Премеждия при покупка ( помогнете с идеи какво да правя )

  • 3 195
  • 35
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 8
Здравейте ,

Как да започна ?
Направо ще ви разкажа историята и ако някои има идеи какво може да се направи по въпроса ще съм много благодарен
За мен това е направо безумие...

Реших да си купя Хард диск. Харесах си модел и видях че го имат във Вуду компютърс ( www.voodoo.bg ).
Поръчах го online, защото не ми се разкарваше из задръстванията след работа...

Обадиха се да потвърдят поръчката и казаха че ще е доставят на следващият ден със Speedy.
Получих диска, платих на куриера ( цената на диска-160лв + 8.50 доставака и застраховка )
Това ме учуди и леко подразни - от Вуду компютърс не ми споменаха че доставката е плащам аз, но както и да е.
След като пробвах на следващият ден диска, се оказа че нещо скърца и не иска да тръгне.
Помислих че аз не правя нещо като хората и затова даже викнах приятел специалист да ми помогне .Той потвърди че
проблема е в диска , а не в мен и каза просто да го подменя.

Звъннах във Вуду компютърс , обясних ми проблема и те ми казаха да го пратя по куриер и ще видят какво му е.
Не ми се даваха пак 8лв за куриер та отидох лично до тях. Пратиха ме при шефа им който ми каза да изчакам.
Оказа се че и друг диск им върнали този ден от съшата пратка като обвиниха куриера че не го е транспортирал като хората и затова се е развалил ???
След като почаках около 15 минути, дойде този шеф и ми каза че не могат да ми върнат нито парите,
нито да ми го подменят, а не можело и да се оправи. Обясни ми че те не са виновни а виновен е куриета и да си
търся правата там. След като почнахме да се обясяваме даже почна да ми вика и ме изгони от офиса им.
Естественто в Speedy ми казаха че щом съм го приел не мога да търся отговорност и от тях...

Та накрая си останах с неработещ диск, много изхабени нерви и сега търся помощ...
Не знам какво да правя. Не съм толкова за тези 160лв които дадох напрано , но отношението ме потресе и това
залужава възмездие Simple Smile
Всеки прехвърля отговорноста на другия и накрая ме изкараха мен виновен- такова неще не се поръчвало online (
защо го предлагате тогава ) ???


Мерси

# 1
  • Мнения: 606
Аз така си купих скенер от ЖАР. Отворих го чак в офиса и се оказа строшен на парчета. Казаха ми "сори мъжки, айде чао". След сума ти разправии ми го оправиха.
Просто изводът е един. Гледай с очите си какво купуваш. Искай гаранция. За твоя проблем вече е късно. Получил си един евтин урок на стойност 168,50 лв. с ДДС.

# 2
  • Мнения: 12 664
Платила си някаква застраховка. Проучи там.

# 3
  • Мнения: 606
Платила си някаква застраховка. Проучи там.
"Платил".
Идва от "Васил".

Сега ще се сблъска с истината за застраховките...   Joy

# 4
  • София
  • Мнения: 6 011
Комисия за защита на потребителите? Не мен лично ми помогнаха да си реша проблема с отказ да ми подменят продукт в гаранция.
Тел. 0700 111 22
02/933 05 72

# 5
  • Майничка
  • Мнения: 12 582
Документи по случая (ф-ра от Вуду, разписка за доставка) пазиш ли? Ако да - подай жалба в Комисията за защита на потребителите, може и с мейл.

# 6
  • Мнения: 12 664
Платила си някаква застраховка. Проучи там.
"Платил".
Идва от "Васил".

Сега ще се сблъска с истината за застраховките...   Joy

Така е. Ама си плащаме без да знаем какво, не си търсим правата, защото няма смисъл. 

# 7
  • Мнения: 5 370
Хммммм, хард диск по куриер?????????

Леле, леле, да ме прощаваш, ама все си мислех, че мъжете разсъждават по-логично от жените.

Сега-по същество. Ако имаш фактура, ако имаш документ за гаранция - би трябвало да можеш да задвижиш бюрократичната машина ?

Върху документа за транспортиране имаш ли чекната опцията "Fragile"?
Добре, ти си го приел, хубаво, ама това е нещо,. което трябва да се тества.

Бори се. Заплаши ги с медии, но първо се увери, че имаш всички документи. И нека ти е обица - как така техника по Интернет бе, брате?????

# 8
  • Мнения: 223
1. тука онлайн http://www.kzp.bg/ по телефона или на място
както ти е удобно с вси4ки документи дето имаш за покупката

2. спретни им двоен скандал на тия Вуду- те са ти прибрали 160 лева, след това

3. същия со4ен скандал + опоменаване на "застраховката" - на Спиди- те са ти прибрали 8.50

без зна4ение кой от тия 2мата ЮЛ носи отговорността, определено ти нямаш вина
не се отказвай !
пиши какво става по слу4ая

# 9
  • Мнения: 8
По въпроса с интернета : просто  не ми се разкарваше  до магазина на другия край на София в задръстванията. Поръчвал съм какво ли не от интернет и това е бъдещето Simple Smile Поне така мислех

Да, имам всички документи за поръчката, гаранционна карта, касова бележка ( даже и за куриера- Speedy )

Някои знае ли , май си спомням че гласуваха закон за онлайн търговията и може да върнеш стока до 5-7 дни след получаването ?

# 10
  • Мнения: 5 370
можеш ,даааа, даже и повече.

На лични ли да ти пиша или тук?
Айде тук.

Значи, ние поддържаме софтуер за чужбина, но същевременно правим И поръчки.
В нашите условия е записано, че  клиентът ИМА ПРАВО ДА ПОИСКА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ на сумата до 30 дена след поръчката. И като се обади или пише-възстановяваме (естествено, първо се опитваме да спасим положението).

# 11
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Пусни един сигнал до КЗП.Може и по интернет.И аз бях много скептична,но два пъти вече ми помагат.Вторият път дори ми се обади шефа на некоректната фирма и взе да се пени по телефона защо съм се оплакала и сега му правели проверка.Паднах от смях.

# 12
  • София
  • Мнения: 6 011
На мен пък от некоректната фирма сто пъти ми се обадиха да ме помолят за отсрочка в дните, защото не можаха да ми сменят стоката в едномесечен срок. Това след намесата на КЗП.

# 13
  • Мнения: 940
Имахме сходен проблем като на автора с ЖАР. Обади се на комисията за защита на потребителите. Напоследък са много дейни.

# 14
  • Мнения: 5 370
http://baet.net/in-the-press/dnevnik/

Васил, прочети това. Значи, има такъв член 53, който ти дава право в 7 дневен срок да върнеш стоката. Peace

# 15
  • Мнения: 8
Да, Мерси много за съветите.

Определно Понеделник ше се свържа със Комисия за защита на потребителите и ще им занеса всички документи
Между другото на плика пише чуплово - да

А основният аргумент на Вуду беше,  че това е втори неработещ диск върнат при съшата доставка и било ясно че Speedy са виновни
Така че просто аз да се обадя и да се оправам с тях. Не можело да подменят всички дискове, защото ще се разорят...ю
Въпреки че имам гаранция, касови бележки от диска и куриера...

# 16
  • Мнения: X
В срок от 7 дни може да върне продукта,ако не го е използвал и не е нарушил опаковката и търговския му вид.Така е в закона,наскоро ми се наложи да го прочета щателно,защото мъжът ми си взе нов GSM  от 2 be,който още докато се прибере/въпреки,че там го е изпробвал/ взе да дава дефекти.Съгласиха се да му го подменят с друг,но не и да му върнат парите.А можеха спокойно да му откажат и да го вземат за ремонт/още по-зле,защото срокът за ремонт по закон е 30 дни и няма ограничение колко пъти може да се ремонтира едно изделие/.Твоя случай обаче е по-зле и от най-зле.Как така,след като имаш гар. карта няма да го приемат за ремонт?

Аз с моя моб. телефон също сърбах попарата/след 2,5 месеца и трикратен ремонт все пак го оправиха/,така че повече техника не бих поръчала по интернет в никакъв случай.

С покупките он-лайн и от разстояние винаги има голям риск да изядеш дръвцето,не че в магазина няма,но се случва и да ти приемат рекламацията без да се опъват.Аз например успях да върна тоалетна дъска  в Практикер,с простото обяснение,че не ми е удобна  Mr. Green/ и си беше така/,казах-ако може,може,и я взеха обратно,избрах си друга даже.Така,че ако искат-могат да ти помогнат,като не искат-пози боже.

# 17
  • Мнения: 5 370
В такъв случай нападаш и Спийди. Абе нападаш и толкоз.
А това, че е втори диск, не означава нищо. Няма гаранция, че не е дефектна партида.

Аааа, това за чупливото е СУПЕР, че го имаш.
Дръж ни в течение, ще помагаме с каквото се сетим.

# 18
  • Мнения: 984
 Mr. Green Прочетох темата като "Премеждия при подкупа". Joy

# 19
  • Варна
  • Мнения: 10 493
http://baet.net/in-the-press/dnevnik/

Васил, прочети това. Значи, има такъв член 53, който ти дава право в 7 дневен срок да върнеш стоката. Peace
Да има си го регламентирано законово.Можеш да върнеш стоката дори без да е дефектна.Дори обяснение може да не даваш.Само дето май никой не го спазва Tired

# 20
  • Мнения: 5 370
Ооооо, пък за мобилните телефон помните ли одисеята??? На една девойка, с М....и беше май никът? От гет.бг беше купено, и те , обаче, не закъсняха с създаването на акаунт и тук се бяха образували едни спорове, едни караници.....
Обаче оправиха нещата.

# 21
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Да, Мерси много за съветите.

Определно Понеделник ше се свържа със Комисия за защита на потребителите и ще им занеса всички документи
Между другото на плика пише чуплово - да

А основният аргумент на Вуду беше,  че това е втори неработещ диск върнат при съшата доставка и било ясно че Speedy са виновни
Така че просто аз да се обадя и да се оправам с тях. Не можело да подменят всички дискове, защото ще се разорят...ю
Въпреки че имам гаранция, касови бележки от диска и куриера...
А така щели да се разорят Shocked.Тея луди ли са.

# 22
  • Мнения: 26
комисията на потребителите това е вариянта при некоректни търговци влез в гугала и напиши закон за потребителите и ще видиш колко много основания за рекламация имаш е подготви се за разкатавки дори от инспекторите щото вси4ко е пари ако разбираш но дори и само акт да им съставят минималния е 300лв аз имах подобен проблем породен то4но от отношението на търговеца кам мен и така се оправих успех                                                                                                                                         п.с но не оставяи нещата така щото не може с парите ти да те правят на глупак и пове4е балгари трябва да го знаят и може би ще се оправят поне малко нещата

# 23
  • Мнения: 223
вижте тази статия http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=1&document_id=955
човека е подал сигнала за разлика в цените от 2 лева !!!!! И с право !! И е имало резултат !  Crossing Arms

а ти  - 168 лв набутан, и пишеш че не си за парите,аха аха и ще склониш !!  Naughty
Никакви такива- сигнализирай и разказвай какво става

Разкатай ги по всички точки за които имаш право  #Cussing out

Аман от нелоялни търговци. Потребителите сме да се гаврат с нас и да ни вземат парите май май....

Успех и пиши !
   Peace

# 24
  • зад парка
  • Мнения: 1 583
да се подаде жалба до КЗП- разглеждат, срещат те с продавача и в много случаи се стига до удовлетворяването й

# 25
  • Мнения: 2 759
                         КЗП и на мен са ми помагали, тъй че и от мен един глас за тях  Peace. И няма нужда да чакаш до понеделник, ако можеш да си сканираш документите. Пускаш първо жалба и описваш случая, после като те помолят да пуснеш документи - пускаш. Но ако са хартиени, си направи копия. Даже пусни копията, а оригиналите да си седят в теб.

# 26
Това може да се случи само в България Sad

# 27
  • Мнения: 10
Най-интересното е, че явно това не е изолиран случай, вижте този линк - http://hardwarebg.com/forum/showthread.php?t=149757

# 28
  • Мнения: 155
Комисия за защита на потребителите? Не мен лично ми помогнаха да си реша проблема с отказ да ми подменят продукт в гаранция.
Тел. 0700 111 22
02/933 05 72

Аз съм на мнението на Ники. Аз също съм си патила от такива неща. Не, че съм спряла да поръчвам, но отварям гледам и ако има нещо, просто не плащам.

# 29
  • Мнения: 12 664
Това може да се случи само в България Sad

Е, това е отговорът.

# 30
  • Мнения: 11
С риск да си навлека гнева на някой тук искам да кажа следното: 1.Въпросният хард диск или е внесен от самата фирма или 2.Е закупен от  фирма Мост или друга голяма фирма вносител.Механичните повреди не се поемат от гаранцията и при двата случая! Т.е. ако дори си го беше взел лично от офиса или магазина им и се спънеш, изпуснеш го и вътре се прецака, никой няма да ти приеме гаранцията, просто защото ти си причинил механичната повреда, а не е проблем на харда. Това да върнеш стоката в 7 дневен срок по закон наистина е така, но без да е повредена опаковката и самата стока, което в случая не е така!Подкрепям мнението, че такава техника не се купува on line, точно поради тази причина! За мен виновни са от спиди, но как ще го докажеш незнам..

# 31
  • Мнения: 2 759
                       Добре де, как без да отваряш кутията разбираш дали е здрав или не  newsm78? И как така никой не поема ангажимент, че ти е продал нещо скапано?

# 32
  • Мнения: 2 018
На мен ми е интересна ситуацията, ако вземеш пратката от куриера и го накараш да остане докато изпробваш продукта. Съответно - по неговата цялост няма дефекти, но го пускаш и има проблем. Тогава какво се прави?
Връщаш го на Спиди или какво? Имаш ли право да откажеш поръчката, като вината не е в Спиди?

# 33
http://hardwarebg.com/forum/showthread.php?t=149757

Аз съм човека с темата там.
Въобще не ги слушай Вуду какво те баламосват, искаш си парите, не ти ги дават - КЗП. Жалба всичко. Сканирай си документи, гаранции - всичко.
Прати им ги заедно с жалбата. На Вуду звъни през ден какво става и дали все още отказват нов хард или парите.
Гони ги до край. Нямат избор - ще клекнат. Просто не им се занимава и гледат да отсвирят всеки с претенции.
Прочети темата към която дадох линк и виж развитието.
Успех, и не се примирявай!

# 34
  • Мнения: 22
Не вярвах, че КЗП работи докато не се убедих лично.  Иде реч за един телефон, който беше носен 4 пъти за ремонт на един и същ проблем (който така и не бе отстранен). КЗП постанови да ни се възстанови стойността на телефона. Тъговецът не беше съгласен, но в крайна сметка си плати. 

Съгласно Закона за защита на потребителите всяка закупена стока има 2 години гаранция, дори и ако търговецът не предоставя гаранция.

Търси си правата. При всички положения КЗП ще помогне в случая. Наистина работят и помагат на потребителите. Успех.

# 35

Общи условия

Активация на акаунт