Коледен календар на JYSK

  • 9 728
  • 153
  •   1
Отговори
  • Сф
  • Мнения: 10 671
 Както аз, така и много потребители на бгмама, останахме излъгани, че сме спечелили ваучер на стойност 25 лв от Коледния календар на JYSK, разрази се основателна дискусия.
За да не спамим хубавата тема "Томболи, игри, подаръци", пускам нова за всички потърпевши.
Изключително съм недоволна от реакцията на Юск. Първо, реагираха бавно- 3 дни!, и се оправдаха с техническа неизправност на платформата.За компенсация , вместо ваучер за 25 лв, раздадоха по +20 виртуални точки , за участие за голямата им награда-1 брой ваучер за 1000лв. Да се смееш ли, да плачеш ли.. Отделно , събраха лични данни на всички като печеливши.
Не става ясно и защо и как излъчиха печеливши за дните, в които са имали неизправност уж. Да не говорим, че аз имах квадратче за триене за 3ти в пощата, след като вече бяха излъчили печелившите за 3 ти. Пълна измама. Подведоха сума ти хора да им пратят адрес, телефон. Защо казвам измама?- включи се и потребител, който твърди, че може да не се изтрива цялото квадратче на календара , а само центъра и да се види символа.Съответно да се излезе от профила и пак да се влезе за нов шанс. Ами става, пробвах n-пъти.
Но отново не мисля, че ще се спечели, играта им е тотално компрометирана . Печеливши са били уверявани и по тел от представител на Юск, че ще си получат наградата , щом имат такъв мейл. Уви... отново неадекватна реакция . Вие изобщо адекватни ли сте с тая ваша платформа?
 Ами раздайте си ги на ваши хора наградите и спрете тая мъка "Коледен календар".
 Имаше много начини да компенсират потърпевшите  хора, всъщност това са клиенти, все пак се абонираме за ел. каталог на Юск. Но не- измиха ръце по най- глупавия начин.
 Вместо да извадят положителни дивиденти от ситуацията, плюха на реноме/марка  градена с години. Дали се сещат какво си мислим за управлението им?
Някои предложиха да се раздадат ваучери с отстъпка при пазаруване, може да се раздадат някакви утешителни награди да се направи игра и тук във форума, като те не могат да я организират като хората.Също доста от нас са писали до централата.Голяма антиреклама си спретнаха Юск бг.
Лично аз , очаквам адекватен отговор и адекватна компенсация.
Вие сте на ход!



Скрит текст:
   
Цитат
    Честито!

Вие спечелихте ваучер от нашия коледен календар.
Моля, последвайте линка по-долу и обновете вашите данни, за да можем да персонализираме и изпратим ваучера.
Когато получим всичката необходима информация, ще ви изпратим наградата.
Получете вашия ваучер тук
Поздрави и весели празници,
Екип JYSK

Цитат
  Здравейте,
Поради грешка в платформата с Коледния календар на JYSK, в периода 1-3 декември сте получили имейл, с който Ви уведомяваме, че печелите един от нашите дневни ваучери. За съжаление имейлът, който сте получили е резултат от системна техническа неизправност.
Искрено се извиняваме за създалата се ситуация и причиненото неудобство. Спечелените точки ще бъдат обновени и ще бъдат добавени 20 допълнителни точки към Вашия профил, с които увеличавате шанса си в тегленето на голямата награда.
Печелившите можете да намерите тук
Хубав ден,
Екип JYSK
 

Последна редакция: сб, 08 дек 2018, 08:49 от bubanka

# 1
  • Карнобат
  • Мнения: 689
И аз съм от потърпевшите и нямам думи.Направо ме загубиха като потенциален клиент и намразих тази марка..

# 2
  • Бургас
  • Мнения: 10 822
Аз съм от по-малко излъганите:само точките за вчера ми ги няма.Sweat Smile

# 3
  • Перник
  • Мнения: 2 265
Ще следя с интерес. Водя кореспонденция с тях, за сега отказват да дадат ваучерите.

# 4
  • Лясковец
  • Мнения: 765
Да се запиша и аз сред вас

# 5
  • Мнения: 10 210
На фона на цените в магазина и сравнено с пазарните за същите и по-добри стоки, цените са им космически, а наградките смешни и въпреки това ги отказаха. След като откраднаха личните данни. Мизерници. Кралското сeмейство на Дания пазарувало от тях... що за реклама, след такава брутална излагация.

# 6
  • Мнения: 2 204
Отделно , събраха лични данни на всички като печеливши.
Пълна измама. Подведоха сума ти хора да им пратят адрес, телефон.
Това е вече модерния начин за събиране на лични данни - хората сами да се съгласят да си дадат личните данни. Разчита се на глупостта и лакомията на хората за пари и вещи.

# 7
  • София
  • Мнения: 22 984
Аз не съм засегната, но ще следя, за да видя как ще се развият нещата.

# 8
  • Мнения: 1 262
И аз съм от потърпевшите,вчера им писах ,но все още не са ми отговорили.

# 9
  • София
  • Мнения: 1 522
Много некоректно постъпиха от тази фирма! Играта е с цел реклама, но те определено загубиха много клиенти и то точно преди празниците! Сигурна съм, че дълго време ще си спомняме за тази игра и няма да им бъдем клиенти!

# 10
  • Сф
  • Мнения: 10 671
Отделно , събраха лични данни на всички като печеливши.
Пълна измама. Подведоха сума ти хора да им пратят адрес, телефон.
Това е вече модерния начин за събиране на лични данни - хората сами да се съгласят да си дадат личните данни. Разчита се на глупостта и лакомията на хората за пари и вещи.
Има малка подробност. Съгласяваш се да обработват личните данни за целите на играта. Но като печеливш ги пращаш напълно тези данни, за да получиш определена услуга/награда и като не я получиш..
Цитат
  Мога ли да откажа да предоставя личните си данни и в какви случаи?

Не можете да откажете да предоставите личните си данни, само тогава, когато трябва да ги предоставите на държавен орган, в рамките на изпълнението на негови функции, възложени със закон. Във всички останали случаи можете да откажете да предоставите личните си данни, но така вероятно ще се лишите от определена услуга.
Затова, ако решите, че ви изнудват с изискването или да  предоставите неправомерно личните си данни, или да ви лишат от определени стоки и услуги, можете да сезирате КЗЛД.

# 11
  • Мнения: 574
И аз съм като Вас Simple Smile Писах им на имейла, от който ни изпратиха уведомленията за бъг-а, но няма нищо все още като резултата Simple Smile

# 12
  • Мнения: 7
И аз съм от потърпевшите, вчера им писах ,но все още не са ми отговорили. Някой от потърпевшите писаха в другата тема, че все пак са им изпратили ваучера след като са им писали на мейла, така че имам надежда че все пак ще си го получа Simple Smile

# 13
  • Мнения: 52
Несправедливо отношение към печелившите. Надявам се и останалите спечелили ваучер да си го получат.

# 14
  • Мнения: 14 804
И аз тук. Да видим ще има ли развитие.

# 15
  • Сф
  • Мнения: 10 671
И аз им писах пак, надявам се упорството ни да се възнагради.

# 16
  • София
  • Мнения: 1 235
И аз вчера писах гневен имейл. За момента нямам отговор, ще почакам...

# 17
  • София
  • Мнения: 280
И аз им писах,но все още  нямам отговор...

# 18
  • Мнения: 2 683
"Спечелих" два ваучера при бъга като претендирам да ми изпратят само един от тях. Писах и аз мейл в отговор на този, който те ми бяха пратили. Ще изчакам малко, защото явно не насмогвам. Ако трябва ще пиша и аз до централата.

# 19
  • Мнения: 10 210
Вие вярвате ли на версията, че от Дания било решението да ни пуснат по едно извинение само? Нали знаете какъв е стандартът на живот в Скандинавия, за тях тази сума за ваучерите на всички е все едно бълха ги е ухапала. Или си казват: "а, това е България, какво разбират тези диваци там от права"... Чувала съм нещо такова от ръководни кадри в западноевропейска компания относно това как да процедират за проекта им в България.

# 20
  • София
  • Мнения: 3 017
Вчера писах на българския имейл в 17 и нещо след 30 минути са ми отговорили пак с писмото, че има Бък. Все още не съм получила ваучер ще изчакам малко и пак ще пиша. На имейла в Дания не съм писала, че английския ми е зле. По скоро ще пиша в КЗП и КЛД.
Аз моите ваучери уж спечелих неделя и понеделник. Тези, който си получиха ваучер, кога са го спечелили?

# 21
  • Мнения: 2 406
и аз от разочарованите. писах им мейл - чакам отговор
ПП - харесвам им магазина, често си взимам по нещо от там и за това много се зарадвах като видях мейла, че имам подарък ваучер, /веднага реших че ще го използвам в помощ на коледните подаръци/ но  ... все пак имам надежда, че ще си получа ваучера

# 22
  • Мнения: 667
И аз нямам отговор

# 23
  • София
  • Мнения: 1 154
И аз им писах имейл преди минути...ще чакам отговор.

# 24
  • София
  • Мнения: 13 169
И аз им писах. Чакам дали ще отговорят.

# 25
  • ЛОВЕЧ
  • Мнения: 815
И аз им писах но отговор нямам,нито ваучер до момента

# 26
  • Мнения: 14 804
С всичкото си нахалство днес ме призовават да играя отново. 😳🙄
Отписах се! 😎

# 27
  • Мнения: 10 210
Същата работа. Smiley Аз чакам мейл за ваучера, те това пратили... Imp

# 28
  • София
  • Мнения: 1 235
Мисля си, че след този бъг до края на играта няма да пуснат вече ваучер и ще си измислят имена за печеливши.

# 29
  • Мнения: 36 529
Хора, вижте си ваучерите (ако сте получили), че на моя пише да се използва преди 31.01.2018 - предполагам, че месецът е объркан случайно, писах им да го поправят и да го изпратят пак Simple Smile

# 30
  • София
  • Мнения: 3 017
Тези, който имат ваучер, кога са го спечелили. В събота или неделя?

# 31
# 32
  • Мнения: 1 001
И аз съм от тези, които уж печелят, ама друг път. Получих същия стандартен отговор, че имали проблем. Моят лъжовен ваучер е от вчера - ден понеделник. Върнах им отговор с искане на наградата. Ще подам жалба и в КЗП до няколко дни. Въпрос на принципи в крайна сметка.

# 33
  • Мнения: 2 485
Моят мъж също спечели уж два ваучера. Не е писал писма все още, но ще е още по-голяма излагация на Юск, ако изпратят ваучер само на някои, а на други - не.

# 34
  • Мнения: 574
Струва ми се, че точно така ще стане, защото някой са получили ваучерите, а доста сме писали мейли!!!

# 35
  • Мнения: 36 529
Казаха ми, че грешката в датата няма значение - от магазина знаят, че ваучерът е издаден сега.

# 36
  • София
  • Мнения: 1 235
Казаха ми, че грешката в датата няма значение - от магазина знаят, че ваучерът е издаден сега.
Би ли споделила мейла от който ти отговарят. Аз все още чакам нещо да измъцат, да не би да съм писала на неправилен мейл.

# 37
  • Сф
  • Мнения: 10 671
Ето че разсъждавам в правилна посока, специално за КураБулгара и за всички от темата , копирам от другата.Цитата е на Ма ко
" Относно юск, проведох интересен разговор с Комисия за защита на личните данни, от чисто любопитство. Има пълни основания да се сигнализира. При влизане в календара има отметка, че приемаш правилата и да получаваш бюлетин и то на една отметка. Участва се само с имейл адрес, така, че практически се съгласяваш да имат данни само за него. До колкото видях от скрийншотовете, в уведомлението, че сте сред печелившите има линк, където трябва да предадеш данните си. Всеки предал име, адрес или телефонен номер в този линк има основание да претендира, че личните му данни са събрани неправомерно. Защото нищо не получавате след изпращането на тези данни, а именно ваучера. В жалбата или сигнала (който както иска да го формулира) само трябва да е посочено юридическо лице. От сайта предполагам не е трудно да се вземе тази информация, защото в календара няма никаква. Трябва да се приложат и уведомителните имейли за наградата и за отказа.
Има едно единствено неудобство. Онлайн може да подадат само хора с електронен подпис. Но може и по пощата да се подаде с обикновено или препоръчано писмо, не е нужно задължително да се ходи на място
https://www.cpdp.bg/?p=pages&aid=5"

# 38
  • Стара Загора
  • Мнения: 124
И аз да се присъединя. Излагат се с това тъпо обяснение.

# 39
  • София
  • Мнения: 3 017
Пак им писах и ми отговориха, че всички ще си получим ваучери, но да бъдем търпеливи. Трябва да се изготвят.

# 40
  • Мнения: 10 210
Пак им писах и ми отговориха, че всички ще си получим ваучери, но да бъдем търпеливи. Трябва да се изготвят.
Ааа, можело значи. Хайде да видим. ... Само по един ли? Satisfied (шегувам се)

# 41
  • Карнобат
  • Мнения: 689
Аз също им писах мейл на тия картофи,да видим каква ще я свършат.Дано всички си получим ваучерите.Не сме опряли до тях,ама няма и да им ги оставим.Да знаят друг път бъг ли ще има или няма да има.Много сме,силни сме...Grinning

# 42
  • Мнения: 2 485
Да, писаха преди малко, че ще всички ще получат ваучери. Можеха още в началото да излязат добре от ситуацията...

# 43
  • Сф
  • Мнения: 10 671
Това се върти из другата тема.Редно е да го постна тук и а дано!!!
Аз не съм получила мейл, но този отговор би трябвало да се отнася за всички.Коректно е като автор на темата да го пусна и тук.
Все пак ще си получим ваучерите от Юск Simple Smile



Ехее,т'ва е вече друга бира😅😅😅
Така,де...да не се излагат,Jusk
Тръпна в очакване!Все още и аз нямам имейл🙄Ей,опасни сме тук!💪😄😄😄

# 44
  • Мнения: 2 683
Ето това вече е отговор. Аз още нямам де, но явно не насмогват. Моите ваучери бяха два на един мейл, но ще съм доволна и на един.
Като чета написаното ... Дали мога да дам името на друг човек? И без това щях да го подаря на роднина да го използва?

# 45
  • Сф
  • Мнения: 10 671
Аз например, пратих пак данните , (обнових ) и долу при магазина който посочвам,  пак написах мейла с който спечелих.
Не мисля, че два ваучера на един мейл ще допуснат.Hands V

# 46
  • Мнения: 651
Всички ли имате мейл, че ваучерите ще бъдат възстановени?
Аз пък съм също една от "спечелилите" през уикенда, но нямам и мейла, че е имало бъг в системата, а съм пратила данни...

# 47
  • Мнения: 2 683
И аз нямам мейл, но пък писах днес. Също спечелих уикенда.

# 48
  • София
  • Мнения: 1 235
Аз им писах гневен отговор вчера по това време, но все още нямам мейл, дори напомняне да се включа в календара им нямам.

# 49
  • Мнения: 642
Иназ съм потърпевша заедно с майка ми

# 50
  • Мнения: 2 581
Не стига, че не искат да ми дадат спечеления ваучер, ами и ме канят отново да отвярям  поредното квадратче! Мисля,ч е станаха доста нагли!

# 51
  • Мнения: 3 020
Моите 2 имейла за "спечелени" ваучери са от събота и неделя, първите два дни на играта. Обаче и на двата имейла не съм отговаряла, а имаше линк, който води до форма и там си попълних данните. После на 3 декември получавам имейл, че е бъг, което вече знам от форума и им върнах отговор, че вече съм си пратила данните и си искам ваучерите, но още нямам отговор Sad

Поканите за участие в календара са автоматични и ги праща на всеки участвал поне един път. Яко спам.

# 52
  • Мнения: 15 619
Преглеждайки новите теми, попаднах на тази. Не съм участвала в тазгодишния им календар, но следя брошурите, които издават. Та, момичета, простете, ще използвам темата ви за едно лично, клиентско съобщенийце.
 Ей, първия път, като попаднах на тяхна брошура, си казвам: "Бреееей, какви големи намаления!". На следващата брошура със същите намаления, си викам, брей тия пак големи намаления правят.... след няколко такив вече се смеех. Надраскани едни големи цени, едни и същи "намаления" под тях.
Абе, хора, дето ги мислите тия салтанати! Благодаря Ви от сърце! Като видя Ваша брошура, се смея на глас. Поне не хабете мастилото да драскате, пишете си една цена. Тя и без туй варира в микроскопични граници.

# 53
  • Вестерос
  • Мнения: 38 271
Пишете им мейл на адрес в бг страницата , че си искате ваучерите и ако не пратят ще пуснете жалба в КЗП и КЗЛД.

# 54
  • София
  • Мнения: 1 235
Точно този имейл чаках и го получих


Здравейте, 

след негативната обратната връзка, която получихме от много наши клиенти бе взето решение, че всички подведени участници в Коледния календар ще бъдат компенсирани и ще получат ваучер на стойност 25 лв. Това, което е необходимо от Ваша страна е да ни изпратите информация в кой магазин ще бъде използван ваучера, на чие име да бъде и имейла, с който сте се регистрирали за участие. Поради големия брой ваучери, които трябва да бъдат изработени Ви молим да проявите разбиране и търпение, ако ваучерът Ви бъде изпратен в период по-дълъг от 24 часа. Още веднъж се извиняваме за причиненото неудобство и създалата се ситуация. Хубава вечер!

​​​​​​​Поздрави, 
 
Cveta Coneva
Customer Service Team Leader Blush

# 55
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 520
Играта им е приключила Grinning

# 56
  • USA
  • Мнения: 7 320
:
След като откраднаха личните данни. Мизерници. Кралското сeмейство на Дания пазарувало от тях... що за реклама, след такава брутална излагация.

Нищо не са откраднали,вие доброволно сте си дали данните...срещу аванта от 25 лв. Laughing

# 57
  • Сф
  • Мнения: 10 671
На кой мейл им пишете? И пращате пак данните ли? Аз само на тоя който е с Честито- До:bg@mail.jysk.com

# 58
  • софия
  • Мнения: 25 483
Аз също имам фейк мейл, че печеля. Вчера им отговорих, че вината за грешката не е моя. Чакам отговор.

# 59
  • Вестерос
  • Мнения: 38 271
:
След като откраднаха личните данни. Мизерници. Кралското сeмейство на Дания пазарувало от тях... що за реклама, след такава брутална излагация.

Нищо не са откраднали,вие доброволно сте си дали данните...срещу аванта от 25 лв. Laughing
Aко дадат ваучера е ок, но ако не го дадат , са ги събрали в нарушение на регламента!

Моят си го получих. Горната госпожа (от мейла) първо обаче ме уверяваше , че нищо няма да получа, после се включи друг и ми го прати.

Пише се на официалния им мейл в бг сайта, назад го публикуваха.

# 60
  • Мнения: 1 001
Вчера върнах мейл, в който кротко им обясних как аз вина нямам за техническите им проблеми, как те са ме въвели в заблуждение (нарушение по Наказателния кодекс), как неправомерно са ми събрали личните данни и прочие,
вчера следобед и аз получих същия унифициран отговор, че все пак ще имам ваучер, но да бъда търпелива. Нямам бърза работа - ще чакам Blush

# 61
  • Сф
  • Мнения: 10 671
И аз писах пак на обслужване на клиенти този път.JYSKBG@jysk.com
Защото нямам нищо в пощата от другия им мейл от играта.Не съм се обяснявала, само данните и че печеля и кога ще си получа ваучера.
Пише че отдела отговаря до 24 часа.Да видим,  чакам.

# 62
  • Мнения: 574
И аз им писах на другия мейл (jyskbg@jysk.com) пък да видим Simple Smile

# 63
  • Мнения: 2 683
И аЗ току що писах на другия мейл, защото на този от който получих първоначалното съобщение отговор никакъв.

# 64
  • Мнения: 667
Лично ли трябва да се ползва ваучера?Защо аз печеля от моят и на майка ми.Ще мога ли аз само аз да отида с 2 ваучера?

# 65
  • Мнения: 2 962
И аз отговорих на автоматичния отговор - но , отговор нямам.

# 66
  • Мнения: 574
Имам обратен мейл, че ще се свържат с мен до 24 часа.

# 67
  • Мнения: 36 529
Лично ли трябва да се ползва ваучера?Защо аз печеля от моят и на майка ми.Ще мога ли аз само аз да отида с 2 ваучера?
Пише, че трябва да се ползва лично. Един ваучер на едно пазаруване. И не могат да се събират. Така че можете да вземете две неща по 25 лв, но не и едно от 50 (без доплащане).

# 68
  • софия
  • Мнения: 25 483
Току-що получих отговора на Юск и ги насосах. Честно казано, за мен звучи обидно "след негативната обратната връзка, която получихме от много наши клиенти бе взето решение". Какво точно трябва да значи това? Ако не се бяхме обединили и писали, щяха да заметат, въпреки, че са нарушили закони и правила? Ние да не сме някакви просяци за 25 лв.? Не са ли те тези, които би трябвало, повече от всички останали, да следят и искат да се спазват правилата, а не ние да им напомняме, че това трябва да е така?

# 69
  • София
  • Мнения: 1 154
И аз отговорих на автоматичния отговор - но , отговор нямам.
Най-вероятно няма да ви отговорят, и аз вчера им писах на автоматичния имейл, и след като не получих отговор днес им им писах отново на този имейл - jyskbg@jysk.com. Получих отговор след 20 мин ...

Уважаема ххх,

Можете да ни изпратите две имена, които ще фигурират във Вашия ваучер, е-мейл с който сте се регистрирали и магазин в който ще важи ваучера.

п.с. Преди да бързате да заплашвате, моля прочетете законите. С участието в нашата игра, Вие сте се съгласили да използваме Вашите данни.

Поздрави,

 
JYSK Bulgaria


# 70
  • Мнения: 574
Това получих като отговор Simple Smile
Здравейте,
Макар и с известно закъснение бе взето решение подведените участници в Коледния календар да бъдат компенсирани и да получат ваучер на стойност 25 лв. Това, което е необходимо от Ваша страна е да ни изпратите информация в кой магазин ще бъде използван ваучера, на чие име да бъде и имейла, с който сте се регистрирали за участие. Поради големия брой ваучери, които трябва да бъдат изработени Ви молим да проявите разбиране и търпение, ако ваучерът Ви бъде изпратен в период по-дълъг от 24 часа.

# 71
  • Бургас
  • Мнения: 1 640
Прави ми впечатление , че отговорите на имейлите са индивидуални. С тона с който пишете, с този и получавате отговор. Аз само едно изречение написах, че се надявам да си получа ваучера и ми отговориха / Разбира се, само напишете от кой магазин/, нищо повече...

# 72
  • Мнения: 2 683
И аз получих отговор почти веднага. Сега чакаме да пратят.
Подозирам , че до края на играта вече ще пускат само точки.

# 73
  • Сф
  • Мнения: 10 671
И на мен писаха след половин час ,че ще си ги получа ,просто има забавяне заради огромния брой ваучери.
Разбира се,че сме си дали данните доброволно,но за да получим награда,а не точки.Да не се правят на ощипани.Нали и Ма ко беше говорила с КЗЛД,цитирала съм я тук,та всеки може да вдене,ако иска,за какво иде реч.Игрите са различни.Ето Хип искат данните още като се записваш в коледния календар,ако искаш.А тук бяхме абонирани само чрез мейл за календара им. Чак като спечелиш ги даваш ,ЗА ДА СИ ПОЛУЧИШ НАГРАДАТА, а не виртуални точки.Юск много добре знаят това.Но не знаеха,че ще се обединим и лъснат така негативно в публичното пространство.Догодина им предлагам да станат рекламодател в бгмама.😄 ,то верно че съм завършила маркетинг и управление,но форума е голяма сила!Много хора помогнаха за решаването на проблема!Браво на всички!

# 74
  • софия
  • Мнения: 25 483
И на мен писаха след половин час ,че ще си ги получа ,просто има забавяне заради огромния брой ваучери.
Разбира се,че сме си дали данните доброволно,но за да получим награда,а не точки.Да не се правят на ощипани.Нали и Ма ко беше говорила с КЗЛД,цитирала съм я тук,та всеки може да вдене,ако иска,за какво иде реч.Игрите са различни.Ето Хип искат данните още като се записваш в коледния календар,ако искаш.А тук бяхме абонирани само чрез мейл за календара им. Чак като спечелиш ги даваш ,ЗА ДА СИ ПОЛУЧИШ НАГРАДАТА, а не виртуални точки.Юск много добре знаят това.Но не знаеха,че ще се обединим и лъснат така негативно в публичното пространство.Догодина им предлагам да станат рекламодател в бгмама. ,то верно че съм завършила маркетинг и управление,но форума е голяма сила!Много хора помогнаха за решаването на проблема!Браво на всички!
Напълно подкрепям.

п.с. Преди да бързате да заплашвате, моля прочетете законите. С участието в нашата игра, Вие сте се съгласили да използваме Вашите данни.
Поздрави,
JYSK Bulgaria
Моля? Много непрофесионално и нагло поведение демонстрират. Започнаха да изпращат различни отговори след като сутринта им писах, че "след негативната обратната връзка, която получихме от много наши клиенти бе взето решение" не е отговор на търговец, отговорен към клиентите си.

# 75
  • София
  • Мнения: 3 017
А ще си искаме ли, тези които сме спечелили по два ваучера и втория? Или ще е нахално Blush

# 76
  • Мнения: 2 485
п.с. Преди да бързате да заплашвате, моля прочетете законите. С участието в нашата игра, Вие сте се съгласили да използваме Вашите данни.
Поздрави,
JYSK Bulgaria
Моля? Много непрофесионално и нагло поведение демонстрират. Започнаха да изпращат различни отговори след като сутринта им писах, че "след негативната обратната връзка, която получихме от много наши клиенти бе взето решение" не е отговор на търговец, отговорен към клиентите си.

Супер нагъл отговор! Направо да ти се отще да купуваш от тях. Не усещат ли колко са жалки с подобно отношение?

# 77
  • Мнения: 2 683
А ще си искаме ли, тези които сме спечелили по два ваучера и втория? Или ще е нахално Blush

Аз претендирам само за един от двата...айде от мен да мине. 🤣

# 78
  • София
  • Мнения: 1 154
Не очаквах  подобен  послепис Hushed , но явно на такъв служител съм попаднала,  и аз им написах послепис Simple Smile заедно с данните!

# 79
  • Мнения: 738
А защо трябва пак да си пращаме данните, нали вече сме ги пратили?

# 80
  • София
  • Мнения: 1 235
Предполагам няма да пратят на всички ваучери, а само на тези които негодува. Ще има доста хора които няма да им се занимава да пишат и да си изискват наградата. Така ще спестят някой друг ваучер.

# 81
  • Мнения: 738
Да.. но като гледам, не бързат да пратят изобщо, дори и на тези, които негодуват. Отлагат. Явно търсят начин да не го направят изобщо. Не може да отнема толкова време пращането на ваучер..

# 82
  • Мнения: 5 682
Да разбирам ли, че ваучера ще се изпрати по мейл, а не на адрес?

# 83
  • София
  • Мнения: 1 235
Да разбирам ли, че ваучера ще се изпрати по мейл, а не на адрес?
Точно така. Ще е на имейл, разпечатваш и ползваш в магазина.

# 84
  • софия
  • Мнения: 25 483
На мен ми написаха, че ваучерът щял да бъде изпратен в магазина. Доста са некоординирани. Нямам ваучер на мейла.

# 85
  • Мнения: 36 529
Вчера ми казаха, че ваучерът, който ми е изпратен за разпечатване, го има и в магазина, който съм посочила и там знаят, че ще го използвам. Може би това са имали предвид.

# 86
  • burgas
  • Мнения: 486
Аз и ММ сме с ваучери.Първоначално си мислех да се не занимавам да ги търся но jysk  определено изнагляха!Пращат избирателно ваучери да не обеднеят случайно.Сега писах гневно писмо-ще чакам отговор.

# 87
  • Мнения: 1 809
Вчера и аз писах на мейла, от който са пратили отговор, че е грешка, нямаше резултат. Днес препратих писмото до главния офис, получих номер на заявка и след около 5 минути отговориха, че ще получа ваучер на мейл. Моят сполучлив опит е от неделя.

# 88
  • burgas
  • Мнения: 486
Супер бързо ми отговориха

# 89
  • софия
  • Мнения: 25 483
 hahaha Къде изчезна "след негативната обратната връзка, която получихме от много наши клиенти бе взето решение"?
Пълен непрофесионализъм от страна на клиентския отдел. Дано ги наградят за НГ с повишаване на квалификацията и добри техники за работа с клиенти.

# 90
  • София
  • Мнения: 3 017
Искам да кажа, че и за 2 лв. пак щях да пиша, да се жалвам и да настоявам. Незнам как не разбрахте, че въпроса е принципен. Защо ме третират като гражданин на страна от третия свят. Това, ако се беше случило на Запад, знаете ли как освен ваучер и извинение щяхме да получим. България е в ЕС и всички вече трябва да се държим като такива граждани да си търсим правата. Не както едно време, да се подмазваме на продавачката в бакалията, защото тя коли, тя беси. Имаме права, търсим си ги. Който не е съгласен и мисли, че не си струва, ами не се занимавайте, наведете глава и подменени проблема, това е Ваше право. Всеки има права, който иска се бори за тях, който иска подминава нататък.
Извинявам се за дългия пост, но ми писна все някой да укорява или да се чуди как за 25 лв. правим такъв въпрос.

# 91
  • Мнения: 3 020
Аз продължавам да нямам отговор, макар че сутринта им писах нов имейл на бг пощата. Само уведомление, че ми е входирано запитването и ще отговорорят. Много странно как на някои пишат, на други не.  #2gunfire

# 92
  • Карнобат
  • Мнения: 689
Аз продължавам да нямам отговор, макар че сутринта им писах нов имейл на бг пощата. Само уведомление, че ми е входирано запитването и ще отговорорят. Много странно как на някои пишат, на други не.  #2gunfire

И аз съм като теб на същото положение.Явно избирателно действат

# 93
  • Бургас
  • Мнения: 10 822
Че то и аз съм доволна от магазина.Че ми е и квартален.Канех се и елха от тях да си купя,но се замислих дали да им дам още 130 лв.Още малко ще се почудя.

# 94
  • Мнения: 36 529
Аз също нямам нищо против Юск - имам завивки, декорации и някои дребни мебели, купени от там, обаче не съм аз виновна, че играта им се е развалила.
Искам да хванат този, който е отговорен! От край време си мисля, че някои игри се развалят твърде подозрително и удобно. Организаторите трябва да разберат какво се случва и да накажат виновниците, а не останалите, които също са жертви на измамата.

# 95
  • Мнения: 14 804
Аз пък ей така,нарочно няма да пиша на другия мейл. Не ми е толкова важен ваучера и експериментирам,да видя дали ще го получа или ще се направят на ударени. 😃
А вече гледам тук се появиха доброволци. Да пращаме данните за 25 лв от аминка.

# 96
  • София
  • Мнения: 3 017
Искам да кажа, че и за 2 лв. пак щях да пиша, да се жалвам и да настоявам.

Това ако не е българският ти омразен манталитет... Та, на! Simple Smile

Извинили са ви се, компенсирали са ви - какво още настоявате? Що не настоявате МВнР, МОН, НОИ, НАЦИД и всички останали институционни смехотворки да си оправят бъгнатите сайтове, за да можете да ползвате електронните услуги, за които плащате данъци, като в западните страни? А? Тръгнали сте да ревете за някакъв календар. Правата ми, че правата ми... Какви права? Участваш в игра - хората ти подаряват нещо, нищо не ти излиза от джоба. На ти 2 лв. да се кротнеш! Изпращам по Еконт. Grinning
Не искам да споря с теб. Ще кажа нещо за последно.
Първо недей така с бутонките, "Българския ми омразен манталитет" е това, че защитавам нещо в което вярвам, така ли? Значи защото съм Българка и се гордея от това, не мога да постъпя както би постъпил всеки в нормална държава.
Второ, познаваме ли се? От къде знаеш пред кой и как се жалвам? Аз съм човек, който си търси правата пред всички институции. За напред не се изказвай за теми, които си неподготвена и незапозната.
Трето извинили са се, карайки ме аз да съм ощетена, за тяхна сметка. Ако са прави да не дават ваучерите, защо изведнъж решиха да ги дадат?

# 97
  • Мнения: 2 683
Добре де аз не мога да разбера, ако шефът ви прати мейл, че ще получите 50 лв коледни и после каже "опа аз се обърках, мейлът беше само за секретарката, поради специалните й заслуги, ама по погрешка съм пратил мейла до целия офис." Ще си мънкате пред компа и няма да протестирате така ли? Пак са пари, които са обещани от някъде без кой знае какви изисквания от вас.
ПС: човек, който се оплаква и си търси правата дори на пешеходна пътека и твърде вероятно да го направи и в игра и в НОИ и в НАЦИД  и тн. Пресен ми е случаят с НАЦИД, ще извинявате за офтопика.

# 98
  • Мнения: 14 646
Шефа ако е пич и си държи на авторитета,ще даде по петдесетарка на целият офис.Така и въпросната фирма ако си държи на реномето,ще  подари каквото трябва!Никой не им е виновен за бъга.Иначе всички лаладжийстват колко са велики и щедри,ама на практика не е така.
Поздравления за авторката на темата! bouquetЩом искат да си правят реклама да си плащат въпросните.

# 99
  • София
  • Мнения: 3 017
[quote author=soul81 link=topic=1079085.msg37824455#msg37824455 date=1544

Омг... От какво си ощетена? Не разбрах.


Трето извинили са се, карайки ме аз да съм ощетена, за тяхна сметка.
Виж ти, ако си даваш личните данни на всеки, който ги поиска, аз не го правя. Дала съм ги, за да получа нещо в замяна. Получила съм имейл, че печеля, зарадвала съм се. После получавам някакво извинение, което не струва. И пак казвам, ако не съм права нямаше изведнъж да вземат решение да се дадат ваучерите.
Това е последното, което пиша към теб. За мен ти си търсиш, с кого да се заяждаш. Но разбери, това че имаш мнение не означава да го насаждаше на околните. Всеки трябва да прави, което сметне за правилно. Свободни хора сме. Не е хубаво за това, някой да му се подиграва, смее или укорява. Но ако това те прави щастлива, продължавай да го правиш.

# 100
  • Вестерос
  • Мнения: 38 271
А защо трябва пак да си пращаме данните, нали вече сме ги пратили?
Аз не съм ги пращала пак, искаха ми само кой магазин да посоча, където ще го използвам.

# 101
  • Мнения: 10 627
[quote author=soul81 link=topic=1079085.msg37824455#msg37824455 date=1544

Омг... От какво си ощетена? Не разбрах.


Трето извинили са се, карайки ме аз да съм ощетена, за тяхна сметка.
Виж ти, ако си даваш личните данни на всеки, който ги поиска, аз не го правя. Дала съм ги, за да получа нещо в замяна.

Ако проблемът е, че си си дала имейла, то много лесно можеш да се откажеш да получаваш известия или спам от когото и да било, в случая - Юск. Най-отдолу под всеки техен имейл ще видиш едно "Отписване от напомнящите имейли ". Цъкаш и си готова. Simple Smile Както и едно "Поверителност", което ще те успокои, че никой няма да ти ползва името и имейла за други, освен за рекламни цели. Освен това със самото участие в играта, ти си се съгласила да си дадеш данните. А, как така си сигурна, че ще получиш нещо в замяна - не ми го побира ума. Това е игра, а не обмен. Simple Smile

Ако успееш да ми отговориш на въпроса "Каква е щетата?"... Ако не - здраве да е. Simple Smile

# 102
  • Мнения: 10 210
Дааа... крадецът вика "дръжте крадеца". Ето ви го "българският манталитет" - човек, който изобщо не е запознат с тематиката, я коментира страстно. Laughing

Личните данни не са е-мейла адресът, а много повече, изискуеми по бланка за връчване на награда СЛЕД като наградата вече е посочена като спечелена.

Дайте да спрем да отговаряме на безумни въпроси. Някои хора са изявени енергийни вампири, да не ги храним. Много се радвам, че тази тема показа, че има и друг вид български манталитет, който се надявам да завещаем на децата ни.

# 103
  • Мнения: 36 529
И аз мисля, че тези постове са провокация, затова и ги докладвах. В крайна сметка - ако не стане с добро, ще стане с лошо - електронните жалби се подават лесно, а тогава друг ще преценява.

# 104
  • Вестерос
  • Мнения: 38 271
[quote author=soul81 link=topic=1079085.msg37824455#msg37824455 date=1544

Омг... От какво си ощетена? Не разбрах.


Трето извинили са се, карайки ме аз да съм ощетена, за тяхна сметка.
Виж ти, ако си даваш личните данни на всеки, който ги поиска, аз не го правя. Дала съм ги, за да получа нещо в замяна.

Ако проблемът е, че си си дала имейла, то много лесно можеш да се откажеш да получаваш известия или спам от когото и да било, в случая - Юск. Най-отдолу под всеки техен имейл ще видиш едно "Отписване от напомнящите имейли ". Цъкаш и си готова. Simple Smile Както и едно "Поверителност", което ще те успокои, че никой няма да ти ползва името и имейла за други, освен за рекламни цели. Освен това със самото участие в играта, ти си се съгласила да си дадеш данните. А, как така си сигурна, че ще получиш нещо в замяна - не ми го побира ума. Това е игра, а не обмен. Simple Smile

Ако успееш да ми отговориш на въпроса "Каква е щетата?"... Ако не - здраве да е. Simple Smile

Мисля , че ВЪОБЩЕ не си наясно.

Мейл се дава за участие.

На спечелилите ни пратиха ЛИНК, където да си ПОПЪЛНИМ личните данни- име, адрес, телефон и т.н.!

И за да не е абсолютен спам ще ти пусна моя мейл към ЮСК , защото не е бла бла работа и аз лично държа да си отстоявам правата

Скрит текст:
Уважаеми JYSK,

На проведения коледен календар за награда ваучер, на 03.12.2018г. след игра, получих имейл (горепосочения- ........), с който съм играла в календара, че печеля ваучер и трябваше да последвам линк и да дам личните си данни, за да получа ваучера. След няколко часа получих мейл, с който ме уведомявате, че е станала грешка и не печеля ваучер, а ми се дават 20 допълнителни точки.
Благодаря за уведомяването досежно "грешка в платформата". Намирам това уведомяване за изключително некоректно.
Не е моя грешка, че сте имали проблем/бъг/глич/грешка в системата на платформата и държа да получа обещания ваучер, а не 20 точки. Не съм съгласна с начина, по който сте решили да разрешите проблема.
Считам, че без да имате право сте събрали и обработили личните ми данни, щом е станала грешка и по този начин са нарушени правата ми, прокламирани в Регламен 2016/679 на на Европейския парламент и на Съвета .Осъществяването на играта е станало и в разрез със Закона за защита на потребителите на Р България.
Моля, да ми бъде изпратен ваучерът, който ми беше обещан. В противен случай при не получаване на отговор от Вас на този и-мейл, както и на обещаната ми награда- ваучер и след изтичане на законоустановения срок по българското законодателство, ще сезирам компетентните органи в Р България.

С Уважение,


И следващия път като искаш да те вземат на сериозно теб и мнението ти , може да пропуснеш лепенето на етикети по адрес на непознати като ганьовци и пр., защото това говори доста за теб самата.

А дали ти ще си защитаваш правата или не, си е твоя работа, но от мнението ти става ясно, че явно си свикнала да ти е все тази. Е някой не сме и няма да свикнем!

Последна редакция: ср, 05 дек 2018, 15:40 от Tiffany А

# 105
  • Мнения: 3 843
След първите няколко ваучера май няма повече, нали?  Аз вече имам усещането, че просто чакат някакъв срок да мине, но не знам какъв. Самият факт, че пишат на всеки разлини неща ме навежда на тази мисъл. На мен ми казаха срок до Коледа, в другата тема прочетох за срок днес.
Въобще, това, че отговарят на всеки мейл различно, а не излязоха с едно становище, един стандартен отговор, ме навежда на идеята, че ни успиват по отделно.
Ще изчакам днес и в понеделник ще пиша, елекртонен подпис имам, хихи.

# 106
  • Мнения: 36 529
В темата за игрите, вчера някой писа, че след няколко дни щели да изпратят всички ваучери.

# 107
  • Сф
  • Мнения: 10 671
Да,и аз смятам,че щом са обещали,ще ги пратят на всички! Не са се и забавили толкова все още.

# 108
  • Мнения: 371
След първите няколко ваучера май няма повече, нали?  Аз вече имам усещането, че просто чакат някакъв срок да мине, но не знам какъв. Самият факт, че пишат на всеки разлини неща ме навежда на тази мисъл. На мен ми казаха срок до Коледа, в другата тема прочетох за срок днес.
Въобще, това, че отговарят на всеки мейл различно, а не излязоха с едно становище, един стандартен отговор, ме навежда на идеята, че ни успиват по отделно.
Ще изчакам днес и в понеделник ще пиша, елекртонен подпис имам, хихи.
На мен дори не пожелаха да ми отговорят....

# 109
  • Карнобат
  • Мнения: 689
И на мен не ми отговориха.Вече съм на крачка да ги отпиша.Баламосват ни само...

# 110
  • Мнения: 2 683
И аз ще им дам време до понеделник, все пак се предлога, че трябва да се изготвят много ваучери.

# 111
  • Карнобат
  • Мнения: 689
Преди малко това получих

# 112
  • Мнения: 3 020
И на мен ми писаха, че всички подведени участници ще получат ваучер на стойност 25 лв.

А преди това друг ми писа, че на обидни и нецензурни имейли не са длъжни да отговарят, защото ги бях нарекла измамници в един от имейлите си след като никой не ми отговаряше, а само ми пращаха автоматични отговори  Crazy

# 113
  • Мнения: 3 020
От Jysk изпращат ваучерите. Могат да се ползват до края на годината. Tada

# 114
  • burgas
  • Мнения: 486
Получих си ваучера!:tired_face:

# 115
  • Мнения: 1 262
и аз току що го получих,удържаха си на думата

# 116
  • Карнобат
  • Мнения: 689
И аз си ги получих и съм щастлива Simple Smile

# 117
  • Мнения: 2 683
И аз получих! Смятам още утре да си го изхарча. 🤣

# 118
  • Мнения: 2 406
и аз си го получих, смятах утре да ходя "при тях" да мисля подаръци за майка ми и свекървата и много се зарадвах,  че ще ги комбинирам с ваучера

# 119
  • Лясковец
  • Мнения: 765
А как да го принтирам тоя валчер сега като нямам принтер,някой може ли да помогне

# 120
  • Мнения: 371
пак нее измислено правилно, поне да беше по голяма сумата да си струва. Ще платим  едно левче, където принтират ако искаме да го ползваме

# 121
  • София
  • Мнения: 3 951
Какво ще рече, че може да се ползва само за една покупка? Това се смята за 1 артикул или общо всички взети неща наведнъж? И няма минимална сума, в която да се използва, нали, т.е. ако си хареса човек нещо за 30лв, ще го зачетат и ще платиш 5?

# 122
  • Сф
  • Мнения: 10 671
А как да го принтирам тоя валчер сега като нямам принтер,някой може ли да помогне
Принтери има в книжарници, фото студия, или молите ваш близък.
Трябва да се влезе в пощата( мейла) и се принтва.Какви левчета?
Колкото ксерокс е.Черно бяло разбира се, не ви трябва цветен ваучер Simple Smile

# 123
  • Мнения: 371
щом ползваш интернет вземат левче

# 124
  • Сф
  • Мнения: 10 671
щом ползваш интернет вземат левче
Да бе, къде това??? Ами тогава дайте достъп до пощата на ваш близък в офис да ви го извади.или ...свали го на тел да не е в нета , а в диска на тел- в изтегляния..Ама май обяснявам напразно...Wink

# 125
  • Мнения: 2 683
Къде е тоя принт 1 лв?! 😮
На мен ми взимат за черно бяло копие от флашка или пощата 10 Ст.

Колкото до въпроса с ваучера, ако купите неща за 24 лв, няма да ви върнат 1 лв и е вероятно да не ви дадат и да ползвате ваучера. Ако сумата е 30 лв примерно се приспадат 25 лв ваучер и доплащате 5 лв.

# 126
  • Мнения: 2 747
и аз получих моя ваучер и смятам другата седмица да ги посетя, само не разбрах за един продукт ли важи или за една покупка.

# 127
  • Вестерос
  • Мнения: 38 271
Пише, че са валидни до 31.01.2019.

И се ползват наведнъж, не е задължително да е един артикул.

# 128
  • София
  • Мнения: 1 154
И аз получих ваучер Blush, моят трябва да се използва преди 31.12.2018.

# 129
  • Стара Загора
  • Мнения: 124
Сега видях, че са ми изпратили ваучера. Валиден е до 31.12.2018 г. Още утре отивам, все ще си харесам нещо от коледната им украса.

# 130
  • София
  • Мнения: 1 235
Влизам и аз да се похваля с ваучер. Пожелавам ви успешни покупки дами, ако не бяхме единни нямаше да успеем Hug

# 131
  • Сф
  • Мнения: 10 671
Еее, ваучерите вече пристигат! За всички! Да благодарим за спазеното обещание и гъвкавата реакция в крайна сметка.
Всичко е добре, когато свършва добре!
Утре и аз отивам на шопинг.
Ще помоля модератор да махне " излагацията" от заглавието.
Иначе може би е рано за ключ преди Коледа, виждам че вече споделяме покупките си тук Simple Smile

# 132
  • Мнения: 1 809
И аз получих моя ваучер. Благодаря на потребителя, който сподели за детското спално бельо. Поогледах се и успях да харесам някои неща.

# 133
  • Мнения: 6 529
Какво ще рече, че може да се ползва само за намалени артикули?  newsm78

# 134
  • Мнения: 36 529
Не че трябва да се ползва, а че може да се ползва за намалени артикули. Както и за ненамалени. Написали са го за всеки случай. Т.е. не пише "само".

# 135
  • Мнения: 10 210
Какво ще рече, че може да се ползва само за намалени артикули?  newsm78
Къде видя да е написано това? Пише, че може да се ползва за ВЕЧЕ намалени артикули.

# 136
  • Мнения: 738
Ползвах ваучера в Юск. Без никакъв проблем. Взех 2 неща, и двете намалени, но случайно излязоха точно 25 лева и системата не позволи да се ползва ваучер. Жената на касата опита с торбичка, но пак не стана и взех една свещ за левче Simple Smile Просто да знаете, трябва малко над 25 лева, за да се активира ваучера.

# 137
  • Мнения: X
Аха, днес спечелих ваучер 25лв, но нищо още не съм получила. Попълних формуляра, но го няма този ваучер. Не знам и до кога е годен, ако въобще ще имам време да го ползвам и въобще, ако го получа.

# 138
  • Мнения: 36 529
Има време - до края на годината са. Сигурно ще ти го пратят на 27-ми, не вярвам, че през почивните дни някой изпраща имейли в офиса им.

# 139
  • Мнения: 227
Некоректни са и с отстъпките при промоциите, имаха коледна промоция на люлеещ се стол - промоцията беше намаление от 200 на 150 лв., сега този стол е обявен отново на промоция този път обаче за 165 лв., но нормалната му цена вече е 219 лв. Въпроса е каква  е реалната му продажна цена - 219 лв. или 200 лв., как се формира и мени тя при условие, че не се продава никога на нея ? Всичкото това се прави само с една цел - клиента да си каже има намаление и да осъществи покупка поради тази причина, което индиректно означава, че манипулират клиента посредство исмислени промоции!!! Направи си плачат за оплакване прес регулаторните органи.

# 140
  • Мнения: 36 529
Защо да не се продава никога на редовна цена? Ето, аз си взех тоалетката, която беше намалена на 225 лв, а от около месец тя си е на редовната цена от 349 лв - значи, в момента се продава на тази цена. И с останалите стоки е така.
Доколкото успях да разбера - магазинът променя промо цените всяка седмица (когато излизат новите брошури).

# 141
  • Мнения: 371
 Аз също съм разочарована и не мисля дори да го посещавам тоя магазин. Моя приятел беше спечелил ваучер, който така и не получи...

# 142
  • Вестерос
  • Мнения: 38 271
А писахте ли на фирмата, за да си го получите? Понякога е нужна обратната връзка , а не да чакаме да ни го спуснат отнякъде.

# 143
  • София
  • Мнения: 1 522
Всички си получихме ваучерите Simple Smile Пишете им Simple Smile

# 144
  • Мнения: 371
то свърши вече няма и не очаквам  нищо да получа

# 145
  • София
  • Мнения: 1 522
Не пречи да опитате Simple Smile Винаги могат да изпратят ваучер Simple Smile Зависи как ще подходите Вие към тях Simple Smile

# 146
  • Мнения: 371
вижте колко нагъл отговор получих:

# 147
  • Вестерос
  • Мнения: 38 271
Напомнете му, че на някои клиенти ваучерът е бил със срок до 31.01.2019! Моят беше с такъв срок!

# 148
  • Мнения: 36 529
Сигурно ли е, че не са попаднали в папка спам или не са изтрити случайно?
Аз винаги карам родителите ми да проверяват много внимателно, когато играя с техните имейли, тъй като те не обръщат достатъчно внимание и когато писмото е от непознат за тях адрес, мислят, че е реклама или спам и го трият.

# 149
  • Мнения: 371
Напомнете му, че на някои клиенти ваучерът е бил със срок до 31.01.2019! Моят беше с такъв срок!
Вижда се какви са мизерници в случая

# 150
  • софия
  • Мнения: 25 483
Конкретно с коледната игра, Юск проявиха абсолютен непрофесионализъм. Дано тази година им направят обучение за общуване с клиента.

# 151
  • София
  • Мнения: 1 522
До 31 януари бяха, ваучерите спечелени по 5 броя на ден Simple Smile До 31 декември бяха ваучерите от България в играта Simple Smile Вашият от кой вид е Wink

# 152
  • Вестерос
  • Мнения: 38 271
Моят беше от "грешката" в системата им и си пишеше до 31.01. Това го писах още тогава като коментирахме.

# 153
  • Мнения: 14 804
А на мен ми пратиха ваучера от “грешката” и бяха посочили да го ползвам в София. Писах им,че нямам път в София,а в Плевен,да го променят,но дори не ми върнаха отговор. Повече не се занимавах,нямаше смисъл.

Общи условия

Активация на акаунт