Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да отменя резервацията си, ако е извън периода за безплатна анулация?
Какво означава „само ако останете“ при резервация на хотел чрез Booking.com?
Какво да правя, ако хотелът не приема кредитни карти и предлага само два метода на плащане?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да отменя резервацията си, ако е извън периода за безплатна анулация?
-
Какво означава „само ако останете“ при резервация на хотел чрез Booking.com?
-
Какво да правя, ако хотелът не приема кредитни карти и предлага само два метода на плащане?
Ако хотелът не приема кредитни карти и предлага само два начина на плащане, можете да се обадите на оператор за резервации Booking.com, който може да ви помогне да се свържете с хотела и да изясните ситуацията. Важно е обаче да имате предвид, че обикновено капарото не се възстановява и плащането трябва да бъде направено при пристигане.
-
Какво да правя, ако хотелът не ми върне парите след анулиране на резервацията?
-
Какво да правя, ако хотелът блокира парите за резервацията, но след това я отмени?