Коледен календар на JYSK

  • 9 742
  • 153
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 1 002
Вчера върнах мейл, в който кротко им обясних как аз вина нямам за техническите им проблеми, как те са ме въвели в заблуждение (нарушение по Наказателния кодекс), как неправомерно са ми събрали личните данни и прочие,
вчера следобед и аз получих същия унифициран отговор, че все пак ще имам ваучер, но да бъда търпелива. Нямам бърза работа - ще чакам Blush

# 61
  • Сф
  • Мнения: 10 699
И аз писах пак на обслужване на клиенти този път.JYSKBG@jysk.com
Защото нямам нищо в пощата от другия им мейл от играта.Не съм се обяснявала, само данните и че печеля и кога ще си получа ваучера.
Пише че отдела отговаря до 24 часа.Да видим,  чакам.

# 62
  • Мнения: 574
И аз им писах на другия мейл (jyskbg@jysk.com) пък да видим Simple Smile

# 63
  • Мнения: 2 688
И аЗ току що писах на другия мейл, защото на този от който получих първоначалното съобщение отговор никакъв.

# 64
  • Мнения: 669
Лично ли трябва да се ползва ваучера?Защо аз печеля от моят и на майка ми.Ще мога ли аз само аз да отида с 2 ваучера?

# 65
  • Мнения: 2 966
И аз отговорих на автоматичния отговор - но , отговор нямам.

# 66
  • Мнения: 574
Имам обратен мейл, че ще се свържат с мен до 24 часа.

# 67
  • Мнения: 36 666
Лично ли трябва да се ползва ваучера?Защо аз печеля от моят и на майка ми.Ще мога ли аз само аз да отида с 2 ваучера?
Пише, че трябва да се ползва лично. Един ваучер на едно пазаруване. И не могат да се събират. Така че можете да вземете две неща по 25 лв, но не и едно от 50 (без доплащане).

# 68
  • софия
  • Мнения: 25 656
Току-що получих отговора на Юск и ги насосах. Честно казано, за мен звучи обидно "след негативната обратната връзка, която получихме от много наши клиенти бе взето решение". Какво точно трябва да значи това? Ако не се бяхме обединили и писали, щяха да заметат, въпреки, че са нарушили закони и правила? Ние да не сме някакви просяци за 25 лв.? Не са ли те тези, които би трябвало, повече от всички останали, да следят и искат да се спазват правилата, а не ние да им напомняме, че това трябва да е така?

# 69
  • София
  • Мнения: 1 165
И аз отговорих на автоматичния отговор - но , отговор нямам.
Най-вероятно няма да ви отговорят, и аз вчера им писах на автоматичния имейл, и след като не получих отговор днес им им писах отново на този имейл - jyskbg@jysk.com. Получих отговор след 20 мин ...

Уважаема ххх,

Можете да ни изпратите две имена, които ще фигурират във Вашия ваучер, е-мейл с който сте се регистрирали и магазин в който ще важи ваучера.

п.с. Преди да бързате да заплашвате, моля прочетете законите. С участието в нашата игра, Вие сте се съгласили да използваме Вашите данни.

Поздрави,

 
JYSK Bulgaria


# 70
  • Мнения: 574
Това получих като отговор Simple Smile
Здравейте,
Макар и с известно закъснение бе взето решение подведените участници в Коледния календар да бъдат компенсирани и да получат ваучер на стойност 25 лв. Това, което е необходимо от Ваша страна е да ни изпратите информация в кой магазин ще бъде използван ваучера, на чие име да бъде и имейла, с който сте се регистрирали за участие. Поради големия брой ваучери, които трябва да бъдат изработени Ви молим да проявите разбиране и търпение, ако ваучерът Ви бъде изпратен в период по-дълъг от 24 часа.

# 71
  • Бургас
  • Мнения: 1 649
Прави ми впечатление , че отговорите на имейлите са индивидуални. С тона с който пишете, с този и получавате отговор. Аз само едно изречение написах, че се надявам да си получа ваучера и ми отговориха / Разбира се, само напишете от кой магазин/, нищо повече...

# 72
  • Мнения: 2 688
И аз получих отговор почти веднага. Сега чакаме да пратят.
Подозирам , че до края на играта вече ще пускат само точки.

# 73
  • Сф
  • Мнения: 10 699
И на мен писаха след половин час ,че ще си ги получа ,просто има забавяне заради огромния брой ваучери.
Разбира се,че сме си дали данните доброволно,но за да получим награда,а не точки.Да не се правят на ощипани.Нали и Ма ко беше говорила с КЗЛД,цитирала съм я тук,та всеки може да вдене,ако иска,за какво иде реч.Игрите са различни.Ето Хип искат данните още като се записваш в коледния календар,ако искаш.А тук бяхме абонирани само чрез мейл за календара им. Чак като спечелиш ги даваш ,ЗА ДА СИ ПОЛУЧИШ НАГРАДАТА, а не виртуални точки.Юск много добре знаят това.Но не знаеха,че ще се обединим и лъснат така негативно в публичното пространство.Догодина им предлагам да станат рекламодател в бгмама.😄 ,то верно че съм завършила маркетинг и управление,но форума е голяма сила!Много хора помогнаха за решаването на проблема!Браво на всички!

# 74
  • софия
  • Мнения: 25 656
И на мен писаха след половин час ,че ще си ги получа ,просто има забавяне заради огромния брой ваучери.
Разбира се,че сме си дали данните доброволно,но за да получим награда,а не точки.Да не се правят на ощипани.Нали и Ма ко беше говорила с КЗЛД,цитирала съм я тук,та всеки може да вдене,ако иска,за какво иде реч.Игрите са различни.Ето Хип искат данните още като се записваш в коледния календар,ако искаш.А тук бяхме абонирани само чрез мейл за календара им. Чак като спечелиш ги даваш ,ЗА ДА СИ ПОЛУЧИШ НАГРАДАТА, а не виртуални точки.Юск много добре знаят това.Но не знаеха,че ще се обединим и лъснат така негативно в публичното пространство.Догодина им предлагам да станат рекламодател в бгмама. ,то верно че съм завършила маркетинг и управление,но форума е голяма сила!Много хора помогнаха за решаването на проблема!Браво на всички!
Напълно подкрепям.

п.с. Преди да бързате да заплашвате, моля прочетете законите. С участието в нашата игра, Вие сте се съгласили да използваме Вашите данни.
Поздрави,
JYSK Bulgaria
Моля? Много непрофесионално и нагло поведение демонстрират. Започнаха да изпращат различни отговори след като сутринта им писах, че "след негативната обратната връзка, която получихме от много наши клиенти бе взето решение" не е отговор на търговец, отговорен към клиентите си.

Общи условия

Активация на акаунт