Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да проверя дали моят Amazon Prime е активен?
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon и доставен от превозвач?
Как мога да откажа поръчка?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да проверя дали моят Amazon Prime е активен?
-
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon и доставен от превозвач?
За да върнете артикул, закупен от Amazon и доставен от превозвач, първо се свържете с тях чрез чат или имейл. Уверете се, че посочите причината за връщането като „други“. След това Amazon ще генерира етикет за връщане от България с вашия адрес. След като върнатата стока бъде получена, Amazon ще възстанови сумата на поръчката и ще добави разходите за доставка.
-
Как мога да откажа поръчка?
Можете да откажете поръчка, като посетите https://www.amazon.co.uk/gp/css/homepage, влезете в профила си и изберете 'View recent and open orders'. Ако има бутон 'Edit Order', можете да го промените или анулирате. Всички поръчки могат да бъдат променени или анулирани, преди парите да бъдат изтеглени от вашата карта. Можете също така да опитате да се свържете чрез чат и да поискате отмяна на поръчката; въпреки това, средствата ще бъдат деблокирани след приблизително 45 дни, в зависимост от вашата банка.
-
Какво да правя, ако раницата, която поръчах, има проблем със ципа?
-
Как мога да използвам българска кредитна карта в Amazon?