Никога вече оптики JOY/Grand Optics

  • 90 043
  • 64
  •   1
Отговори
  • Мнения: 258
Дано да успея да предпазя някой от вас и поне малко да ми олекне. Искам да споделя опита си  относно веригите оптики  JOY/Grand Optics.
В момента закупените от техен магазин очила седят опаковани и непокътнати, защото са ми свързани с прекалено много негативни емоции и нямам никакво желание да ги нося. Случката е следната: Още при първото слагане на слънчевите очила им  се откачи рамката, в частта,  в която се слага на ухото. Аз ги занесох за ремонт в магазина, от който са закупени извън София. Там ми предложиха да си ги взема от столицата, защото сме от тук. Взеха ги с калъф по изрично мое настояване , за да не се издраскат. (УВИ!напразно)  Щели да бъдат готови за около седмица. След около седмица се обадих в тукашния магазин, за който се уговорихме. Нямаха идея за какво им говоря. ... Както и да е след нова 1 седмица отидох да си ги взема и се оказа че рамката е ок, но очилата са грубо издраскани от вътрешната страна. Направо не мога да си представя какво трябва да им се е случило за да изглеждат така. Сигурно са ги държали за стъклото за да оправят рамката  #Crazy След моя забележка се оказа, че не се знае дали щели да ми уважат рекламацията! Shocked Аз наистина нямах доказателства, но това би могло да се разреши с един елементарен приемно- предавателен протокол. Да се опише в какъв вид им се предават очилата и как очаквам да си ги получа. Служителките ме гледаха все едно съм престъпник и се опитвам да ги  преметна. И на мен наистина ми беше супер неудобно.... как да докажа, че са били слагани веднъж и нямаха никакви драскотини при предаването. От къде да знам къде по веригата се е случил проблема. Направо ще се заредя с камера следващия път и един куп свидетели. Не че някога бих си купила нещо пак оттам де #2gunfire
В крайна сметка след 2 дена се обадиха да кажат, че ще ми уважат ракламацията. На мен през това време ми беше супер тъпо и се чудих дали наистина ще трябва да пия студена вода за 90 лева .... Когато се завърнахме в магазина след нови 10тина дена -докато издирят същия модел, на мен ми направи впечатление, че новите очила нямаха същия надпис като предишните. Попитах защо -служителката ми се изсмя, че това са абсолютно същия модел и сигурно не си спомням. Имаха пак съвсем малка точка издраскано, но вече не ми се разправяше. Девойката най-нагло ме обвини, че съм ги носила на главата си и най-вероятно са издрани от лака ми за коса. Аз през живота си не съм си купувала такъв продукт ooooh! Трябвало да съм изключително благодарна, че са ми приели рекламацията, защото такива за издраскване не приемали попринцип.  На всичкото отгоре след като си поисках и калъфчето, с което им ги оставих, се оказа, че съм прекалила
Накараха ме да си тръгна супер огорчена и обидена. Безкрайно се радвах на новите си очила, а сега дори не съм ги слагала.  Cry Едва ли ще ги и сложа някога. Трябва доста време да мине да ми се уталожат емоциите

Нула комуникация между служителите и никакъв професионализъм!

# 1
  • Мнения: 419
Добре де, ти защо не искаш да разговаряш с управителя и там някой отговорник, а се занимаваш с продавачките?

# 2
  • Мнения: 133
продавачките наистина се държат нагло  като има някаква рекламация, въпреки че моята случка е със щастлив  край- преди 10 месеца си купих сл. очила от тяк от SKY CITY MALL, започнаха да се появяват малки мехурчета по дръжките и впоследствие се олюпиха, занесох ги, приеха ги за ремонт( на мен ми беше ясно, че това не може да се ремонтира), след 1 седмица трябваше да се чуем, минаха 2 без да ми се обаждат и аз отидох на място, оказа се че очилата са там отдавна, но продавачките не са ми се обадили просто, казаха че не могат да се оправят и сега ще потърсят из 36 те си магазина същия модел да ми ги сменят, на другия ден се обадиха да отида да си избера други, защото нямат такъв( честно казано се зарадвах, че не са намерили), и така избрах си друг модел за същите пари, изпратиха ме с думите да ги пазя, че втора смяна няма да ми правят и това беше

# 3
  • Мнения: 4 425
Ужас,купувала съм от там 3 пъти и то доста скъпи очила VСлава богу не съм имала проблем ,освен разхлабено болтче и ми го затегнаха..
Ще имам предвид разказа тук ако ми се наложи по сериозна рекламация...

# 4
  • Мнения: 6 039
Аз също си купих от софийския магазин диоптрични очила за 600лв, и стъклото не следва извивката на рамката. Имам чувството, че се е измъкнало и не е възможно да се вкара отново. За жалост аз съм от хората, които хич не им се занимава и хич не си търсят правата.
Здраве да е!

# 5
  • Мнения: 4 425
И аз не обичам много да се занимавам ама за такива  покупки ще си търся правата .
Само уточнение да не бъркам оптиката -това е оптиката в МОЛ Варна,преди имаха и на Сливница срещу Мис Сиксти ?  Peace

# 6
  • Мнения: 6 039
да, МОЛ Варна. Аз моите ги купих от Сити Сентър в София, до Хемус.

# 7
  • Мнения: 330
И аз съм недоволна от тази верига. Купихме очила за майка ми с дизайнерска марка рамка и много скъпи прогресивни стъкла с всички екстри и след няма и месец им падна винтчето на рамката, 2 от камъчетата се отлепиха(камъчетата не са малки). Ходихме да ги рекламираме, завинтиха й едно винтче, за камъчетата не можело да помогнат. След още 1 месец пак падна винтчето и още 2 камъчета Confused Тя ги пази, постоянно ги носи, не ги слага така, че да одраска рамката(там, където са камъчетата, но пак си падат) Crossing Arms освен това за няколко месеца се охлабиха в рамката доста, а предишните й очила ги е носила повече от 10г преди да стигнат състояние подобно на това! Супер некачествени се оказаха въпреки цената и марката, която ни обещаваше качество.
Приятелят ми също си беше купувал от тях слънчеви очила. Не бяха много скъпи(около 50лв). От 4-5 бройки от модела, който той си хареса някой бяха или с одрасквания по рамката или с крива рамка или с някакъв друг дефект. Неговата бройка уж беше наред, но се наложи след седмица да ги рекламираме заради проблем с рамките Tired
Купувани са от 2 разлини магазина на Grand Optics в София, но се оказаха с недобро качество.
Преди няколко години аз си бях купувала за мен слънчеви очила от тях и останах доволна, дали в последните години не им се е влошило качеството или е било въпрос на късмет...

# 8
  • Мнения: 22
Момичета като чета написаното имам чувството,че тази верига продават едни добри ментета на прилични цени newsm78

# 9
  • Мнения: 330
Даже бих нарекла високи цените за качеството, което предлагат Naughty

# 10
  • София-в сърцата на моите деца
  • Мнения: 1 729
И аз съм на същото мнение-цената скъпа за качеството , което предлагат! Купих си  рамки с стъкла за 200лв.диоптрични.Има няма за 2 месеца се издраха без да съм ги слагала където и да било.Обясниха ми, че са от лошо съхраненние, а аз имам и други, които нося 10г. по същият начин, ами не са мръднали Mr. Green

# 11
  • Мнения: 0
Аз пък съм им клиент от доста години. Имам диоптрични очила за доста пари от тях и за три години само пластмасовата рамка се е поизхабила, иначе няма изкривявания или други проблеми. Това, което не ми харесва при тях е цената на контакните лещи.  (Но цените предполагам зависят в голяма степен от вносителя - Юви консулт - монополисти и мошеници). Докато цените им са два пъти по-високи от тези в останалата част от Европа и три пъти по-високи от САЩ, просто ще пазарувам от другаде.

# 12
  • Мнения: 912
Аз им бях фен, но е факт,че и моите диоптрични очила за 500 лв. с всички екстри доста бързо се амортизираха...носих ги често на поправка, докато в един момент ми казаха,че нищо не може да се направи за тях, че са перманентно огънати и рамката и винтчето и така...доскоро си купувах редовно и лещи от тях заради 15 % отстъпка, но последният път доста по-добре бях обслужена във Фокс Оптики, без да им правя реклама, но пък не посмях да си закупя нова рамка и стъкла..
Бях си купила и слънчева очила от Гранд Оптикс -модел на Соня Ракел за 100 лв., но като се замисля и тях доста пъти носих на поправка... Rolling Eyes

# 13
  • Мнения: 7
Eто и моя опит оттам
Място на действието - Joy Optics  

Сцена 1 :
Купувам си слънчеви очила за 100+ лв. След 3 месеца  рамките, които са бели отвътре пожълтяват. Отивам оставям ги на видимо недоволните служителки и много обяснения. След 20-30 дни отивам и ги вземам очилата с пукнато стъкло. Оставям ги отново, след скандал и обаждане до София до някъкво момиче което се държа изключително добре и много ми съдейства. След 20-25 дни отново ги получавам, най накрая в добро състояние. След 2 месеца и новите рамки пожълтяха, но се отказах да се занимавам. Рамките са kwiat. Тук трябва да отбележа, че при оставянето първия път им предложих и носех калъфа си, но те непожелаха. После при получаването видях, че са в найлонова торбичка, което навярно е причината за пукнатото стъкло.

Сцена 2 :
Отивам за диоптрични очила. Влизам гледам и избирам рамки около половин час, без някой да дойде и да ме консултира или поне да виси около мен, а си говореше по ГСМ. Избирам рамка, давам рецептата за параметрите на стъклата, избирам стъкла и си тръгвам. След това взех очилата за 200 + лв и се прибирам, слагам и нещо не е наред. Гледам с лявото гледам с дясното - през едното стъкло  размазано виждам. Погледнах документите, погледнах рецептата и какво да видя - вместо 7 градуса ми направили ъгъла на пречупване на 70 градуса. При посещението в магазина грешката беше призната, но много грубо отношение. При репликата ми "Аз съм редовен клиент и трябва да сте по-възпитани" ми се отговори "Вие сте крив клиент и по -добре вече да не сте ни клиент."


Изводите оставям на вас

# 14
  • Варна
  • Мнения: 1 242
Дааа, доста кофти ситуации...
Това, което аз мога да добавя е за консултантките в оптиката в Гранд Мол - Варна:
абсолютно некомпетентни по отношение на контактни лещи, консумативи за поддръжката им и т.н.

 Close

Общи условия

Активация на акаунт