Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се върне сгрешена/дефектна стока при поръчка от Mango?
Как да проследя пратка от Манго?
Какви са опциите за връщане на поръчка в Манго?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се върне сгрешена/дефектна стока при поръчка от Mango?
При връщане на сгрешена/дефектна стока от Mango, трябва да се изпрати обратно с куриер (UPS) до 1 седмица. Приготвянето на пакета трябва да стане без да се запечата. В пощата измерват и калкулират пакета, след което се издава бележка за разхода, която се пъха вътре в пакета. Парите за пощенски разходи се връщат като отделна транзакция.
-
Как да проследя пратка от Манго?
-
Какви са опциите за връщане на поръчка в Манго?
Поръчката от Манго може да се върне чрез куриер или пощенски услуги. При връщане на поръчка, пакетът трябва да бъде подготвен без да бъде запечатан. В пощата ще измерят и калкулират пакета, след което ще издадат бележка за разхода, която трябва да бъде поставена вътре в пакета преди да бъде затворен. Парите за пощенския разход ще бъдат върнати като отделна транзакция.
-
Как да върна поръчка от Манго с Еконт и какви са разходите?
-
Как да разбера дали пухеното яке от Манго е дефектно?