Живеем на квартира от известно време. При последното плащане на вода към ВИК установих, че има разминаване в базата данни на ЕВН и ВИК. Става дума за номера на апартамента. В базата на ЕВН, както и на платежните бележки, апартаментът е номер 1 (както е и по договор с наемодателя). В системата на ВИК, обаче апартаментът е номер 2.
На етажът сме общо два апартамента. Когато попитах наемодателя за това разминаване, той обясни, че преди да се нанесем апартамента ни е бил офис. И няколко дни преди да подпишем договор са идва ли от ВИК, правили си някакви отчитания и не знам си какво още и просто така го били записали.
Честно казано обяснението не ми звучи особено логично. Все пак апартамента има само един номер. Как така всеки си го пише както си иска?!?
Освен това забелязах, че номера, който е изписан на самия водомер не фигурира в платежната бележка. За мое голямо съжаление инкасаторката, която минава да отчита водата (уж всеки месец) го прави в делнични дни и в обедните часове (когато съм на работа и няма как да съм в апартамента). Разбира се, не вдига и на номера, който е оставила за връзка.
Попитах в пощата (където плащам сметките, защото е близо до работното ми място), но там казаха, че не могат да ми дадат никаква информация и обяснение за разминаването.
Някой от вас има ли идея дали такова разминаване е възможно изобщо? И каква работа върши серийния номер на водомера, щом го няма изписан върху бележките, който получавам при плащане.