Дистанционно отчитане на вода и парно

  • 3 877
  • 44
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 114
Здравейте!

Имате ли преки наблюдения от работата на топлинни счетоводители като техем, които отчитат домовете ви месечно с реални отчети, без изравняване?
Доволни ли сте?

# 1
  • Мнения: 24 331
Ако всеки месец ти засичат ползваната енергия, от какво може да си недоволна? Плащаш си това, което си изразходвала.

# 2
  • Мнения: 2 114
Все има някакви конспирации за манипулиране на уредите....за това да не отчитат.

# 3
  • Мнения: 40 892
Ми доволни сме, какво да сме недоволни? Но от Веолия искат веднъж годишно да проверяват физически.

# 4
  • Мнения: 2 114
А винаги ли сте били така или сте преминали към дистанционно отчитане?

# 5
  • Мнения: 40 892
А винаги ли сте били така или сте преминали към дистанционно отчитане?

В новия апартамент си е така поначало. И какво да манипулират, като и аз мога да видя какво показва?

# 6
  • Мнения: 2 681
От въвеждането на топломерите 2002 г. сме с Нелбо. Отчитат ни 1 път месечно топломерите.
А за показанията на водомерите всеки оставя листче с данни на портиера.
1 път годишно - след спиране на парното държат да направят физическо отчитане и лично да запишат данните. Живущия също се подписва до записа. Няма как да излъжат, а и защо им е?
Те си печелят от месечната такса, при нас е 15 лвна апарт. на сезон.
Доволни сме всички 120 апартамента, не е имало доплащане.
Конспирации за манипулиране май има само в главите на измекярите.

# 7
  • Мнения: 19 296
Интересно при нас отчитат дистанционно топломерите, но имаме и изравняване.

# 8
  • Мнения: 2 114
Конспирации има в в главите на някои съседи, които смятат, че някой /не знам кой/ ще им манипулира водомерите.
Самите уреди имат гаранция 3 години.
Но за реален отчет трябва и топломери и водомери да са 100% с дистанционен отчет. Не може никакви листчета да се остават, щото сега видях при нас какви тарикати има от години с неработещи топломери и водомери. Както и колко са нехайни операторите за тези показания /софийска вода и техем/.
Та проверката си е най-висша форма на доверие, но през отоплителния сезон.

# 9
  • Мнения: 11 618
Интересно при нас отчитат дистанционно топломерите, но имаме и изравняване.

А водомерите на всички с дистанционно отчитане ли са? Smile

# 10
  • Мнения: 19 296
Писала съм топломерите. Кое е смешното?
Освен това не  целия блок на дистанционно отчитане.
При нас не виждам разлика в сметките преди и сега.

# 11
  • Мнения: 2 114
При нас задължително всички имоти и всики уреди трябва да са 100% с дистанционна функция за отчет, за да има реални сметки. Защото загубите или кражбите, както искате го наречете са около 40%.
Но на мен наистина ми е интересно реални ли са сметките, на всички ли ви работят уредите коректно /не само да показват на дисплея показания, а дали се променят тези показания при потребелние/?

# 12
  • Русе
  • Мнения: 7 794
Вече 10 години сме на дистанционно отчитане - топломери и водомери.
Няколко пъти са минавали физически да ги засичат. Нямали сме проблеми а и се е случвало да ми звънят от ВиК да ми кажат, че някой водомер не работи.
От топлинният счетоводител ни вопъл, ни стон в такива случаи. Предният месец се оказа, че 3 топломера не отчитат (нашият също) и ако не проверявахме редовно,  никой няма да разбере, че има проблем  #Cussing out

# 13
  • Мнения: 2 114
А вие лично ли го установихте? Защото не всички са така добросъвестни се оказа....

# 14
  • Мнения: 2 681
ако не го установят добросъвестно в края на сезона ще им праснат максимално потребление според кубатурата. Така е вписано в договора.

Общи условия

Активация на акаунт