Връщате ли храна?

  • 8 764
  • 112
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 2 516

В ресторанти често ми се случва да не ме отразят като кажа „без гъби” (алергична съм, не е ей така, за да ги затормозявам). До преди години си поръчвах нова порция или нещо друго и обърканата поръчка си я вземах за вкъщи, ама ми омръзна. Та, ще връщам много ясно.

Добре, клиентът винаги има право, ама едно не мога да разбера- знаеш, че си алергична към гъби и си поръчваш ястие, което в рецептата си има гъби и това е отразено в листа с менюто. Реално, гъбите са си пуснали каквото имат при обработката и това, че накрая са извадени не ти помага с нищо. Със същия резултат би могла ти да не ги изядеш....
Ами, АбсурТ, поръчвам си да не е „обработено” с гъби, разбираш ли? Simple Smile

# 46
  • София
  • Мнения: 24 839
Да, ако е тип салата, става.
Но, ако е с топла гарнитура или сос, няма как да ти ги приготвят специално за теб без гъбите.
Просто няма да ти ги сипят, което си е опасно......

# 47
  • Мнения: 15 960
И след като често ти сервират с гъбите, ти продължаваш от едно цяло меню да си избираш отново и отново ястия с гъби. Нищо друго ли не си харесваш?

# 48
  • Мнения: 2 516
И след като често ти сервират с гъбите, ти продължаваш от едно цяло меню да си избираш отново и отново ястия с гъби. Нищо друго ли не си харесваш?
Под „често” разбирай 2 от 10 пъти, например в пицария. В една пицария колко пици има, в които да няма гъби? Все „Маргарита” няма да ям, я 😁
Отклонихме се от темата.

# 49
  • Мнения: 15 356
Защо да не си поръча без гъби?Все едно да си поръчаш салата без лук,пица без сирене,таратор без копър.На мен не ми е странно.
Щом храната се приготвя на място,просто се пропускат гъбите в рецептата и готово.
Сервитьорите казват кога може и кога не,толкова хора искат това без онова ама с повече магданоз.

# 50
  • Мнения: 15 960
Е, за пици става, да.

# 51
  • Мнения: 6 904
Връщала съм един път една цитронада - беше горчива, защото, предполагам, не е била с изцеден лимон, а със смлян с корите такъв. На момента страшно се ядосах и я върнах, те ми я оставиха в сметката, аз пак се оплаках и я махнаха. После съжалих. Намирам за ужасна практиката в България сервитьорът да покрива подобни грешки и понеже съм била сервитьорка ми е жал. В ресторанта, в който работех, караха единия сервитьор да убеди клиент, че свинският врат не е прегорял, понеже иначе сервитьорът щял да го плати. На мен веднъж след като ми върнаха горчащи калмари, ми се скараха, че не съм обяснила на клиента, че копърът по чинията имал такъв вкус. Как да обясня такова нещо като ни аз съм малоумна, нито човекът срещу мен?! Отвратително е. Предполагам, че историята с изгорялата пица от преди две страници има подобен корен.
Аз често си поръчвам хамбургер без кисели краставици или салата без лук - случвали са се грешки, ама ги преглъщам, тъпо ми е да се разправям.

# 52
  • Мнения: 15 960
Че това не е ли отговорност на готвача? Сервитьорът какво общо има с прегоряла пица и горчива цитронада?

# 53
  • Мнения: 5 407
Връщам, и в магазин, и в заведение.
Никога не ме е било срам, не крада, а плащам за да се нахраня.
Обяснявам с мек тон, не помня да съм имала разправии при връщане, често в заведенията се мръщят, но или не хващат върнатото в сметката, или донасят ново.
Най-много съм се впрягала, когато в заведение с детски кът, картофките на дъщеря ми бяха с изпържена муха в мазнината на дъното. Говорих със собственика тогава, срам го беше да ме погледне в очите.
И подкрепям останалите потребителки, ако не започнем да си отстояваме правата, никога няма да се научат.
Важи и за стоки, и за услуги.

Последна редакция: нд, 13 окт 2019, 09:40 от tuty

# 54
  • Мнения: 6 904
Да, но накрая сервтьора опира пешкира обикновено. Според моя опит.
На сторията със свинския врат бях пряк свидетел. Не знам иначе дали щях да повярвам, защото звучи идиотски.
С тези ми разсъждения не призовавам никого да спре да си търси правата като клиент. Само разказвам аз какво съм видяла.

# 55
  • Мнения: 10 423
Според мен е доста преувеличено, че можеш да се отровиш от яйце, боядисано с текстилна боя. Цял живот работя с текстилни бои от всякакъв вид (най.вече с такива за вълна и коприна, с които нашите баби са боядисвали яйцата), предполагам, че съм погълнала и вдишала не малко количество. Когато работех в текстилно предприятие, там правехме много красиви яйца точно с тези бои. Не съм чула за смъртен случай, въпреки че се боядисваха хиляди яйца.

# 56
  • София
  • Мнения: 2 411
Връщам... И в магазин, и в заведение. Винаги подхожда дискретното, но категорично. Ако реагират адекватно всичко минава леко и тихо. Само да ме погледнат на криво и скандалът им е в кърпа вързан.
В КФС съм връщала поръчка, защото крилцата са били по-малко. В Лидл съм връщала вмирисано агнешко за 35 лв. От топли витрини съм връщала храна, защото мирише на вкиснало.
Преди години в Пловдив цялата вечеря беше за сметка на заведението, защото кухнята се беше забавила с над 30 мин. А храната беше перфектна. Но... Кофти обслужване.
След като плащам за една услуга или стока, искам да я получавам каквато е обявена. В крайна сметка, те няма да ми я дадат, ако не платя точно, защо аз да се примирявам с по-ниско качество от обявеното. Особено пък за храна, от която може и до болница да се стигне с всичките неприятности и допълнителни разходи.

# 57
  • Мнения: 14 502
Не, не връщам. Просто преставам да ходя във въпросното заведение. Те са длъжни да поддържат качество по отношение на всичко и на всички. Аз в моята работа не претупвам някои неща за сметка на други.

# 58
  • София/Севлиево
  • Мнения: 11 063
Не съм връщала храна.Само бира-беше с изтекъл срок на годност.Ако нещо не ми хареса не го ям ,но не ми се занимава да се разправям.

# 59
  • Мнения: 11 573
Връщам. Както и не купувам насипно мариновано. Което не е гаранция, че обикновеното насипно е ок.

Общи условия

Активация на акаунт