Проблем с връщане на пари от алиекспрес.

  • 382
  • 8
  •   1
Отговори
  • Мнения: 29
Здравейте, преди два месеца поръчах една офталмогична масичка за 420 лева. Оказа се, че въобще няма пратена маса, търговеца ме увещаваше дълго време. Аз пуснах заявка за въстановяване на сумата, той ми връща отговор, че няма да върне парите. Въпроса ми е следния: след неговия отказ ми излиза прозорец в който отказвам всички решения и после втори, който прикачвам. Не съм добре с английския и ме е страх да не се съглася с неговия отказ. Ако някой е имал подобен проблем, ще бъда много благодарен да сподели. Първия прозорец е това -

Втория е това:

Благодаря ви.

Последна редакция: чт, 08 фев 2024, 19:00 от georgie

# 1
  • Мнения: 40 920
Нямам опит и не знам историята, но ми се струва най-удачно да кликнеш на синия ред и да апелираш за помощ към платформата за търговия, самия Алиекспрес.

# 2
  • София
  • Мнения: 1 147
Трябва да се отвори dispute и да се опише случая.
Има много голяма фейсбук група и те съветвам там да опишеш случая.

# 3
  • Мнения: 335
А ти сигурна ли си, че не си попаднала на фишинг сайт? Ако си платила с мастеркард, осчетоводяването на транзакцията е 50 дни или нещо от сорта. Може да ти свършат работа. Имам позната, която попада на фишинг сайт и даже и проследяване на поръчката. Беше платаила през Револют с мастеркард. Върнаха и парите.

# 4
  • INFJ
  • Мнения: 9 358
Директно намесвай самата платформа вече. Те ще решат в твоя полза най-вероятно.

# 5
  • Мнения: 29
 Много ви благодаря, всички насоки са много полезни. Ще напиша крайния резултат.

# 6
  • Мнения: 964
Reject All + No, keep my original proposal

Здравейте, преди два месеца поръчах една офталмогична масичка за 420 лева. Оказа се, че въобще няма пратена маса, търговеца ме увещаваше дълго време. Аз пуснах заявка за въстановяване на сумата, той ми връща отговор, че няма да върне парите. Въпроса ми е следния: след неговия отказ ми излиза прозорец в който отказвам всички решения и после втори, който прикачвам. Не съм добре с английския и ме е страх да не се съглася с неговия отказ. Ако някой е имал подобен проблем, ще бъда много благодарен да сподели. Първия прозорец е това -

Втория е това:

Благодаря ви.

# 7
  • София
  • Мнения: 274
Здравейте, какво стана? Върнаха ли парите? 😇

Много ви благодаря, всички насоки са много полезни. Ще напиша крайния резултат.

# 8
  • София
  • Мнения: 1 249
Ноември бях направила поръчка през Али. Вече сме средата на февруари, от нея няма ѝ следа - при проверка на поръчката пише, че е в български пощи. Звънях къде ли не - те викат, че не могат да проследят и нищо не могат да направят по въпроса. Свързах се с продавача, питах какво става, може ли да се проследи - оттам уверяват, че вс е наред и всеки момент ще я получа. Накрая отворих диспут.. и странно решиха го в полза на търговеца.
Преди време бях поръчала страхотни летни обувки от там - дойдоха две леви, не знам нещо напоследък не ми се занимава с тях, само разочарования.

Общи условия

Активация на акаунт