Не пазарувайте от get.bg!!!

  • 22 749
  • 122
  •   1
Отговори
# 60
  • Sofia
  • Мнения: 366

Мисля, че на Вас ви показах къде бъркате в закона за защита на потребителите и че в този, а и в никой друг случай до сега не сме нарушили законовите права на клиентите, а правим всичко по силите си да оправим всяка рекламация.
Разбира се, най-лесно е да се критикува без да се изслуша другата страна.

Г-н Теодор, да сте чували (случайно), че клиентът винаги е прав? Ако бяхте казали едно "извинете, ще оправим проблемите" вместо да твърдите, че никога не сте нарушавали законите (т.е. винаги Вие сте прав, а ако клиентът се оплаква, значи греши) темата нямаше да събере толкова отрицателни коментари за Вашата фирма.
И аз нямаше да напиша следното:
1. Ако винаги спазвахте закона, нямаше да продавате стоки с гаранция 1 година (чл. 105 ал.2 от ЗЗП ви задължава да давате две години гаранция) и после да твърдите, че е имало печатна грешка в гаранционната карта. Това всъщност е измама, защото Вие сте с ясното съзнание, че повечето Ваши клиенти не познават детайлно законите и след година и половина няма да Ви потърсят за рекламация.
2. Нямаше да искате клиентът да си заплаща куриерските услуги (в рамките на София) в разрез с чл. 113 ал. 3, където ясно пише, че клиентът не дължи разходи за експедиция. И няма никакви уговорки за вида на експедицията, просто смисълът на текста е, че всички разходи са за сметка на ПРОДАВАЧА.
3. В същия член пише, че клиентът не трябва да понася значителни неудобства. Да се бяхте сетили (ако поне малко мислехте за клиентите си), че 1 месец без телефон не е леко неудобство за съвременния човек и да бяхте купили няколко евтини оборотни телефончета! Няма да да Ви струва много, а клиентите Ви щяха да са доволни.
3. Ако спазвахте закона, щяхте да задължите Вашите служители да отразяват направените ремонти в гаранционните карти, съгласно чл. 123 ал. 2. Когато стоката се връща по куриер, това изобщо не се прави. А когато изрично поисках да се попълнят данни за ремонтите в гаранционната карта, служителката написа някакви дати и каза, че не знае какво са правили в сервиза на този GSM (между другото, тя още много неща не знае).

# 61
  • Мнения: 5 370

Електронната търговия дава много предимства на потребителите, но проблема основно си остава в тях самите, защото предпочитат да разрешават проблемите си офф-лайн, вместо да спестят нерви и пари Wink

Но все пак сме си в БГ и докато се изгради потребителска култура, ще си се нервим и няма да имаме доверие даже на кварталната бакалия (кой знае какви боклуци ни продават, а?Simple Smile ), а за онлайн бизнес няма смисъл да подхващаме темата...
Ах, как обичам да ми развиват есета на тема за недоверието на българина-потребител, ша знаш.....Естествено, че можеш да купиш скапан телефон и от магазин!!!! Само че разликата е осезаема-там тестваш НА МЯСТО......и принципно съществен проблем като този, за който споделя Мони, се хваща ВЕДНАГА.
И още нещо съм писала, ама явно си чел по диагонал. Пазарувам от Интернет, но ДРЕХИ. Техника да се пазарува от Интернет за мене е лудост-независимо в коя държава се развива действието.

# 62
  • Мнения: 4 447
Днес си закупих чисто нов телефон, същия модел като този, за който говори и Мони, от "Хенди". Тестваш на място карта, звук, всичко.....иначе-Ходене по мъките имаше една книга и филм по нея....не знам колко серии. освен това магазинът ми е под носа, та...ако имам проблеми, веднага мога да се занеса дотам.
Впрочем, и аз пазарувам от Интернет, но само дрехи и то от определен, чужд сайт.

Сега остава да кажеш, че като е от Хенди, телефона е застрахован от повреда 100%  Outta Joint Или ако се повреди, понеже магазина ти е близко, ще ти сменят телефона, а няма да те размотават месеци по сервизи? newsm78

Електронната търговия дава много предимства на потребителите, но проблема основно си остава в тях самите, защото предпочитат да разрешават проблемите си офф-лайн, вместо да спестят нерви и пари Wink

Но все пак сме си в БГ и докато се изгради потребителска култура, ще си се нервим и няма да имаме доверие даже на кварталната бакалия (кой знае какви боклуци ни продават, а?Simple Smile ), а за онлайн бизнес няма смисъл да подхващаме темата...

О, колко страхотно оправдание: "Но все пак сме си в БГ..."  smile3501 Това какво означава, че трябва да се примирим с това, че търговеца ни казва: "Мижи да те лАжем!", ли?!

Колко цинично само. От такива изказвания мога да си направя извод, до каква степен и по какъв начин се е развил човека, написал безумието.

Има няколко много важни правила в търговията, и едно от тях е - клиента винаги да бъде доволен! Когато той не е, търговеца бива ощетен и губи, защото в морето - риба много. Като не го купя от един, ще го намеря от друг, че и метани ще ми направи, ако е умен и ще ме запази като клиент! Българските търговци колко хляб има да изядат още, докато достигнат Европейско ниво и отношение на общуване с клиента, че хич не ми говори, за това колко си е виновен клиента.

От такива публикации единствено и само мисля, че пострада реномето на този сайт. На мен не ми пука. Вече ще имам едно на ум, че там нещо не е в ред.

Еднствено, още веднъж аплодисменти за перфектната ви политика за работа с клиента!

  bouquet

# 63
  • Мнения: 5 370
И от мене "Хаплодисменти".....за "разрешаването" на проблеми с клиенти онлайн.
Направо ще падна......ако аз работя така там, дето работя, просто.....е ясно какво ще ми се случи.
Пък да ми крещи по телефона девойка от съпорта или пък на място- Stop Stop Stop

# 64
  • Germany
  • Мнения: 7 978
Благодаря на всички за подкрепата и отношението. Ще ви държа в течение как са се развили нещата.
Държа само да отбележа, че вчера нещата не се развиха точно така както ги описва господина, но се надявам, че това разминаване идва от неприсъствието му в офиса в началото на разговора. След като около 10 мин. със съпруга ми се опитвахме да обясним на служителката там, че сме в правото си и след като тя категорично отказа да ме свърже с по компетентен по моя казус човек от фирмата, бях принудена да използвам комисията за защита на потребителите като пореден аргумент. Е, свързаха ме с шефа, но оттам нататък разговора ни беше предрешен, защото след обясненията на служителката си / не пред нас / той вече беше афектиран и разговора излезе от добрия тон. Всъщност за мен в момента най важното е въпроса да бъде решен в най кратки срокове и спрямо законовите разпоредби. Смятам, че това би било полезно и за двете страни и се радвам, че все пак имах възможност за диалог и получих едно сравнително адекватно отношение, пък макар и постфактум.

# 65
Благодаря, на колегата от нашия форум, който ни пусна линк. Сега и аз ще се погрижа темата да се разпрстрани колкото може повече.

Много глупости има изписани от разни които наричат себе си "търговци", но и ние продаваме туй-онуй и знаем как се работи с крайни клиенти. А и сме купували по нещичко, та и от другата страна знаем как е. Wink

П.П. няма да си купя нищо от гет.бг, и ще се погрижа всички мои приятели да знаят за, поредния явно, прецакан клиент.

# 66
  • DE
  • Мнения: 521
И аз чаках 2 месеца за телефон в гаранция от тях. Но не подкрепям и клиенти като сиамка. Ей затова с краен клиент е ужасно да се работи всеки с претенциите си. Купи нещо за 100лв и очаква чудеса и почват разправиите.

Ужасно е, да, но още по-ужасно е да се работи с претенциозни търговци - продаде ти нещо за 100 лева и си мисли, че ти е направил огромна услуга (докато не почнат разправиите)  Laughing

# 67
  • Мнения: 8
Със кое са прецакани клиентите?
Въобще някой чете ли целия постинг и всичко, което е казано тук.
Най-лесното е да критикуваш във форум, без да изслушаш другия, а само да пишеш глупости.

На госпожата която била искала да се сменя телефона - във личните съобщения ви изпратих членовете от закона:

Чл.114 ал.2
2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

Понеже и за другите неща за които пишете ви ги обясних, но вие продължавате да циклите на едно място.
Обърнете се към комисията за защита на потребителя да Ви ги разяснят, след като не ми вярвате, че е така.
Цитирането на случайно избрани членове от закона, не значи че нещата са такива каквито ги представяте.

Недейте да говорите за качеството на търговията в България, без да сте имали опит при решаване на такива проблеми в чужбина.
Пробвайте примерно да се свържете с Amazon по телефон, да не говорим за ICQ или друг бърз метод на връзка.

Отново повтарям, че към ползвана по какъвто и да е начин стока - не може да се приложи правилото за връщане в 7 дневен срок. Така е по закон, така че няма за какво да ни обвинявате нас.

За мен е важно, че случая е решен.

И нека някой които пише, че е чакал телефон от ремонт 2 месеца да ми кажа кой е номера на поръчката за да видя дали наистина е така.

Обръщайте се към КЗП когато смятате, че правата ви са нарушени, нека поне те да Ви дадат обяснение дали това е така или не, след като не вярвате на търговците, които мислели само да ви измамят. Това ще е полезно и за двете страни, клиентите ще са сигурни, че са в правата си, а ако търговеца греши ще бъде санкциониран.

# 68
  • Мнения: 4 447
Мисля, че се изказвате не подготвен и все повече трупате негативи.
Криете се зад закона, като малко дете зад полите на майка си. Ако имате желание да направите клиентите щастливи и доволни, не само парите ще им върнете, ами и подарък ще им направите! Ама като нямате желание, пускате някакви смешни публикации с цитати на закона и се мислите, че вече сте хванали Господ за ревера.

Имала съм възможността да наблюдавам как се работи в чужбина, как се отнасят към клиентите и повярвайте има още хляб да се изяде в нашенско, както вече казах. Единици са хората, които съумяват да разберат навреме за какво иде реч. И се вижда, защото бизнеса им е различен.

Тук в България си мислите, че клиента пасе овце и той е зависим от вас, а не вие от него.

Ако продължавате да разсъждавате така, трябва да сте на ясно, че мениджмънта и ПР-а ви доста куцат, и в скоро време няма да има гет.бг ами ще има фалит.бг.

# 69
  • Мнения: 8
На празно критикарстване няма какво повече да отговоря.
Цитирам членовете от закона, защото явно на мен не ми вярвате.
По-горе съм изложил доводите си и решението на случая, оставам със впечатлението, че никой не си прави труда да ги чете.

# 70
  • София
  • Мнения: 6
На празно критикарстване няма какво повече да отговоря.
Цитирам членовете от закона, защото явно на мен не ми вярвате.
По-горе съм изложил доводите си и решението на случая, оставам със впечатлението, че никой не си прави труда да ги чете.


 ooooh!

# 71
  • Мнения: 4 447
На празно критикарстване няма какво повече да отговоря.
Цитирам членовете от закона, защото явно на мен не ми вярвате.
По-горе съм изложил доводите си и решението на случая, оставам със впечатлението, че никой не си прави труда да ги чете.


Абсолютно всичко съм прочела и не критикарствам, обещавам ви. Peace

# 72
  • Мнения: 4 700


Недейте да говорите за качеството на търговията в България, без да сте имали опит при решаване на такива проблеми в чужбина.
Пробвайте примерно да се свържете с Amazon по телефон, да не говорим за ICQ или друг бърз метод на връзка.


Ами аz в чужбина и съм реШавала не веднъж такива проблеми по телефона.  Обаждам се, че телефонът ми не е наред, идва куриер след 2 дни в удобен zа мен час и ми носи новия телефон, а аz му връЩам стария раzопакован и нефункционираЩ апарат. Единственото, което не ми смениха е батерията. Получих нов апарат беz батерия, но пък и проблемът не беШе в нея. Така че иzобЩо не правете сравнения с чужбина. Не можете да се вържете на малкото пръстче на колегите си там. А и с Амаzон съм говорила, zаЩото беz да искам поръчах два екzемпляра от една и съЩа книга.


# 73
  • DE
  • Мнения: 521
Ха! Ами че Амазон далеч не предлагат само книги - купувала съм от тях фотоапарати, мобилни телефони, памет за тях. И да - човек може да се свърже с тях достатъчно бързо и лесно и да - до момента не се е случвало да ме размотаят и да не си свършат работата. Включително когато купих фотоапарат, който изпробвах един уикенд, не ми хареса, върнах и поръчах нов, по-скъп, все от тях. Как пък никой не измрънка, ай сиктир!

# 74
  • Мнения: 390
Не мога да се въздържа да не се включа и с моя горчив опит...
Нямам лични впечатления от гет.бг
Купих си цифрова камера от технополис, работеща и без никакви проблеми, НО единия изход за видео сигнала не работеше. Мислехме че проблема е в нас и не сме инсталирали нещо както трябва, но я занесохме при познат в компютърна фирма където я пробваха на различни компютри и с различни кабели... както и да е разбрахме, че проблема е в камерата, а си беше запечатана и я разопаковаха пред нас - така че се случват фабрични дефекти.
Занесохме я в магазина на края на третия ден от както сме я купили. И след като я тестваха 2-3 часа се убедиха че не е работи този изход. Управителя се опита да ни забави да свърши раб.време и да отидем на другия ден, но ние стояхме докъто ни я смениха... един от служителите ни "светна" че в три дневен срок от покупката са ДЛЪЖНИ да подменят стоката, ако е на четвъртия - вече се праща в сервиз /поне така ни обясни, но това беше преди 2 г., сега може да е друго/. За нас проблема се реши, но все пак се опитаха да ни заблудят - поради незнанието ни. Благодарности на този служител, който не се знае дали не си е загубил работата заради това.

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт