Еконт - грешка

  • 13 088
  • 36
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 557
Здравейте!
Преди малко получих SMS от Еконт за получена пратка с дължима сума 280 лева, а аз не съм поръчвала нищо от никъде. Как да процедирам, да им звънна ли и да им кажа, че е станала грешка или да си мълча?

# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 18 386
Ако не вземеш пратката,от Еконт ще те търсят също.Може и сега да им се обадиш,за да изясните нещата.Може една цифричка от телефона да е объркан и да са попаднали на теб

# 2
  • Мнения: 3 020
Мисля, че имат безплатен телефон за пренасочване, обади им се, за да проверят и да оправят грешката навреме.

# 3
  • Мнения: 238
Здравейте!
Преди малко получих SMS от Еконт за получена пратка с дължима сума 280 лева, а аз не съм поръчвала нищо от никъде. Как да процедирам, да им звънна ли и да им кажа, че е станала грешка или да си мълча?

Ако си мълчиш, ще ти звънят постоянно и е много досадно, а и все пак някой може би си чака поръчката.  Wink Напълно достатъчно е да се обадиш, да продуктуваш номера на пратката и да заявиш, че не е за теб и че няма да я взимаш.  Peace

# 4
  • Мнения: 1 557
Звъннах на номера и наистина пратката е на мое име с моя тел. номер и адрес. Служителят ми каза, че са инструменти от някаква фирма и че ще се свържат с въпросната фирма. Аз нямам дори регистрация в сайт в който се продават инструменти. Това, което ме интересува сега е откъде въпросната фирма разполага с моите данни? За съжаление не успях да чуя името на фирмата, защото малката беснееше и се чудя дали да не отида да се поинтересувам повече в самия офис. Това си е злоупотреба с лични данни, с които дори не знам откъде са се сдобили!

# 5
  • Мнения: 747
Чувала съм за подобни измами - пратки до фирми с наложен платеж. Обикновено ги вземат служителите, които не знаят какви поръчки е направил шефа, а после се оказва, че той нищо не е поръчал, а в пратката са сложени боклуци.

# 6
  • Мнения: 747
Ето една статия по въпроса: http://www.bnews.bg/article-105199. Може да са изнагляли и да ползват вече действащ куриер.

# 7
  • Мнения: 1 557
Явно става дума за някаква измама, но при положение, че аз знам, че не съм поръчала нищо, не знам как се очаква да платя тази сума? Явно някъде имат достъп до лични данни, което е много обезпокоително.

# 8
  • Мнения: X
Явно става дума за някаква измама, но при положение, че аз знам, че не съм поръчала нищо, не знам как се очаква да платя тази сума?

Има хора, които често получават пратки, понякога по няколко на ден или на седмица. Като нищо може и да не забележат, преди да отворят пратката.

# 9
  • Мнения: 238
Аз работя с Еконт и мога да кажа за голямо съжаление, че по никакъв начин данните, които оставяте там, са защитени. Правят голееееми нарушения, но обикновено от незнание и небрежност. Все пак, ако имаш регистрация в системата на Еконт, някой може да е използвал данните ти оттам- адрес, ЕГН, имена, телефон. Просто фактически защитата е много слаба и начините за това са доста.

Трябва да се знае, че лицето, което фигурира като получател, не е длъжно да приема пратката и ако има съмнения, да не отваря за преглед пратката!

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 18 386
не знам как се очаква да платя тази сума?

Изобщо не се очаква.Не си длъжна да плащаш нищо.Бих се обадила отново или отишла на място,за да разбера името на изпращача.После ще се опитам да направя връзка с него

# 11
  • Мнения: 9 093
Не си длъжна нищо да правиш - има срок, мисля 7 дни, след който, ако не се вземе, пратката се води отказана, прави се връзка с подателя, който да реши дали да си я вземе обратно, или да бъде унищожена.
Пфф, вече нищо не ме учудва в тоя свят ooooh!

# 12
  • Мнения: X
Естествено, че не е длъжна да приема пратката; тя е собственост на подателя, Еконт ще си урежда сметката с него.

# 13
  • Мнения: 238
И все пак някой да не си помисли, че можеш да си поръчваш нещо и после да не си го взимаш, защото има и такива случаи.  Wink

# 14
  • Мнения: X
На практика - може, затова има и такива случаи.

Общи условия

Активация на акаунт