Проблем с активиране на мобилното приложение m-Token Postbank

  • 2 301
  • 5
  •   1
Отговори
  • Мнения: 98
Здравейте,
има ли някой успял да активира това "софтуерно чудо" на Пощенска банка
След всички стъпки стигам до: "Unable to activate token"
От съпорта  убеждават,  че всичко при тях е наред и единственото изискване било да се ползват мобилни данни, а не wi-fi.

# 1
  • София
  • Мнения: 94
Здравейте , след колко време получихте смс и имейл , че аз трети ден чакам и нищо .

# 2
  • Мнения: 98
SMS и имейл получавам веднага след като заявя  през интернет банкирането нови активационни кодове.
Правя го вече 3 пъти понеже са валидни 24 часа.
Възмутена съм понеже от банката отричат да има проблем.
По-добре да публикуват едно съобщение на сайта, че все още не е възможна активация, а не да правят хората на глупаци.

# 3
  • София
  • Мнения: 1 289
Здравейте, аз съм клиент на банката, токена инсталирах още като излезе. Имах затруднение от това, че не получих смс и мейл, но се оказа, че е заради отваряне на сайта през браузъра на телефон. Просто на последната стъпка при потвърждаване на заявката за кодовете, не се визуализираше бутона. От компютър стана веднага. Имаше някакви изисквания за версията на андроид, може би там е проблемът при вас.

# 4
  • sofia
  • Мнения: 60
Здравейте,
има ли някой успял да активира това "софтуерно чудо" на Пощенска банка
След всички стъпки стигам до: "Unable to activate token"
От съпорта  убеждават,  че всичко при тях е наред и единственото изискване било да се ползват мобилни данни, а не wi-fi.

И при мен е така Angry
Намерихте ли решение?

# 5
  • София
  • Мнения: 17 141
И при мен беше така, пробвах на друг телефон и стана. На Хуавей, по-стар модел не стана, на Самсунг стана. Мисля, че има някакви технически изисквания, които не всеки телефон покрива. Много е тъпо.

Общи условия

Активация на акаунт