Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са впечатленията от KEEN сандалите?
Как да постъпя, ако раницата, която поръчах, има проблем с ципа?
Какво представляват 'складовите' стоки на Амазон?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са впечатленията от KEEN сандалите?
-
Как да постъпя, ако раницата, която поръчах, има проблем с ципа?
Ако раницата има проблем с ципа, може да се свържете с продавача или директно с Амазон. Писането им е препоръчително, тъй като могат да предложат замяна или частично възстановяване на цената. В случая, когато ципът е труден за отваряне, важно е да се комуникира с продавача и да се поиска разяснение за възможните опции за решаване на проблема.
-
Какво представляват 'складовите' стоки на Амазон?
Складовите стоки на Амазон са нови продукти, но със забележка по опаковката при транспорта, върнати от клиенти (пробвани само, не носени), с фабричен дефект, описан под продукта, или върнати поради промяна в желанието на клиента в рамките на 30 дневния гратисен период на Амазон. За дрехи, обувки и бижута от секцията Warehouse deals ('Склада') 20%-ия код за намаление НЕ важи. НЕ важат и другите кодове, които Амазон пускат от време на време за дрехи и обувки. Уредите, предлагани в 'склада', могат да бъдат върнати в рамките на 30 дни, ако си промените решението. Те също имат 1 година гаранция. При повреда могат да бъдат върнати на Амазон и да получите рефънд, а вие ще трябва да си закупите наново уреда.
-
Как да проверя хронологията на плащания и доставки в Амазон?
-
Как да разбера дали съм активирал Amazon Prime при поръчка?