Фурна Bosch гръмна на второто използване

  • 2 755
  • 52
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: X
ужас, сигурно наистина и техниците нямат идея какъв е проблема! Дано успеете да се преборите за нова!

# 16
  • Мнения: 25
Има развитие с фурната. Смениха ѝ дисплея и тя пак гръмна. Joy
Оставаме си без работеща фурна.
Единственият вариант било да чакаме да ни потърсят от сервиза да ни докарат някаква оборотна стара фурна, различна от нашата, която да използваме, а те щели нашата да я взимат да я оправят за неизвестно колко време.
Отказахме и ще търсим сега как може КЗП да ни съдействат.

Здравейте, бихте ли ми казали кой модел ви е фурната?

# 17
  • Мнения: 4 195
Фурната е модел HBA554ES0.

# 18
  • Мнения: 25
Фурната е модел HBA554ES0.
Благодаря за информацията!

# 19
  • София
  • Мнения: 591
Ужас. Точно избирах вградена фурна на Бош, защото уж по-надеждна марка...

Съжалявам за извиването на пръстите, на което си подложена от продавача. Как може такъв проблем с нова фурна и да не ти я заменят.

# 20
  • Мнения: 11 809
Ужас. Точно избирах вградена фурна на Бош, защото уж по-надеждна марка...

Съжалявам за извиването на пръстите, на което си подложена от продавача. Как може такъв проблем с нова фурна и да не ти я заменят.
Може. Не, че го намирам за правилно, но може.
Преди да купите уред, добре се запознайте с гаранционните условия и при какви условия се извършва замяна.

# 21
  • Мнения: 4 195
Включвам се с развръзката по случая.
След 1 месец чакане и разправии, много телефонни разговори и обяснения, в крайна сметка се съгласиха да ни заменят фурната с нова.
Новата пристигна преди няколко дни и вече я тествахме. За сега работи. Старата си я взеха обратно.
Развръзката е положителна, но след много загубено време и отлагане от тяхна страна.

# 22
  • Мнения: X
Радвам се, че сте се преборили! Пожелавам късмет с новата, да е безаварийно и само вкусни манджи! 🌹

# 23
  • Мнения: 4 195
Благодаря, Sherilyn!
-

Ако все пак четете тук и сте твърдо решили да си купите Бош, имайте предвид, че е изключително трудно да ви заменят уреда при повреда, без никакво значение какъв е случаят. Може да се окажете около месец без фурна при повреда и бъдете готови за нерви и губене на време.

# 24
  • Мнения: X
Аз още съм в търсене и колебанието ми е между Бош и АЕГ. Истината е, че не знам дали всички марки не са така с гаранционните условия. Просто искам здрав уред и да не се стига до гаранция.

# 25
  • София
  • Мнения: 1 573
Аз още съм в търсене и колебанието ми е между Бош и АЕГ. Истината е, че не знам дали всички марки не са така с гаранционните условия. Просто искам здрав уред и да не се стига до гаранция.

Разбира се, че всички марки са така. Никой няма да замени уред без да е проверил какво му е и дали може да се поправи. А това отнема време, защото има бюрокрация, която не може да се избегне.

Всеки иска зрав уред, но понякога се случват и такива неща, малшанс. Затова често повтарям, че гаранцията не е панацея, защото нито те спасява от повреди, нито прави уредите по-здрави. Тя е просто план „Б“, който никога не е толкова добър, колкото план „А“.

Фурна АЕГ бих взела само от моделите произведени в Германия. Италианските дълги години имаха проблеми с ръждата и не бих им се доверила. На Бош всички модели са добри, независимо къде са произведени.

# 26
  • Мнения: 4 195
Не съм съгласна с последното мнение. Можете да върнете назад и да прочетете цялата история. Хората от сервиза бяха доста неадекватни и така и не се установи причина. Заради тях чакахме около 2 седмици допълнително да поръчват и сменят дисплей, който явно изобщо не беше причината. Отделно от кол центъра до последно твърдяха, че било невъзможно да я сменят. Накрая след намесата на Айко, от където беше купена, както и разговори с управители, и месец чакане, в крайна сметка решиха проблема.
Просто сервизът им е много некадърен и бих казала също неорганизиран заради цялото това размотаване.
Фурната - ок, смениха я в крайна сметка и имаме работеща фурна. Но кой ще ми върне изгубеното време и нерви в разправии и безкрайни разговори?

Последна редакция: ср, 14 дек 2022, 14:11 от kiticat

# 27
  • Мнения: X
Това е основния проблем, като дадеш над 1000 лв за уред, очакваш да работи. А ако не работи, очакваш адекватност от сервиза и адекватно обслужване. Проблем е като се случи нещо такова, точно защото ти хабят нервите и времето без ти самият да имаш някаква вина.

# 28
  • София
  • Мнения: 1 573
Не съм съгласна с последното мнение. Можете да върнете назад и да прочетете цялата история. Хората от сервиза бяха доста неадекватни и така и не се установи причина. Заради тях чакахме около 2 седмици допълнително да поръчват и сменят дисплей, който явно изобщо не беше причината. Отделно от кол центъра до последно твърдяха, че било невъзможно да я сменят. Накрая след намесата на Айко, от където беше купена, както и разговори с управители, и месец чакане, в крайна сметка решиха проблема.
Просто сервизът им е много некадърен и бих казала също неорганизиран заради цялото това размотаване.
Фурната - ок, смениха я в крайна сметка и имаме работеща фурна. Но кой ще ми върне изгубеното време и нерви в разправии и безкрайни разговори?

Щом искате да вярвате, че другите сервизи и кол центрове са много по-добри, аз не мога да ви спра. Но за останалите четящи само ще спомена, че не са. По един или друг повод съм имала работа с поне 5 официални сервиза и при всички тях обслужването и компетентността са горе-долу на едно ниво. Всъщност, най-много забележки лично аз имам към България сервиз, които обслужват АЕГ, Електролукс, Candy, Haier и други марки. Но не вярвайте на мен, ето какво мислят потребителите: рейтингите на основните сервизи за гаранционно обслужване са доста близки - между 3,4 и 3,7.

Последна редакция: ср, 14 дек 2022, 15:36 от Vilemina

# 29
  • Мнения: 4 195
Ами и така да е, аз не съм в сферата на сервизите и не се занимавам професионално с това, нито с техника. Така че не мога да дам мнение за всички сервизи.
Говоря чисто и просто от гледната точка на потребител и лошия ми опит специално с Бош.

Общи условия

Активация на акаунт