Премеждия при покупка ( помогнете с идеи какво да правя )

  • 3 197
  • 35
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 11
С риск да си навлека гнева на някой тук искам да кажа следното: 1.Въпросният хард диск или е внесен от самата фирма или 2.Е закупен от  фирма Мост или друга голяма фирма вносител.Механичните повреди не се поемат от гаранцията и при двата случая! Т.е. ако дори си го беше взел лично от офиса или магазина им и се спънеш, изпуснеш го и вътре се прецака, никой няма да ти приеме гаранцията, просто защото ти си причинил механичната повреда, а не е проблем на харда. Това да върнеш стоката в 7 дневен срок по закон наистина е така, но без да е повредена опаковката и самата стока, което в случая не е така!Подкрепям мнението, че такава техника не се купува on line, точно поради тази причина! За мен виновни са от спиди, но как ще го докажеш незнам..

# 31
  • Мнения: 2 759
                       Добре де, как без да отваряш кутията разбираш дали е здрав или не  newsm78? И как така никой не поема ангажимент, че ти е продал нещо скапано?

# 32
  • Мнения: 2 018
На мен ми е интересна ситуацията, ако вземеш пратката от куриера и го накараш да остане докато изпробваш продукта. Съответно - по неговата цялост няма дефекти, но го пускаш и има проблем. Тогава какво се прави?
Връщаш го на Спиди или какво? Имаш ли право да откажеш поръчката, като вината не е в Спиди?

# 33
http://hardwarebg.com/forum/showthread.php?t=149757

Аз съм човека с темата там.
Въобще не ги слушай Вуду какво те баламосват, искаш си парите, не ти ги дават - КЗП. Жалба всичко. Сканирай си документи, гаранции - всичко.
Прати им ги заедно с жалбата. На Вуду звъни през ден какво става и дали все още отказват нов хард или парите.
Гони ги до край. Нямат избор - ще клекнат. Просто не им се занимава и гледат да отсвирят всеки с претенции.
Прочети темата към която дадох линк и виж развитието.
Успех, и не се примирявай!

# 34
  • Мнения: 22
Не вярвах, че КЗП работи докато не се убедих лично.  Иде реч за един телефон, който беше носен 4 пъти за ремонт на един и същ проблем (който така и не бе отстранен). КЗП постанови да ни се възстанови стойността на телефона. Тъговецът не беше съгласен, но в крайна сметка си плати. 

Съгласно Закона за защита на потребителите всяка закупена стока има 2 години гаранция, дори и ако търговецът не предоставя гаранция.

Търси си правата. При всички положения КЗП ще помогне в случая. Наистина работят и помагат на потребителите. Успех.

# 35

Общи условия

Активация на акаунт