Booking.com- невярна информация

  • 4 392
  • 35
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: X
Обадете се на международния номер. Българският офис е отчайващ.

Последна редакция: вт, 26 юли 2016, 16:34 от Анонимен

# 31
  • Мнения: 19 054
Ами много неприятен казус, но според мен нямат основание да не ви настанят на цената, на която сте получили потвърждение за резервация. Какви са тия пазърлъци колко ще платите отгоре? Това си е проблем на booking и на хотела. Нали тази платформа е да гарантира точно това - че за съответната цена ще получите съответната  стая със съответните удобства и услуги. При положение, че не можете да намерите нещо друго, което да ви устройва, ще трябва да настоявате  пред хотела и пред booking да получите това, което сте резервирали на съответната цена.

# 32
  • в края на града
  • Мнения: 4 446
Получих мейл от букинг преди малко - от хотела не можели да ни приемат за тези дати, букинг се извиняват и ми предлагат друга оферта (на по-висока цена и доста по-лоши условия), единственото адекватно бе -  компенсация, да им предоставя касова бележка с крайна цена и да ми се изплати разликата, която те щели да изискат от хотела с анулирането.
Само дето предложението е тип квартира с хазяи, от където е съмнително да се вземе касова бележка. Звъннах все пак на мястото и се оказа, че въобще не е свободно за тези дати... Е просто, думи нямам...

Благодаря на всички за отговорите. Почивката ми се провали, най-неприятно е, че буквално си прецаках приятелите. Изводът за мен си е занапред да резервирам само през туроператор, както досега и никога повече подобни платформи.

# 33
  • Мнения: 9 706
В кой курорт и хотел резервира?  Това вече е много нагло от страна на хотела "да платите двойно, ако желаете", Боже Господи! Напиши името им!
Напиши и къде искате да почивате, може да помогнем с идеи Simple Smile

# 34
  • Мнения: 44
Аз също съветвам да звъните на международния телефон, страхотна комуникация, веднага ми решиха проблема след като от две седмици чакам безуспешно да ми върнат едни грешно взети пари от един хостел. От много години резервирам през сайта безпроблемно, но откакто след направена при тях резервация, ми източиха картата, невър ъгейн. Дори в офиса в банката ми казаха, че на събрание на управителите на клонове сайтът е посочен като високо рисков! при използване на данни от банкови карти. Сега ще си чакам поне месец евентуално да ми върнат едни 1000 лв.

# 35
  • в края на града
  • Мнения: 4 446
Проблемът се реши изневиделица по-рано днес, когато от хотела се свързаха с мен и ми предложиха алтернатива, която ме устройва. От букинг явно са отказали, защото не е абсолютно същото, както е първото предложение (в случая двуспален апартамент, те предлагат едноспален + студио в същата сграда). Дори не знаех, че са ги задължили да търсят заместваща оферта...
Успях да се свържа с букинг по телефона! Попаднах на много отзивчив оператор, съдейства, успя да ми анулира нова резевация, която бях направила малко преди това и дължах неустойка, промени старата с новите условия, извини ми се многократно и няколко пъти повтори, че навярно няма да повярвам, но подобни случаи били рядкост... Наистина не повярвах Simple Smile.

Благодаря на всички за съветите!


Общи условия

Активация на акаунт