WIZZAIR - 42

  • 35 942
  • 775
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 10 641
Да, ако добавиш и флекс, става хубава покупка.Simple Smile

# 46
  • Мнения: 11 170
Погледни и кредитната карта ДСК-Wizzair. Годишната такса е 50 или 60 лв, а включва годишно членство за Wizzair за 6 човека.
Мисля, че 48 лв е годишната такса, но дори и 50 да е станала... нищо не е. Тя се избива веднага с това членство, а и точките, които се трупат...аз последните 15 полета на Уизеър не съм ги плащал изобщо, всичко се плаща с картата навсякъде и после като се купуват билети, се заплащат с натрупаните точки. Така че.. има далавера

# 47
  • Мнения: 161
и аз преди да си изкарам карта на Уиз ползвах членството за поне 2г. полети..., преди да изтече членството си закупувах нови билети, но обичайно си купувах членство м.май и съответно следващия май вече имах идея какви билети да си взема за лятото.., НО това беше преди да има толкова промени по полетите, а и тогава основно пътувахме юли...

# 48
  • София
  • Мнения: 1 476
Имам нужда от съвет. Имам закупени двупосочни билети, но канселираха първия полет и предложената най-близка дата за летене беше тази, на която трябваше да летим обратно.
Без да предприемам нищо получих мейл от Wizz, че ми връщат 120% в профила, но са върнали само за полета на отиване, а аз няма да ползвам полета на връщане. Ясно ми е, че ще трябва сега да водя дълга кореспонденция с тях, защото ще настоявам парите да бъдат върнати в картата, а не в профил, но знаете ли каква им е практиката с полета на връщане?
Освен това ще пусна иск срещу авиокомпанията за обезщетение. Не съм решила още сама ли да се занимавам или да ползвам услугите на някой от сайтовете за това?. Как би било по-добре?

# 49
  • Мнения: 4 371
Естествено може да откажете и връщането, ако е отказано отиването, но вероятно няма да стане ей така без да правите нищо.
Обезщетението може да пробвате сами, но имайте предвид, че те винаги първо не отговарят много дълго време, после автоматично отказват обезщетение, тоест не трябва да се обезкуражавате лесно и трябва да имате търпение. Посредниците си взимат такса.

# 50
  • Мнения: 11 170
Уизеър се отказва от полетите си до Москва от Абу Даби, заради вълна от критики
https://www.reuters.com/business/aerospace-defense/wizz-airs-abu … ights-2022-08-19/

# 51
  • София
  • Мнения: 3 064
Имам нужда от съвет. Имам закупени двупосочни билети, но канселираха първия полет и предложената най-близка дата за летене беше тази, на която трябваше да летим обратно.
Без да предприемам нищо получих мейл от Wizz, че ми връщат 120% в профила, но са върнали само за полета на отиване, а аз няма да ползвам полета на връщане. Ясно ми е, че ще трябва сега да водя дълга кореспонденция с тях, защото ще настоявам парите да бъдат върнати в картата, а не в профил, но знаете ли каква им е практиката с полета на връщане?
Освен това ще пусна иск срещу авиокомпанията за обезщетение. Не съм решила още сама ли да се занимавам или да ползвам услугите на някой от сайтовете за това?. Как би било по-добре?
Ще ви върнат парите и за другия полет, само ако са купени едновременно двете посоки.

# 52
  • София
  • Мнения: 1 950
Освен това ще пусна иск срещу авиокомпанията за обезщетение. Не съм решила още сама ли да се занимавам или да ползвам услугите на някой от сайтовете за това?. Как би било по-добре?
Иск срещу авиокомпанията за обезщетение можете да пуснете само, ако до полетa остават по-малко от 14 дни.
Иначе задължително трябва да ви върнат парите и за полета навръщане, ако билетите са купени заедно с тези за отиване.

Последна редакция: пн, 22 авг 2022, 10:49 от dechy

# 53
  • София
  • Мнения: 1 476
Благодаря за съветите, двете посоки са купени заедно, но явно ще трябва да се свържа с тях, за да върнат парите и за обратния полет.
Още малко ще обмисля дали сама да си тровя нервите с иска или да се възползвам от услугите  на по-запознати от мен, не очаквам бързо и лесно да се съгласят и ще се заредя с търпение, упоритост не ми липсва, бясна съм им.
Полета беше обявен за 19.08, 19:55, и след 19ч изписа, че има забавяне и се очаква да излети в 21:05. Малко след 20ч го обявиха за анулиран и ни изведоха от гейта и ни върнаха при гишетата за чекиране. Причина за отмяната не беше посочена, просто казаха че полет няма да има, а предложената дата за полет беше за 26.08…

# 54
  • Мнения: 1 171
Изключително неприятна ситуация. Явно причината е в повреден самолет или нещо, което не е могло да се избегне.
За къде трябваше да летите?

# 55
  • София
  • Мнения: 1 476
Да, много неприятно, абсолютна безисходица….София - Рим беше полета, започнах веднага да търся други полети, дори и до други градове в Рим, но или бяха за изкупени билетите, или за далечни дати, или ужасно скъпи. 4-ма сме и най-евтиното, което излизаше, беше след 2-3 дни и за 2500 за всички ни, без багаж…

# 56
  • Мнения: 10 641
А, имаше ли много хора за този полет? Направи ли ти впечатление?

# 57
  • София
  • Мнения: 1 476
Много бяха хората, според мен беше пълен самолета. Изключително слаба организация на летището, дълго след гласовото съобщение на екраните все още стоеше очакван час на излитане със закъснение в 21:05, всички се изнервиха и искаха обяснение от летищния персонал, които казаха, че нищо друго не знаят, освен че е отменен. След като ни изведоха от гейта почаках дълго на една опашка, само за да разбера че предлагат полет след 1 седмица…имаше много хора, които след това отидоха на чек-ин гишетата,през които казаха, че ще предоставят хотел, за който се нуждае, но ние нямахме нужда и си тръгнахме.

# 58
  • Мнения: 143
Много бяха хората, според мен беше пълен самолета. Изключително слаба организация на летището, дълго след гласовото съобщение на екраните все още стоеше очакван час на излитане със закъснение в 21:05, всички се изнервиха и искаха обяснение от летищния персонал, които казаха, че нищо друго не знаят, освен че е отменен. След като ни изведоха от гейта почаках дълго на една опашка, само за да разбера че предлагат полет след 1 седмица…имаше много хора, които след това отидоха на чек-ин гишетата,през които казаха, че ще предоставят хотел, за който се нуждае, но ние нямахме нужда и си тръгнахме.
Е ние го чакахме този самолет от София за Рим , но да ни върне в София. Какъв кошмар изживях само с две деца в Рим сама, на края на почивката ни. Самолетът щеше да е пълен поне 200 човека бяхме. Предложиха на първите от опашката полет в неделя. На другите понеделник и вторник. А бе лудница. Имало буря над Южна Италия и Франция и не могъл да излети за София, че да дойде в Рим. Но тук в Рим организацията беше перфектна. Автобус, много хубав хотел, храна . Всичко точно , само да имах време щях да стоя още 5  дни на плаж. Но … летях в събота до Белград , като най- близка дата със свободни места. От там всеки се оправя, както може. При този случай не мога да искам компенсация нали?

# 59
  • София
  • Мнения: 1 476
Ужасно…Точно това си мислех…объркаха ми ужасно много плановете, но прецених че при мен е по-малкото зло, поне си бях вкъщи така да се каже…имаше хора пътували цял ден от Добрич, Слънчев бряг и къде ли не за този полет, много от тях казаха че на другия ден са на работа, други че имат още 2 връзки с други полети, които им провалят…А хората, които са в чужда държава и се прибират, както е било при вас…много неприятна ситуация. Но на тях не им пука, при нас и причина не казаха, но каквото и да кажат, проблема за пътниците си остава. Само ми беше интересно, дали като предложиха дата 26.08 за следващ полет, дали осигуряват хотел за всичките 7 дни до тази дата…

Общи условия

Активация на акаунт