-детето ходи на народни танци в градината, харесва му, хвалят го, ще продължи
-с нетърпение очаквам да стане на години, в които да го запиша на плуване.мисля, че е един от най-прекрасните спортове.
-но много ми се иска и да потренира и някакви източни бойни изкуства, предполагам от нагласите му, че ще му хареса.
-много е музикален и непрекъснато ми повтаря, че ще свири на барабани в оркестър
-но същевременно все имитира, че свири на китара и му се иска и с това да се занимава
- да не споменавам за йоника, пиано и това, че има ангелско гласче
- да си кажа и това, че е артистичен, страхотен имитатор, роден клоун- значи трябва да помисля и за занимания с театър
-и каква майка съм, ако не започне ранно езиково обучение.
с въздишка отчитам, че хич го няма в рисуването и добре, че е така...
Вече виждам как се превивате от смях и с право.
Но въпросът ми е сериозен
Моля за разбиране, аз не съм вманиачена на тема "ранно интелектуално инезнамкаквоси развитие", нямам амбиции за сина си, виждам, че той е средностатистическо дете, съвсем обикновено.
Естествено, че няма да се юрнем от "школа в школа", но въпросът е, когато детето има някакви умения как да ограничим заниманията до нормално количество, как избирате едно за сметка на друго занимание Любопитно ми е и за по-големи деца, които имат и ангажименти с уроците.