Mtel пак се издъниха...платени тв канали насила!?! Ужас!

  • 30 632
  • 232
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 318
Влязох си в профила, но не намирам бутон "Деактивирай". Търся и не намирам.

Елора, виж предишния ми пост - след 08.03.2017г. Може все още да не е активен или влез в профила си и кликни върху https://www.mtel.bg/mtel-sport. Само гадая.

# 16
  • Другата България
  • Мнения: 37 303
 Зимна Утринbouquet.

# 17
  • Мнения: 31 677
Влязох си в профила, но не намирам бутон "Деактивирай". Търся и не намирам.

Елора, виж предишния ми пост - след 08.03.2017г. Може все още да не е активен или влез в профила си и кликни върху https://www.mtel.bg/mtel-sport. Само гадая.

Точно там влязох и няма бутон.
Обаче се обадих по телефона, насолих ги и ми казаха, че ги махат.

# 18
  • Мнения: 2 600
За какви канали става въпрос?
Няма ли подписан договор?

Ние поне сключихме с Blizoo преди да се обединят, ще видим какво ще правим като изтече, че не ми е ясна историята им с Мтел-

Ние бяхме на Близу и като изтече договорът, сключихме с МТЕЛ. Пишман станах...  #Cussing out  Ужасен нет, срива се непрекъснато, ако играеш онлайн игри - пиши ги бегали, на 5-10 минути почти всеки ден трябва да го включвам ръчно, през половината време тегли с половината от скоростта на Близу. Тъй като операторите им ми казват да си купя нов рутер (как ли пък се е развалил точно с новия договор) , последния път като спря не само нета, но и ТВ-то и им отидох на крака в офиса да дам сигнал и в офиса ми написаха на листче номер, на който да се обадя. На този номер изслушах всичките им реклами и промоции, след това ме питаха за ЕГН и казаха, че ще се обадят. Нета си дойде сам след час-два, иначе още не са се обадили.   ooooh!

# 19
  • София
  • Мнения: 3 029
За какви канали става въпрос?
Няма ли подписан договор?

Ние поне сключихме с Blizoo преди да се обединят, ще видим какво ще правим като изтече, че не ми е ясна историята им с Мтел-

Ние бяхме на Близу и като изтече договорът, сключихме с МТЕЛ. Пишман станах...  #Cussing out  Ужасен нет, срива се непрекъснато, ако играеш онлайн игри - пиши ги бегали, на 5-10 минути почти всеки ден трябва да го включвам ръчно, през половината време тегли с половината от скоростта на Близу. Тъй като операторите им ми казват да си купя нов рутер (как ли пък се е развалил точно с новия договор) , последния път като спря не само нета, но и ТВ-то и им отидох на крака в офиса да дам сигнал и в офиса ми написаха на листче номер, на който да се обадя. На този номер изслушах всичките им реклами и промоции, след това ме питаха за ЕГН и казаха, че ще се обадят. Нета си дойде сам след час-два, иначе още не са се обадили.   ooooh!

Дааа, ик ние сме ужасно недоволни от качеството и Мтел, след като бяхме на Близу. Жалко, че сме на 2-годишен договор вече.

# 20
  • София
  • Мнения: 11 987
Писах жалба заради почти липсващата услуга, за която плащам. Обадиха се, да кажат, че са оправили проблемите и следващите 2 месеца ще имам 6 лева отстъпка от таксата.
Точно 2 дни нямаше проблеми. Пак ще им пиша, да ги @№%§*@

# 21
  • Мнения: 4 710
Ние сме много недоволни от Близу по принцип. Минаха ни на цифрова, но... Не е кой знае какво подобрение.
Не виждам разлика откакто са с Мтел. Дори разбрах за това, когато ходих да преподписвам с Мтел.

Използвам Интернет към Виваком, понеже те закупиха стария ми доставчик. Чудех се за телевизия към тях, но няма окабеляване при нас, може само с антена и за това се отказах за момента  Thinking

# 22
  • Мнения: 5 647
Чудно ми как Мтел още имат клиенти. Навсякъде, където другите оператори поддържат вече 4G, те нямат дори покритие за една проста телефония. Служебният ми телефон е на Мтел и ми се случва доста често да оставам без обхват. И в най-скоро време ще минем на някой от другите оператори.
А това, за което пише автора на темата е направо отвратително и заслужават да им се тресне една яка, солена глоба.

# 23
  • София
  • Мнения: 449
Знаете ли, кое е още по-наглото?
Ако да речем си имал небивал късмет да изслушаш всички те им телефонни записи, реклами и простотии от менюто им и се добереш след 50 минути до оператор, казваш, че си възмутен от тяхната практика, заявяваш, че искаш да се откажеш /от непоисканото!!!/, само заради това вече се чувстваш идиот. И какво се получава:

-Моля, искам да се откажа от включените насила канали.
-Момент да проверя - НЕ МОЖЕТЕ - трябва да си платите таксата!
-Ама, тя не е просрочена, имам време, защо да я плащам сега? Въобще каква е връзката между желанието  да се откажа от тези канали и таксата!?! Не разбирам!
-Не мога да деактивирам каналите, докато не си платите таксата! Така ми е казано!
-Когато платя таксата, автоматично ли ще деактивирате каналите?
-Не, трябва вие пак да се обадите!
-Защо пак да се обаждам? Чакам по 50 минути, докато се свържа. Не е ли редно вие да ми се обадите и да ме уведомите, че сте деактивирали каналите, които така или иначе аз не съм искал.
-Не - трябва вие да се обадите пак!
-Това е нелепо.
-Нищо не мога да направя за вас.

# 24
  • Под Слънцето
  • Мнения: 3 752
Разговор с оператор на ментел е все едно говориш на отрязан пън в гората..

Попаднах на темата и след малко отивам да пусна такова заявление ,че не ги ща тез спортни канали. И без тва гледам в редките случаи когато го правя, само Дискавъри.

# 25
  • София
  • Мнения: 16 196
Намерих къде е бутона за деактивация на MyBlizoo:

1. Кликвате на таб "Моят профил/моите услуги". Появява се падащо меню в три колони, от които средната е "Моите услуги от blizoo". Изброени са 4 опции, от които най-отгоре се вижда "Моят договор", а най-отдолу "Mtel Sport".

2. Избирате с мишката "Mtel Sport" и ви се отваря нов прозорец, където са изброени 3 спортни канала и вдясно се вижда голям бутон "Деактивирай".

Обобщено: има начин, но е направен максимално неинтуитивно.

# 26
  • Мнения: 47 982
Вече е
От 10.03.2017 – в онлайн портала на Мтел – Моят Мтел.  Confused

# 27
  • Мнения: 5 080
Аз явно съм късметлийка, защото ми деактивираха каналите с едно обаждане на 080020011.

Но пък обслужването в офисите им е пълен абсурд. Само дебили, които единствено могат да вземат парите и никаква друга функция не изпълняват Rolling Eyes За всички въпроси ме препращат към телефонните оператори.

# 28
  • Мнения: 207
Наистина вече е страшно в офисите им, поне от няколко месеца. Не стига че са като дебили (да се чуди  човек как си бършат сопола), ами са с непоносимо високо самочувствие. Правят грешка след грешка и късат нервите на клиента. Но един-единствен път не казват "Извинявайте" и поне малко да се засрамят от пълната си неспособност да се справят с работата си.

# 29
  • Мнения: 4 710
Това в офисите на Мтел или Близу?

Общи условия

Активация на акаунт