сделка от разстояние-новата измама на Вивател

  • 7 708
  • 63
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 84
Ами то си е било чисто "ДА" за този на когото си се паднала.  Лошото е че до такава степен се променят схващанията на хората,започнали такава работа,че в края на крайщата забравят себе си.

# 31
  • Мнения: 4 569
И на мен ми звъняха от Виваком да ми предложат нов телефон, аз им отказах. Служителката попита защо. Казах и че смятам да се отказвам от услугите им. Тя ми се сопна "добре" и ми затвори.
Договора ми изтича април. Март ще  ходя да пускам молба.

# 32
  • Мнения: 84
В интерес на истината,служителите които звънят за сделка от растояние се обаждат само за преподписване на досегашният договор и на същият план,ако от отсрещната страна се появи някой разбирач,който иска нови услуги,те му се прибавят,после има,аз така или иначе. Следващото,за госпожата която твърди,че заявила отказ разговора да бъде записан-никой не я е питал.Съобщава се още в началото "с цел за по-добро обслужване,нашият разгоро ще бъде записан",а не искате ли,не искате ли. Като не искаш да те записват,понеже не знаеш какво говориш-затвори телефона.

# 33
  • София
  • Мнения: 62 595
мисля, че това не са служители на оператора, а от кол-център. Просто им дават един списък с титулярите на номера и се започва голямото звънене. На мен по едно време твърде много взеха да ми досаждат, и им хванах цаката. `при поредното обаждане казах, че вчера са ми звъняли и нещо им се е объркала комуникацията. извиниха ми се и се кротнаха засега.

# 34
  • Мнения: 129
Обърнете внимание на нормата на чл. 52 от ЗЗП. Думичката ПРЕДИ е ключето тук.
"Доставчикът е длъжен преди сключването на договора да предостави своевременно на потребителя следната информация", както и;

Чл. 61. Доставчикът е длъжен да докаже, че е:
1. (изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) изпълнил задължението си за предоставяне на информация на потребителя по чл. 52, 54 и чл. 59, ал. 1 и 2;
2. получил съгласието на потребителя за сключване на договора от разстояние, и
3. получил съгласието на потребителя за изпълнението на договора, ако е необходимо.


Ако се налага запомнете точно този моменти, и ще усетите при разговорите с тези момичета и момчета от колцентровете смущението им Simple Smile

Последна редакция: сб, 24 мар 2012, 11:12 от юрист

# 35
  • Мнения: 2 376
(2) Алинея 1 не се прилага при предоставяне на услуги на информационното общество по смисъла на Закона за електронната търговия и при предоставяне на електронни съобщителни услуги по смисъла на Закона за електронните съобщения.


А това какво значи?

# 36
  • Мнения: 7
Здравейте.
Видях, че сте се сблъскали със сделката от разстояние на Виваком.
Подготвя се предаване по бнт1, което ще цели да се премахне тази порочна практика. Моля, ако можете да съдействате да се покажат нечистите подходи и откровените измами с които си служат виваком.
Повече информация има тук - http://blog.chiliev.com/?p=9092
Благодаря предварително ако решите да съдействате да се прекрати тази измама.
Моля, споделете и на ваши познати, които също са засегнати, подведени или измамени.
Поздрави.

# 37
  • Мнения: 22
Майка ми стана жертва на такава "Продажба" - с две години й удължават договора на дуо фикс. Сега чака 15-дневен срок... много нагло, 20 позвънявания ... накрая успяха да я омотаят явно...

# 38
  • София
  • Мнения: 30 142
на мен преди година ми се случи същото. Тук можеш да проследиш перипетиите ми. След месеци жалби и разправии, най-после успях!!!

# 39
  • Мнения: 139

    А случвало ли се е на някого ... не от разстояние , а от офис     Вивакомска служителка  да му пусне договор за ТV на негово име само , защото лицето е клиент на др. услуги на оператора . 
      Без да го е виждала и без да има предоставено  пълномощно , че клиента им  "X"  иска да си добави и ТV .

        P.S.  Борих се месеци наред да доказвам , че почерка и подписа в договора не са мои . Като цивилизован потребител по законоустановения път .   ooooh!
Отговорът им беше , че има договор и , да се обърна към полицията .
Не се налага да познавате .... оперативните им работници просто са 1 - безсилни , Вивакомци просто ги мотаха и тях . ... и 2 - нямаше /по скоро не им се занимаваше / кой да ми направи експертиза за почерка  и подписа , че не се мои . Което разбира се беше очевидно и без експертизи .
И друга  наглост ....... в договора ми имаше написан телефон за връзка .... и този телефон не беше мой . Просто виваком служителката си беше позволила дори в личната ми страница , която е в системата им да ми сложи чуждия номер .
След целия и "гаф" и най вероятно , защото добре ме е прецакала се оказа , че е повишена и в длъжност .

    Оплаках ви се и аз   Hug

# 40
  • София
  • Мнения: 30 142
сезира ли КЗП??? Аз ги заплаших, че ще стигна и по-далеч. Да видиш как се изясниха нещата и записи се намериха и всичко  Peace Извиниха ми се даже, че и промоция ми предложиха. Не им искам промоциите  Stop

# 41
  • Мнения: 2 018
Обърнете внимание на нормата на чл. 52 от ЗЗП. Думичката ПРЕДИ е ключето тук.
"Доставчикът е длъжен преди сключването на договора да предостави своевременно на потребителя следната информация", както и;

Чл. 61. Доставчикът е длъжен да докаже, че е:
1. (изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) изпълнил задължението си за предоставяне на информация на потребителя по чл. 52, 54 и чл. 59, ал. 1 и 2;
2. получил съгласието на потребителя за сключване на договора от разстояние, и
3. получил съгласието на потребителя за изпълнението на договора, ако е необходимо.


Ако се налага запомнете точно този моменти, и ще усетите при разговорите с тези момичета и момчета от колцентровете смущението им Simple Smile


а доставчикът не трябва ли и да е сигурен, че се обажда титуляра на сметката? Защото как може да докаже, че именно Драган (и то Драган, който е собственик на линията) е казал заветното ДА?

# 42
  • София
  • Мнения: 30 142
Обърнете внимание на нормата на чл. 52 от ЗЗП. Думичката ПРЕДИ е ключето тук.
"Доставчикът е длъжен преди сключването на договора да предостави своевременно на потребителя следната информация", както и;

Чл. 61. Доставчикът е длъжен да докаже, че е:
1. (изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) изпълнил задължението си за предоставяне на информация на потребителя по чл. 52, 54 и чл. 59, ал. 1 и 2;
2. получил съгласието на потребителя за сключване на договора от разстояние, и
3. получил съгласието на потребителя за изпълнението на договора, ако е необходимо.


Ако се налага запомнете точно този моменти, и ще усетите при разговорите с тези момичета и момчета от колцентровете смущението им Simple Smile


а доставчикът не трябва ли и да е сигурен, че се обажда титуляра на сметката? Защото как може да докаже, че именно Драган (и то Драган, който е собственик на линията) е казал заветното ДА?

честно казано тях това не ги интересува (не знам защо)  Rolling Eyes

# 43
  • Мнения: 139
Обърнете внимание на нормата на чл. 52 от ЗЗП. Думичката ПР........................................

Ако се налага запомнете точно този моменти, и ще усетите при разговорите с тези момичета и момчета от колцентровете смущението им Simple Smile

а доставчикът не трябва ли и да е сигурен, че се обажда титуляра на сметката? Защото как може да докаже, че именно Драган (и то Драган, който е собственик на линията) е казал заветното ДА?


     Bo ....  Кото отиде лицето и получи от куриера писмото им и телефона , ако има и такава оферта , за тях  няма не знаех или не разбрах .Нали получаваш и подписваш на куриера   . Договорът ми с такава оферта  да си сменя плана с по добър / смятай с по висока цена / ... по телефона уж уговорих да започне от момента на получаване на хартиеният договор и то , ако ми харесат условията там .
 Познай ...  договорът в последствие разбрах , че са го пуснали от датата на разговора ми с тях в самото начало . Имах пуснат договор 2 седмици почти по рано от действителното време .

             Не ги интересува , за да могат по бързо да ни "гушнат" паричките за 1 или още по добре за 2 години . Joy

--------------------------------------------------------------------------------------

      Току що мярнах още нещо  








Последна редакция: ср, 29 авг 2012, 13:30 от argo

# 44
  • София
  • Мнения: 8 932
а доставчикът не трябва ли и да е сигурен, че се обажда титуляра на сметката? Защото как може да докаже, че именно Драган (и то Драган, който е собственик на линията) е казал заветното ДА?

честно казано тях това не ги интересува (не знам защо)  Rolling Eyes
Не е точно така. Аз вече два пъти си преподписвам договора по този начин и мога да твърдя, че ги интересува. Номерът е на името на дядо ми, който живее на друг адрес. Винаги искат да му се обадят и на него, давам им номера му, даже куриерът си ходи направо при него.

Общи условия

Активация на акаунт