ЕКОНТ - измамници и некадърници

  • 46 477
  • 274
  •   1
Отговори
# 165
  • София
  • Мнения: 12 006
Щом ви звънят отговаряйте, телефона няма да ви изяде.
A, не прочете ли, че някои потребителки смятат телефона за ядящо чудовище Simple Smile. После Еконта им виновен.

# 166
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Разбирам да ми звъннат, ама не в деня, в който е пристигнала пратката. Особено като нямам престоели пратки в Еконт. Не са склад, ама в рамките на деня, в който пратката, може да не тормозят хората. Може да съм решила да я взема привечер, а не още преди обяд.

# 167
  • София
  • Мнения: 17 592

Олеле, май съм имала досега късмет с тях...

# 168
  • Sofia
  • Мнения: 15 554
По мои наблюдения, повечето получатели вземат пратките си на 2-рия / 3-тия ден (някои – и по-късно). Не са много тези, които реагират още в същия ден. Peace

# 169
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
По мои наблюдения, повечето получатели вземат пратките си на 2-рия / 3-тия ден (някои – и по-късно). Не са много тези, които реагират още в същия ден. Peace
Аз гледам да реагирам до 2 дена, освен ако пратката не е пристигнала в събота, тогава отивам в понеделник. Купувам доста и искам да съм точна с продавачите. Ако не мога да реагирам до 1-2 дена, пиша на изпращача. Дано да спрат да ми звънят вече още от 1-вия ден, че понякога ме хващат в пика на работа.

# 170
  • София
  • Мнения: 760
По мои наблюдения, повечето получатели вземат пратките си на 2-рия / 3-тия ден (някои – и по-късно). Не са много тези, които реагират още в същия ден. Peace
И аз това съм забелязала. Интересното е, че не е никак малък % хора, които много бързат и си искат поръчката, ако може за вчера. И пак не си взимат по няколко дни пратката от офиса на куриера.

# 171
  • Мнения: 30
Ceca то пък голям тормоз, един телефонен разговор за две минути.

# 172
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
На моменти всички тел. разговори ме тормозят. Имам право да не искам да.ми звънят без причина, нали?

# 173
  • Мнения: 30
Имаш пратка, това е основателна причина. Ама на капризните глезли много трябва да им се обяснява.

# 174
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Имаш пратка, това е основателна причина. Ама на капризните глезли много трябва да им се обяснява.
Разбира се.Simple Smile)))))))))

# 175
  • Мнения: 5 267
Разбирам да ми звъннат, ама не в деня, в който е пристигнала пратката.
А ако системата за SMS известяванията не сработи и ти не знаеш, че имаш пратка от твой близък? Няма ли да се оплакваш, че не са ти се обадили в първия ден? Примерно много такива получатели са се оплакали, че са разбрали късно и така вместо 7 дни са останали само 4 дни безплатен престой на пратката.

# 176
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Разбирам да ми звъннат, ама не в деня, в който е пристигнала пратката.
А ако системата за SMS известяванията не сработи и ти не знаеш, че имаш пратка от твой близък? Няма ли да се оплакваш, че не са ти се обадили в първия ден? Примерно много такива получатели са се оплакали, че са разбрали късно и така вместо 7 дни са останали само 4 дни безплатен престой на пратката.
Общо взето знам от продавачите кога са ми пратили нещата.
А вече писах - получавам мейл, смс и обаждане в един и същи ден. Laughing

# 177
  • Мнения: 5 468
Както писах по-рано, започват да се обаждат от втория ден. Това им е практиката. Ако са звъннали още ена първия ден, предполагам, че може да са се объркали, че пратката е по-стара или, пък, да е политика на конкретен офис.

Относно възможността за 7 дневен престой на пратката, вие не се ли замисляте, че когато поръчвате нещо по интернет, сключвате договор с търговеца и неговите условия, т.е. търговецът определя колко време може да ви изчака да си вземете пратката, а не Еконт. Еконт, като куриери, просто дават възможност за престой на пратката, преди да я върнат. Така че, ако търговецът има срок за изчакване, по-малък от 7 дни, ще си изтегли пратката по-рано. Разберете, че Еконт са само куриери и се съгласявате с техните условия в рамките на изпращане и доставяне на стоката. Всеки подател има право да си изтегли пратката, когато реши. Всеки получател може да бъде възпрепятстван да си вземе пратката и съответно, когато му звъннат от Еконт, просто може да каже кога ще я вземе. Те записват кога са звъняли и съответно какво са се уговорили с получателя.

# 178
  • Мнения: X
След цялата помия която ми се изля отгоре, ще поясня - редовна и коректна клиентка съм на Еконт.
Но пак да се повтори историята на скрития номер, пак няма да вдигна. Просто защото те си имат служебен телефон за тази работа. Точка по въпроса.
Дали телефона яде хора не знам, но знам със сигурност, че има изверги, които звънят от скрит номер и определено не искам да ми досаждат.  Трябва ли да пояснявам че съм изстрадала?
Rage

# 179
  • Мнения: 5 462
Както писах по-рано, започват да се обаждат от втория ден. Това им е практиката. Ако са звъннали още ена първия ден, предполагам, че може да са се объркали, че пратката е по-стара или, пък, да е политика на конкретен офис.

Относно възможността за 7 дневен престой на пратката, вие не се ли замисляте, че когато поръчвате нещо по интернет, сключвате договор с търговеца и неговите условия, т.е. търговецът определя колко време може да ви изчака да си вземете пратката, а не Еконт. Еконт, като куриери, просто дават възможност за престой на пратката, преди да я върнат. Така че, ако търговецът има срок за изчакване, по-малък от 7 дни, ще си изтегли пратката по-рано. Разберете, че Еконт са само куриери и се съгласявате с техните условия в рамките на изпращане и доставяне на стоката. Всеки подател има право да си изтегли пратката, когато реши. Всеки получател може да бъде възпрепятстван да си вземе пратката и съответно, когато му звъннат от Еконт, просто може да каже кога ще я вземе. Те записват кога са звъняли и съответно какво са се уговорили с получателя.
Peace

Общи условия

Активация на акаунт