Никога вече оптики JOY/Grand Optics

  • 90 088
  • 64
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 3 939
Оптикът трябва да бъде доверен, както ДжиПи-то, търсете и си изберете един човек при когото да ходите. Аз ходя от Дружба-2 до Овча Купел, когато ми потрябват диоптрични очила, ако толкова съм си паднала по някакъв модел,  знаят се фирмите доставчици и може да се издири евентуално. Моята позната оптичка какви неща ми е разказвала само за оптиките по центъра и по-лъскавките такива, слагат се стъкла за 5 лева, обявени като за 50 лева и т.н. и т.н.

# 16
  • Мнения: 202
И аз не съм доволна от тази верига и няма да повторя посещение при тях. Снощи ходих заради промоцията за бг-мама, предлагат рамки със съмнително качество на високи цени.

# 17
  • Мнения: 417
Според прочетеното от вас оставам с впечетление,че персоналът освен че е некомпетентен е и изключително нагъл.Всеки един нормален работотдател не би държал и минутка такива "професионалисти"...
Миналата година си купувах очила от JOY,но за щастие не съм имала проблем.
Сега ми предстои отново,но почнах сериозно да се замислям дали да не предпочета Оптикласа Rolling Eyes

# 18
  • Мнения: 19 527
И аз не съм доволна от тази верига и няма да повторя посещение при тях. Снощи ходих заради промоцията за бг-мама, предлагат рамки със съмнително качество на високи цени.
Аз точно от тази промоция си взех и то два чифта очила, бях обслужена изключително любезно, не зная какво наричате съмнително качество на рамките но стъкла плюс рамки плюс МНОГО обстоен преглед на мен ми излязоха 65 лв. Специално за Гранд оптикс на Витошка и Патриарха пиша. Даже специално изрично им благодарих по мейла за промоцията. Само за сверка преди това искаха от Еврооптик за подобни диоптрични очила около 130 лв на едно стъкло само. И двата чифта очила си ги ползвам вече към месец, нямам никакви проблеми, а и те имат май 2 години гаранция. Сравнено с цените на другите оптични магазини, смятам, че дори една година да изкарам с тези очила пак съм на сметка. Очарована съм и от отношението и прегледа на очната лекарка там. Спечелиха ме за постоянен клиент.

# 19
  • Варна
  • Мнения: 2
Само за сверка преди това искаха от Еврооптик за подобни диоптрични очила около 130 лв на едно стъкло само.
Има очила за 20 и 200лв( и повече разбира се), как реши че ти предлагат същите? Диоптрични очила не се правят да се носят 1г. и не се вземат очила, колкото да се отбие номера.

# 20
  • Мнения: 19 527
Само за сверка преди това искаха от Еврооптик за подобни диоптрични очила около 130 лв на едно стъкло само.
Има очила за 20 и 200лв( и повече разбира се), как реши че ти предлагат същите? Диоптрични очила не се правят да се носят 1г. и не се вземат очила, колкото да се отбие номера.
Някъде да съм казала, че искам да отбия номера? Вие как преценихте, че предлаганите очила не са добри? А диоптрични очила се правят точно за една година според мен, тъй като офталмологичен преглед и евентуална корекция в диоптър се налага поне веднъж в годината. Така поне правя аз. Може би не са ми предлагали същите очила като от Еврооптик, просто офертата на Гранд оптик и Бг Мамма беше много изгодна, и не споделям мнението Ви относно " предлагане на рамки със съмнително качество на високи цени" точно в тази оферта. И не виждам какво в поста ми Ви е подразнило, просто написах собствения си опит от магазина и офертата. На който не му е изгодно да не я ползва, оптики бол, само ако обичате да не квалифицирате некомпетентно мотивите на тези, които са се възползвали.

# 21
  • Мнения: 10
Здарвейте,
Аз също зъм негативно настроена към тази оптика.Преди 2 години мисля имаха промоция на рамки със стъкла и понеже моите бяха за смяна реших да отида да погледна.Е,рамките,които уж трябваше да са на промоция-въобще ги нямаше.След 30 мин. въпроси кога,как и т.н. ще има рамки от промоционалните на дамата й писна и ми каза да отида другаде.Сезирах комисията за защита на потребителите за подвеждаща информация в брошурата и те ми казаха,че ще направят проверка.Аз помолих да отида с тях.Резултата-някакво предупреждение (писменно) относно точно тази промоция,моята самодоволна усмивка и срама на кифлата там(и лицето й позеленяло от яд).
Става въпрос за Стара Загора.Сега като ме видят да влизам в МОЛ-а и сигурно се молят да не влезна там-не че имам намерение де.
Та призовавам всички-търсете си правата-а ако не ги знаете-прочетете ги.  bouquet

# 22
  • Варна
  • Мнения: 2
На 99%, ако не и 100% от промоциите пише: "важи от ... до ... или до изчерпване на количествата", не знам каква КЗП, каква подвеждаща информация  newsm78

# 23
  • Мнения: 10
То пише от до,но в този период нямаше никаква стока от промоцията-не защото беше изчерпана-въобще не беше получавана(вярвай ми няма наплив на клиенти там-че първия ден да свърши стоката) Crazy.Единственото нещо,което имаше налично от брошурата-това бяха някакви стъкла на промоция и лещи.И се научих да чета и малките букви в брошурите,защото мои познати си напатиха от уж евтина,но всъщност нищо подобно(проверявайки на място) услуга в мтел(което не беше писанов  брошурата) #2gunfire.
Сори за отклонението.  bouquet

# 24
  • Мнения: 3
Аз също имах "вълнуващи" изживявания в Джой оптик. От работата ни бяха дали ваучъри да си направим очила, тъй като по цял ден седим на компютрите. В работата изрично ни казват, че в оптиките има и доктор, който може да извърши прегледа, да не се разкарваме по поликлиниките. Първа сядам аз за преглед, като казвам, че си знам, че имам астигматизъм и някаквъ малък диоптър, но не знам точно какъв. "Докторката" ме поглежда на машината и казва, че нито имам астигматизъм, нито диоптър. Аз питам за разширяване на зениците, защото до този момент не знаех, че може да се изпише рецепта за очила, без да се разширят зениците и "докторката" ми отвръща, че нямало нужда, че зеници се разширявали до 20годишна възраст. Изписа ми очила и след един ден отивам да си ги взема. Дотук всичко е ок, служителите любезни, внимателни, търпеливи... След известно време, може би ден, два с новите очила ме започва едно зверско глаовоблие, което разбира се аз отдавам на всичко друго, но не и на очилата. Разприказвахме се с колегите и се оказа, че и те са доста недоволни от новите си очила, всички направени в различни магазини на Джой Оптик. Тогава си взех направление и отидох на истински преглед при офталмолог, който си ме прегледа както си трябва - на машината, на таблото с буквичките, с разширяване на зениците. И се оказва, че не само имам астигматизъм, но и са ми предписали очила за късогледство, а аз имам малък диоптър далекогледство. Само че диоптърът ми е скрит и може да се хване само с разширяване на зениците. Изписаха ми новата рецепта и аз се върнах в оптиката, да попитам що за лекар не може да определи дори дали съм далекогледа или късогледа?! А "докторката" ми казва: "еми вие защо не ми казахте какви оила ви трябват!"  Shocked Както и да е, смениха ги.

А, когато въпросната докторкта прегледа мъжа ми, му каза, че с едното око виждал само на 20%, което в последствие (пак след ходенен на истински доктор) се оказа сложен астигматизъм, който се регулира със специална леща, а не с очила.

# 25
  • Мнения: 338
Писала съм предишното си мнения по темата през 2010, но гледам, че и сега...2 г по-късно, нищо не се е променило Sad Жалко. Имат доста избор на модели, ама то избор без качество не става Naughty Иначе освен споменатото по-горе от мен, имам и едни слънчеви очила Есприт пак от Grand Optics. Те са ок (засега), но проблемът с диоптричните им остава, както и с по-евтините марки слънчеви очила. Но по-скъпи точно от тях не бих купила, знам ли какви ще се окажат Rolling Eyes

# 26
  • Мнения: 60
Оптиката JOY Optics  в ХИТ - МЛАДОСТ 4, към същата верига ли е?

# 27
  • Мнения: 338
Оптиката JOY Optics  в ХИТ - МЛАДОСТ 4, към същата верига ли е?

Да Peace

# 28
  • Мнения: 172
Хм, много недоволни има  Thinking
Аз от години си купувам лещи от тях, че с отстъпката ми излизат най-изгодно, но от 2-3 месеца си каня да си поръчам очила. Персонала в оптиката в Кауфланд ми си вижда супер учтив...възхитена съм от отношението им всеки път, но ако качеството на рамките е така зле...може и да пропусна да си направя очилата там. Миналия месец почти си поръчах очилата, но не ми бяха разширявали зениците и момчето направо си ми отказа така да ми приеме поръчката. Каза, че иска да отида без лещи, и да ми разшири зениците. В един момент дори си помислих, че може би е някакъв собственик...прекалено загрижен беше за това дали ще съм доволна. Ще помисля още малко...

# 29
  • Мнения: 1
Да, и аз никога повече няма да влезна в такъв магазин. Първо преди години тяхната лекарка тоталко ми обърка диагнозата. След това си купих очила Версаче с пластмасова рамка (познайте - доста скъпи), за да могат след това да ми кажат, че не носят отговорност, ако я спукат, докато ми сменят стъклата. Пълно безобразие!!

Общи условия

Активация на акаунт