Ученически бележник

  • 7 710
  • 96
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 1 231
Аз не обвинявам класният, много пъти съм разговаряла с него. Проблемът ми е, че учителите не нанасят оценките, класният като ги нанесе, вече е минало време и не ми служат за нищо тези оценки, били и отлични дори. И контролните определено не се дават за подпис, на нито един ученик. Контактувам с другите родители и затова съм наясно, че проблемът не е в моето дете.

# 31
  • Мнения: 6 926
Контролните са дават на децата , но въпросът е дали ги дават на родителите . Всичко се съхранява
Дават ли контролните или ги съхраняват? Не Ви разбрах.
От поведението Ви оставам с впечатление, че сте учител. Просто приемете, че не всичките Ви колеги нанасят оценки в бележниците, не всички спазват наредбата и връщат контролни. Моята дъщеря е от "зубърите", с висок успех и няма причина да си крие бележника или да не го дава на учител. Е, но за целия първи срок има нанесени само 10 оценки, 6 от които са по музика. Имаме незадължителен електронен дневник, но само учителката по математика нанася всяка оценка веднага след контролно или изпитване.
Не е готино да нападате родител, само защото е попитал нещо във форум. Нека се разбираме с по-малко нерви.
Контролните се дават ,би трябвало за подпис от родител и след това се връщат на учителя .
И на какво основание се връщат на учителя?
Наредба 11 я промениха 2018г. и от учителите вече не се иска да съхраняват контролни.

# 32
  • Мнения: 1 412
Не знам как се в горен курс . При малките се съхраняват в портфолиото,което има всеки ученик . А класният какво обяснение Ви дава в случая ? Защо не се нанасят оценките ? Може би , трябва да се обърнете към директора.

# 33
  • Мнения: 6 926
Наредбата (11) не третира само горен курс, а всички ученици.

# 34
  • Мнения: 1 412
Наредбата (11) не третира само горен курс, а всички ученици.
Аз казвам ,че ние ги съхраняваме и не защото ни задължават ,просто в края на годината всичко се връща на детето. Това си е политика в класа.

# 35
  • Мнения: 6 926
Наредбата (11) не третира само горен курс, а всички ученици.
Аз казвам ,че ние ги съхраняваме и не защото ни задължават ,просто в края на годината всичко се връща на детето. Това си е политика в класа.
Щом всички родители са ок с тази Ви политика, няма лошо. Предполагам сте ги питали? Без това да има отношение по темата, но лично аз бих била против подобна политика на класа на детето ми.

# 36
  • Мнения: 1 412
Наредбата (11) не третира само горен курс, а всички ученици.
Аз казвам ,че ние ги съхраняваме и не защото ни задължават ,просто в края на годината всичко се връща на детето. Това си е политика в класа.
Щом всички родители са ок с тази Ви политика, няма лошо. Предполагам сте ги питали? Без това да има отношение по темата, но лично аз бих била против подобна политика на класа на детето ми.
разбира се ,че нямат против. Така всичко се вижда и родителите могат да проследят движението на ученика и неговото развитие.  В това виждам само положителни страни ,не мога да се сетя за негативи.

# 37
  • Мнения: 6 926
Наредбата (11) не третира само горен курс, а всички ученици.
Аз казвам ,че ние ги съхраняваме и не защото ни задължават ,просто в края на годината всичко се връща на детето. Това си е политика в класа.
Щом всички родители са ок с тази Ви политика, няма лошо. Предполагам сте ги питали? Без това да има отношение по темата, но лично аз бих била против подобна политика на класа на детето ми.
разбира се ,че нямат против. Така всичко се вижда и родителите могат да проследят движението на ученика и неговото развитие.  В това виждам само положителни страни ,не мога да се сетя за негативи.
Кога го виждат това развитие, на края на учебната година, когато им върнете контролните?
Ако това ми е важно, мога вкъщи да си направя класьорче (портфолио) с върнатите контролни. Контролните са си за децата. Да седнат да си разгледат грешките. След седмица да дам подобна на сбърканата задача, за да видя дали наистина вече е усвоена. Като стои контролното при вас, то не ми помага.
Имам усещането, че Вие си говорите за начален етап, а проблемът обсъждан тук е за прогимназиален или гимназиален етап. Доста е различно естеството на работа в начален етап, но това го знаете Simple Smile.

# 38
  • Мнения: 1 412
Наредбата (11) не третира само горен курс, а всички ученици.
Аз казвам ,че ние ги съхраняваме и не защото ни задължават ,просто в края на годината всичко се връща на детето. Това си е политика в класа.
Щом всички родители са ок с тази Ви политика, няма лошо. Предполагам сте ги питали? Без това да има отношение по темата, но лично аз бих била против подобна политика на класа на детето ми.
разбира се ,че нямат против. Така всичко се вижда и родителите могат да проследят движението на ученика и неговото развитие.  В това виждам само положителни страни ,не мога да се сетя за негативи.
Кога го виждат това развитие, на края на учебната година, когато им върнете контролните?
Ако това ми е важно, мога вкъщи да си направя класьорче (портфолио) с върнатите контролни. Контролните са си за децата. Да седнат да си разгледат грешките. След седмица да дам подобна на сбърканата задача, за да видя дали наистина вече е усвоена. Като стои контролното при вас, то не ми помага.
Имам усещането, че Вие си говорите за начален етап, а проблемът обсъждан тук е за прогимназиален или гимназиален етап. Доста е различно естеството на работа в начален етап, но това го знаете Simple Smile.
Така е,  наистина е по-различно ,но това ,което казвате за преглед от родител и т.н го прави учителят в нашия случай , това е и една от причините да ги съхраняваме. На родителска среща всичко се показва и обсъжда с родителите .

# 39
  • Мнения: 6 926
Случаят на Pisa очевидно не е такъв, какъвто пример давате. Просто не беше хубаво така да я нападате и да сте толкова категорична, че всичките Ви колеги си вършат съвестно работата, включваща нанасяне на оценки за сведение на родителите и връщане на контролни.

# 40
  • Мнения: 1 412
Не съм казала,че всички си вършат съвестно работата,просто ме подразни тази мания да се сезират други органи ,да се прави сензация и да се пренебрегва и набеждава учителят ,като некадърник. Вместо това , все ще се намери време да отиде и да провери как стоят нещата .

# 41
  • Мнения: 19 296
Само че тя не е набедила класния като некадърник. Няколко пъти каза, че останалите учители не вписват оценките и чакат класният да ги нанесе в бележника.

Скрит текст:
Наредбата (11) не третира само горен курс, а всички ученици.
Аз казвам ,че ние ги съхраняваме и не защото ни задължават ,просто в края на годината всичко се връща на детето. Това си е политика в класа.
Щом всички родители са ок с тази Ви политика, няма лошо. Предполагам сте ги питали? Без това да има отношение по темата, но лично аз бих била против подобна политика на класа на детето ми.
разбира се ,че нямат против. Така всичко се вижда и родителите могат да проследят движението на ученика и неговото развитие.  В това виждам само положителни страни ,не мога да се сетя за негативи.
Кога го виждат това развитие, на края на учебната година, когато им върнете контролните?
Ако това ми е важно, мога вкъщи да си направя класьорче (портфолио) с върнатите контролни. Контролните са си за децата. Да седнат да си разгледат грешките. След седмица да дам подобна на сбърканата задача, за да видя дали наистина вече е усвоена. Като стои контролното при вас, то не ми помага.
Имам усещането, че Вие си говорите за начален етап, а проблемът обсъждан тук е за прогимназиален или гимназиален етап. Доста е различно естеството на работа в начален етап, но това го знаете Simple Smile.
Така е,  наистина е по-различно ,но това ,което казвате за преглед от родител и т.н го прави учителят в нашия случай , това е и една от причините да ги съхраняваме. На родителска среща всичко се показва и обсъжда с родителите .
Кое е различното в начален етап?
Първите 4 години родителят ще вижда контролните в края на годината или евентуално на двете родителски срещи и ще разчита учителят да следи за развитието на детето му и да запълва пропуските своевременно?
Ако Иванчо не разбира събирането на двуцифрени, Марийка-делението, Петко-нещо друго, учителят ще се позанимава лично да им даде допълнителни упражнения на съответния материал? И кога става това след като всички се оплакват, че времето  дори за упражненията по програма е крайно недостатъчно?

# 42
  • Мнения: 1 412
Само че тя не е набедила класния като некадърник. Няколко пъти каза, че останалите учители не вписват оценките и чакат класният да ги нанесе в бележника.

Скрит текст:
Наредбата (11) не третира само горен курс, а всички ученици.
Аз казвам ,че ние ги съхраняваме и не защото ни задължават ,просто в края на годината всичко се връща на детето. Това си е политика в класа.
Щом всички родители са ок с тази Ви политика, няма лошо. Предполагам сте ги питали? Без това да има отношение по темата, но лично аз бих била против подобна политика на класа на детето ми.
разбира се ,че нямат против. Така всичко се вижда и родителите могат да проследят движението на ученика и неговото развитие.  В това виждам само положителни страни ,не мога да се сетя за негативи.
Кога го виждат това развитие, на края на учебната година, когато им върнете контролните?
Ако това ми е важно, мога вкъщи да си направя класьорче (портфолио) с върнатите контролни. Контролните са си за децата. Да седнат да си разгледат грешките. След седмица да дам подобна на сбърканата задача, за да видя дали наистина вече е усвоена. Като стои контролното при вас, то не ми помага.
Имам усещането, че Вие си говорите за начален етап, а проблемът обсъждан тук е за прогимназиален или гимназиален етап. Доста е различно естеството на работа в начален етап, но това го знаете Simple Smile.
Така е,  наистина е по-различно ,но това ,което казвате за преглед от родител и т.н го прави учителят в нашия случай , това е и една от причините да ги съхраняваме. На родителска среща всичко се показва и обсъжда с родителите .
Кое е различното в начален етап?
Първите 4 години родителят ще вижда контролните в края на годината или евентуално на двете родителски срещи и ще разчита учителят да следи за развитието на детето му и да запълва пропуските своевременно?
Ако Иванчо не разбира събирането на двуцифрени, Марийка-делението, Петко-нещо друго, учителят ще се позанимава лично да им даде допълнителни упражнения на съответния материал? И кога става това след като всички се оплакват, че времето  дори за упражненията по програма е крайно недостатъчно?

Разбира се ,че има време и винаги може да се намери ,за това има консултации с определени ученици, за това и децата са на целодневно обучение. Разбира се ,че ще се "позанимава " това му  е работата. А и не мисля ,че родителя е този,който трябва да запълва тези пропуски . Съгласна съм ,че трябва да помага , да бъде заинтересован, но учителят е този,който най-много добре знае къде куца детето.

# 43
  • Мнения: 1 231
Ето за това говоря и виждам, че проблемът не е само в нашето училище! Аз искам информация на момента, а не в края на годината или веднъж в срока, независимо за начален или прогимназиален етап става на въпрос. Каква информация и как аз мога да отреагирам с пропуските при приключил факт. Или като ми дадете контролните юни месец, ще започна да му гледам грешките от октомври? Дори не знам защо им ги връщате на родителите, направо в кошчето бих ги пъхнала, не ми трябват спомени.
И да, искам да сезирам други инстанции, защото с разговор с класният изглежда няма как да стане. Или той нещо не ни препредава исканията, или не може да накара останалите да си свършат работата. Подозирам, че и директора не го интересува много-много какво се случва, щом вижда практиката на учителите и е ОК с нещата.

# 44
  • Мнения: 19 296
Разбира се ,че има време и винаги може да се намери ,за това има консултации с определени ученици, за това и децата са на целодневно обучение. Разбира се ,че ще се "позанимава " това му  е работата. А и не мисля ,че родителя е този,който трябва да запълва тези пропуски . Съгласна съм ,че трябва да помага , да бъде заинтересован, но учителят е този,който най-много добре знае къде куца детето.
Само че явно учителите, които намират време, са единици. Иначе нямаше да има толкова неграмотни гимназисти, неспособни например да извадят информация от текст, и родителите нямаше да се избиват да местят децата си в елитни училища след 4ти клас.
Също така нямаше масово да препоръчват на учениците си да научат таблицата за умножение лятото след 1ви клас  Wink

Общи условия

Активация на акаунт