Коледен календар на JYSK

  • 9 741
  • 153
  •   1
Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 3 026
А ще си искаме ли, тези които сме спечелили по два ваучера и втория? Или ще е нахално Blush

# 76
  • Мнения: 2 485
п.с. Преди да бързате да заплашвате, моля прочетете законите. С участието в нашата игра, Вие сте се съгласили да използваме Вашите данни.
Поздрави,
JYSK Bulgaria
Моля? Много непрофесионално и нагло поведение демонстрират. Започнаха да изпращат различни отговори след като сутринта им писах, че "след негативната обратната връзка, която получихме от много наши клиенти бе взето решение" не е отговор на търговец, отговорен към клиентите си.

Супер нагъл отговор! Направо да ти се отще да купуваш от тях. Не усещат ли колко са жалки с подобно отношение?

# 77
  • Мнения: 2 688
А ще си искаме ли, тези които сме спечелили по два ваучера и втория? Или ще е нахално Blush

Аз претендирам само за един от двата...айде от мен да мине. 🤣

# 78
  • София
  • Мнения: 1 165
Не очаквах  подобен  послепис Hushed , но явно на такъв служител съм попаднала,  и аз им написах послепис Simple Smile заедно с данните!

# 79
  • Мнения: 739
А защо трябва пак да си пращаме данните, нали вече сме ги пратили?

# 80
  • София
  • Мнения: 1 245
Предполагам няма да пратят на всички ваучери, а само на тези които негодува. Ще има доста хора които няма да им се занимава да пишат и да си изискват наградата. Така ще спестят някой друг ваучер.

# 81
  • Мнения: 739
Да.. но като гледам, не бързат да пратят изобщо, дори и на тези, които негодуват. Отлагат. Явно търсят начин да не го направят изобщо. Не може да отнема толкова време пращането на ваучер..

# 82
  • Мнения: 5 692
Да разбирам ли, че ваучера ще се изпрати по мейл, а не на адрес?

# 83
  • София
  • Мнения: 1 245
Да разбирам ли, че ваучера ще се изпрати по мейл, а не на адрес?
Точно така. Ще е на имейл, разпечатваш и ползваш в магазина.

# 84
  • софия
  • Мнения: 25 656
На мен ми написаха, че ваучерът щял да бъде изпратен в магазина. Доста са некоординирани. Нямам ваучер на мейла.

# 85
  • Мнения: 36 666
Вчера ми казаха, че ваучерът, който ми е изпратен за разпечатване, го има и в магазина, който съм посочила и там знаят, че ще го използвам. Може би това са имали предвид.

# 86
  • burgas
  • Мнения: 488
Аз и ММ сме с ваучери.Първоначално си мислех да се не занимавам да ги търся но jysk  определено изнагляха!Пращат избирателно ваучери да не обеднеят случайно.Сега писах гневно писмо-ще чакам отговор.

# 87
  • Мнения: 1 811
Вчера и аз писах на мейла, от който са пратили отговор, че е грешка, нямаше резултат. Днес препратих писмото до главния офис, получих номер на заявка и след около 5 минути отговориха, че ще получа ваучер на мейл. Моят сполучлив опит е от неделя.

# 88
  • burgas
  • Мнения: 488
Супер бързо ми отговориха

# 89
  • софия
  • Мнения: 25 656
 hahaha Къде изчезна "след негативната обратната връзка, която получихме от много наши клиенти бе взето решение"?
Пълен непрофесионализъм от страна на клиентския отдел. Дано ги наградят за НГ с повишаване на квалификацията и добри техники за работа с клиенти.

Общи условия

Активация на акаунт