WIZZAIR - 47

  • 15 134
  • 294
  •   2
Отговори
  • Мнения: 10 601
Добре дошли в новата тема за WIZZ AIR!



Карта на дестинациите от София

Wizz Air

 Често задавани въпроси

Полетите са от Терминал 1.

От 9 август 2021 г. всички полети, които пристигат в  часовия диапазон 20:00-08:00 ч., се обслужват само на Терминал 2. Всички бизнес полети, независимо от времето на кацане, се обслужват на Терминал 1.

От 7 август 2021 г. пристигащите дневни полети на авиокомпания Wizz air от: Лондон-Лутън (LTN), Бари (BRI), Ларнака (LCA), Ница (NCE) и Копенхаген (CPH) кацат на Терминал 2, заминаващите полети до тези дестинации се изпълняват от Терминал 1.

Безплатният междутерминален транспорт на летище София вече е денонощен.


ИНСТРУКЦИИ ЗА РЕЗЕРВАЦИЯ, подробно описани ТУК, като имайте предвид, че постоянно има промени - това е една най-обща представа за начина на резервиране.
Какво е новото:
1. WIZZ Discount Club - разделено е на две категории: Стандартно членство и Групово членство. Накратко за разликите между двете: Стандартно - пътуват 1+1 с цена на членството 60лв. и получавате: отстъпка от 20лв. за цени над 39,99лв., отстъпка от 10лв. от всеки голям и чекиран багаж; Групово - пътуват 1+5 с цена на членството 120лв. и получавате същите отстъпки както при Стандартно членство.
Всички настоящи членове на Wizz Discount Club могат по всяко време да променят членството си на Стандартно или Групово(трябва да доплатят разликата от 60лв.), като срока на членството им в  Wizz Discount Club не се променя.

Повече за Wizz Discount Club ТУК

2. Такси за Багаж - има промяна, с която по-късното закупуване на багаж струва малко повече от закупуването по време на резервация!
Повече за Таксите за багаж ТУК

БАГАЖ



Считано от 1 ноември 2018г. всички пътници ще имат право да вземат на борда един безплатен ръчен багаж с максимален размер 40 x 30 x 20 cm, който трябва да бъде поставен под седалката пред тях.

Пътниците, които са закупили WIZZ Priority, ще имат право да вземат допълнителен багаж на колелца, чиито размери не бива да надхвърлят 55 x 40 x 23 cm. *** Това е цитат от сайта на Wizz, но НЕ е задължително багажът да е на колелца. Важно е да се спази размерът.

В допълнение Wizz Air въвежда чекиран багаж с тегло от 10 кг, 20 кг, 26 кг и 32 кг.



Чекиран багаж - и при него вече има разделение - 10 кг, 20 кг (преди беше 23кг.), 26 кг и макс. 32 кг.
Таксите за багаж се изчисляват въз основа на:
   - Датата на пътуване (висок сезон, нисък сезон)
   - Начин на купуването (чрез wizzair.com, Мобилно приложение, Телефонен център, Летище)
   - Тегло на чекирания багаж
*Чекираният багаж не може да е по-голям от:
•Ширина: 149 см
•Височина: 119 см
•Дължина: 171 см

Видове чекиран багаж:
•10 kg чекиран багаж
•20 кг чекиран багаж
•26 kg чекиран багаж
•32 кг чекиран багаж

Можете да чекирате до 6 броя багаж. Wizz Air въведе нов тип чекиран багаж с тегло 26 kg освен съществуващите опции от 10, 20 и 32 kg. От шестте чекирани багажа 1 от тях може да бъде 10 кг, закупен онлайн.

Течности при пътуване с ръчен багаж
Течностите трябва да бъдат поставени в прозрачен найлонов плик, който може да се затваря. Обема на плика трябва да е 1 литър. Всеки пътник има право само на един такъв плик.
В него могат да бъдат поставени колкото си искате неща, които са с не по-голям обем от 100мл.
Пликове могат да бъдат закупени от различни места: ДМ, Кауфланд(водят се пликове за сандвич), Практикер, от някои книжарници, от магазини, които продават всякакви торбички и найлонови пликове.
На летище София има налични безплатни пликчета - обикновено има при проверяващия б.карти и ЛК преди секюрити проверката, а също има поставени над скенера, където минава багажа за проверка.
На много от летищата тези пликчета се заплащат.

Течностите трябва да бъдат извадени от куфара/чантата при проверката на летището.

Храна

В ръчния багаж можете да носите храна, която не е в течно или кремообразно състояние.
И все пак ви препоръчвам да не носите прекалено ронлива и ароматна храна. Особено избягвайте сандвичи с колбас, който има чесън и други силно ароматни подправки в него.

След секюрити проверката можете да си купите вода и други течности, които да носите с вас в самолета.

Разрешен багаж при пътуване с бебе:
Възрастният, пътуващ с бебето, има право да носи на борда допълнителен личен багаж за бебето в допълнение към кабинния си багаж. Размерите на допълнителния личен багаж не бива да надхвърлят 40 x 30 x 18 см.
Освен този личен багаж, пътниците с бебета могат да носят и детска количка безплатно, но само когато и бебето е пътник.
Още за пътуване с бебе.

Повече за багажа ТУК

Пренасяне на алкохол и тютюневи изделия в ЕС

Разпределени места
Имате възможност да изберете местата си срещу такса в потока на резервацията. Ако предпочитате да не резервирате място, ще ви разпределят такова на случаен принцип при процеса на чекиране, 24 часа преди излитането на полета. За повече подробности ТУК
Карта на местата



Разпределение на местата в самолетите А320 и А321:

                 


Ако искате да преформатирате бордна карта в PDF:
По последна информация, бордните карти вече се появяват отново и в pdf формат, но слагам и тези обясения за всеки случай.
Скрит текст:
Влизате в акаунта си през GoogleChrom.
Отваряте бордната карта.
Кликате или с десен бутон и намираш  Print, или с клавишна комбинация Ctrl+P.
Отваря се диалогов прозорец Print.
След това на Destination се клика на Change и се избира Save as PDF и накрая пак Save.
Накрая си избирате къде да я запазите.

Ето и с картинки.

Чекиране

Онлайн чекирането е достъпно от 30 дни до 3 часа преди планирания час на заминаване, ако сте закупили място по време на резервацията си.

Ако не сте закупили никакви места при завършването на резервацията, чекирането ще стане достъпно от 24 часа преди заминаването.

- когато пише:
Online check-in: Check in within 0 day(s), трябва да се изчака до точния час на полета.

Инструмент за планиране на пътувания!

Контакти с WIZZ
Телефон за България
От стационарни телефони:
0900 630 14
0900 63 949
Разговорите се таксуват по BGN 1.20 на минута за стационарен телефон, а цената при обаждане от мобилен телефон е различна.
Разговорите от мобилни мрежи на същия телефон, може да се таксуват на по-висока тарифа.

Неимпулсен телефон: 024928367 - за асистенция на хора с увреждания или при отменен полет
Телефон на летището за спешни случаи: 024917048
Телефон в Малта 0035627781054 и цифра 5  за български език.

Кол центрове по държави
Изберете: Кол център от падащото меню и след това държавата, която ви трябва. Има и списък с всички държави и връзката с тях.

За дребни проблеми можете да напишете и писмо, вместо да се обаждате на импулсния телефон.
Вариантите са:
- чрез Формулярът за оплаквания. От падащото меню избирате Грешка при резервация или регистрация. Описвате проблема и задължително пишете кода за потвърждение. Отговарят до няколко дни(3-4).


Жалби
http://wizzair.com/bg-BG/Claims

Други:
Изисквания за сигурност по летищата  - течности и др.

НОВО:

Кредитна карта DSK-Wizz Air

Някои предимства:
 - Получавате безплатно високо ниво(5+1) на членство в програмата Wizz Discount Club. Възползвате се от допълнителните отстъпки от цената на самолетни билети и други услуги, които предоставя членството при всяко Ваше пътуване с Wizz Air.

- Участвате в специално създадена Бонус програма  -  натрупвате точки винаги, когато пазарувате с Вашата карта. Всеки път, когато пътувате с Wizz Air, можете да използвате всички или част от събраните точки за резервации на самолетни билети и покупки на услуги от сайта на Wizz Air.
- Годишна поддръжка - 30 лв.
-  Срок на валидност - 10 години.
(В сравнение Wizz Discount Club (1+1) струва 30 евро и важи само 1 година)

За да разберете дали на дадено летище приемат електронни бордни карти, посетете https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/informatsiya-za- … kachvane-na-borda, изберете "Чекиране от мобилно устройство" и въведете и началната, и крайната дестинация.


Старите теми:
Тема 46
Тема 45
Тема 44
Тема 43
Тема 42

Тема 41

40; 39; 38, 37, 36, 35, 34, 33,  32, 31, 30, 29, 28,  27, 26, 25, 24, 23, 22, 21, 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6,  5, 4,  3,  2, 1

Приятно пътуване!

# 1
  • Бургас
  • Мнения: 794
Здравейте, за пръв път купувам багаж отделно от билетите (възползвах се от промо;ията от 9 евро и взех прайорити с един допълнителен багаж) и сега загледах в сайта в преглед на резервацията, че е налично само за едната посока, на отиване. В детайлите за обратния полет няма налично прайорити. Във фактурата, която получих е написано - Cамолетен билет (SOF-EIN / EIN-SOF) и сега не съм сигурна за едната или за двете посоки е този багаж. Някой има ли опит в такава ситуация?

# 2
  • Мнения: 3 361
А Вие какво платихте? Защото багажа се плаща за всяка посока.

# 3
  • Мнения: 96
Здравейте, мога ли да добавя пътник към вече направена резервация с WDC

# 4
  • София
  • Мнения: 5 138
Нямам конкретен опит, но по логика ако беше за двете посоки е трябвало да е 2×9=18 евро.

# 5
  • Мнения: 22 433
Йен, точно така, купувате си багаж за всяка посока отделно.

# 6
  • Бургас
  • Мнения: 794
Е, свършила съм я чудна! Благодаря за разясненията хора. Въобще не се замислих за отделните посоки, реших, че щом билета е двупосочен, значи и за багажа е така. Нищо де, мога да завеса разни неща на детето и да му оставя и чантата.

# 7
  • Мнения: 11 016
А някои  отиват "на покупки" и се връщат с повече багаж, отколкото са били на отиване, та си купуват прайорити на връщане, заради добавена голяма чанта. Случаи всякакви. Затова се плаща на посока. Същото важи и за местата. Няма как да си запазите място в самолета двупосочно.

# 8
  • София
  • Мнения: 2 190
Е, свършила съм я чудна! Благодаря за разясненията хора. Въобще не се замислих за отделните посоки, реших, че щом билета е двупосочен, значи и за багажа е така. Нищо де, мога да завеса разни неща на детето и да му оставя и чантата.
Може и с мек сак - после го сгъваш и си го връщаш в раницата. Аз така правя.

# 9
  • Мнения: 4 326
Здравейте, мога ли да добавя пътник към вече направена резервация с WDC

Не може да се добавя, WDC важи само ако се купуват заедно.

# 10
  • Мнения: 161
Благодаря за новата тема, а аз си пожелавам да се увеличат полетите от Варна!!! На първо време да ни върнат някои дестинации! Варна не е Букурещ..., да не ни намалят полетите, щото видиш ли ей го дей Букурещ..., което правим по неволя..., ама си искаме от Варна!

# 11
  • Мнения: 11 016
Благодаря за новата тема, а аз си пожелавам да се увеличат полетите от Варна!!! На първо време да ни върнат някои дестинации! Варна не е Букурещ..., да не ни намалят полетите, щото видиш ли ей го дей Букурещ..., което правим по неволя..., ама си искаме от Варна!
Букурещ е столица и почти целият бизнес на държавата е съсредоточен там, плюс това, че е най-големият град на Румъния. По същият начин е София в България. И затова във всяка една държава най-много полети има до столицата (или до най-големия град съответно). Нищо ненормално няма.

# 12
  • Варна
  • Мнения: 292
Благодаря за новата тема, а аз си пожелавам да се увеличат полетите от Варна!!! На първо време да ни върнат някои дестинации! Варна не е Букурещ..., да не ни намалят полетите, щото видиш ли ей го дей Букурещ..., което правим по неволя..., ама си искаме от Варна!

Да, подкрепям с две ръце изразеното пожелание, макар че едва ли някой, от когото зависи - ще го забележи точно тук...
Но най-вече  ме е яд за отменената дестинация Варна - Бергамо.  На мен тя ми беше много удобна за връзка в различни дестинации. Така че - моооооооля, върнете Варна -Бергамо.

# 13
  • pomorie
  • Мнения: 848
Здравейте,утре летим до Барселона,чекирахме билетите,но установихме,че сме сгрешили датата на раждане на един от пътниците.Опитахме връзка,но с бота няма начин да се получи,обадихме се на двата телефона,които открихме-българската линия е временно затворена.Снощи дори на телефона за спешни случаи на летището пробвахме -без резултат.Дайте идеи какво да правим…

# 14
  • sf
  • Мнения: 10 148
Нищо. И така ще минете.

Общи условия

Активация на акаунт