Еконт - грешка

  • 13 099
  • 36
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 558
Не съм си и помисляла да я приемам и да плащам каквото и да било. По случайност ММ днес има пратка в същия офис и мисля да отида с него, за да разбера коя е тази фирма, ще проверя дали изобщо съществува такава и след това ще я постна тук, за да я имате предвид.

# 16
  • Пловдив
  • Мнения: 18 386
И все пак някой да не си помисли, че можеш да си поръчваш нещо и после да не си го взимаш,

Е,може,защо да не може.Размисляш и не го взимаш.Изпращачът се набутва с пътните разходи обаче

# 17
  • Мнения: 9 112
Всъщност, това е въпрос на договорка, защото когато изпращаш пратка с опция "преглед и тест", има условие, ако получателят се откаже - да заплати транспортните разходи в двете посоки. Т.е за изпращача не е проблем, а за получателя е, защото плаща разходите двупосочно.

Като идеш в офиса, кажи директно, че си получила пратка, която не си поръчвала и дори нямаш регистрация в базата данни на Еконт - да са наясно, че ако стартират процедура по получаване и заплащане на пратка, си е на тяхна отговорност - ти нямаш нищо общо със ситуацията, просто искаш да знаеш как телефонът ти е попаднал в тази каша.

# 18
  • Пловдив
  • Мнения: 18 386
Всъщност, това е въпрос на договорка, защото когато изпращаш пратка с опция "преглед и тест", има условие, ако получателят се откаже - да заплати транспортните разходи в двете посоки.

Това,ако изобщо получателят за яви в офис на ЕКОНТ  Wink
Може да не се яви и няма сила,която да го накара да се яви,още повече и заплати разходите

# 19
  • Мнения: 1 558
Сега се връщам от Еконт, грешката е на изпращача. Обясниха ми, че при изпращането са объркали тел. номер и понеже аз съм получавала пратки по Еконт, веднага са ми излезли данните в тяхната система, не са забелязали грешката, понеже и първите ни имена с реалната получателка са еднакви. Когато Еконт са се свързали с фирмата и са им казали името и фамилията ми, са разбрали, че са направили грешка. Получателката си е получила поръчката и всичко е наред.
Благодаря на всички писали в темата!

# 20
  • Мнения: 9 112
Е, ще спим спокойно тази нощ, значи Grinning
Радвам се, че има хепи енд!

# 21
  • Мнения: 888
И на мен ми се е случвало да получа SMS от Еконт за пратка, която не е била за мен, но имаше съвпадение в имената и затова е станала грешка.

# 22
  • Мнения: 238
И все пак някой да не си помисли, че можеш да си поръчваш нещо и после да не си го взимаш,

Е,може,защо да не може.Размисляш и не го взимаш.Изпращачът се набутва с пътните разходи обаче

То винаги може, въпросът е, че това дали наистина може или не зависи от отношението на покритие, тоест отношението между подателя и получателя. Ако имаш договор, който те задължава да приемеш доставката, си в неизпълнение. А то че може и да не изпълниш задължението си- ясно е.

Не може да си поръчваш това-онова и да не си вдигаш телефона дори, за да откажеш поръчката си. А това, че хората го правят, показва колко сме назад с нещата.  Peace

# 23
  • Пловдив
  • Мнения: 18 386
Ако имаш договор, който те задължава да приемеш доставката, си в неизпълнение. А то че може и да не изпълниш задължението си- ясно е.

С договор е съвсем друго.Там нещата са на съвсем друго ниво
Говорим обаче за физическо лице.Колко физически лица имат договори от подобен тип?

Наскоро поръчах чувалче за количка от сайта Минимод.Чувалчето не дойде в уречения ден и на следващия също.А ние трябваше да пътуваме .След няколко дни закъснение получих известие,че е пристигнало и дължа 189 лв.Нито съм длъжна да го взимам,нито им дължа обяснение.Те не спазиха нашата уговорка,аз също съм в правото си да не я спазя.

# 24
  • Мнения: 238
Да, когато поръчваш нещо, се съгласяваш с ОУ на продавача и си обвързан от тях. А това, че фактически можеш и да не си вземеш поръчаното, съвсем не означава, че имаш такова право. Но този случай със забавата на едната страна е съвсем друго.

Исках да кажа, че тук тези неща са доста назад все още и доста хора злоупотребяват. А и търговците са неподготвени от друга страна, и на мен ми се е случвало да не се спазват никакви срокове.

# 25
  • Мнения: X
Какво право? Законово право? Морално право? Щом не е забранено със закон, или не си обвързан с договор, значи имаш "право" да не си вземеш пратката. А дали е редно, коректно и т.н., е съвсем друг въпрос.

# 26
  • Мнения: 238
Ами като поръчваш стока от интернет, обикновено се обвързваш от договор  Laughing


Както и да е, това го написах просто, за да не се спекулира с темата...

# 27
  • Пловдив
  • Мнения: 18 386
Ами като поръчваш стока от интернет, обикновено се обвързваш от договор  Laughing

А,договор.Масово вече сайтовете искат само имена,телефони и адрес.С наложен платеж работят.Няма договор,няма нищо.
Права си,че не е коректно,но ние говорим дали е възможно,а не дали е кореректно

Lеxie   Peace

# 28
  • Мнения: X
Ами като поръчваш стока от интернет, обикновено се обвързваш от договор  Laughing


Както и да е, това го написах просто, за да не се спекулира с темата...

За обвързване може да се говори, след като си подписал, че приемаш стоката, и си платил за нея.

# 29
  • Мнения: 238
Момичета, договорът, сключен от разстояние, се счита за сключен от момента, в който приемането достигне до предложителя, тоест когато си поръчвате нещо, има едни общи условия, с които се съгласявате, изпращайки тази форма попълнена. Това, че тук нещата не се разбират по този начин, само говори за това, че сме много зле- и откъм информираност, и откъм електронна търговия. В някоя нормална държава това ще се счита за нарушение на договора и могат да бъдат търсени неустойки и други вреди от изправната страна. Затова казах и по-горните неща.  Wink

Общи условия

Активация на акаунт