, се счита за сключен от момента, в който приемането достигне до предложителя, тоест когато си поръчвате нещо, има едни общи условия, с които се съгласявате, изпращайки тази форма попълнена. Това, че тук нещата не се разбират по този начин, само говори за това, че сме много зле- и откъм информираност, и откъм електронна търговия. В някоя нормална държава това ще се счита за нарушение на договора и могат да бъдат търсени неустойки и други вреди от изправната страна. Затова казах и по-горните неща.  Wink

Сега се замислих - как се доказва, че точно ти си пуснал поръчката? Защото може всеки, който ми знае името и адреса да го направи... Може би ако има потвърждение на регистрацията през мейла има някаква обвързаност, но не всички сайтове изискват регистрация.  newsm78

# 33
  • Мнения: 238
Да де, затова тук никой не плаща предварително, защото сме доооста назад с тези неща.

Това е договор за покупко-продажба, не е просто попълване на данни. Въпросът е в кой момент ще възникне договорът-аз смятам, че е именно с получаването на приемането, както е според Закона за задълженията и договорите. Така че дори и никъде да не го пише, че си длъжен, вече си се обвързал и изпадаш в забава и неизпълнение, ако не го направиш. Това е екзотична хипотеза и никой няма да се занимава за 4-5лв доставка, но аз написах, че все пак когато поръчваме нещо, трябва да го взимаме, защото в нашия магазин има чести случаи, когато купувачът изчезва извън града за неопределено време, стоката си седи понякога със седмици и чака. Е, аз не губя ли много повече от доставка в случая? Губя възможността да си продам стоката. Затова не е добре да се злоупотребява с темата. Grinning

# 34
  • Мнения: 747
Назад или напред, склонна съм да платя предварително само в интернет магазин, който се е доказал пред мен като сериозен. Вече няколко пъти ми се случи да поръчам нещо в някой магазин, а от там - ни вест, ни кост. Остава и да съм си платила, после чакай от умрял писмо.

# 35
  • София
  • Мнения: 44 263
 Lindie
 - а защо стоката стои седмици... направете си договор с куриера, че ще търси 2-3 пъти поредни дни  клиента(или там ще му праща известия) и като не си го  потърси се връща при теб...
Иначе чак пък да губиш възможност да си продадеш стоката, тя се връща при теб - продаваш си я... какъв е проблема.

# 36
  • Мнения: 238
Lindie
 - а защо стоката стои седмици... направете си договор с куриера, че ще търси 2-3 пъти поредни дни  клиента(или там ще му праща известия) и като не си го  потърси се връща при теб...
Иначе чак пък да губиш възможност да си продадеш стоката, тя се връща при теб - продаваш си я... какъв е проблема.

Е, проблемът е, че чакаш... И в даден момент, когато се върне, вече имаш нови продукти и този ти е непотребен, както и да е. Имаме си договор, лошото е, че служителите са много небрежни понякога и тъй като пратките ни са малки, престояват седмици, без дори да се обаждат на хората понякога. И така си се затриват много сериозно- опитваме се и ние да ги следим, но не винаги е възможно. Понякога казват, че са се обаждали, а всъщност, когато се свържа с купувача, оказва се, че той за първи път чува, че от Еконт го издирват със седмици, отива и си взима пратката веднага.  Laughing Така че истината винги е различна за всеки отделен казус и не мога да си позволя да си връщам поръчките след 2-3 дни престой, винаги изчаквам поне седмица.

Общи условия

Активация на акаунт