На децата днес им липсва неподправения и жив контакт със себеподобни извън времето, организирано от училището и институциите за извънучебни занятия, нормалните отношения между деца и игрите, измислени от самите тях.
Умишлено подтиквам детето да излиза с топката и скейборда навън, да играе на площадката с връсници или по- големи деца. През зимата- с шейната навън. Разходки в друг град, в балкана, на море, гостуване на деца у нас и на нашето в друго.
Той е най- щастлив след игра навън с децата. Играят на народна, на жомашка, гонят се или просто си приказват, строят база в близката горичка и т.н.
Умишлено избрахме по- закътан квартал, когато купувахме жилище. До блока няма оживен път. В съседство има чудесна пързалка, кварталче с къщички и горичка. Училището е на една спирка разстояние.
Говоря за осем годишно момче. Това има значение също.
Не въздишам по нищо минало. Не издигам в култ настоящето. Те са различни за всеки човек и обстановка. Направила съм избора за децата въз основа на доста размишления в периода преди да се появят.