Пазаруване от Aliexpress.com 62

  • 31 723
  • 740
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 27 637
Възможно е да съм натиснала нещо на екрана, да...

# 691
  • Sofia
  • Мнения: 2 369
На някой случвало ли му се е пратката му да стигне до Лиеж и там да потъне? Имам една, която вече близо седмица зависна там и почвам да се притеснявам, защото е с бърза (10-дневна) доставка, а такова нещо никога не ми се е случвало, имам много поръчки с RS номера и до две седмици идват, а тази вече е близо 20 дни 🙁
Да, имал съм таква, която лежа в Лиеж около месец и след това я получих.

# 692
  • BG-DE
  • Мнения: 5 084
Благодаря, значи да не я отписвам още 😊

# 693
  • Мнения: 2 382
Възможно е да съм натиснала нещо на екрана, да...
Натиснали сте търсене по снимка - фотоапаратчето най в дясно на реда за трсене.
А защо на някои поръчки ми изписва, че съм потвърдила, че са получени?! Със сигурност не съм правила такова нещо!
Така става като им изтече срока на доставка т.н. защита.
Имам 4 пратки с такъв статус,но нито една още не е пристигнала.Кога да очаквам да дойдат при мен имате ли някаква представа?В сайта на м&Ню няма нищо
Скрит текст:
Трудна работа с преведено на български и безпроследяващ номер. Опитайте да подхвърлите на лични прследяващ номер на някой от по-активните участници може да имате по-голям успех.
Не виждам и аз такава но ползвам приложението, може на настолната версия да има
Има има. Отделно има възможнст като цъкнете по различните картинки да показва според статуса - само птуващите, само завършилите и т.н. Много цъкат на тези картинки и се чудят къде са им поръчките. Има 4 картинки и два надписа. Като цъкнеш на view all тогава излизат всички. Има надпис за тези дето са в диспут. С кошчето не ми се играе да видя дали изтритите се пазят и къде се виждат и къде не.
Нормално ли е да изчезват поръчки от менюто Orders? Примерно, след известно време се изтриват сами или? 🤔
Нищо не изчезва. При смяна на статуса отиват в друга група. Всичко си стои и се вижда при избиране на view all. За тези пратен в кошчето не знам къде се виждат.
Е, той май изобщо не я шипнал 😊 виж ако искаш и в Parcels, за мен те са най-точни.
Има 10тина прични при които може да не прати. Разчитат да не знаеш как се проследява пратката и да не видиш липсата и. Не мине ли номера почват сълзи и сополи. Най-честата причина е че повечето са прекупвачи и са пуснали за продажба неща дето ги нямат в наличност, а при поръчка сметката с цената не им излиза.

# 694
  • Мнения: 980
Аз не мога да схвана какъв им е кяра да не изпращат стоките.
Скоро имах случай за една картина на стойност около 23/24лв. Чаках 2 месеца и след като изтече срока и не получих нищо пуснах диспут. Китаеца ми писа, че поради някаква причина пратката се върнала обратно при тях и ме моли да затворя диспута, а той щял да ми върне парите по Пейпал. Само че аз не съм вчерашна и му отговорих, че няма как да стане това. Той ми пусна чрез диспута предложение да ми даде рефънд за 0.00 долара. Laughing
Отхвърлих предложението и зачаках Алиекспрес да встъпи в действие и така след ден или два Алиекспрес реши кейса в моя полза и ми върнаха парите.
Самият маниер на комуникация на продавачът ме навежда на мисълта, че не е сериозен търговец, а е мошеник. В такъв случай се чудя няма ли аджеба някакви санкции (защото 100% няма да съм единствената неполуичла нищо и отворила кейс срещу търговеца). А и нали уж Алито не им превежда пари докато не потвърдиш, че си получил стоката?

И да възроптая срещу измислената такса от 3.90лв на митниците/пощите. Още не ми се е случило да ми задържат нещо, но чета във Фейсбук групите колко хора въпреки, че са си платили ДДС-то им се задържат за митническо 'оформяне' и после въпреки, че не дължат ДДС, то дължат по 3.90лв за всяка пратка. ОткъдЯ на къдЯ се питам аз ще плащаме някакви супер измислени такси, при положение, че сме напълно изрядни?
Това си е абсолютно кощунство.

ПС: В момента очаквам около 30 малки покупки и китайците са ми ги обединили повечето в общо две пратки, въпреки, че са поръчвани на различни дати, от различни търговци и съответно и са изпращани на различни дати и в един момент ХОП! обединени в една обща с LT NL тракинг.

# 695
  • Мнения: 335
Ако ми поискат 3.90лв ще ги дам, но задължително ще се оплача после. Само че не знам къде. В КЗП има ли смисъл ? Яд ме е, защото щом се случва масово, значи нарочно се правят на ударени. Много добре знаят, че Али има договор IOSS, със сигурност не научават от мен...

# 696
  • Мнения: 394
Аз не мога да схвана какъв им е кяра да не изпращат стоките.
Скоро имах случай за една картина на стойност около 23/24лв. Чаках 2 месеца и след като изтече срока и не получих нищо пуснах диспут. Китаеца ми писа, че поради някаква причина пратката се върнала обратно при тях и ме моли да затворя диспута, а той щял да ми върне парите по Пейпал. Само че аз не съм вчерашна и му отговорих, че няма как да стане това. Той ми пусна чрез диспута предложение да ми даде рефънд за 0.00 долара. Laughing
Отхвърлих предложението и зачаках Алиекспрес да встъпи в действие и така след ден или два Алиекспрес реши кейса в моя полза и ми върнаха парите.
Самият маниер на комуникация на продавачът ме навежда на мисълта, че не е сериозен търговец, а е мошеник. В такъв случай се чудя няма ли аджеба някакви санкции (защото 100% няма да съм единствената неполуичла нищо и отворила кейс срещу търговеца). А и нали уж Алито не им превежда пари докато не потвърдиш, че си получил стоката?
По-горе един човек каза, че като мине определен период от поръчката и е затворена, тогава се води, че си потвърдил получаване. Правят го, за да може да си получат търговците парите. И реално аз невинаги съм потвърждавала, че съм получила пратка, не може да очакват всеки купувач да се занимава с тези неща, не всеки дава и ревю... Явно се надяват на това измамниците недни!

ПС: В момента очаквам около 30 малки покупки и китайците са ми ги обединили повечето в общо две пратки, въпреки, че са поръчвани на различни дати, от различни търговци и съответно и са изпращани на различни дати и в един момент ХОП! обединени в една обща с LT NL тракинг.
Това как се разбира?

# 697
  • BG-DE
  • Мнения: 5 084
В сайта пише, че са обединени, а и тракинг номера се променя и стават с еднакъв. Много мразя като ми ги обединяват, хем по-бавно се движат, хем ако се загуби губиш повече неща 😡

# 698
  • Бургас
  • Мнения: 1 687
малко е гадно, защото ако е празен неследящ плик, става следящ и няма да ти е весело с диспута
иначе е добре че идват и малките, за по малко от месец

Последна редакция: чт, 09 сеп 2021, 20:54 от musicdoubl3

# 699
  • Мнения: 11
Здравейте 😊 Поръчвам от Али отдавна, ситуации различни съм имала, но сега не мога и не мога да разбера какво става с две пратки... Ще съм благодарна на помощ 😊
Тракинг номерата са:
UA509535465HU
UA509489284HU
Според статуса в Али са дошли още на 12.07
Според parcelsapp статуса е този на прикачения скрийншот

Според грубата служителка от митниците още не е в България... А времето ми за доставка изтече и сайта финализира поръчката.
Сега се чудя да отварям ли диспут и как да докажа, че ги няма, след като един такъв диспут беше отхвърлен преди...

# 700
  • София
  • Мнения: 19 262
Здравейте 😊 Поръчвам от Али отдавна, ситуации различни съм имала, но сега не мога и не мога да разбера какво става с две пратки... Ще съм благодарна на помощ 😊
....
Според грубата служителка от митниците още не е в България... А времето ми за доставка изтече и сайта финализира поръчката.
Сега се чудя да отварям ли диспут и как да докажа, че ги няма, след като един такъв диспут беше отхвърлен преди...
Да не би да са доставени с МВМ?
А за грубата служителка - има едни неща, наречени жалби

# 701
  • София
  • Мнения: 75
На някой случвало ли му се е пратката му да стигне до Лиеж и там да потъне? Имам една, която вече близо седмица зависна там и почвам да се притеснявам, защото е с бърза (10-дневна) доставка, а такова нещо никога не ми се е случвало, имам много поръчки с RS номера и до две седмици идват, а тази вече е близо 20 дни 🙁
Да, имал съм таква, която лежа в Лиеж около месец и след това я получих.


Имам десетина такива от началото на юли, на които днес изтича срока за доставка и мисля да отворя диспути. В същото време в личната ми поща дойдоха съобщения, че някои от тях са пристигнали в страната. Така, че има надежда.

# 702
  • Мнения: 394

Според грубата служителка от митниците още не е в България... А времето ми за доставка изтече и сайта финализира поръчката.
Сега се чудя да отварям ли диспут и как да докажа, че ги няма, след като един такъв диспут беше отхвърлен преди...
Понякога се чудя дали не ги губят/да си ги взимат в България (и се сетих навремето как една колежка обвини Бг Пощи, че са й отваряли колета, защото според нея й липсвала една ябълка и част от манджите 😂). И на мен за първи път ми се случва да не ми пристигне поръчка, пък било то и след 2 месеца. По същия начин пишеше, че е в България, а в БГ Пощи нямаха никаква информация "ще ви се обадим, ще ви се обадим". Чак до митници не съм писала, ама отговорът би бил същият предполагам...
От Китай пристигат за две седмици, стоят в България месец, това не е нормално. На път съм да се откажа да поръчвам от Китай. По едно време поръчвах от eBay, там идваха за 20 деня сякаш. Мисля да пробвам там пак.

# 703
  • BG-DE
  • Мнения: 5 084
Ако в тракинга на Али пише, че пратката е влязла в страната на получателя това обикновено означава, че е влязла в Белгия, Холандия или друга транзитна дестинация, имам чувството, че за тях Европа си е една страна 😂

# 704
  • София
  • Мнения: 19 262
Не е така. Country of destination обикновено е Белгия или Холандия. Но local office трябва да е вече България.
Много добре знаят кое къде е. Ако за тях Европа е една държава, защо до Германия има БД, а до Бг все по-рядко? Не ги подценявайте

Общи условия

Активация на акаунт