Никога вече оптики JOY/Grand Optics

  • 90 088
  • 64
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 2 172
Забележката ми към тази оптика е , че са изключително бавни  ooooh!

При изричното ми упоменаване, че е СПЕШНО и очилата трябва да се направят по възможно най-бързия начин, защото детето ми е с 8 диоптъра и почти не вижда без тях, въпросните очила бяха готови след 1 МЕСЕЦ и то след незнам колко телефонни разговора.Пък това нямало, пък онова нямало и т.н. Уж имало от едните стъкла, после се оказа, че вече не се призвеждали и ни предложиха други по телефона /по-скъпи естествено /  ooooh! Говоря за оптиката в МОЛ Галерия- Пловдив.Любезни са, но мнооого бавно става всичко  Rolling Eyes

По принцип ползваме услугите на Оптодент- Пловдив, но просто не намерихме при тях подходяща малка рамка и затова отидохме в Джой  ooooh! Отделно от това цените на асферичните стъкла ми се сториха безумно скъпи, но да кажем, че са каталожни и надали те имат нещо общо с това.

# 61
  • Мнения: 129
Добър ден на всички  Simple Smile
Благодаря на всички доволни клиенти, а още повече на недоволните, тъй като благодарение на вашите споделени оплаквания, JOY & Grand optics се развива и към момента е най-голямата верига в страната.

Искам да ви уверя, че във веригата се предлагат продукти, които отговарят на всички нормативни изисквания за европейско качество.

Стъклата, с които работим са на световноизвестни фирми като Carl ZEISS, Essilor, Rodenstock, Hoya и т.н, така че при недоволство към даден продукт от тяхната продуктова гама ние осъществяваме връзка с представителя за България. Почти в 100% от случаите се взима решение в полза на потребителя.
За продаваните марки може да се погледне тук
http://joyoptics.com/bg/pages/dioptric-glasses.html

В тази връзка ще помоля всеки, който има оплакване от наш продукт или се е сблъскал с нелюбезно обслужване от страна на наш служител (оптик, консултант или офталмолог), нека пише на фирмения  e-mail http://joyoptics.com/bg/pages/contacts.html (на всеки писал задължително се отговаря). Може да позвъните и на телефона на клиента 0884 20 11 80.
 
С пожелания за спокойна делнична вечер  Hug


 О я не приказвайте глупости, звънях стигнах до управителите изсмяха ми се всъщност са едни и същи собствениците на веригата и стъклата  които слагат. Обяснението е нали имате хартиика на стъклата, те се отпечатват от лесно по -лесно. Всяко стъкло има означение което се вижда отстрани. На моите стъкла когато ги проверих нямаха.... и стъклата се надраха за нула време.... подменят. Оплакванията ги приемат и ги препращат в небетието .... мотатят те докато решиш , че загубата на време повече от това да ти оправят проблема.... НИКОГА НЕ КУПУВАТЕ ОТ ТАМ ОЧИЛА...

# 62
  • Мнения: 10
Точно днес бях в Магазин на Joy,слава богу не купих нищо!!! Но лекарката беше повече от мила и ми даде доста полезни съвети.Говоря за МОЛ Пловдив!  bouquet

# 63
  • Мнения: 1
Здравейте. Относно Grand Optics аз притежавам от тях единствено диоптрични стъкла , понеже доста скандали чух за ментета в България не само за очила, но и часовниците на Giulian и т.н. но това е друг въпрос. Искам да кажа че си купих рамки на "Ray ban" от един китайски сайт(ioffer.com) за 20лв. Там е ясно че всичко е реплика, но пък от повече от година ги нося и съм доволна. В Grand Optics (В The mall)само поставиха стъклата на рамките и не съм имала проблеми. Очилата ми струваха общо към 150лева с рамките Simple Smile Това е от мен проблеми с обслужването им в София не съм имала,но нали знаете че в повечето магазини в България продавачите ни не са приветливи. Лек ден и си търсете правата Wink

# 64
  • София
  • Мнения: 1 152
Моята случка е следната: от 3 години съм клиент на марката в София в един и същ магазин на Витошка. До преди месеци нямах никакъв проблем. Но смениха персонала. Не остана никой от старите, които аз познавах. Аз нося лещи, едномесечни и на всяко 20 число съм там. Последния път едва се разбрахме, че трябва са се поръчат, защото ги няма налични. След 4 дни ми звънят, че вече нямало такива и трябвало за 3 месеца. Отивам да си ги поръчам пак на място прие което продавачът буквално ми се скара, че нося такива лещи. Аз му показвам рецептата от техен лекар, правена преди година и 4 месеца. Той предлага нов преглед, аз се съгласявам. Отивам след 2 дни. Лекарят беше изключително мил, готин и разбиращ от работата си. Каза ми, че всичко е както преди година, тези лещи са ми отлични и няма от каквомда се притеснявам. Излизаме отвън и лекарят казва това на момчета от касата. Той така го изгледа все едно не можа да повярва, че е вярно. И държи в ръка рецептата за лещи и за очила. И ме пита какви лещи да поръча. Аз му казвам, че не знам и си пише на картончето. Той казва: тук има две рецепти. При което аз вече не издържах и му повиших тон. Как може да не разпознае коя рецепта е за очилата и коя за лещите. При положение, че са доста различни и като изписване и всичко. Поръчах, но вече не пазарувам от там. Този месец ще търся други оптики, въпреки че имама 20% отстъпка, просто другите оптикимот тази верига са ми далеч, а повече не желая да се разправям с този екип.
Съжалявам, че стана дълго.

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт