Пазаруване от Aliexpress.com 62

  • 31 797
  • 740
  •   1
Отговори
# 675
  • BG-DE
  • Мнения: 5 092
А, каква му е ползата да лъже? Продавачите си получават от Али парите едва когато купувачът потвърди, че е получил пратката.

# 676
  • Мнения: 394
А, каква му е ползата да лъже? Продавачите си получават от Али парите едва когато купувачът потвърди, че е получил пратката.
Ами чудя се и аз, да не би да има някаква санкция, ако пратят пратка без тракинг номер, т.е. да е задължително, а те, за да спестят някой юан, да ги пускат с измислени номера. И аз като попитах вече, да се чуди какво да смотолеви. Може загубата на тези $7 да са му по-удачни от глоба от Али-то. Спекулирам тук. А най-вероятно е видял, че транспортните разходи на нещо по-тежко до България не са толкова, колкото е написал, и се е отметнал. И направо си ме прати за зелен хайвер човекът.

# 677
  • BG-DE
  • Мнения: 5 092
А, какво пише в тракинг сайтовете под този номер?

# 678
  • Мнения: 394
А, какво пише в тракинг сайтовете под този номер?
На сайта GOT: Pending shipping by the seller
На DHL: "За съжаление, Вашият опит за проследяване беше неуспешен. Моля проверете номера на товарителницата и опитайте отново."

# 679
  • BG-DE
  • Мнения: 5 092
Е, той май изобщо не я шипнал 😊 виж ако искаш и в Parcels, за мен те са най-точни.

# 680
  • Мнения: 27 715
Нормално ли е да изчезват поръчки от менюто Orders? Примерно, след известно време се изтриват сами или? 🤔

# 681
  • BG-DE
  • Мнения: 5 092
Може като се понатрупат повече най-първите да изчезват, сега проверих моите всички от началото на годината досега са налични, може и още да има ама не ми се превърташе повече 😊

# 682
  • Мнения: 27 715
Понеже не виждам опция аз да изтривам нещо ненужно...или има и аз не гледам където трябва...🤔

# 683
  • BG-DE
  • Мнения: 5 092
Не виждам и аз такава но ползвам приложението, може на настолната версия да има

# 684
  • Мнения: 27 715
И аз ползвам приложението 🙂

# 685
  • Мнения: 394
Понеже не виждам опция аз да изтривам нещо ненужно...или има и аз не гледам където трябва...🤔
Има, има. Има едно кошче вдясно в листа с поръчките срещу всяка финиширана поръчка. Аз съм на мобилната версия, но почти съм сигурна, че и на десктоп версията го има. ✌️

# 686
  • BG-DE
  • Мнения: 5 092
Леле, вярно, че има кошче, за първи път го забелязвам 😂😂

# 687
  • Gorni Bogrov
  • Мнения: 962
Имам 4 пратки с такъв статус,но нито една още не е пристигнала.Кога да очаквам да дойдат при мен имате ли някаква представа?В сайта на м&Ню няма нищо

# 688
  • Мнения: 27 715
И аз имам такива. Ще ходя в Пощата с кодовете, да видим какво ще кажат (така ми казаха там)...И ако не са там ще звънна на МБМ...
А защо на някои поръчки ми изписва, че съм потвърдила, че са получени?! Със сигурност не съм правила такова нещо!
И днес защо ми се появи това (като отворих приложението повторно вече го нямаше?

# 689
  • Мнения: 394
И аз имам такива. Ще ходя в Пощата с кодовете, да видим какво ще кажат (така ми казаха там)...И ако не са там ще звънна на МБМ...
А защо на някои поръчки ми изписва, че съм потвърдила, че са получени?! Със сигурност не съм правила такова нещо!
И днес защо ми се появи това (като отворих приложението повторно вече го нямаше?
Да не сте натиснала някакъв бутон на телефона за правене на скрийншот? Ааа, отдолу пише, че можеш да търсиш продукт като направиш снимка. Затова изскача това. А относно поръчките - липсващи и пр., може да е бъг в приложението или на сайта, който най-вероятно ще се оправи.
Я най-добре си проверете движението по банковата карта за всеки случай!

Последна редакция: чт, 09 сеп 2021, 00:38 от ratsa82

Общи условия

Активация на акаунт