Премеждия при покупка ( помогнете с идеи какво да правя )

  • 3 196
  • 35
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 8
Да, Мерси много за съветите.

Определно Понеделник ше се свържа със Комисия за защита на потребителите и ще им занеса всички документи
Между другото на плика пише чуплово - да

А основният аргумент на Вуду беше,  че това е втори неработещ диск върнат при съшата доставка и било ясно че Speedy са виновни
Така че просто аз да се обадя и да се оправам с тях. Не можело да подменят всички дискове, защото ще се разорят...ю
Въпреки че имам гаранция, касови бележки от диска и куриера...

# 16
  • Мнения: X
В срок от 7 дни може да върне продукта,ако не го е използвал и не е нарушил опаковката и търговския му вид.Така е в закона,наскоро ми се наложи да го прочета щателно,защото мъжът ми си взе нов GSM  от 2 be,който още докато се прибере/въпреки,че там го е изпробвал/ взе да дава дефекти.Съгласиха се да му го подменят с друг,но не и да му върнат парите.А можеха спокойно да му откажат и да го вземат за ремонт/още по-зле,защото срокът за ремонт по закон е 30 дни и няма ограничение колко пъти може да се ремонтира едно изделие/.Твоя случай обаче е по-зле и от най-зле.Как така,след като имаш гар. карта няма да го приемат за ремонт?

Аз с моя моб. телефон също сърбах попарата/след 2,5 месеца и трикратен ремонт все пак го оправиха/,така че повече техника не бих поръчала по интернет в никакъв случай.

С покупките он-лайн и от разстояние винаги има голям риск да изядеш дръвцето,не че в магазина няма,но се случва и да ти приемат рекламацията без да се опъват.Аз например успях да върна тоалетна дъска  в Практикер,с простото обяснение,че не ми е удобна  Mr. Green/ и си беше така/,казах-ако може,може,и я взеха обратно,избрах си друга даже.Така,че ако искат-могат да ти помогнат,като не искат-пози боже.

# 17
  • Мнения: 5 370
В такъв случай нападаш и Спийди. Абе нападаш и толкоз.
А това, че е втори диск, не означава нищо. Няма гаранция, че не е дефектна партида.

Аааа, това за чупливото е СУПЕР, че го имаш.
Дръж ни в течение, ще помагаме с каквото се сетим.

# 18
  • Мнения: 984
 Mr. Green Прочетох темата като "Премеждия при подкупа". Joy

# 19
  • Варна
  • Мнения: 10 493
http://baet.net/in-the-press/dnevnik/

Васил, прочети това. Значи, има такъв член 53, който ти дава право в 7 дневен срок да върнеш стоката. Peace
Да има си го регламентирано законово.Можеш да върнеш стоката дори без да е дефектна.Дори обяснение може да не даваш.Само дето май никой не го спазва Tired

# 20
  • Мнения: 5 370
Ооооо, пък за мобилните телефон помните ли одисеята??? На една девойка, с М....и беше май никът? От гет.бг беше купено, и те , обаче, не закъсняха с създаването на акаунт и тук се бяха образували едни спорове, едни караници.....
Обаче оправиха нещата.

# 21
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Да, Мерси много за съветите.

Определно Понеделник ше се свържа със Комисия за защита на потребителите и ще им занеса всички документи
Между другото на плика пише чуплово - да

А основният аргумент на Вуду беше,  че това е втори неработещ диск върнат при съшата доставка и било ясно че Speedy са виновни
Така че просто аз да се обадя и да се оправам с тях. Не можело да подменят всички дискове, защото ще се разорят...ю
Въпреки че имам гаранция, касови бележки от диска и куриера...
А така щели да се разорят Shocked.Тея луди ли са.

# 22
  • Мнения: 26
комисията на потребителите това е вариянта при некоректни търговци влез в гугала и напиши закон за потребителите и ще видиш колко много основания за рекламация имаш е подготви се за разкатавки дори от инспекторите щото вси4ко е пари ако разбираш но дори и само акт да им съставят минималния е 300лв аз имах подобен проблем породен то4но от отношението на търговеца кам мен и така се оправих успех                                                                                                                                         п.с но не оставяи нещата така щото не може с парите ти да те правят на глупак и пове4е балгари трябва да го знаят и може би ще се оправят поне малко нещата

# 23
  • Мнения: 223
вижте тази статия http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=1&document_id=955
човека е подал сигнала за разлика в цените от 2 лева !!!!! И с право !! И е имало резултат !  Crossing Arms

а ти  - 168 лв набутан, и пишеш че не си за парите,аха аха и ще склониш !!  Naughty
Никакви такива- сигнализирай и разказвай какво става

Разкатай ги по всички точки за които имаш право  #Cussing out

Аман от нелоялни търговци. Потребителите сме да се гаврат с нас и да ни вземат парите май май....

Успех и пиши !
   Peace

# 24
  • зад парка
  • Мнения: 1 583
да се подаде жалба до КЗП- разглеждат, срещат те с продавача и в много случаи се стига до удовлетворяването й

# 25
  • Мнения: 2 759
                         КЗП и на мен са ми помагали, тъй че и от мен един глас за тях  Peace. И няма нужда да чакаш до понеделник, ако можеш да си сканираш документите. Пускаш първо жалба и описваш случая, после като те помолят да пуснеш документи - пускаш. Но ако са хартиени, си направи копия. Даже пусни копията, а оригиналите да си седят в теб.

# 26
Това може да се случи само в България Sad

# 27
  • Мнения: 10
Най-интересното е, че явно това не е изолиран случай, вижте този линк - http://hardwarebg.com/forum/showthread.php?t=149757

# 28
  • Мнения: 155
Комисия за защита на потребителите? Не мен лично ми помогнаха да си реша проблема с отказ да ми подменят продукт в гаранция.
Тел. 0700 111 22
02/933 05 72

Аз съм на мнението на Ники. Аз също съм си патила от такива неща. Не, че съм спряла да поръчвам, но отварям гледам и ако има нещо, просто не плащам.

# 29
  • Мнения: 12 665
Това може да се случи само в България Sad

Е, това е отговорът.

Общи условия

Активация на акаунт